'Real Madrid schakelt zaakwaarnemer Mendes in voor transfer van 100 miljoen'

    'Real Madrid schakelt zaakwaarnemer Mendes in voor transfer van 100 miljoen'

    Gepubliceerd: woensdag 11 juli 2018 om 23:48wo 11-07-2018 om 23:48

    Sergej Milinkovic-Savic kan weleens de eerste aankoop van Real Madrid worden na het Cristiano Ronaldo-tijdperk. De Servische middenvelder heeft een goed seizoen achter de rug bij SS Lazio.

    Opvallend genoeg moet Jorge Mendes een rol spelen in de megadeal, meldt Gianluca Di Marzio. De zaakwaarnemer van Ronaldo heeft de banden met Real Madrid aangehaald en gaat weer als intermediair fungeren bij de grootste transfers in de Spaanse hoofdstad.

    De overstap van Milinkovic-Savic naar Real Madrid wordt naar verluidt de eerste taak van Mendes. De middenvelder moet na zijn indrukwekkende seizoen in de Serie A liefst 100 miljoen euro kosten. Ondanks dat prijskaartje, zou hij bovenaan het Madrileense verlanglijstje staan.

    Het is niet de eerste keer dat Milinkovic-Savic in verband wordt gebracht met een Europese topclub. Manchester United, FC Barcelona en Paris Saint-Germain azen ook op de middenvelder. Officieel is oud-PSV'er Mateja Kezman overigens zijn zaakwaarnemer.

    Plaats een reactie

    woensdag 11 juli 2018 om 23:51
    Lijkt me een overbodige aankoop. Zonde van het geld.

    Zorg maar dat je Bale houdt.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 00:04
    Bale is niet goed genoeg voor Real.
    Voorin moeten er sws 2 spelers bij.
    Vind ik leuk
    Quaresma +5801
    donderdag 12 juli 2018 om 00:06
    Hou jij de tv ondersteboven als je voetbal kijkt?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 06:43
    Kijkt lekker weg.
    Vind ik leuk
    timo45 +452
    donderdag 12 juli 2018 om 08:03
    Dan nog was Bale zijn goal in de champions league finale fantastisch :D
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 00:08
    Je hebt gelijk. In de CL-finale zakte hij door het ijs door slechts twee keer te scoren.

    Hij komt te kort.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 00:11
    In de CL finale was het prima, al had hij natuurlijk geluk met de blunder van Karius.
    Hij is gewoon te vaak geblesseerd. Je kunt er vandaag niet vanuit gaan dat hij morgen speelt. Dat is gewoon waardeloos.

    Het is net Robben. Als hij speelt is hij goud waard, alleen speelt hij bijna nooit.
    Vind ik leuk
    Ou Sou Baa +375
    donderdag 12 juli 2018 om 00:14
    hazard en Lcardi
    Vind ik leuk
    Yass +105
    donderdag 12 juli 2018 om 00:36
    Benzema is ook niet meer wat het was
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 00:42
    Toch is Benzema al 10 jaar de onomstreden spits van Real.
    Heel Frankrijk baalt als een stekker dat hij er niet bij is. En terecht.

    Met Benzema in de spits had Frankrijk na 60 minuten gewoon 3-0 voor gestaan tegen de Belgen.

    Die flutcoach van Frankrijk moet zich schamen voor het feit dat hij zich laat leiden door emotie.
    Vind ik leuk
    Ale +4994
    donderdag 12 juli 2018 om 06:43
    Bale😀😀😀😀😀😀Haha
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7890
    woensdag 11 juli 2018 om 23:52
    Eden Hazard en Kane halen! Beter 200mio aan 2 goede dan 100mio aan 1 matige.
    Vind ik leuk
    Gary Oak +222
    woensdag 11 juli 2018 om 23:55
    Hazard zou een waardige vervanger zijn voor C.Ronaldo. En het geld dubbel en dwars waard. Ik zie alleen liever Lewa komen ipv Kane
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 00:05
    Hazard vind ik niet goed genoeg.
    Dat hebben we gisteren wel weer gezien.
    Als het moet staat hij er niet.
    Vind ik leuk
    Gary Oak +222
    woensdag 11 juli 2018 om 23:53
    100 miljoen voor een middenvelder die zich 1 seizoen bewezen heeft. Ik ga werkgelijkwaar nooit snappen waarom clubs grote bedragen neerleggen voor spelers die zich niet meerdere seizoenen hebben bewezen.
    Vind ik leuk
    Excelsior +1341
    woensdag 11 juli 2018 om 23:55
    Ik zal staken als ik hen was;)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 09:53]
    Vind ik leuk
    Yuri +3661
    woensdag 11 juli 2018 om 23:55
    Viel tegen dit WK
    Vind ik leuk
    Excelsior +1341
    woensdag 11 juli 2018 om 23:55
    Ah de verjonging is ingezet lijkt me een goede speler voor Real. En ook een goed moment om hem te halen kan nu in de schaduw van Modric en Kroos spelen en daarna als hun te oud zijn zelf de sterren van de hemel spelen. Ben nog wel benieuwd wat Real nog allemaal gaat halen.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5141
    donderdag 12 juli 2018 om 00:01
    Vervangers die maar een beetje in de buurt komen van Cristiano Ronaldo zijn Neymar of Mbappe voor de rest niks ja Hazard misschien maar dat is nou een speler met een zeer laag rendement heb je ook weinig aan.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 00:01]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46570
    donderdag 12 juli 2018 om 00:05
    Klopt. Neymar en mbappe zijn de enige die inde buurt komen van ronaldo, echter zelfs nog op afstand.

    Hazard is een heel goede speler voor zijn positie. Hij zal logischerwijze niet een doelpuntenmachine zijn zoals Ronaldo ook is.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 00:07]
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6384
    donderdag 12 juli 2018 om 00:24
    Vergeet Depay niet
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3547
    donderdag 12 juli 2018 om 00:07
    Staat Kezman WEER buitenspel...
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 01:21
    Messi wegkapen. Die is nog beter dan CR7
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6757
    donderdag 12 juli 2018 om 03:59
    Real Madrid heeft toch wel genoeg middenvelders?

    Ze kunnen zich beter op een vervanger van Ronaldo richten en een (extra) spits
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws