DJ Jean neemt nieuwe video op over 'zure' Johan Derksen: Dat is i-ma-go

DJ Jean neemt nieuwe video op over 'zure' Johan Derksen: "Dat is i-ma-go"

Gepubliceerd: zondag 17 juni 2018 om 21:06zo 17-06-2018 om 21:06

DJ Jean heeft de uitspraken van Johan Derksen inmiddels gezien en komt enigszins terug op zijn uithaal. Of toch niet? "Het kan niet anders of je hebt veel te weinig seks." En: "Tip van mij: ga met dat vogelverschrikkerskapsel eens aan een pet."

Plaats een reactie

FC Treurwilg +7122
zondag 17 juni 2018 om 21:09
DJ Jeankerd strikes again
Vind ik leuk
Adje80 +9733
zondag 17 juni 2018 om 21:13
Hahaha jeankerd ja..achja derksen deelt uit maar heeft ook geen moeite om te incasseren. Moet wel zeggen dat Jean echt een stoere jonge is
Vind ik leuk
jari4ever +1582
zondag 17 juni 2018 om 22:20
Nog meer afbraak van je carrière sinds je na de 90s al aan je afbraak bezig was
Vind ik leuk
Plattekar bv +32173
zondag 17 juni 2018 om 22:23
Een 50 jarige tokkie, met een pet achterstevoren, die meldt dat hij veel wijven neukt....en vervolgend persé zijn gram wilt halen bij Derksen. Jean, rare gek dat je er bent...ga je gram bij je vaste dealer halen. Engerd !
Vind ik leuk
Dorzon +4590
maandag 18 juni 2018 om 17:22
Het wachten is op de reactie van sylvana die deze coke alcoholist steunt
Vind ik leuk
zondag 17 juni 2018 om 21:10
Laat het los waardeloze gozer, je draait weer eens door.
Vind ik leuk
J Kiprich +18683
zondag 17 juni 2018 om 21:10
Dj Jan, wat ben je dan......
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19093
zondag 17 juni 2018 om 21:11
Hij maakt het alleen maar erger.
Vind ik leuk
"Mimi" +23714
zondag 17 juni 2018 om 21:20
2 video's maken. Dan show je lekker hoe petty je bent ahahhaa
Vind ik leuk
Mari +11860
zondag 17 juni 2018 om 21:11
I ma go
We weten allemaal wat het betekent als het aan elkaar wordt geschreven, maar als het los wordt geschreven zoals hier en in de tekst betekent het
Je moeders reet. (vertaald uit het Surinaams)
Vind ik leuk
Meneer Smith +3315
zondag 17 juni 2018 om 21:18
I sabi :)
Vind ik leuk
zondag 17 juni 2018 om 21:11
Heb eerlijk gezegd nog nooit van hem gehoord en wrm een topic over hem?
Vind ik leuk
Koen Blom +80
zondag 17 juni 2018 om 21:11
God, die man heeft nog nooit zoveel aandacht gehad! Die heeft de smaak te pakken natuurlijk! Die stopt voorlopig niet meer ook 🙈
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19093
zondag 17 juni 2018 om 21:13
Vaste side-kick bij Twan Huys maken?
Vind ik leuk
Koen Blom +80
zondag 17 juni 2018 om 21:26
Die komt morgen weer met een filmpje.
Vind ik leuk
zondag 17 juni 2018 om 21:13
Wat een zelf-overschating van een dj die allang over de datum is.

Ga naar een rusthuis met je rimpelkop dj jan pffffffff.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 21:13]
Vind ik leuk
zondag 17 juni 2018 om 21:13
Oh,de drugs zijn uitgewerkt, nu een iets mildere tirade...jammer Jean, je hangt erin maandag avond bij VI
Vind ik leuk
Koeroe +12439
zondag 17 juni 2018 om 21:14
Hij maakt het alleen maar triester
Vind ik leuk
G.Kopf +4364
zondag 17 juni 2018 om 21:14
Wel wat vriendelijker, nog steeds een jankerd met een belachelijk ego.
Vind ik leuk
mazu +3441
zondag 17 juni 2018 om 21:15
Tjezus gaat ie het ook nog uitleggen.....pfffff
Vind ik leuk
tikkietoe +5931
zondag 17 juni 2018 om 21:17
Hoeveel filmpjes ga je nog maken DJ Jean?
Ze zijn net zo geweldig als Drenthe's raps.
Vind ik leuk
Hyena +30293
zondag 17 juni 2018 om 21:18
Wat een gênante gozer.
Vind ik leuk
Yung Lean +45
zondag 17 juni 2018 om 21:19
Stond waarschijnlijk tijdens het andere filmpje strak van de drugs en komt nu een beetje tof doen
Vind ik leuk
Tjoep Cola +6780
zondag 17 juni 2018 om 21:19
Derksen is een oude zeiksnor. Morgen weer makkelijk achteraf lullen over wedstrijden.
Vind ik leuk
diekertjedap +5170
zondag 17 juni 2018 om 21:22
kijk, daarvoor is hij dj geworden, onder zijn sets hoeft hij niet te praten. zelfbescherming. die had 20 jaar geleden moeten stoppen, was beter voor hem geweest.
Vind ik leuk
AllAdIn +22493
zondag 17 juni 2018 om 21:24
VP, er is genoeg voetbalnieuws en jullie plaatsen deze onzin?
#kansloos
Vind ik leuk
Erik7494 +1402
zondag 17 juni 2018 om 21:24
Ik ken Jean nog wel van 20 jaar geleden. Toen was hij ook al een doorgesnoven arrogante lul.
Vind ik leuk
j-roen11 +1992
zondag 17 juni 2018 om 21:27
Volgens mij heeft die geprobeerd zoveel mogelijk spreekwoordjes aan te halen. Klinkt lekker snugger dacht hij, denk ik dan. Ik moest wel even gniefelen om hakken en zagen !
Vind ik leuk
Ouwe seur +46
zondag 17 juni 2018 om 21:30
Hij zou een leuk duo vormen met 'rapper' Drenthe 😂😂
Vind ik leuk
035 +7202
zondag 17 juni 2018 om 21:32
Wat heeft dit te maken met sport??
Vind ik leuk
zondag 17 juni 2018 om 21:34
johan is top homo met petje op
Vind ik leuk
Der Monarch +2108
zondag 17 juni 2018 om 21:41
Haha. Hahahaha. Hahahahahaha. Hahahahahahaha. DJ Jean? Doe maar aanpassen naar DJ Shame. Kneus.
Vind ik leuk
Mo +12337
zondag 17 juni 2018 om 21:43
Wat is dit voor achterlijke ventje, gedraag je man. Ik walg van die debiel, sorry voor mijn taalgebruik.
Vind ik leuk
Nar +755
zondag 17 juni 2018 om 21:45
Derksen had gelijk, wat een lul... En over de top ook nog eens. Ergens in zijn jeugd blijven steken. Peter Pan syndroom noemen ze dat...:)
Vind ik leuk
Maxx Jw +1340
zondag 17 juni 2018 om 21:46
Laat zich wel kennen zeg die gozer
Vind ik leuk
zondag 17 juni 2018 om 21:47
Oh, dus omdat Johan homo gezegd zou hebben, ga je hem bedreigen...nog treuriger als je dit als uitleg geeft nadat je er rustig over nagedacht hebt.#vankwaadtoterger
Vind ik leuk
bramski +75
zondag 17 juni 2018 om 21:50
Die zit aan de drugs
Vind ik leuk
Iefmeister +7912
zondag 17 juni 2018 om 21:50
Je moet wat in de week dat je boekje uitkomt. Daar weten de VI mannen alles van. Dus niet zeiken allemaal en door.
Vind ik leuk
zondag 17 juni 2018 om 21:51
Neem nog een wodka!
Vind ik leuk
Makis +1186
zondag 17 juni 2018 om 21:51
Dacht dat die ondertussen dood was
Vind ik leuk
Bizzy +23310
zondag 17 juni 2018 om 21:52
Derksen zit aan de snuif tabak. Fck die ouwe zeiksnor. JEAN heeft hem in zijn balzak.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1855
zondag 17 juni 2018 om 22:02
JeZus wat een 50 jarige zielepoot ... en die pet draagt hij alleen omdat hij kalend is
Vind ik leuk
Blueman +997
zondag 17 juni 2018 om 22:11
Wat een loser, die DJ Jean.
Vind ik leuk
Hulsink +557
zondag 17 juni 2018 om 22:12
Mij is altijd voor gehouden om je pet af te zetten als je tegen iemand spreekt!
Vind ik leuk
Nick Kools +12221
zondag 17 juni 2018 om 22:13
Triest figuur!
Vind ik leuk
Pimman +9558
zondag 17 juni 2018 om 22:30
Zowel Derksen als Jean zijn al bijna dood..waar maken ze zich nog druk om.
Vind ik leuk
zondag 17 juni 2018 om 22:46
DJ Jeankbek..... Jean lul van de biertent...
Vind ik leuk
Hansi H +103
maandag 18 juni 2018 om 00:19
DJ Tokkie ga terug in je hokkie.
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 00:50
Hij heeft wel een beetje gelijk, maar moet ook weten wanneer er een punt achter gezet moet worden. Het wordt nu een beetje zielig.
Vind ik leuk
LIO7 +1738
maandag 18 juni 2018 om 08:25
Wat een simpele... man is al in de 80 ofzo
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 08:30
Neem nog even een zonnenbankje, een lijntje en een glaasje drank. Dan floept dat 3e filmpje er waarschijnlijk zo uit zonder enige moeite. Hij is zo aandachtsgeil dat hij nu de smaak te pakken heeft. Dus iedereen opgepast..... vanmiddag staat er weer een nieuwe op, want hij is nog wat dingen vergeten te vertellen en ja.... iets met gefrustreerd ofzo 😮😮😮
Vind ik leuk
pinkelman +4262
maandag 18 juni 2018 om 09:52
Jongens, laat die man nu zijn weerwoord hebben.
Wellicht vind Derksen zich weer geroepen om daarop te reageren zodat deze Jean vervolgens wederom zijn zegje kan doen.
Ik vind het wel geinig van die mannetjes die hun gelijk willen halen.
Vind ik leuk
berwi +497
maandag 18 juni 2018 om 10:58
wat een hals die dj
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 11:22
Ga huilen joh! Beetje op Johan Derksen afreageren terwijl heel Nederland zo over m denkt. Hij is zwaar gekrenkt die al alcoholist. Iemand moet die Jantje vertellen dat ie geen 16 meer is. Lijkt net een kind. Had m zo op ze bek gepompt.
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 11:42
DJ Jean is nog een grotere loser dan rapper Sjors
[Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 11:42]
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 13:46
Hahahah, hij lijkt een beetje op Frits Barend met een petje. Heeft ook altijd een snoepje in zijn mond. Houd van zuigen.
Vind ik leuk
haarlemx +430
maandag 18 juni 2018 om 13:54
Die Jay Jannie,
Wanneer je leven als 50-jarige om feestjes draait en one night stands in een atmosfeer van 15-25 jarigen plus een paar verdwaalde volwassenen, zit je erg tegen zelfmoord aan te hikken. Zoek hulp!
Vind ik leuk
Dorzon +4590
maandag 18 juni 2018 om 15:38
dus een petje hoort bij een imago maar een kapsel niet..........hahahahaha droeftoeter
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws