'Lozano keert ondanks geruchten volgende week terug: duidelijke missie PSV'

'Lozano keert ondanks geruchten volgende week terug: duidelijke missie PSV'

Gepubliceerd: donderdag 19 juli 2018 om 23:29do 19-07-2018 om 23:29

Hirving Lozano sluit in de loop van volgende week weer aan bij PSV. De landskampioen stelt alles in het werk om de 22-jarige Mexicaan nog een jaar binnenboord te houden, meldt het Eindhovens Dagblad.

De nieuwe trainer Mark van Bommel ziet Lozano als een speerpunt in zijn elftal, schrijft de regionale krant. PSV is van mening dat de aanvaller zich nog volop kan ontwikkelen in het Philips Stadion. Bovendien heeft Lozano – in tegenstelling tot vorig seizoen -  nu wel de garantie dat de Eindhovenaren in ieder geval tot de winterstop in Europa actief zijn.

Toch werden al diverse grootmachten gelinkt aan Lozano, die met zijn nieuwe zaakwaarnemer Mino Raiola een toekomstplan zal uitstippelen. Van Bommel liet vorige week doorschemeren dat PSV eventueel 'nee' kan zeggen tegen aanbiedingen van veertig tot vijftig miljoen euro, zeker omdat Lozano nog een contract voor vijf jaar heeft.

Poll

Gaat Lozano deze zomer vertrekken uit Eindhoven?

(6460 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 19 juli 2018 om 23:34
Lozano lijkt me verstandig genoeg om te blijven, maar met zo’n raiolaatje in je nek kan dat nog wel eens spannend worden...
Vind ik leuk
Futjebal +2706
vrijdag 20 juli 2018 om 00:01
Nee hoor..van Bommel heeft een goede relatie met Raiola...was niet zijn zaakwaarnemer maar liet zich wel begeleiden door Raiola .
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 00:05]
Vind ik leuk
Bertus +7507
vrijdag 20 juli 2018 om 07:01
Enig voordeel van Raiola is wel dat hij meestal wel voor grote transfersommen weet te zorgen. Maar PSV kan zich financieel gelukkig weer wat permitteren en hoeft niet te verkopen. Ik zou ook alles op alles zetten om hem binnen te houden en voor het sportieve kiezen.
Dan ontbreekt enkel nog de vervanger van van Ginkel, dat zal ook een zware kluif worden.
Vind ik leuk
Arvin +7471
donderdag 19 juli 2018 om 23:35
Volhouden! Word alleen maar meer waard, maar dan nog is het sportieve aspect belangrijker.
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1951
donderdag 19 juli 2018 om 23:35
En toch gaat die
Vind ik leuk
Butsbal +14759
donderdag 19 juli 2018 om 23:35
Houwe
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 23:35
Zou knap zijn en een hele goede zet van psv! Ik ben benieuwd!
Vind ik leuk
Vak-T +1787
donderdag 19 juli 2018 om 23:39
Mooi blijven Lozano....maak ons nog een keer kampioen!!
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 00:49
Hij heeft nog maar een contract van 5 jaar, dat zal eerst verlengd moeten worden voor ie kampioen wordt
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 00:49]
Vind ik leuk
tannat +16556
vrijdag 20 juli 2018 om 07:43
de eerste heeft ie al op zak.
Vind ik leuk
Fce9091 +2986
donderdag 19 juli 2018 om 23:40
Je hebt helemaal nog geen garantie op Europees voetbal tot de winterstop...
Vind ik leuk
Ndg +147
donderdag 19 juli 2018 om 23:44
Wel, al komen ze deze voorronde niet door stroomt PSV in in de groepsfase van de EL
Vind ik leuk
Fce9091 +2986
vrijdag 20 juli 2018 om 00:31
Ochja.. Stom. Niet helemaal wakker
Vind ik leuk
Verratti +2298
donderdag 19 juli 2018 om 23:40
Voor de Nederlandse competitie is blijven het beste. Maar ieder heeft z'n eigen belangen: de speler, de club , de makelaar (de eerste drie geld ) en de supporters (voetbal). Af en toe lijkt emotie mee te spelen (maar daar zit ook weer geld achter).
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 23:40
psv kan eventueel nee zeggen, alleen ik denk als 1 club 40 miljoen biedt dat toon hem zelf wegbrengt, dan heeft psv ook weer wat geld om te investeren in een middenvelder die van ginkel op zal moeten volgen en aanvallend hebben ze nog n paar talenten die eventueel kunnen spelen
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 23:44]
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 23:43
Er gaan te veel geruchten de ronde , de top of subtop van europa . Er zal vast 1 van die clubs happen en dan is hij gewoon weg .
Vind ik leuk
Basschot +2256
donderdag 19 juli 2018 om 23:46
Ja hoor en daar is Mino weer. Kunnen ze hem geen verbod geven?
Vind ik leuk
Cheat Codes +7666
donderdag 19 juli 2018 om 23:50
Die gaat weg natuurlijk, 30-35 miljoen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 23:50]
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 06:02
30-35 miljoenen voor Lozano. Laat daar wat bij doen. Zelfs jou favoriete ajax vraagt meer voor de Jong als dat bedrag dus waarom zou PSV hem dan onder dat bedrag verkopen?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 06:04]
Vind ik leuk
JoeyC +3977
donderdag 19 juli 2018 om 23:57
Zou geweldig zijn als PSV een van de smaakmakers van het afgelopen WK nog een seizoen weet te behouden. Lozano kan het verschil betekenen tussen wel of geen kampioen en wel of geen poulefase CL.
Nog een seizoen vlammen (ook Europees) en die 40 a 50 miljoen zal nog steeds betaald worden.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7666
vrijdag 20 juli 2018 om 00:33
Zo hé, een goal en een assist in 4 wedstrijden... En je denkt toch niet dat jullie ook maar een kleine kans maken op achtste finale CL? (Wij ook niet)

Edit: excuus, te snel gelezen. Je zegt groepsfase CL, dat is zeker reeel.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 00:33]
Vind ik leuk
Counterattack +11754
vrijdag 20 juli 2018 om 00:11
Dinsdag 19.00hr is de beste speler van de eredivisie, Hirving Lozano, gewoon te zien in nederland met PSV tegen Olympiakos Piraeus, vorig seizoen nog in Champions League in poule met Barcelona en Juventus.
Vind ik leuk
Mosquito +21839
vrijdag 20 juli 2018 om 00:21
Neuer denkt nog vaak aan Chucky 😁
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 20 juli 2018 om 00:23
De goed nieuws show gaat maar door
Vind ik leuk
AllAdIn +24795
vrijdag 20 juli 2018 om 00:43
Zou mooi zijn voor PSV, alleen duurt die klote transferperiode nog t/m 31 augustus.
Blijft voor alle Nederlandse clubs gewoon hopen dat zij hun beste spelers kunnen behouden.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 00:44
In een kampioenselftal van PSV mag Lozano niet ontbreken.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7666
vrijdag 20 juli 2018 om 11:25
Scheelt dat even dat ze de komende tijd geen kampioen worden.
Vind ik leuk
Uncle Fester +2394
vrijdag 20 juli 2018 om 02:43
Met of zonder Lozano, mij bekruipt sterk het gevoel dat Van Bommel en co. kampioen worden. Ten Hag haalt in Amsterdam de kerst niet.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 06:08
Malen staat al klaar,100+ niks mis mee
Vind ik leuk
Cheat Codes +7666
vrijdag 20 juli 2018 om 11:26
Heeft niet de juiste mentaliteit.
Vind ik leuk
Smithsonian +43273
vrijdag 20 juli 2018 om 08:23
Nog 1 jaar blijven zou de beste keus zijn.
Vind ik leuk
Korm +39890
vrijdag 20 juli 2018 om 09:46
Laat maar nog lekker bij PSV blijven! Hoop wel dat PSV nog een goede middenvelder erbij haalt want dat is echt nodig!
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 10:29
Als Ajacied hoop ik dat Lozano blijft.
Hopelijk pakken we dit jaar was punten in Europa.
Kan niet wachten tot het seizoen weer begint.
Vind ik leuk
Dirk-Jan +52
vrijdag 20 juli 2018 om 10:47
Hij zal zelf willen blijven. Hij voetbalt er pas 1 jaar, geniet van het geweldige leven in het zuiden, wilt graag Europees voetbal, is DE speler van het elftal, heeft kinderen die hier gewend zijn en wilt perse zoveel mogelijk voetballen. Dit is wel echt een heel ander verhaal dan een arrogante Kluivert. Maar ook suarez heeft bij groningen ooit hetzelfde meegemaakt, hij ging wel voor het geld, al hoewel hij zei dat hij zou blijven. Alles is nog mogelijk tot de 31ste!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws