Update: AC Milan vecht straf succesvol aan en mag toch Europa in

Update: AC Milan vecht straf succesvol aan en mag toch Europa in

Gepubliceerd: vrijdag 20 juli 2018 om 12:22vr 20-07-2018 om 12:22

AC Milan is de komende twee seizoenen uitgesloten van Europees voetbal. Dat heeft de UEFA woensdag bekendgemaakt.

De Italiaanse club krijgt de straf, omdat het de Financial Fair Play-regels heeft overtreden. Milan gaf onder meer te veel geld uit aan spelers. Europese voetbalclubs mogen niet meer geld uitgeven dan er binnenkomt. Milan trok voor bijna 200 miljoen euro aan nieuwe spelers aan, terwijl er slechts enkele tientallen miljoenen euro's binnenkwamen. Daar komt bij dat Milan diep in de schulden zit.

AC Milan eindigde het afgelopen seizoen als zesde in de serie A. Daarmee hadden de Rossoneri zich voor het komende seizoen gekwalificeerd voor de groepsfase van de Europa League. Naar alle waarschijnlijkheid mag Atalanta Bergamo die plek nu overnemen. Mogelijk schuift Fiorentina door op de plek van Atalanta. Ook in het seizoen 2019/20 mag AC Milan niet deelnemen aan een Europese competitie. De club kan de straf nog wel aanvechten bij het internationaal sporttribunaal CAS.

Update 20.51: AC Milan stapt naar het internationale sporttribunaal CAS. Dat heeft de Italiaanse club woensdagavond bekendgemaakt. De UEFA liet woensdag weten dat Milan wordt uitgesloten van Europees voetbal, omdat de Financial Fair Play-regels met voeten zouden zijn getreden. Milan pakte afgelopen seizoen een Europa League-ticket en wil dat behouden.

Update 20/7 12.22: AC Milan mag komend seizoen toch in de Europa League uitkomen, meldt Sky Sports vrijdagmiddag. De Rossoneri gingen in beroep tegen de Europese schorsing die de UEFA had opgelegd en lijken hun gelijk te hebben gekregen.

Lees meer over:Serie AAC Milan

Plaats een reactie

Het laatste formule 1 nieuws - GPBlog.com
buddha +10466
woensdag 27 juni 2018 om 17:29
uefa maffia did it again.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 12:32]
Vind ik leuk
woensdag 27 juni 2018 om 17:30
Nu PSG, Real, Barca en United nog !
Vind ik leuk
buddha +10466
woensdag 27 juni 2018 om 17:31
en nog veeeeeel meer.
Vind ik leuk
jamesquinn +3842
woensdag 27 juni 2018 om 17:44
Die krijgen genoeg binnen hoor
Vind ik leuk
woensdag 27 juni 2018 om 17:58
Klopt,maar je lijdt toch gezichtsverlies en Europees voetbal is toch prestige,zeker voor een gevallen topclub als Milan,nu kunnen ze zich helemaal op de Serie A richten.
Vind ik leuk
jamesquinn +3842
woensdag 27 juni 2018 om 18:09
Ik begrijp je “maar” niet helemaal. Waar ben je het nu mee eens en waarmee niet?

Ik doelde erop dat psg, utd, real en barca genoeg inkomsten hebben en dus niet hoeven te vrezen voor een dergelijke straf.
Vind ik leuk
woensdag 27 juni 2018 om 18:13
Ik dacht dat je bedoelde dat AC Milan genoeg binnen kreeg,ze hebben natuurlijk net als Manu een grote naam in de wereld dus er komt gerust wel wat binnen,op die manier.
Vind ik leuk
jamesquinn +3842
woensdag 27 juni 2018 om 18:36
Ah zo. Nou ja, in ieder geval kreeg Milan niet genoeg binnen om voor 200 miljoen aan spelers te kopen :)
Vind ik leuk
Barry Engels +32280
woensdag 27 juni 2018 om 18:18
City? Inter? AS Roma?

En de rest?
Vind ik leuk
#Keizerout +41191
woensdag 27 juni 2018 om 18:27
Ik denk dat het wel duidelijk is dat je het jaar in jaar uit moet verpesten en dan ineens heel veel uitgeven.
Dus verder niemand denk ik.
Vind ik leuk
Barry Engels +32280
woensdag 27 juni 2018 om 18:29
Probably....

Most likely....
[Reactie gewijzigd op woensdag 27 juni 2018 om 18:29]
Vind ik leuk
#Keizerout +41191
woensdag 27 juni 2018 om 18:30
Ik denk dat de andere topclubs niet snappen hoe Milan dit voor elkaar heeft gekregen.
Die lachen zich een kriek. Milan kent de regels en toch gaan ze de fout in.
Vind ik leuk
woensdag 27 juni 2018 om 19:46
Roma passed the test!
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 14:45
Juve?


Heel Europa eigenlijk zo beetje haha
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 14:46]
Vind ik leuk
Reinout1 +29
woensdag 27 juni 2018 om 19:34
PSG heeft zijn boete afgekocht 😉
Vind ik leuk
Gavv +949
woensdag 27 juni 2018 om 20:44
Kerel United in dat lijstje ? Droom verder. Hier moet ik zeer hard om lachen.

United is nog nooit en zal nooit onderzocht worden door de FFP. Zowat de enigste club ter wereld die compleet op zijn eige al dat geld kan genereren.

Elke cent die ze uitgeven hebben ze zelf binnengehaald door een zeer sterk commercieel beleid. Buiten Bayern komt niemand in de buurt op dat vlak.

Vind ik leuk
Semmy2014 +302
vrijdag 20 juli 2018 om 14:15
Dat geld ook voor Real Madrid. Halen commerciël ook heel wat binnen
Vind ik leuk
Basschot +2229
vrijdag 20 juli 2018 om 14:58
Manchester United has €200million more net debt than any other football club in Europe, new research from Uefa has shown.

The European Club Football Landscape report shows the amount of money the Old Trafford club owes has now grown to €536m (£464m).

https://www.independent.co.uk/news/manchester-united-debt-uefa-report-european-club-football-landscape-qpr-glazer-family-a7523761.html
Vind ik leuk
Gavv +949
vrijdag 20 juli 2018 om 16:33
Kerel, wat zijn schulden ? Voor je één of ander nietszeggend artikel post, weet dan waarover het gaat.

Wat zijn 500miljoen schulden als je elk jaar 700 miljoen omzet draait en als club een totale waarde van 3 miljard hebt ?

Alles en iedereen heeft schulden. Elke mens, elk bedrijf. Als jij een nieuw huis of een auto koopt en je leent geld heb je ook schulden. Het gaat er om of je kredietwaardig bent en dat is United met zijn omzet en zeker met zijn waarde ontzettend hard.

Waarom denk je überhaupt dat United zelfs nog niet ter sprake gekomen is om te bestraffen ? Laat staan dat er effectief een proces tegen hen in gang gezet is. Niet nada nul.
Vind ik leuk
woensdag 27 juni 2018 om 20:52
En city
Vind ik leuk
Smithsonian +41009
woensdag 27 juni 2018 om 21:00
En man city
Vind ik leuk
Tweey +2119
woensdag 27 juni 2018 om 21:44
En Vitesse
Vind ik leuk
Argento8523 +7025
vrijdag 20 juli 2018 om 12:36
United slaat natuurlijk nergens op

Die zijn gewoon rijk
Vind ik leuk
Basschot +2229
vrijdag 20 juli 2018 om 14:58
https://www.independent.co.uk/news/manchester-united-debt-uefa-report-european-club-football-landscape-qpr-glazer-family-a7523761.html
Vind ik leuk
zaterdag 21 juli 2018 om 15:25
Beetje heel erg dom van je. Toen United over werd genomen zijn de overnamekosten door Glazer teruggevorderd wat het merendeel van de schulden is. Niet uit operationale activiteiten. Volgende keer misschien zelf ook even inlezen.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 14:24
Ho ho ho anders wordt het wel heel makkelijk voor Tottenham.. We mogen best een beetje concurrentie hebben...
Vind ik leuk
03051988 +182
zaterdag 21 juli 2018 om 01:28
Luister gewoon naar wat schfan1920 zegt. Irritant bijdehandje🤐
Vind ik leuk
schfan1920 +6102
vrijdag 20 juli 2018 om 14:51
Waarom? Bij Barça, Real en United komt er veel meer binnen dan er uitgaat. Je eigen geld uitgeven lijkt mij niks mis mee.
Vind ik leuk
Basschot +2229
vrijdag 20 juli 2018 om 14:59
Top 10 clubs by debt

