'Real Madrid betaalt wéér megabedrag voor Braziliaan: deal van 60 miljoen'

    'Real Madrid betaalt wéér megabedrag voor Braziliaan: deal van 60 miljoen'

    maandag 18 juni 2018 om 11:30

    Alisson Becker wordt zo goed als zeker de nieuwe doelman van Real Madrid. Een overeenkomst tussen De Koninklijke en AS Roma is in de maak, meldt onder meer sportkrant Marca maandag. 

    AS Roma heeft een prijskaartje van circa 70 miljoen euro om de nek van Alisson gehangen. Real bood aanvankelijk 50 miljoen op de nummer één van Brazilië, weet MarcaWaarschijnlijk vinden Roma en Real elkaar ergens in het midden en gaat de Serie A-grootmacht akkoord met 60 miljoen. 

    De 25-jarige Alisson werd in 2016 door Roma overgenomen van Internacional. Afgelopen seizoen ontpopte de goalie zich tot één van de beste doelmannen van Italië. Ook onder meer Chelsea, Juventus en Liverpool zijn in verband gebracht met Alisson. Alles wijst er nu op dat de doelman komend seizoen actief is in de Primera Division. Afgelopen week tikte Real ook al 45 miljoen af voor het Braziliaanse toptalent Rodrygo. 

    Mogelijk heeft de megadeal tussen Roma en Real ook gevolgen voor de toekomst van Jasper Cillessen. Hij zou hoog op het verlanglijstje van de Giallorossi staan. 

    Poll

    AS Roma: mooie club voor Cillessen?

    (3758 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bengelino +10148
    maandag 18 juni 2018 om 11:41
    Broer van Boris?
    Vind ik leuk
    420 +1228
    maandag 18 juni 2018 om 11:45
    Sheraldo?
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +626
    maandag 18 juni 2018 om 11:45
    Je was me net voor ha,ha
    Vind ik leuk
    420 +1228
    maandag 18 juni 2018 om 11:46
    Hahaha, great minds think alike!
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +626
    maandag 18 juni 2018 om 11:45
    Nee,nee, van Sheraldo!!!
    Vind ik leuk
    Nistel +3190
    maandag 18 juni 2018 om 11:45
    Gezien de leeftijd had het zijn zoon kunnen zijn.

    Alisson heeft wel Duitse roots, komt uit een gebied in Brazilië waar veel Duitse immigranten naar toe getrokken zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 12:25
    Allemaal met een reden. Hitler zelf is ook naar Argentinië gevlucht, nadat hij zijn dood in scene gezet had. Maar laten we dat soort complottheorien maar op andere sites voortzetten.
    Vind ik leuk
    Nistel +3190
    maandag 18 juni 2018 om 13:28
    Dat gebied in Brazilië is al in de 19e eeuw gekoloniseerd door Duitsers en de populatie vervolgens enorm snel gegroeid. De 19e eeuw kende een enorme emigratiegolf uit Europa naar de 'nieuwe' gebieden. Dat gevluchte nazi's later gebruik maakten van de overzeese kolonies wil natuurlijk niet zeggen dat al die Duitsers daar ter plekke massaal nazi's waren.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 13:36
    Dat klopt natuurlijk. Excuus.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:43
    ....Alle hoop die Jeroen Verhoeven nog had is nu wel vervlogen
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +6032
    maandag 18 juni 2018 om 12:06
    Hoezo? Bij Roma komt een plek vrij, komt mooi uit, stad van de pizza!
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 12:07
    hahahaha...scherp!
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +626
    maandag 18 juni 2018 om 11:44
    Einde van Navas dus bij Real!?
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:49
    60 miljoen voor een keeper. Wat een verrotte wereld is het toch geworden zeg.
    Vind ik leuk
    M.J. +191
    maandag 18 juni 2018 om 11:52
    60 miljoen voor een keeper, 60 miljoen voor een verdediger, 100 miljoen voor een middenvelder, 100 miljoen voor een aanvaller, het is allemaal te bizar voor woorden. Maar snap best dat je dik geld neerleg voor een keeper. Deze man kan een hoop punten pakken voor Real.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2730
    maandag 18 juni 2018 om 22:22
    Maar wat scheelt er aan Navas?
    Waarom moet die nu weg , heeft 3 x CL gewonnen en verleden jaar de trebble .
    Zizou wou ook niet dat Navas moest vervangen worden.
    Vind ik leuk
    M.J. +191
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:07
    Klopt, Navas is een goede keeper alleen heeft hij zo nu en dan ze blunder, heeft niet de status van een veld speler die een foutje mag maken. Dus willen ze een ander. Na Casilias nooit meer een top keeper geweest. Bedoelde met mijn reactie aan te geven dat 60 miljoen voor een keeper best normaal is vergeleken met de prijzen van velt spelers, goede keeper is best belangrijk in mijn ogen.
    Vind ik leuk
    kees ee +479
    maandag 18 juni 2018 om 11:56
    60 mln (te veel) voor alweer een braziliaan naar real, . . dat maakt de transfer van een doorsnee verdediger, van dijk, in engeland toch nog maar eens ongelofelijk waanzinnig !!??
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +6032
    maandag 18 juni 2018 om 12:07
    Is deze man nou zoveel beter als Navas dan?vindt t weggegooid geld.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 12:11
    Zoet naar Roma en Cillessen naar Liverpool zou wel mooi zijn
    Vind ik leuk
    Mari +5519
    maandag 18 juni 2018 om 13:01
    Waar zijn toch de tijden gebleven dat Brazilie een fantastisch team had en een waardeloze keeper.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 13:35
    Cilissen gaat zeer zeker niet naar Italie want zijn voorkeur is Engeland waar beter betaald word en zijn eigen talent ook beter tot zijn recht komt !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Real Madrid betaalt wéér megabedrag voor Braziliaan: deal van 60 miljoen'