'Lozano keert ondanks geruchten volgende week terug: duidelijke missie PSV'

    'Lozano keert ondanks geruchten volgende week terug: duidelijke missie PSV'

    Gepubliceerd: donderdag 19 juli 2018 om 23:29do 19-07-2018 om 23:29

    Hirving Lozano sluit in de loop van volgende week weer aan bij PSV. De landskampioen stelt alles in het werk om de 22-jarige Mexicaan nog een jaar binnenboord te houden, meldt het Eindhovens Dagblad.

    De nieuwe trainer Mark van Bommel ziet Lozano als een speerpunt in zijn elftal, schrijft de regionale krant. PSV is van mening dat de aanvaller zich nog volop kan ontwikkelen in het Philips Stadion. Bovendien heeft Lozano – in tegenstelling tot vorig seizoen -  nu wel de garantie dat de Eindhovenaren in ieder geval tot de winterstop in Europa actief zijn.

    Toch werden al diverse grootmachten gelinkt aan Lozano, die met zijn nieuwe zaakwaarnemer Mino Raiola een toekomstplan zal uitstippelen. Van Bommel liet vorige week doorschemeren dat PSV eventueel 'nee' kan zeggen tegen aanbiedingen van veertig tot vijftig miljoen euro, zeker omdat Lozano nog een contract voor vijf jaar heeft.

    Poll

    Gaat Lozano deze zomer vertrekken uit Eindhoven?

    (6460 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 19 juli 2018 om 23:34
    Lozano lijkt me verstandig genoeg om te blijven, maar met zo’n raiolaatje in je nek kan dat nog wel eens spannend worden...
    Vind ik leuk
    Futjebal +2304
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:01
    Nee hoor..van Bommel heeft een goede relatie met Raiola...was niet zijn zaakwaarnemer maar liet zich wel begeleiden door Raiola .
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 00:05]
    Vind ik leuk
    Bertus +6169
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:01
    Enig voordeel van Raiola is wel dat hij meestal wel voor grote transfersommen weet te zorgen. Maar PSV kan zich financieel gelukkig weer wat permitteren en hoeft niet te verkopen. Ik zou ook alles op alles zetten om hem binnen te houden en voor het sportieve kiezen.
    Dan ontbreekt enkel nog de vervanger van van Ginkel, dat zal ook een zware kluif worden.
    Vind ik leuk
    Arvin +5830
    donderdag 19 juli 2018 om 23:35
    Volhouden! Word alleen maar meer waard, maar dan nog is het sportieve aspect belangrijker.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1996
    donderdag 19 juli 2018 om 23:35
    En toch gaat die
    Vind ik leuk
    Butsbal +14949
    donderdag 19 juli 2018 om 23:35
    Houwe
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 23:35
    Zou knap zijn en een hele goede zet van psv! Ik ben benieuwd!
    Vind ik leuk
    Vak-T +827
    donderdag 19 juli 2018 om 23:39
    Mooi blijven Lozano....maak ons nog een keer kampioen!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:49
    Hij heeft nog maar een contract van 5 jaar, dat zal eerst verlengd moeten worden voor ie kampioen wordt
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 00:49]
    Vind ik leuk
    tannat +13938
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:43
    de eerste heeft ie al op zak.
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2721
    donderdag 19 juli 2018 om 23:40
    Je hebt helemaal nog geen garantie op Europees voetbal tot de winterstop...
    Vind ik leuk
    Ndg +121
    donderdag 19 juli 2018 om 23:44
    Wel, al komen ze deze voorronde niet door stroomt PSV in in de groepsfase van de EL
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2721
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:31
    Ochja.. Stom. Niet helemaal wakker
    Vind ik leuk
    Verratti +2147
    donderdag 19 juli 2018 om 23:40
    Voor de Nederlandse competitie is blijven het beste. Maar ieder heeft z'n eigen belangen: de speler, de club , de makelaar (de eerste drie geld ) en de supporters (voetbal). Af en toe lijkt emotie mee te spelen (maar daar zit ook weer geld achter).
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:03
    De club en de speler hebben altijd een dubbel belang: geld én voetbal. Zonder sportieve successen bijvoorbeeld geen hoge sponsorinkomsten of transfersommen. De makelaar heeft idd alleen geld als belang.
    Vind ik leuk
    tannat +13938
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:44
    is niet helemaal waar:
    De makelaar heeft ook belang bij een goed imago in het ogen van de spelers.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 23:40
    psv kan eventueel nee zeggen, alleen ik denk als 1 club 40 miljoen biedt dat toon hem zelf wegbrengt, dan heeft psv ook weer wat geld om te investeren in een middenvelder die van ginkel op zal moeten volgen en aanvallend hebben ze nog n paar talenten die eventueel kunnen spelen
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 23:44]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 23:43
    Er gaan te veel geruchten de ronde , de top of subtop van europa . Er zal vast 1 van die clubs happen en dan is hij gewoon weg .
    Vind ik leuk
    Basschot +2246
    donderdag 19 juli 2018 om 23:46
    Ja hoor en daar is Mino weer. Kunnen ze hem geen verbod geven?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7988
    donderdag 19 juli 2018 om 23:50
    Die gaat weg natuurlijk, 30-35 miljoen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 23:50]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 06:02
    30-35 miljoenen voor Lozano. Laat daar wat bij doen. Zelfs jou favoriete ajax vraagt meer voor de Jong als dat bedrag dus waarom zou PSV hem dan onder dat bedrag verkopen?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 06:04]
    Vind ik leuk
    JoeyC +2904
    donderdag 19 juli 2018 om 23:57
    Zou geweldig zijn als PSV een van de smaakmakers van het afgelopen WK nog een seizoen weet te behouden. Lozano kan het verschil betekenen tussen wel of geen kampioen en wel of geen poulefase CL.
    Nog een seizoen vlammen (ook Europees) en die 40 a 50 miljoen zal nog steeds betaald worden.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7988
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:33
    Zo hé, een goal en een assist in 4 wedstrijden... En je denkt toch niet dat jullie ook maar een kleine kans maken op achtste finale CL? (Wij ook niet)

    Edit: excuus, te snel gelezen. Je zegt groepsfase CL, dat is zeker reeel.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 00:33]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:08
    Ja. Eén goal en een assist. Toch lees je in diverse internationale kranten (Engeland, Duitsland, Frankrijk) dat journalisten/analisten behoorlijk positief waren over Lozano. Die kijken verder dan uitsluitend een paar statistieken.
    Het zijn echt niet alleen de PSV supporters die zien wat die jongen in huis heeft.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 23:57
    Elk bod boven 40 miljoen zal wss wel geaccepteerd worden. Ff het transferrecord weer in handen nemen voordat Ajax deze verpulvert door de verkoop van De Ligt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 01:13
    Beter wordt er niks verpulverd en blijven allebei de spelers die jij noemt. Leuker voor de ED.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7988
    vrijdag 20 juli 2018 om 01:39
    Geruchten rond Frenkie zijn harder dan rond Mathijs.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10894
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:11
    Dinsdag 19.00hr is de beste speler van de eredivisie, Hirving Lozano, gewoon te zien in nederland met PSV tegen Olympiakos Piraeus, vorig seizoen nog in Champions League in poule met Barcelona en Juventus.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:21
    Neuer denkt nog vaak aan Chucky 😁
    Vind ik leuk
    stratumseind +174473
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:23
    De goed nieuws show gaat maar door
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19241
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:43
    Zou mooi zijn voor PSV, alleen duurt die klote transferperiode nog t/m 31 augustus.
    Blijft voor alle Nederlandse clubs gewoon hopen dat zij hun beste spelers kunnen behouden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:11
    In Engeland schijnt die op 9 augustus al te sluiten. Dat scheelt weer.
    Frankrijk, Duitsland, Italië en Spanje zitten op 31 augustus.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19241
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:15
    Van Engeland wist ik ja, maar waarom doet de KNVB dat dan ook niet ipv zeuren over die 31 augustus?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:59
    Ik begrijp niet waarom Engeland dit heeft gedaan. Ze kunnen op deze manier tot 31 augustus spelers kwijtraken, maar na 9 augustus mogen ze daar geen vervangers meer voor terughalen.

    Ik ben het eens met een vroegere sluitingsdatum, maar dat zou wel via de UEFA uniform geregeld moeten zijn. Gelijk speelveld en zo.
    Vind ik leuk
    tannat +13938
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:12
    PL zit bovenin de foodchain. de kans dat ze spelers kwijt raken daar is kleiner dan elders
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 08:22]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:20
    Zo. Goedemorgen. Eerste koffie nog niet gehad?
    ;-)
    Vind ik leuk
    tannat +13938
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:22
    nope. kon je het zien? ;)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 08:22]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19241
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:14
    Oh ik dacht helemaal geen in/uitgaande transfers meer na 9 augustus.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:44
    In een kampioenselftal van PSV mag Lozano niet ontbreken.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7988
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:25
    Scheelt dat even dat ze de komende tijd geen kampioen worden.
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2183
    vrijdag 20 juli 2018 om 02:43
    Met of zonder Lozano, mij bekruipt sterk het gevoel dat Van Bommel en co. kampioen worden. Ten Hag haalt in Amsterdam de kerst niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 06:08
    Malen staat al klaar,100+ niks mis mee
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7988
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:26
    Heeft niet de juiste mentaliteit.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34415
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:23
    Nog 1 jaar blijven zou de beste keus zijn.
    Vind ik leuk
    Korm +37681
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:46
    Laat maar nog lekker bij PSV blijven! Hoop wel dat PSV nog een goede middenvelder erbij haalt want dat is echt nodig!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:29
    Als Ajacied hoop ik dat Lozano blijft.
    Hopelijk pakken we dit jaar was punten in Europa.
    Kan niet wachten tot het seizoen weer begint.
    Vind ik leuk
    Dirk-Jan +52
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:47
    Hij zal zelf willen blijven. Hij voetbalt er pas 1 jaar, geniet van het geweldige leven in het zuiden, wilt graag Europees voetbal, is DE speler van het elftal, heeft kinderen die hier gewend zijn en wilt perse zoveel mogelijk voetballen. Dit is wel echt een heel ander verhaal dan een arrogante Kluivert. Maar ook suarez heeft bij groningen ooit hetzelfde meegemaakt, hij ging wel voor het geld, al hoewel hij zei dat hij zou blijven. Alles is nog mogelijk tot de 31ste!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws