Bizarre blessure bij Engeland: Sorry voor het verpesten van jullie vrije dag

    Bizarre blessure bij Engeland: "Sorry voor het verpesten van jullie vrije dag"

    woensdag 20 juni 2018 om 20:43

    Een opvallend WK-bericht uit Rusland: woensdag meldde een ambulance zich bij het Engelse kamp. Bondscoach Gareth Southgate had namelijk zijn schouder ontwricht.

    Dat bevestigt de FA woensdag via de officiële kanalen. De nationale ploeg van Engeland genoot van een vrije dag en Southgate greep die kans aan om een rondje te gaan rennen in uitvalsbasis Repino. Dat liep verkeerd af: de schouder van Southgate raakte uit de kom, waarna hij opgehaald moest worden door een ambulance. In het ziekenhuis werd hij geopereerd.

    "Ik kan in de toekomst waarschijnlijk niet meer zo enthousiast juichen bij een doelpunt", reageert de Engelse bondscoach met een knipoog. "Het was de bedoeling dat onze medische staf een dagje kon relaxen, maar nu zorg ik ervoor dat ze weer aan het werk moeten. Sorry voor het verpesten van jullie vrije dag." De arm van Southgate zit de komende dagen in een mitella. Engeland hervat het WK zondag tegen Panama.

    Lees meer over:WK 2018Engeland

    Plaats een reactie

    Dezeun +2616
    woensdag 20 juni 2018 om 20:48
    Ocharme
    Vind ik leuk
    bits +5110
    woensdag 20 juni 2018 om 20:48
    Sinds wanneer komt er een ambulance voor een schouder uit de kom? Nog een stuk of 2 dokters en 5 fysiotherapeuten rondlopen ook daar..
    Vind ik leuk
    Mari +5526
    woensdag 20 juni 2018 om 20:56
    Hmm, misschien heb je gelijk.
    Ik hou het op watergate
    Vind ik leuk
    Rambodinho +211
    woensdag 20 juni 2018 om 21:09
    Gewoon normaal hoor. In NL komt de ambu daar ook voor en vaak kan het op locatie gereponeerd worden. Soms met wat meer geweld en goede pijnstilling in de ambu en als het tegenzit moet het onder een roesje omdat het ´slachtoffer´ te krampachtig is, niet kan ontspannen en dus de schouder niet terug geplaatst kan worden.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12878
    woensdag 20 juni 2018 om 20:48
    Ramos heeft een alibi. Die is nu aan het voetballen.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 20:54
    Mwah voetballen?? Iran, anti voetbal...
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 20:55
    ook verdedigen hoort bij het spelletje.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +458
    woensdag 20 juni 2018 om 21:40
    Onzin, wat moeten ze dan lekker "Nederlands" 1 op 1 en dan 3-0 klop krijgen?

    Ze zijn al genaaid door de scheids door onterecht 1-1 af te vlaggen.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 20:51
    Als ze Sam Allardyce hadden moeten ophalen met een ambulance in Rusland was het waarschijnlijk wegens een alcoholvergiftiging geweest, dan zijn de Engelsen toch een stuk beter af met Southgate.
    Vind ik leuk
    Pvm9 +641
    woensdag 20 juni 2018 om 20:54
    Hoe raakt je schouder uit de kom bij een rondje rennen?
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 20:56
    waarschijnlijk is hij gevallen
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 21:05
    Zag net op Sky dat hij struikelde en zijn val wilde breken met zijn arm en toen is de blessure ontstaan. Eigenlijk heel saai dus. ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 21:36
    Maar beide schouders ontwricht?
    Ouwe mam
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 21:39
    Alleen zijn rechterschouder. Arm zit nu in een mitella.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 21:41
    Er staat schouders in de koptekst.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 21:42
    Ja, maar dat klopt niet. De FA heeft ook een officieel bericht opgesteld en heeft het nadrukkelijk over "dislocated his right shoulder on Wednesday afternoon."
    Vind ik leuk
    Mr. O +653
    donderdag 21 juni 2018 om 01:14
    Zou wat zijn... zit je 7000 km verderop zonder vrouw, kun je niet eens rukken. Sterker nog: je kunt je broek niet eens uittrekken😅
    Vind ik leuk
    sapr +14
    woensdag 20 juni 2018 om 21:37
    Das pech hebben!!
    En VP: het is een ontwrichte schouder of een arm uit de kom, schouder uit de kom is wat lastig...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Bizarre blessure bij Engeland: "Sorry voor het verpesten van jullie vrije dag"