Jozefzoon gaat transfer maken: 'We hebben een bod op hem geaccepteerd'

    Jozefzoon gaat transfer maken: 'We hebben een bod op hem geaccepteerd'

    woensdag 18 juli 2018 om 10:38

    Florian Jozefzoon (links op de foto) staat op het punt om zijn huidige werkgever Brentford FC de rug toe te keren. The Bees hebben via de officiële kanalen laten weten dat ze een aanbieding op de oud-PSV'er hebben geaccepteerd.

    Welke club Jozefzoon over zal nemen, wil de nummer negen van het afgelopen Championship-seizoen niet kwijt. De 27-jarige buitenspeler lijkt echter actief te blijven op het tweede niveau van Engeland: op social media wordt gesuggereerd dat Leeds United met Jozefzoon aan de haal gaat, maar ook Premier League-degradant West Bromwich Albion wordt genoemd. Jozefzoon moet overigens eerst nog een akkoord bereiken met zijn nieuwe club en zijn medische keuring doorstaan, voordat hij definitief zijn koffers kan pakken.

    De bij Ajax opgeleide buitenspeler heeft anderhalf seizoen bij Brentford achter de rug, sinds hij in januari 2017 overkwam van PSV. Hierin speelde hij 58 Championship-wedstrijden, waarin hij acht keer tot scoren kwam. In Nederland kwam Jozefzoon, behalve voor Ajax en PSV, uit voor NAC Breda en RKC Waalwijk.

    Plaats een reactie

    2cents +54945
    woensdag 18 juli 2018 om 10:42
    Een onbekende club...

    Leeds en WBA zijn nog best bekend, dus die zullen het wel niet worden. 😉
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 10:46
    WBA zou wel heel diep zinken als ze voor Jozefzoon gaan, tevens heeft hij concurrentie van Phillips die is in mijn ogen 2 klasses beter.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 11:02
    Phillips is inderdaad beter , maar zo slecht als jij hier roept is Jozefszoon niet
    8 goals in 58 Championship wedstrijden is niet zo heel slecht
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25064
    woensdag 18 juli 2018 om 11:02
    Voor een neutrale kijker heb je toch een behoorlijk ongezouten mening!
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 11:22
    Excuses.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14300
    woensdag 18 juli 2018 om 12:34
    Gewoon een redelijk goed seizoen gedraaid in de Championship, kan zich daar prima ontwikkelen want de potentie heeft hij.
    Vind ik leuk
    Chucky1913 +104
    woensdag 18 juli 2018 om 10:44
    Mooi voor die jongen. Altijd 100% gegeven voor zijn clubs. Mocht het een binnenlandse transfer worden, zal hij er ook nog een mooi centje aan overhouden. Ben benieuwd!
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 10:47
    Zou ook onder Lampard kunnen gaan werken bij Derby County, die hebben een paar weken geleden al een eerste bod op hem uitgebracht.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 10:50]
    Vind ik leuk
    Deck010 +7202
    woensdag 18 juli 2018 om 11:46
    Huh ? Jozefzoon links op de foto? dat is toch een klein meisje?
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:03
    Jozefzoon...

    Is onze heer Christus terug onder ons? :o
    Vind ik leuk
    DEWEE +2306
    woensdag 18 juli 2018 om 12:08
    Wist niet dat hij zo klein was.
    Vind ik leuk
    misterTP +349
    woensdag 18 juli 2018 om 12:48
    Leuke speler, kwam net tekort bij PSV en had vaak te kampen met blessures. Verder een prima speler.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Jozefzoon gaat transfer maken: 'We hebben een bod op hem geaccepteerd'