1. Manchester United - €536m

2. Benfica - €336m

3. Inter - €306m

4. Valencia - €285m

5. QPR - €279m

6. AC Milan - €249m

7. CSKA Moscow - €224m

8. Galatasaray - €222m

9. Juventus - €209m

10. Roma - €208m
Vind ik leuk
schfan1920 +6102
vrijdag 20 juli 2018 om 15:04
Maar tel daarbij op dat de 3 genoemde clubs jaarlijks meer en meer binnen krijgen.. de omzet gaat de komende jaren over de 1 miljard heen. Deze kortlopende schulden zijn dus zo ingelopen. Dat het in NL door de KNVB verboden wordt, dat wil nog niet zeggen dat dat elders ook zo is.

Natuurlijk durft men de echt grote clubs een lening te verschaffen op basis van haar inkomsten.
Vind ik leuk
plein19 +2821
vrijdag 20 juli 2018 om 12:35
Het cas heeft juist de straf van de uefa teniet gedaan. Idioot commentaar
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19095
woensdag 27 juni 2018 om 17:30
Hahaha.
Vind ik leuk
woensdag 27 juni 2018 om 17:30
Op de hoop dat er velen mogen volgen !
Vind ik leuk
woensdag 27 juni 2018 om 17:30
En real haalt spelers van 100 miljoen en dat kan dus allemaal wel
Vind ik leuk
Werner1913 +10249
woensdag 27 juni 2018 om 17:38
Daar komt dus blijkbaar meer geld binnen...
Vind ik leuk
kevinleo +2805
woensdag 27 juni 2018 om 17:44
Daar komen honderden miljoenen binnen, club met hoogste inkomsten
Vind ik leuk
Barry Engels +32280
woensdag 27 juni 2018 om 18:19
En toch menen ze zich structureel te mogen misdragen....
Vind ik leuk
kevinleo +2805
woensdag 27 juni 2018 om 19:03
Als niemand er wat van zegt../
Vind ik leuk
Barry Engels +32280
woensdag 27 juni 2018 om 18:18
Dat is inderdaad allemaal heel fair... zoals het er daar aan toe gaat.

Dit is gewoon pure willekeur en ronduit belachelijk.
Vind ik leuk
Tweey +2119
woensdag 27 juni 2018 om 21:46
Dat kan als er meer binnen komt dan er uit gaat. Snap je het niet?
Vind ik leuk
R94 +2010
woensdag 27 juni 2018 om 17:32
Het zit tegen dat ze niet het lieverdje van de UEFA zijn, anders hadden ze dat wel even door de vingertjes gezien.
Vind ik leuk
Nenam-til +2402
woensdag 27 juni 2018 om 17:32
Dat is me nogal wat...
Die spelen dus 2jaar om niks, want voor de titel spelen ze toch niet mee..
Zware jaren zijn dit voor de AC Milan supporters, een gevallen roemruchte topclub...
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19095
woensdag 27 juni 2018 om 17:46
Zie dan maar eens nieuwe spelers te halen. En degene die er zitten zullen wel weg willen.
Vind ik leuk
klick +1178
woensdag 27 juni 2018 om 17:36
terecht Italiaanse oplichters.
Vind ik leuk
Diesel1977 +1521
woensdag 27 juni 2018 om 17:37
Lekker hoor!;)
Vind ik leuk
Vato75 +2216
woensdag 27 juni 2018 om 17:49
Uefa mafia
Vind ik leuk
G.Kopf +4326
woensdag 27 juni 2018 om 17:50
Nu de rest nog.
Vind ik leuk
fr0do +1490
woensdag 27 juni 2018 om 17:50
Haha die bonucci weggaan bij een mooie club en nu twee jaar geen europa
Vind ik leuk
Smithsonian +41009
woensdag 27 juni 2018 om 17:58
Eigen schuld dikke bult.
Vind ik leuk
woensdag 27 juni 2018 om 17:58
1 down .... nu de anderen nog
Vind ik leuk
woensdag 27 juni 2018 om 18:07
Nu nog city, united, psg enz nog
Vind ik leuk
jamesquinn +3842
woensdag 27 juni 2018 om 18:11
Waarom? Zij krijgen jaarlijks bakken met geld binnen. Milan veel minder. Dat is het probleem; geld uitgeven waar geen inkomsten tegenover staan.
Vind ik leuk
woensdag 27 juni 2018 om 18:23
Ja oke daar heb je gelijk in
Vind ik leuk
#Keizerout +41191
woensdag 27 juni 2018 om 18:28
Die andere clubs verzieken het voetbal nog erger dan Milan, alleen Milan heeft het belachelijk dom aangepakt.
Vind ik leuk
jamesquinn +3842
woensdag 27 juni 2018 om 18:35
Tsja, dat is misschien zo, maar dan moeten er eerst regels komen die dat verbieden. En wat doen ze nou precies? Ze geven geld uit dat ze hebben. Dat kun je ze nauwelijks kwalijk nemen. De UEFA zou wel het prijzengeld voor de Europese competities beter kunnen verdelen.
Vind ik leuk
#Keizerout +41191
woensdag 27 juni 2018 om 18:41
Dat klopt, maar je zou misschien kunnen kijken of het wenselijk is dat van buitenaf onbeperkt geld in een club gestoken kan worden.
Of dat clubs eigenaar zijn of belangen hebben in andere clubs.
Veel van wat die club doen mag volgens de regels, maar wordt door veel mensen gezien als onwenselijk. Dus dan voldoen de regels niet.
Vind ik leuk
jamesquinn +3842
woensdag 27 juni 2018 om 21:06
Ben ik met je eens hoor, maar het is heel moeilijk om dat soort regels te maken. Hoe definieer je het verschil tussen een normale sponsor en bijv. een abramovic? Er wordt een BV-tje opgericht, je zet een bord langs het trainingsveld, je maakt een miljoen over en je bent “sponsor”.

En dat verbod op eigenaarschap van meerdere clubs is ook alleen op papier te regelen. Je bent eigenaar van club A, vraagt een vriendje om club B te kopen, je gaat op de Excelsior/Feyenoord manier samenwerken en je hebt in de praktijk een City Group, terwijl je op papier twee onafhankelijke clubs hebt. Zie de link tussen Vitesse en Chelsea. Op papier is er niets, maar iedereen heeft wel het vermoeden dat het in de praktijk anders is...
Vind ik leuk
#Keizerout +41191
woensdag 27 juni 2018 om 21:38
Beide ben ik volledig met je eens.

Toch denk ik dat als de gang van zaken door een groot deel van de clubs als niet wenselijk wordt gezien, je daar iets aan zou moeten willen en toch ook wel iets aan zou moeten kunnen doen.
In Amerika hebben ze volgens mij een salary cap en 3 spelers die daar boven mogen zitten?
Volgens mij moet je als competitie ook een maximumbudget in kunnen stellen. Dat is een flinke stap, maar volgens mij is er geen regel die dat verbiedt.

Ook hier heb je gelijk.
Al kun je je in veel gevallen afvragen of dat kwalijk is.
Een samenwerking waar beiden van profiteren is op zich geen probleem.

Ik denk ineens, een heleboel dingen die gebeuren, Britse clubs die 16 jarigen hier weghalen, clubs die alle talenten opkopen om door te verkopen, zijn het gevolg van slecht bedachte regelgeving.
De eerste de home grown regel en de tweede is een direct gevolg van de Financial Fair Play regels.

Een maximumbudget is ook geen oplossing. Dat stopt alleen de impuls bij de clubs die aan dat maximum zitten. De rest wil daar ook naartoe.
Het moet te doen zijn.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23439
woensdag 27 juni 2018 om 18:13
Gaaf
Vind ik leuk
woensdag 27 juni 2018 om 18:13
Goed dat dit een keertje gebeurt en dan gelukkig niet bij Real en Barça want die clubs zijn veel te sympathiek om aan te pakken.

Vooral Barça is te symparhiek want Cruijff heeft deze club uitgevonden. En er een stad omheengebouwd.

En Barça heeft Messi die helemaal niet de gevangenis in hoefde.

Dus terecht dat ze een ander pakken.
Vind ik leuk
woensdag 27 juni 2018 om 18:17
Hahaha
Vind ik leuk
Barry Engels +32280
woensdag 27 juni 2018 om 18:17
Nou... de UEFA had vast nog een appeltje te schillen met Milan.

De bestuurders van PSG en Man City hebben de officials vast een paar miljoen op hun Zwitserse bankrekening doen toekomen..... je weet wel... zoals het hoort!
Vind ik leuk
#Keizerout +41191
woensdag 27 juni 2018 om 18:29
PSG en City pakken het volgens mij gewoon handiger aan.
Vind ik leuk
Barry Engels +32280
woensdag 27 juni 2018 om 18:30
En meer dan dat is het niet.... en die lui bij die clubs en de bonden maar denken dat wij een stelletje stomme idioten zijn.... jij hebt toch ook een telraam?!
Vind ik leuk
#Keizerout +41191
woensdag 27 juni 2018 om 18:34
Het maakt niet eens uit dat we boos zijn. Uiteindelijk wordt er toch wel gekeken.
Ik denk dat City zelfs aanmerkelijk schadelijker is voor het voetbal dan Milan.

Ik heb gewoon vrij weinig vertrouwen in vrijwel alle mensen die verantwoordelijk zijn voor het maken van regels. Of ze zijn te dom, of ze hebben verborgen belangen en beide betekenen ze ongeschikt.
Vind ik leuk
woensdag 27 juni 2018 om 18:18
Dit is echt belachelijk, twee jaar slaat absoluut nergens op. De schulden van Milan zijn volgens mij een schijntje vergeleken met de schulden van clubs als Barcelona en Real... Ik snap niet waarom iedereen in de comments zo blij is, Milan is een club in heropbouw met veel eigen jeugd en een geweldige historie. De heropbouw wordt hierdoor onnodig wreed verstoord en ik snap niet hoe iedereen dat toejuicht...
Vind ik leuk
#Keizerout +41191
woensdag 27 juni 2018 om 18:31
Als je die heropbouw niet kunt betalen ga je gewoon te snel.
Vind ik leuk
Dr_HeverLee +1649
woensdag 27 juni 2018 om 18:20
Ze zijn geen twee, maar één jaar uitgesloten van Europees voetbal.De veroordeling goed lezen VP en niet klakkeloos iets van een ander overnemen.
Vind ik leuk
Fr!ts +101
woensdag 27 juni 2018 om 18:21
Ik vind de speler rechts toch wel het meest gepast reageren na zo'n straf.
Vind ik leuk
Futre +4276
woensdag 27 juni 2018 om 18:31
Doe mij Locatelli en Romagnoli maar naar Roma. Alles in de tent 50%.
Vind ik leuk
Blagger +57
woensdag 27 juni 2018 om 18:51
Jarenlang komen ze weg aan die FFP regel, het bedrijf van Berlusconi verkoopt vervolgens de club en een jaartje later, hoppa! FFP sancties. Eh... niet alleen FIFA, maar ook UEFA heeft van die MAFFIA praktijken. (Dan nog te zwijgen over Berlusconi himself)
Vind ik leuk
Padason +1114
woensdag 27 juni 2018 om 19:10
Begin eens met Real, Barca, Man united en PSG? Wij Nederlandse voetbal clubs financieren de Spaanse clubs met ons belasting geld, dus in zekere zin betalen wij Real en Barca, begin daar eens mee. Stelletje kruimel zuigers
Vind ik leuk
woensdag 27 juni 2018 om 19:29
PSG
Vind ik leuk
Paul1982 +11957
woensdag 27 juni 2018 om 19:30
Hoe kan het dat PSV niet gestraft word??
Vind ik leuk
Tweey +2119
donderdag 28 juni 2018 om 08:46
Geeft PSV meer uit dan er binnen komt?
Vind ik leuk
Paul1982 +11957
donderdag 28 juni 2018 om 16:54
Ik zie nu dat ik geen PSG heb getypt....
Vind ik leuk
klick +1178
woensdag 27 juni 2018 om 20:53
gewoon 4 jaar van maken
Vind ik leuk
Tweey +2119
woensdag 27 juni 2018 om 21:53
Wat een domme reacties weer. Ik vraag me zo vaak af waar het aan ligt. Daarom een de vraag waar het aan ligt:

1. Jullie snappen geen Nederlands.
2. Jullie lezen niet.
3. Jullie zijn gewoon dom.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 12:26
Daarom een de ...?
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 12:26
Succesvol aangevochten ... met 5 miljoen zwijggeld.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 12:31
Dat ze de uitsluiting annuleren is dus volledig terecht. Je kunt niet met 2 maten meten en alle topclubs met PSG voorop toelaten, en vervolgens een gevallen grootmacht op de weg terug uit gaan sluiten. Of allemaal of geen enkele!
Vind ik leuk
chuckie88 +2488
vrijdag 20 juli 2018 om 12:32
FF paar euri tegenaan gegooid... peace of cake... geld lost alles op
Vind ik leuk
guusje +1277
vrijdag 20 juli 2018 om 12:37
waarschijnlijk een bunga bunga'tje voor de heren van de UEFA?!
Vind ik leuk
Argento8523 +7025
vrijdag 20 juli 2018 om 12:38
Zo zie je maar wat een incompetente zooi het blij de UEFA/FIFA is

Eerst met veel bombarie roepen dat AC Milaan is uitgesloten en nu zal Milaa wel een zak geld onder de tafel hebben betaald waarom het in ene allemaal wel kan

#Corruptezooi
Vind ik leuk
wattenstaafje +23439
vrijdag 20 juli 2018 om 12:41
Jammer.
Vind ik leuk
Smithsonian +41009
vrijdag 20 juli 2018 om 12:47
Nou mooi voor hun.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 12:50
Schandalig
Vind ik leuk
G.Kopf +4326
vrijdag 20 juli 2018 om 12:56
Daar ben ik blij mee, Ac Milan altijd een leuke club gevonden.
Vind ik leuk
Donnygo +3952
vrijdag 20 juli 2018 om 12:59
Goed bezig zeg bij de UEFA wij gaan voor Fair Play maar kunnen geen straffen geven dus je hoefd je er niet aan te houden.

O je hebt een supporter op de trap staan 20.000 € AUB.
Vuurwerk foei jongens foei € 20.000 AUB.
Een banaan komt op het veld € 35.000 AUB.

Je geeft €10mln teveel uit maakt niet uit die regels kunnen we niks mee.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 13:39
Ik ben benieuwd naar de beweegredenen van het Cas.
Vind ik leuk
Blac-ca +512
vrijdag 20 juli 2018 om 14:09
Hehe ,Forza Milannnnnnn
Vind ik leuk
Bassie666 +447
vrijdag 20 juli 2018 om 14:23
Ga er niet vanuit dat Ajax het redt tegen sturm graz, maar anders maar gelijk tegen ac Milan 😂
Vind ik leuk
GROBAR66 +1537
vrijdag 20 juli 2018 om 14:32
Terecht laat maar Europees voetbal spelen, grote club grote geschiedenis , gewoon lekker laten ballen
Vind ik leuk
Basschot +2229
vrijdag 20 juli 2018 om 15:00
Dat is Feyenoord ook..
Vind ik leuk
GROBAR66 +1537
vrijdag 20 juli 2018 om 15:11
VP EDIT: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 16:57]
Vind ik leuk
Nikos85 +1413
vrijdag 20 juli 2018 om 14:41
En weer verliest de sport zijn ongeloofwaardigheid. Man man wat een zooitje bij elkaar. Het is gewoon een wedstrijdje wie heeft de langste aan het worden en de sport is het kind van de rekening. Trieste mijlpaal is dit!
Vind ik leuk
Birdiemann +433
vrijdag 20 juli 2018 om 14:52
Ik vraag me af wat de reden is dat ze hun straf ontlopen . Ik denk dat dit alleen de grote clubs lukt . Ze hebben de regels met hun voeten getreden voor vele miljoenen en komen er mee weg . Zoiets zou Vitesse of AZ nooit lukken
Vind ik leuk
Basschot +2229