'AS Roma focust zich na megadeal van 60 miljoen wéér op Nederlander'

    'AS Roma focust zich na megadeal van 60 miljoen wéér op Nederlander'

    Justin Kluivert is mogelijk niet de enige Nederlander die deze zomer de overstap maakt naar AS Roma. Volgens La Gazzetta dello Sport kan de Serie A-grootmacht worden toegevoegd aan het rijtje clubs dat Jasper Cillessen op de korrel heeft. 

    Roma-directeur Monchi is zich aan het oriënteren op een nieuwe keeper, omdat alles er inmiddels op wijst dat Alisson naar Real Madrid verkast. De Koninklijke zou een bod van circa 60 miljoen euro hebben uitgebracht op de nummer één van Brazilië. Italiaanse kranten verwachten dat de megadeal snel wordt afgerond. 

    La Gazzetta weet dat Monchi een lijntje heeft uitgegooid naar de 29-jarige Cillessen. De voormalig goalie van Ajax en NEC zit bij FC Barcelona al twee seizoenen op de bank. De clubleiding van Barça is sinds kort op de hoogte van de vertrekwens van Cillessen, schreven Spaanse media eerder deze maand.

    Overigens is Roma zeker niet de enige club die de sluitpost van Oranje in het vizier heeft. Ook Chelsea, SSC Napoli en met name Liverpool worden genoemd als mogelijke bestemmingen voor Cillessen. 

    Poll

    AS Roma: mooie club voor Cillessen?

    (3761 stemmen)

    Plaats een reactie

    Thilo +2799
    zondag 17 juni 2018 om 00:07
    Ajax Sportiva Roma
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 00:43
    Nog effe en we hebben hetzelfde tenue maar dan een wolf in plaats van dat kaboutertje op de borst
    Vind ik leuk
    Arbee +2222
    zondag 17 juni 2018 om 00:49
    Kan prima, toch? Het Ajax thuisshirt als jullie uitshirt en dan het Roma thuisshirt als uitshirt voor de Amsterdammers.
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +243
    zondag 17 juni 2018 om 07:55
    Ooit werd "Ajax" al eens kampioen vam Spanje, misschien komt dat in Italië ook binnen bereik.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    zondag 17 juni 2018 om 00:14
    Welke nederlandse keeper is geslaagd in italië?
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3630
    zondag 17 juni 2018 om 00:42
    Edje
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 08:17
    Aan je naam en logo te zien, neem ik aan dat je Edwin vd Sar bedoeld? Ik zou je dan maar even inlezen in de geschiedenis, maar Edwin en Juventus was geen gelukkig huwelijk.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26438
    zondag 17 juni 2018 om 00:15
    Jasper kan ook wel voor minder weg. Tussen 30-40M is ook een mooie verdienste voor de verkoop Cilissen.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 01:26
    40 miljoen zou geweldig zijn. Dan alles eraan doen om of Rui Patricio gratis te kunnen halen of Horn van zijn gedegradeerde club
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26438
    zondag 17 juni 2018 om 07:40
    Rui Patricio zal niet gratis zijn. SCP zal een vergoeding willen ontvangen. Maar zeker een goede vervanger. Net als Horn. Al is Horn wel een klasse minder. Zoet wordt ook genoemd. Ben ik peroonlijk geen fan van.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 14:38
    Rui had zijn contract laten ontbinden toch? Of was dat nog niet zeker

    Hopelijk wordt Zoet niet aangetrokken. Er zijn veel goede en betere stabiele keepers waar ze uit kunnen kiezen. Nog ook voor sowieso onder de 40 miljoen
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26438
    zondag 17 juni 2018 om 15:11
    Voorzitter SCP heeft al medegedeeld dat hij de contracten die zijn ingeleverd niet zal accepteren. Zal nog wel een staartje krijgen..
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 08:16
    Jasper heeft een clausule in zn contract. 60 miljoen is het mimum. Denk je echt dat Barcelona met de helft daarvan genoegen gaat nemen?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26438
    zondag 17 juni 2018 om 08:22
    Ja. Die clausule is er om kopers af te schrikken. Cillissen heeft zich altijd als een goede prof opgesteld en prestaties geleverd op de weinige momenten dat hij wel mocht spelen. Men gunt hem een transfer naar een mooie club. Daarbij is hij gehaald voor 14M en maakt Barca een mooie winst bij verkoop van 30-40M.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 09:03
    Het is geen marktplaats waar je 2ehands spullen voor de helft krijgt.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26438
    zondag 17 juni 2018 om 09:11
    Cillissen is een aardige keeper. Geen topkeeper. Voor een subtopper is 30-40M een mooi bedrag. Geen enkele club gaat de hoofdprijs voor een tweede keeper betalen. Niet 2ehands maar 2e ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 09:48
    Geen topkeeper? Je utrecht bril is een beetje troebel. Cillissen wordt door heel de wereld beschouwt als 1 van de beste van de wereld.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26438
    zondag 17 juni 2018 om 09:52
    Haha.. Ter Stegen, Oblak, de Gea, Neuer, Courtois, Lloris, Donnarumma om er een paar te noemen zijn beter. Subtopper Cilissen. Liverpool zou mooi zijn voor hem.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 09:55
    Lloris beter dan Jasper??? Hahahaj en hoe goed de Gea is, hebben we gezien. Liverpool is 1 van de beste ploegen van Europa. Van de keepers die jij noemt zijn alleen Oblak en Neuer echt beter dan Jasper. Courtois was goed, maar is echt heel erg teruggevallen. Donnarumma is omhoog geschreven door de media en Ratiola. Ter Stegen is niet beter dan Jasper.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26438
    zondag 17 juni 2018 om 10:00
    Wow.. ik bespeur Ajax tunnelvisie bij jou. Kijk even hoe je die andere keepers die allemaal wel eerste keeper zijn, even wegzet.. Geniet van je supporterschap!
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 10:06
    Heeft niks met mijn voorkeur voor Ajax te maken. Neuer en Oblak zijn uitzonderlijk. De rest niet. Ter Stegen is alleen maar eerste keeper bij Barca, omdat hij eerder bij de.club was. Als een keeper geen grote fouten maakt, wordt die bijna nooit gewisseld. Jasper of Courtois zou geen verschil maken bij Chelsea. Daarnaast kan Jasper ook nog eens beter voetballen dan de lijnkeeper Courtois. Ik zeg nergens dat het slechte keepers zijn. Het zijn prima keepers, echter ben ik van mening dat alleen Neuer en Oblak aantoonbaar beter zijn dan Jasper. De rest is gelijkwaardig of minder. Donnarumma is vergelijkbaar met Odegaard.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26438
    zondag 17 juni 2018 om 10:34
    Zelden ben ik het het met iemand zo oneens en verschil ik zo van mening. Ik zou Cillissen wel bij Liverpool willen zien. Daar liggen kansen om bij een grote club eerste doelman te worden. Goed voor hem en voor Oranje.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 10:41
    Dat mag, maar aangezien jij voor Utrecht bent, hecht ik geen waarde aan je mening.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26438
    zondag 17 juni 2018 om 10:55
    Goed argument. Bewijs van je Ajax tunnelvisie heb je geleverd. Voortaan kan ik bij jouw reacties verder scrollen. Wel zo overzichtelijk!
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 10:57
    Dat had je daarvoor ook kunnen doen.....
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 15:10
    Je vergeet Alisson
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26438
    zondag 17 juni 2018 om 15:13
    Ja, die hoort in dat rijtje zeker thuis.
    Vind ik leuk
    Jahike +220
    zondag 17 juni 2018 om 13:49
    En degene die wordt beschouwd als één van de besten ter wereld, zit gewoon al 2 jaar eelt te kweken op de bank in Barcelona. Merkwaardig
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2813
    zondag 17 juni 2018 om 03:05
    Ziyech is nu dus een Marokkaan?
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3308
    zondag 17 juni 2018 om 04:18
    Veel interesse, niemand koopt...
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 06:35
    Droom maar lekker verder daar in Italie , Cilissen gaat echt niet naar Italie toe want Engeland heeft zijn voorkeur waar beter betaald word. Als je kan kiezen tussen Chelsea en Liverpool dan zou ik het wel weten !
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 08:30
    ... en weer ex Ajax.
    Vind ik leuk
    Muscles +813
    zondag 17 juni 2018 om 08:35
    Liverpool is de club voor Cillesen.....als hij echt moet en kan kiezen......
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 09:30
    hij is 20 miljoen waard max
    Vind ik leuk
    r4vje +162
    zondag 17 juni 2018 om 11:02
    Leuke club voor Cillessen, echter als die prijzen wil winnen zal die verder moeten kijken.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 12:41
    Ajax word slapend rijk komt er weer een kleine 2 miljoen op de Ajax bank te staan!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws