'Lozano keert ondanks geruchten volgende week terug: duidelijke missie PSV'

    'Lozano keert ondanks geruchten volgende week terug: duidelijke missie PSV'

    donderdag 19 juli 2018 om 23:29

    Hirving Lozano sluit in de loop van volgende week weer aan bij PSV. De landskampioen stelt alles in het werk om de 22-jarige Mexicaan nog een jaar binnenboord te houden, meldt het Eindhovens Dagblad.

    De nieuwe trainer Mark van Bommel ziet Lozano als een speerpunt in zijn elftal, schrijft de regionale krant. PSV is van mening dat de aanvaller zich nog volop kan ontwikkelen in het Philips Stadion. Bovendien heeft Lozano – in tegenstelling tot vorig seizoen -  nu wel de garantie dat de Eindhovenaren in ieder geval tot de winterstop in Europa actief zijn.

    Toch werden al diverse grootmachten gelinkt aan Lozano, die met zijn nieuwe zaakwaarnemer Mino Raiola een toekomstplan zal uitstippelen. Van Bommel liet vorige week doorschemeren dat PSV eventueel 'nee' kan zeggen tegen aanbiedingen van veertig tot vijftig miljoen euro, zeker omdat Lozano nog een contract voor vijf jaar heeft.

    Poll

    Gaat Lozano deze zomer vertrekken uit Eindhoven?

    (6457 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 19 juli 2018 om 23:34
    Lozano lijkt me verstandig genoeg om te blijven, maar met zo’n raiolaatje in je nek kan dat nog wel eens spannend worden...
    Vind ik leuk
    PRICE +25474
    donderdag 19 juli 2018 om 23:43
    Nog 1 seizoen PSV met Europees voetbal en meer bagage geeft over een jaar ook een mega transfer
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 23:44]
    Vind ik leuk
    vossing +1072
    donderdag 19 juli 2018 om 23:49
    Als ie weg wil....laten gaan. Heb je nog tijd om iets anders uit de hoge hoed te toveren....
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10227
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:01
    Komt goed.
    Ookal vertrekt hij op de laatste dag zal dat nog geen ramp zijn.
    Gudmundsson is er ook nog.
    Vind ik leuk
    DrJ +939
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:22
    En Malen en Gakpo.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6379
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:36
    Malen zou zomaar de grote man kunnen worden. Een geweldig talent!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:18
    Malen is mentaal niet sterk genoeg.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6379
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:13
    Jij kent hem, jaa!

    Die jongen is mentaal sterker dan Dolbergje en die Labyratje bijelkaar.

    Tijd zal ons leren...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:31
    In tegenstelling tot Dolberg en Labyad heeft Malen nog 0.0 laten zien op het hoogste niveau. Laat hem eerst dat eens doen.

    Die jongen is mentaal niet sterk genoeg, let maar op. We spreken elkaar weer wanneer meneer een boete heeft gekregen voor te laat komen, oké? Heeft die jongen een handje van, levert te weinig arbeid buiten de wedstrijden om voor een prof.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6379
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:32
    Uhuh!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 05:15
    Denk dat alles valt of staat met eventuele plaatsing voor CL.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6379
    donderdag 19 juli 2018 om 23:46
    Zoet-
    Dumfries,Schwaab,Viergever,Angelino-
    Hendrix,Gutierrez,Pereiro-
    Lozano,De Jong,Bergwijn

    Dan heb je jongens als Romero, Malen, Gakpo, Ramselaar, Mauro, Rosario, Luckassen, Obispo, Issi op de bank zitten. Een extra back zou geen overbodige luxe zijn.

    Ik zie een prima elftal hier en zeker haalbaar!

    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 23:46]
    Vind ik leuk
    PRICE +25474
    donderdag 19 juli 2018 om 23:48
    Den Daats, 2 dingen Arias verkoop hoor je weinig van en Guittierez die naam.hoor je al een half jaar maar nooit niks concreets.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6379
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:02
    Arias wordt sowieso verkocht maak je daar maar niet druk om. Zelfs Issi zal nog een strik omheen gedaan worden, mark my words!
    Vind ik leuk
    PRICE +25474
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:05
    Issimat zie ik wel naar Frankrijk gaan.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6379
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:07
    Veel spelers zijn nog met vakantie na het WK, transfermarkt moet nog op gang komen.

    Arias ligt zeer zeker goed in de markt en zal waarachijnlijk niet 1 maar meerdere opties hebben.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    donderdag 19 juli 2018 om 23:51
    Verdedigend kwetsbare backs, een traag centraal duo, Gutierrez gaat naar Chivas en Lozano zal ook wel vertrekken voor 30-35 miljoen.

    De meeste dromen zijn bedrog, jochie.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 23:56
    Klopt idd maar Mazraoui is ook niet echt de meest betrouwbare back, tagliafico kent ook zn zwaktes zoals we op het wk hebben gezien Indien op hun best is met dit centrale duo niks mis. Gutierrez gaat idd wss naar Chivas. Zonder verkoop van Pereiro of Isimat is der dan ook geen echte ademruimte wat betreft middenveld. Lozano gaat echt niet voor minder dan Depay weg.

    Ik ben nie zo van t dromen. Ben liever realistisch.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    vrijdag 20 juli 2018 om 01:37
    Depay ging toch ook voor een soortgelijk bedrag als dat ik noemde voor Lozano weg?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:07
    35 mil.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:19
    Dat was dus al wat ik zei.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6379
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:01
    Gutierrez zal sowieso niet naar Chivas gaan. Hij heeft 12 juli openlijk aangegeven dat hij naar Europa wil.

    Hier hebben we concurrentie van Celta. Denk dat in zijn geval de keuze snel gemaakt is.

    Lozano zal echter alleen voor de hoofdprijs vertrekken. Hij staat nog 5 jaar onder contract en heeft bij ons uiterst goede vooruitzichten.

    We zullen het allemaal zien en meemaken 😉
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 00:03]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    vrijdag 20 juli 2018 om 02:05
    Geen idee of die keuze snel gemaakt is, zeker als Lozano weggaat lijkt me dat verre van zeker.

    Halve finalist EL van vorig jaar of een club die al een paar jaar niks heeft gepresteerd in Europa, dan wist ik het wel!

    Celta is gewoon een prima club.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6379
    vrijdag 20 juli 2018 om 04:29
    Haha! Grapjas...

    Spelen in de CL en om de prijzen in Nederland bij een van de meest populaire Europese clubs im Mexico (PSV), of een middenmotor/laagvlieger uit Spanje...

    We zullen het zien!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:22
    PSV speelt voorronde CL, nog geen CL. Op dit moment zullen Nederlandse clubs echt niet per definitie de voorkeur zullen krijgen boven een Spaanse subtopper/middenmotor, ik durf zelfs wel te stellen dat Celta met Iago Aspas, Sisto en Hernandez een beter elftal heeft dan jullie!

    We hoeven ons niks meer te verbeelden in Nederland.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6379
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:08
    Celta is geen subtopper waar haal je dat vandaan?

    Zijn sinds 2012 pas weer gepromoveerd naar de eerste...

    Daarnaast is PSV in Mexico geliefd, geliefder dan jullie Amsterdammers daar ooit zullen zijn😉

    Droom jij lekker verder, pik! Hahah
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 12:26]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:28
    2 jaar terug 8’e, vorig jaar nog 6’e. Afgelopen seizoen wat minder (mede door de EL verplichtingen). Kunnen ook hoger salaris geven.

    Alles op een rijtje zijn jullie voor spelers echt niet populairder hoor, ik zie jullie geen Iago Aspas halen! Kan je in Mexico nog zo populair zijn, maar spelers hebben toch liever een hoog salaris en een betere club. Pizarro zou zogenaamd ook naar jullie toe gaan, heeft toch anders gekozen. Niet elke Mexicaan kiest voor jullie, zeker wanneer straks Chuckie weg is.
    Vind ik leuk
    Chucky +466
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:41
    Cheap.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 05:23
    Weet je hoe groot PSV is in Mexico? Elke wedstrijd komt live op tv. Ik meen zelfs te herinneren dat PSV op social media meer Mexicaanse volgers dan Nederlandse volgers heeft.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6379
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:10
    Ik zie hier een kampioen die tot aan de laatste dag zal strijden om de titel te prolongeren!

    Een ploeg die 80+ punten zal pakken in de ED.

    Ben benieuwd hoe jullie aan jullie punten zullen komen. Ten Hag zal heel snel een systeem moeten vinden die bij zijn spelers past.

    Echter zal je zien dat julliie met kerst alweer opzoek zullen zijn naar een nieuwe trainer!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    vrijdag 20 juli 2018 om 01:36
    Die kampioen zie ik niet, voormalig kampioen wel, maar ik zie dit als iets eenmaligs (met deze selectie dan he). Het is een beetje het Feyenoord verhaal, een jaar lang boven kunnen presteren en kampioen worden, daarna allemaal spelers uit de subtop of zelfs lager (Dumfries en Angelino) ophalen. Vind het bepaald geen indrukwekkend elftal. Zeker als Arias en Lozano weggaan, dan blijven er weinig toppers (voor Eredivisie begrippen) in Eindhoven over.

    Daar verschillen we dus van mening over, geeft niks, zo lang er maar respect is. Je bent in ieder geval niet iemand als @Iceman die in elk topic zit te verkondigen dat PSV en Ajax qua sponsoring gelijk zitten, ik heb je nog nooit doelbewust onzin zien vertellen.
    Vind ik leuk
    Chucky +466
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:42
    Goedkoop scoren
    Vind ik leuk
    Bertus +4503
    vrijdag 20 juli 2018 om 06:58
    Jij kunt het weten, je droomt al 4 jaar op rij dat jou cluppie kampioen wordt.
    Vind ik leuk
    cheeks +3367
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:23
    Jochie, nee, het centrum van ajax is snel.... Haha. 2 matige backs. Verder geen verdedigende middenvelders en 3 voorhoedespelers die geen meter mee terug verdedigen. Wordt helemaal niets.
    Vind ik leuk
    cheeks +3367
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:26
    Alsof het cv dup van Ajax snel is... Ver ook 2 matige backs, geen verdedigende middenvelders en 3 voorhoedespelers die geen meter mee terug verdedigen. Totale onbalans. PSV heeft op papier wellicht iets mindere spelers maar er is wel balans en er staat een team.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1653
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:59
    discussies en comments over andere clubs ga ik zelden uit de weg. plagen vind ik ook wel leuk op zijn tijd. Maar wat ik gewoon nooit kan doen is voorspellingen doen over andere clubs hun transfers. De transfermarkt is onvoorspelbaar en je weet gewoon niet waar clubs mee bezig zijn.

    maar dat wishfull thinking gedoe moet je vooral verder mee gaan.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +386
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:08
    Ik heb ze in die 2 wedstrijden al beter zien verdedigen dan die backs van ajax.....
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:38
    Oefenwedstrijden ja...
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +386
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:44
    Ja dan wat dat betekent toch sat ze een betere instelling hebben of niet. Of jet oefen of het een officiële wedstrijd is...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:00
    JIj denkt dat spelers alles geven in een oefenwedstrijd? Natuurlijk niet.
    Vind ik leuk
    Chucky +466
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:40
    Is het cheat of Cheap....?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 01:10
    Gakpo? Is dat wat? Naam.zegt me weinig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 06:56
    Naam onthouden. Die ga je nog vaak tegenkomen in de toekomst. Durf niet te voorspellen of hij dit seizoen al veel kansen gaat krijgen, gelet op de vele keuzes die Van Bommel voorin kan maken, maar anders wel in 2019-2020.
    Vind ik leuk
    Bergwag +700
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:58
    Verwacht je dat deze verdediging het houdt met de manier waarop bommel wil gaan spelen?
    Ik heb daar nog zo mn twijfels over...
    Vind ik leuk
    Futjebal +1761
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:01
    Nee hoor..van Bommel heeft een goede relatie met Raiola...was niet zijn zaakwaarnemer maar liet zich wel begeleiden door Raiola .
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 00:05]
    Vind ik leuk
    Bertus +4503
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:01
    Enig voordeel van Raiola is wel dat hij meestal wel voor grote transfersommen weet te zorgen. Maar PSV kan zich financieel gelukkig weer wat permitteren en hoeft niet te verkopen. Ik zou ook alles op alles zetten om hem binnen te houden en voor het sportieve kiezen.
    Dan ontbreekt enkel nog de vervanger van van Ginkel, dat zal ook een zware kluif worden.
    Vind ik leuk
    Arvin +2424
    donderdag 19 juli 2018 om 23:35
    Volhouden! Word alleen maar meer waard, maar dan nog is het sportieve aspect belangrijker.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1625
    donderdag 19 juli 2018 om 23:35
    En toch gaat die
    Vind ik leuk
    Butsbal +13299
    donderdag 19 juli 2018 om 23:35
    Houwe
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 23:35
    Zou knap zijn en een hele goede zet van psv! Ik ben benieuwd!
    Vind ik leuk
    Vak-T +279
    donderdag 19 juli 2018 om 23:39
    Mooi blijven Lozano....maak ons nog een keer kampioen!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:49
    Hij heeft nog maar een contract van 5 jaar, dat zal eerst verlengd moeten worden voor ie kampioen wordt
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 00:49]
    Vind ik leuk
    tannat +9175
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:43
    de eerste heeft ie al op zak.
    Vind ik leuk
    Fce9091 +1803
    donderdag 19 juli 2018 om 23:40
    Je hebt helemaal nog geen garantie op Europees voetbal tot de winterstop...
    Vind ik leuk
    Ndg +42
    donderdag 19 juli 2018 om 23:44
    Wel, al komen ze deze voorronde niet door stroomt PSV in in de groepsfase van de EL
    Vind ik leuk
    Fce9091 +1803
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:31
    Ochja.. Stom. Niet helemaal wakker
    Vind ik leuk
    vossing +1072
    donderdag 19 juli 2018 om 23:48
    Jawel kerel....ken de feiten
    Vind ik leuk
    Verratti +1835
    donderdag 19 juli 2018 om 23:40
    Voor de Nederlandse competitie is blijven het beste. Maar ieder heeft z'n eigen belangen: de speler, de club , de makelaar (de eerste drie geld ) en de supporters (voetbal). Af en toe lijkt emotie mee te spelen (maar daar zit ook weer geld achter).
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:03
    De club en de speler hebben altijd een dubbel belang: geld én voetbal. Zonder sportieve successen bijvoorbeeld geen hoge sponsorinkomsten of transfersommen. De makelaar heeft idd alleen geld als belang.
    Vind ik leuk
    tannat +9175
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:44
    is niet helemaal waar:
    De makelaar heeft ook belang bij een goed imago in het ogen van de spelers.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 23:40
    psv kan eventueel nee zeggen, alleen ik denk als 1 club 40 miljoen biedt dat toon hem zelf wegbrengt, dan heeft psv ook weer wat geld om te investeren in een middenvelder die van ginkel op zal moeten volgen en aanvallend hebben ze nog n paar talenten die eventueel kunnen spelen
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 23:44]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 23:43
    Er gaan te veel geruchten de ronde , de top of subtop van europa . Er zal vast 1 van die clubs happen en dan is hij gewoon weg .
    Vind ik leuk
    Basschot +1904
    donderdag 19 juli 2018 om 23:46
    Ja hoor en daar is Mino weer. Kunnen ze hem geen verbod geven?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    donderdag 19 juli 2018 om 23:50
    Die gaat weg natuurlijk, 30-35 miljoen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 23:50]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 06:02
    30-35 miljoenen voor Lozano. Laat daar wat bij doen. Zelfs jou favoriete ajax vraagt meer voor de Jong als dat bedrag dus waarom zou PSV hem dan onder dat bedrag verkopen?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 06:04]
    Vind ik leuk
    JoeyC +1289
    donderdag 19 juli 2018 om 23:57
    Zou geweldig zijn als PSV een van de smaakmakers van het afgelopen WK nog een seizoen weet te behouden. Lozano kan het verschil betekenen tussen wel of geen kampioen en wel of geen poulefase CL.
    Nog een seizoen vlammen (ook Europees) en die 40 a 50 miljoen zal nog steeds betaald worden.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:33
    Zo hé, een goal en een assist in 4 wedstrijden... En je denkt toch niet dat jullie ook maar een kleine kans maken op achtste finale CL? (Wij ook niet)

    Edit: excuus, te snel gelezen. Je zegt groepsfase CL, dat is zeker reeel.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 00:33]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:08
    Ja. Eén goal en een assist. Toch lees je in diverse internationale kranten (Engeland, Duitsland, Frankrijk) dat journalisten/analisten behoorlijk positief waren over Lozano. Die kijken verder dan uitsluitend een paar statistieken.
    Het zijn echt niet alleen de PSV supporters die zien wat die jongen in huis heeft.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 23:57
    Elk bod boven 40 miljoen zal wss wel geaccepteerd worden. Ff het transferrecord weer in handen nemen voordat Ajax deze verpulvert door de verkoop van De Ligt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 01:13
    Beter wordt er niks verpulverd en blijven allebei de spelers die jij noemt. Leuker voor de ED.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    vrijdag 20 juli 2018 om 01:39
    Geruchten rond Frenkie zijn harder dan rond Mathijs.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:11
    Dinsdag 19.00hr is de beste speler van de eredivisie, Hirving Lozano, gewoon te zien in nederland met PSV tegen Olympiakos Piraeus, vorig seizoen nog in Champions League in poule met Barcelona en Juventus.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10227
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:21
    Neuer denkt nog vaak aan Chucky 😁
    Vind ik leuk
    stratumseind +146979
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:23
    De goed nieuws show gaat maar door
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12553
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:43
    Zou mooi zijn voor PSV, alleen duurt die klote transferperiode nog t/m 31 augustus.
    Blijft voor alle Nederlandse clubs gewoon hopen dat zij hun beste spelers kunnen behouden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:11
    In Engeland schijnt die op 9 augustus al te sluiten. Dat scheelt weer.
    Frankrijk, Duitsland, Italië en Spanje zitten op 31 augustus.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12553
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:15
    Van Engeland wist ik ja, maar waarom doet de KNVB dat dan ook niet ipv zeuren over die 31 augustus?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:59
    Ik begrijp niet waarom Engeland dit heeft gedaan. Ze kunnen op deze manier tot 31 augustus spelers kwijtraken, maar na 9 augustus mogen ze daar geen vervangers meer voor terughalen.

    Ik ben het eens met een vroegere sluitingsdatum, maar dat zou wel via de UEFA uniform geregeld moeten zijn. Gelijk speelveld en zo.
    Vind ik leuk
    tannat +9175
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:12
    PL zit bovenin de foodchain. de kans dat ze spelers kwijt raken daar is kleiner dan elders
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 08:22]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:20
    Zo. Goedemorgen. Eerste koffie nog niet gehad?
    ;-)
    Vind ik leuk
    tannat +9175
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:22
    nope. kon je het zien? ;)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 08:22]
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12553
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:14
    Oh ik dacht helemaal geen in/uitgaande transfers meer na 9 augustus.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:44
    In een kampioenselftal van PSV mag Lozano niet ontbreken.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:25
    Scheelt dat even dat ze de komende tijd geen kampioen worden.
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1771
    vrijdag 20 juli 2018 om 02:43
    Met of zonder Lozano, mij bekruipt sterk het gevoel dat Van Bommel en co. kampioen worden. Ten Hag haalt in Amsterdam de kerst niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 06:08
    Malen staat al klaar,100+ niks mis mee
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:26
    Heeft niet de juiste mentaliteit.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26680
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:23
    Nog 1 jaar blijven zou de beste keus zijn.
    Vind ik leuk
    Korm +30876
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:46
    Laat maar nog lekker bij PSV blijven! Hoop wel dat PSV nog een goede middenvelder erbij haalt want dat is echt nodig!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:29
    Als Ajacied hoop ik dat Lozano blijft.
    Hopelijk pakken we dit jaar was punten in Europa.
    Kan niet wachten tot het seizoen weer begint.
    Vind ik leuk
    Dirk-Jan +52
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:47
    Hij zal zelf willen blijven. Hij voetbalt er pas 1 jaar, geniet van het geweldige leven in het zuiden, wilt graag Europees voetbal, is DE speler van het elftal, heeft kinderen die hier gewend zijn en wilt perse zoveel mogelijk voetballen. Dit is wel echt een heel ander verhaal dan een arrogante Kluivert. Maar ook suarez heeft bij groningen ooit hetzelfde meegemaakt, hij ging wel voor het geld, al hoewel hij zei dat hij zou blijven. Alles is nog mogelijk tot de 31ste!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Lozano keert ondanks geruchten volgende week terug: duidelijke missie PSV'