Update: Younes meldt zich op krukken bij Napoli en staat voor lange revalidatie

Update: Younes meldt zich op krukken bij Napoli en staat voor lange revalidatie

Gepubliceerd: vrijdag 13 juli 2018 om 12:04vr 13-07-2018 om 12:04

Amin Younes meldt zich vrijdag bij Napoli. Althans, als de Duitse aanvaller zich aan de afspraken houdt. Bij de Italiaanse topclub begint hij aan zijn revalidatie.

Younes heeft naar verluidt zijn achillespees afgescheurd en staat zeven tot acht maanden buitenspel. Vrijdag wordt hij in Napels verwacht voor de start van de voorbereiding. Hij zal door zijn blessure niet meetrainen, maar beginnen met zijn revalidatietraject.

Younes tekende in januari een contract bij Napoli en is daar vanaf 1 juli in dienst. Al snel kreeg de Duitse international spijt en besloot hij af te zien van een overstap naar de vice-kampioen van Italië. Younes heeft echter zijn handtekening gezet en dus is de verbintenis, die per 1 juli ingaat, rechtsgeldig.

Aanvankelijk leek Younes verkocht te worden door Napoli, maar door zijn blessure lijkt een transfer deze zomer niet aannemelijk.

Update 13/7 12.04: Amin Younes heeft zich vrijdag gemeld in het trainingskamp van Napoli, de club waar hij sinds 1 juli officieel onder contract staat. De oud-Ajacied arriveerde door zijn achillespeesblessure op krukken en zal de komende maanden in Napels revalideren.

"Younes was in gezelschap van zijn advocaten", zegt journalist Ciro Troise, die getuige was van de aankomst, opgetekend door de NOS. "Die advocaten gaan later vandaag om de tafel met het bestuur van de club en Younes zal bij de clubartsen langsgaan om zijn situatie te bespreken."

Plaats een reactie

donderdag 12 juli 2018 om 11:28
Groot man, die Youness.
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12278
donderdag 12 juli 2018 om 11:39
Boontje komt om zijn loontje (-:
Vind ik leuk
Frietbakker +5599
donderdag 12 juli 2018 om 11:29
Einde verhaal
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 11:29
Ik hoop op nog meer drama!
Vind ik leuk
AllAdIn +22455
donderdag 12 juli 2018 om 11:29
GTST is echt niks vergeleken bij de soap 'Younes'
Vind ik leuk
Gary Oak +222
donderdag 12 juli 2018 om 11:29
Ik ben benieuwd hoe hij zich hier uit gaat praten! Misschien kan hij Ten Hag nog ergens de schuld van geven..
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 11:42
Hij heeft Ten Hag nooit ergens de schuld van gegeven, maar het is eigenlijk allemaal Ten Hag en Overmars zijn schuld. Hoe kan je nou een Duits international 1 minuut voor tijd inbrengen? En Younes heeft zich altijd professioneel opgesteld en zijn stinkende best gedaan op trainingen. De Boer, Bosz en Keizer vonden hem alle drie een geweldige mentaliteit hebben en toen Ten Hag kwam ging het mis.... Aan wie ligt het dan?
Vind ik leuk
Gary Oak +222
donderdag 12 juli 2018 om 11:46
Wij kijken daar dan anders tegen aan.

Ik begrijp dat Younes in die ene minuut zich niet zou gaan kunnen bewijzen. Maar uiteindelijk is het gewoon werk. Ook al doet het misschien pijn aan zijn ego. Hij had gewoon moeten invallen en dan had die de dagen erna vast wel meer tijd gekregen.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 11:51
Als je baas zegt van je moet ff voor 1 minuut naar je werk komen ga je dat dan doen?
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3477
donderdag 12 juli 2018 om 12:06
In dit geval was je al op je werk.. Hij vraagt je hooguit 1 minuut om "extra" inzet! Vind jij het dan normaal dat je zegt; nee bedankt?!
Vind ik leuk
Karakter1 +1325
vrijdag 13 juli 2018 om 12:44
Wat een vergelijking ;-) Zoals al wordt gezegd was hij al op zijn werk. Komt het bij jou serieus nooit voor dat je leidinggevende aan je vraagt om nog even iets weg te gooien/ mee te nemen/ op te schrijven terwijl je officieel al klaar bent? Als jij dan zegt dat je het niet doet, wens ik je veel succes in je verdere maatschappelijke carrière.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 11:51
Lijkt me vrij logisch om een Dutis international 1 minuut voor tijd in te brengen, aangezien Duitsers heel vaak scoren in de laatste minuut.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 11:53
Dat is dan wel zo... ;)
Vind ik leuk
Tfoe +3890
donderdag 12 juli 2018 om 20:57
Hahaha...😁
Vind ik leuk
Donnygo +4063
donderdag 12 juli 2018 om 12:03
Hij weigerd te werken dus is hij fout. Zo simpel is het. Als jou baas je vraagt iets te doen moet je dat doen, ieder ander zou bij weigering al lang thuis zitten.

Daarnaast bij solicitatie moet je dan maar uitleggen waarom je geweigerd hebt je taak uit te voeren, je mag het uitleggen maar een kans zul je niet snel krijgen.

Dus als ik 3 jaar ergens werk en al mijn leiding gevende zijn lovend een 4e komt en ik ga werk weigeren kan ik die leidinggevende de schuld gaan geven volgens jou?
Vind ik leuk
Tfoe +3890
donderdag 12 juli 2018 om 20:58
Ik snap de vergelijking wel,maar voetbal is toch een andere wereld.
Vind ik leuk
Enden +4559
vrijdag 13 juli 2018 om 12:56
De naam Younes is niet te groot om in te vallen.
De enige reden waarom Younes international is, is omdat de trainer voor een groot deel de Duitse B garnituur meenam.
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3477
donderdag 12 juli 2018 om 12:03
Dat is wat kort door de bocht.. Bij de door jou genoemde namen was er ook nog geen sprake van überhaupt een transfer, laat staan een zoals in dit geval een mislukte transfer!

En als je de club net 5 miljoen hebt gekost en diezelfde club neemt je zonder veel gedoe weer in genaden aan, me dunkt dat je dan gewoon invalt als dat gevraagd wordt! (Dat je daar later en onder 4 ogen dan bezwaar tegen maakt, lijkt me de enige juiste weg.)
Vind ik leuk
tengske +35
donderdag 12 juli 2018 om 12:15
Die lamzak moet gewoon zijn werk doen al is het maar voor 1 minuut.
In het "normale"werkleven betekent werkweigering ontslag.
Vind ik leuk
Tfoe +3890
donderdag 12 juli 2018 om 20:56
Ik vind dat je in deze echt gelijk hebt.
Dat doe je inderdaad niet met een Duits international en vaste waarde van je team.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 22:22
Nee idd die Younes heeft veel meer bereikt in zijn nog jonge carrière dan die clown. Younes heeft een fantastische mentaliteit wat alle andere trainers die met hem gewerkt hebben benadrukt, maar het is denk ook niet makkelijk om te werken met deze clown die denkt dat alles sinds zijn komst beter is gegaan..
Vind ik leuk
ruite083 +173
vrijdag 13 juli 2018 om 12:32
Die ten Hag wou zeker even indruk maken, wat een eikel
Vind ik leuk
mcmodd +26111
vrijdag 13 juli 2018 om 12:25
Pochettino, dan ligt het nog steeds aan Younes. Hij moet gewoon invallen als de trainer dat zegt. Jij en ik weten dat er ook gewisseld kan worden om tijd te rekken en om ik weet niet hoeveel andere redenen. Daar gaat dus de coach over. Je zet de trainer en de club voor koekie als je doet als Younes deed. Heb dan de grootheid om in te vallen, al is het in de voorlaatste minuut en dan na de wedstrijd, onder vier ogen of voor mijn part zes (zaakwaarnemer) te zeggen hoe je over de trainer denkt. Hij is geen achttien meer hoor, dan kan je dit nog door de vingers zien, maar oud genoeg om te weten hoe een volwassene moet handelen.
Vind ik leuk
Enden +4559
vrijdag 13 juli 2018 om 12:53
Aan Younes.
Vind ik leuk
NvC +7351
donderdag 12 juli 2018 om 11:30
Blijft een vreemd verhaal. Hij heeft zn kansen bij Duitsland compleet vernietigt.
Vind ik leuk
mcmodd +26111
vrijdag 13 juli 2018 om 12:29
Ja, daar kijkt men er net zo tegen aan als bij Ajax en dus ook Ten Hag.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23624
donderdag 12 juli 2018 om 11:31
Tegen de tijd dat ie iets kan doen is ie alweer een jaar verder. Makkelijk verdiend
Vind ik leuk
coci +326
donderdag 12 juli 2018 om 11:33
Revalidatie met een topinkomen, wellicht wordt het een nieuwe Mertens. Nog gekker verhaal is het dan.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 11:33
Als je het ovet een verziekte werksfeer hebt,is dit een school voorbeeld
Vind ik leuk
Maxx Jw +1338
donderdag 12 juli 2018 om 11:36
Hoor je niks meer van...
Vind ik leuk
Roy_87_ +1582
donderdag 12 juli 2018 om 11:36
kom op Real grijp je kans
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 11:38
Younes succes bij Napoli!!
Vind ik leuk
voorstopper +1087
donderdag 12 juli 2018 om 11:39
Meteen eerste maandag ziek melden denk
Vind ik leuk
ajax1973 +2379
donderdag 12 juli 2018 om 11:42
gewoon je revalidatie draaien en veel negatief over de club praten en lekken dan zijn ze je zo moe
Vind ik leuk
Laliga +2662
donderdag 12 juli 2018 om 11:51
Willen ze doktoren fysios spelers etc binnen de club wel met hem werken haha , ik zou nu als werknemer of collega echt geen aandacht aan je besteden
Vind ik leuk
imho +1677
donderdag 12 juli 2018 om 12:11
zeven tot acht maanden uitgeschakeld. Is hij even blij dat Napoli bewezen heeft dat hij toch een handtekening heeft gezet. Kan hij lekker revalideren tegen een mooi salaris.

Nu hoor je Younes natuurlijk niet roepen dat hij niets had getekend. Slim.
Vind ik leuk
mcmodd +26111
vrijdag 13 juli 2018 om 12:35
Maar hij neemt wel een advocaat mee naar Napels, waarom denk je dat dat is?
Vind ik leuk
imho +1677
vrijdag 13 juli 2018 om 15:40
Tsja. Napoli zal op zijn zacht gezegd niet blij zijn met hoe Younes zich sinds januari opstelt richting Napoli en zeker nu hij geblesseerd is zal dit voor nog meer wrijving zorgen. Misschien staat er wel iets in het contract over langdurige blessures voor aanvang dienstverband. Geen idee. Maar ik denk dat Younes sowieso een aantal lastige vragen gaat krijgen, dus hij doet er verstandig aan om op voorhand zijn advocaat/advocaten mee te nemen.
Vind ik leuk
mcmodd +26111
zondag 15 juli 2018 om 15:32
Ja, ik denk dat het ongeveer zo zal zitten. Ik hoop voor die speler dat hij weer snel,herstelt en ook echt daar gaat slagen. Het zou toch zonde zijn voor zijn nieuwe club om een beloftevolle speler (zeker in hun ogen) nog langer dan nodig aan de kant te zien. Younes zal zelf wel iets geleerd hebben van de hele situatie, laten we dat maar hopen.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29076
donderdag 12 juli 2018 om 12:15
Succed, Younes! Veel plezier ook!
Vind ik leuk
michelhx +4459
donderdag 12 juli 2018 om 12:22
Karma is a bitch...
Wordt nooit meer wat met deze jongen.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 12:47
Hij kan wel samen met Kluivert op Italiaanse les,tijd zat,dat moet je toch in 8 maanden onder de knie hebben
Vind ik leuk
El Cazador +8651
donderdag 12 juli 2018 om 13:05
Deze soap eindigt bij het CAS in Nyon
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 13:06
Ajax ajax, alles gaat hier over Ajax lekker man.
Ajax kan bedragen van 40 a 60 miljoen gewoon van tafel schuifen.
Ajax hoeft niks.
Ajax kan aleen maar beter.
Ajax is de beste van heel Nedederland.
Ajax heeft de beste selectie.
En Ajax wordt 99% kampioen.
Die ene % is voor onze trouwe ongelovigen, die bij deze zich geen ajaxcieden mogen noemen.
Vind ik leuk
Smithsonian +41327
donderdag 12 juli 2018 om 15:09
Scherp opgemerkt henkie!
Vind ik leuk
Tfoe +3890
donderdag 12 juli 2018 om 20:59
jij niet in ieder geval....
Vind ik leuk
Blindsy +17263
vrijdag 13 juli 2018 om 12:23
Met elk jaar zonder prijzen, wordt de kans óp een prijs, elk volgend jaar groter.
Vind ik leuk
mcmodd +26111
vrijdag 13 juli 2018 om 12:48
Dat is pas echt goed nieuws voor FC Utrecht ;-)
Vind ik leuk
Blindsy +17263
zaterdag 14 juli 2018 om 09:26
Europa, Utreg komt er aan!!
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 14:59
Wat zou het mooi zijn als napoli nu zegt: je hebt toch geen contract bij ons? Of wil je nu ineens wel betaald krijgen terwijl je er een jaar uit ligt haha

Als hij het niet voor het geld doet (zoals elke voetballer zegt) blijft hij weg, ik ben benieuwd!
Vind ik leuk
Smithsonian +41327
donderdag 12 juli 2018 om 15:08
Haha een van de grootste losers ooit.

Daaag.
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 12:13
Zonde dat alles zo gelopen is.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
vrijdag 13 juli 2018 om 12:17
Dat gaat veel binnen zitten want die laaf was bang voor de maffia.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 12:17]
Vind ik leuk
Blindsy +17263
vrijdag 13 juli 2018 om 12:21
Achillespeesblessure? Zeker door de mafia onder handen genomen. Die weten wel raad met (werk)weigeraars.
Vind ik leuk
Ale +5570
vrijdag 13 juli 2018 om 12:29
Verfilmen deze soap!
Vind ik leuk
El Cazador +8651
vrijdag 13 juli 2018 om 12:41
Daar wilt Napoli heel snel vanaf, afkoopsom zal snel gemaakt zijn.
Waar is die eikel ineens geblesseerd geraakt of faket hij de boel aan elkaar en speelt die straks gewoon ergens in Duitsland!!!
Vind ik leuk
Smithsonian +41327
vrijdag 13 juli 2018 om 12:54
Wat een happy face. Not.

Sukkel.. lezen voor je tekent...
Vind ik leuk
Gary Oak +222
vrijdag 13 juli 2018 om 13:23
Het siert Younes dat hij een keer de gevolgen accepteert van zijn eigen handelen.
Vind ik leuk
Hugo59 +2156
vrijdag 13 juli 2018 om 13:44
Bij het wk word toch ook in de laatste minuut gewisseld? Alleen maar om tijd te rekken dus had Younes gewoon moeten invallen.
Vind ik leuk
Molukker +140
vrijdag 13 juli 2018 om 14:01
Wat een enthousiasme van Younes op de foto's! Die is zeker blij dat hij naar Napoli is gegaan!
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 14:54
Younes beterschap en veel succes! Dank je wel voor het mooie seizoen in Europa!


Jank niet zo nep Ajacieden hij koste geen drol en heeft een grote bijdrage gehad in de Europa cup! We hebben gvd 200+ miljoenen en daar komen nog miljoenen bij deze zomer!
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 16:11
Bij Ajax was het al een kruk Nu mag hij zich een kruk op krukken noemen
Als hij nu maar niet ook nog op een barkruk gaat zitten
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws