PSV slaat volgende slag en behoudt Zoet: Ik blijf. Op naar nummer 25

    PSV slaat volgende slag en behoudt Zoet: "Ik blijf. Op naar nummer 25"

    Gepubliceerd: vrijdag 20 juli 2018 om 15:01vr 20-07-2018 om 15:01

    Jeroen Zoet heeft in navolging van Luuk de Jong zijn contract bij PSV verlengd. De doelman ligt nu tot de zomer van 2021 vast in Eindhoven.

    Zoet had eigenlijk zijn zinnen gezet op een vertrek en werd gelinkt aan onder meer Napoli en AC Milan. "Ik heb in de voorbije weken alle opties goed bestudeerd en geconcludeerd dat PSV mij het beste voorstel heeft gedaan", laat hij weten aan de clubsite van de regerend landskampioen. "Ik heb ontzettend veel zin om op jacht te gaan naar mijn vierde landstitel, de 25e van PSV."

    Trainer Mark van Bommel stelt dat PSV met het behouden van Zoet een van de belangrijkste doelen deze zomer gerealiseerd heeft. "Geweldig nieuws. Jeroen is een uitstekende doelman, iemand die precies weet wat nodig is om prijzen te winnen." Zoet is al sinds 2013 de eerste doelman in het Philips Stadion en heeft sindsdien drie landstitels en twee Johan Cruijff Schalen aan zijn erelijst toe kunnen voegen.

    Plaats een reactie

    Foebele +54772
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:03
    Mooi, het leek toch een leegloop te worden, maar dat wordt steeds minder het geval. Goed dat PSV zo stabiel mogelijk richting die CL wedstrijden gaat.
    Vind ik leuk
    henkvlis +3979
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:09
    Yeah,......... op naar nummer 25!
    Vind ik leuk
    Senn +7160
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:10
    Denk wel dat zoet en de Jong een behoorlijke zak met geld hebben gekregen.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3261
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:15
    En terecht.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29215
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:17
    Precies. Anders moet je miljoenen betalen om een opvolger te kopen, want qua transferwaarde kan je Zoet en De Jong beter behouden met een opslag dan dat je ze verkoop voor 5-6-7 miljoen en een aankoop van hetzelfde bedrag moet doen zonder dat je weet hoe dat uit pakt
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7989
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:05
    Wel opvallend dat veel PSV’ers hier de transfersom/salaris/tekengeld van Daley Blind belachelijk vinden en dit terecht, voor aantoonbaar mindere spelers...

    Zowel Zoet als Luuk hebben jullie qua tekengeld/salaris meer gekost dan Blind ons.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46662
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:06
    Blind transfergeld:16mio plus bonussen richting 21mio.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174040
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:15
    "Zowel Zoet als Luuk hebben jullie qua tekengeld/salaris meer gekost dan Blind ons."

    Ik zou je keuzepakket op school voor volgend jaar nog maar ff overwegen want fiscalist is niks voor jou....
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46662
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:01
    Bij verkoop leveren de PSV-ers zoet en de jong ook meer op met langere contracten.

    Bovendien hoeft PSV nu niet op zoek naar dure vervangers.
    Dat PSV spelers bij zich kan houden en willen verlengen is bijzonder te noemen.

    Van een leegloop is nu al geen sprake meer: Brenet en waarschijnlijk Arias.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 16:05]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:08
    Arias kan/mag weg voor 15 miljoen. Goeie middenvelder erbij.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46662
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:21
    En dan zijn we weer op volle oorlogssterkte.
    Bovendien: het kampioenschapsteam is al ingespeeld op elkaar terwijl de concurrentie nog zoekende is.
    Vind ik leuk
    Senn +7160
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:40
    Klopt, vind het ook verstandig van PSV.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24235
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:14
    PSV doet het meer dan voortreffelijk. Het hoeft niet spectaculair, op deze manier herhalen ze het kunststukje van vorig jaar misschien weer.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46662
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:40
    4x in 5 jaar tijd kampioen zou ik wel als spectaculair benoemen :)
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29215
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:13
    Echt top dat hij blijft. Afgelopen seizoen was hij echt een meerwaarde in de jacht op de titel. Komend seizoen zal de titel een lastig verhaal worden na de aankopen van Ajax, maar ik heb er wel meer vertrouwen in nu Zoet blijft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:20
    Idd mooie zaak! Zoet onze punten pakker!!! Elftal blijft zeer intact een paar mutaties achterin wat er gedaan is. Met v.Bommels voetbal style en 1 nieuwe speler nog op het middenveld strijden we weer om het KAMPIOENSCHAP
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:25
    nu benk wel benieuwd style van van bommel heje da nie voor de boeg? of zie je t meer in het verstek van de linies van achter in t middeveld? graag duidelijkheid...
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:30
    Het druk zetten van de tegenstander! Aanvallend voetbal met de punt naar voor! Dat is juist het mooie voetbal een echte nummer 10
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:34
    huh maar hoe kan van bommel nou druk zette van de tegenstander bepale want da doe de eige trainer? ja klinkt gek maar je zegt t zelf lees maar hierbove je eige bericht ... of bedoelde je da nei zo?


    maar ok, punt naar voren, nummer 10, das het van bommel voetbal? ik snap nie helemaal in hoeverre da nou speciaal van bommel voetbal is .. daar in was je nog nie helemaal duidlijk .. graag duidelijkheid!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:56
    Okkie ga naar je kist en kom er niet meer uit!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:26
    jij ben gwn raar en onduidelijk!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 25 juli 2018 om 15:46
    Warempel!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 juli 2018 om 15:46]
    Vind ik leuk
    Bizzy +21452
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:25
    Psv en Ajax samen in de CL zou wel heel gaaf zijn. Woensdag zal ik voor jullie juichen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:03
    Voor Nederlandse voetbal is dat wenselijk ik zal ook voor Ajax juichen!!
    Vind ik leuk
    Freddyst +290
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:18
    Ik als Ajax-supporter zal ook juichen voor PSV, inderdaad belangrijk dat er zoveel mogelijk punten Europees worden gehaald. Kan volgend jaar een plek voor mijn club opleveren.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10844
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:22
    En ik voor PSV in de CL.Punten zijn hard nodig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:31
    Klasse boys!!! We hebben de punten kei hard nodig!!!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7989
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:06
    Dat zou niet normaal geweldig zijn, hoeveel punten plaatsing alleen al oplevert. Dat krijgen de landen om ons heen van de coefficientenlijst niet. Dat zou dus een stijging zijn.

    Maar goed, lijkt me meer een droom dan realiteit.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11998
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:11
    Foebele, ik waardeer je normale inhoudelijke reacties. Dat constante blinde gezeik op andere clubs van velen hier begint me echt de keel uit te hangen. Fijn dat er ook mensen zoals jij zijn die normaal kunnen reageren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:32
    Ja daar bestaan er niet veel van gozer!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46662
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:40
    Objectieve Foebele is back.
    last man standing.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 16:45]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19185
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:05
    Ik word er bijna emotioneel van.. 😎
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10270
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:20
    Leegloop.....de beste gaan het eerst: Brands en Cocu, Arias uiteraard ook, maar Zoet is gewoon niet te slijten en kiest eieren voor z'n geld.....PSV slaat een slag ? ze missen er 1 !
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 09:24]
    Vind ik leuk
    Woudo +7691
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:04
    Prima doelman voor Psv, denk ook wel dat de top eredivisie zijn plafond is!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34244
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:05
    Goed voor oranje.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:05
    Pasveer zal teleurgesteld zijn
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8444
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:08
    Pasveer?? Wat heeft de keeper van Vitesse hier mee te maken? Mooi nieuws voor PSV. Het inpassen van nieuwe spelers blijft beperkt. Arias zal wel gaan, Brenet is weg. Daar zijn al vervangers voor. Romero gaat hopelijk zijn belofte waarmaken. Lozano nog een jaar of anders voor de hoofdprijs weg. Belangrijkste transfer is die van Cocu geweest. Ik denk dat een nieuwe trainer voor de groep goed is na vijf jaar Cocu. Zekerheid heb je nooit, maar het zou mij verbazen wanneer we niet tot het einde mee doen voor een kampioenschap.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:15
    Sarcasme...Pasveer is een vliegenvanger
    Vind ik leuk
    stratumseind +174040
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:05
    Nondeju wa hebben we toch allemaal goeie berichten , skon clubke ons psv
    Vind ik leuk
    henkvlis +3979
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:10
    Op naar nummer 25 Stratum
    Vind ik leuk
    stratumseind +174040
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:21
    die haal ik vandaag al .... dorstig weer weer
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:07
    Als het warm is moet je drinken maat. Dat zit wel snor toch?
    Vind ik leuk
    stratumseind +174040
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:07
    ben mar nie bang .... ik krijg geen droge keel
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:06
    Toch weer een stabiele factor binnen de ploeg. Vooral voor de CL is dat handig. Extra zekerheid in t team is nooit ongewenst.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13261
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:07
    Goede zaak voor PSV, prima keeper..
    Vind ik leuk
    henkvlis +3979
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:08
    Yeah...... op naar nummer 25
    Vind ik leuk
    elmoo +716
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:08
    Doen ze goed. Room weet zijn plaats ook weer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:09
    Haha! Niemand wil hem hebben!
    Vind ik leuk
    Sanuk +3261
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:17
    Reactie verwijderd VP
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 16:16]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:10
    Reactie verwijderd VP
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 16:16]
    Vind ik leuk
    R94 +1997
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:10
    HAHAHAH DiE Zoet kon toch nergens anders heen!!! (dan hoeft de rest die ook geen 10 keer meer te maken)

    Prima zaak zo! Lozano nog binnenboord houden, een extra middenvelder en het nieuwe seizoen kan beginnen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:13
    Te laat!
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14748
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:44
    Als die arme Zoet maar niet serieus dacht dat Napoli en Ac Milan interesse hadden (wat natuurlijk de grootste flauwekul was).
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:01
    Die arme Zoet gaat lekker over de salarisgrens heen.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6195
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:10
    Fijn voor Jeroen en PSV. De competitie mag beginnen want wij hebben er zin in.
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:14
    Gefeliciteerd mede PSVers!!! :) we worden dit jaar weer kampioen!!
    Vind ik leuk
    Afcajaxxx +479
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:15
    voor de 25ste landstitel heeft hij te weinig jaren bijgetekend
    Vind ik leuk
    Donnygo +2957
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:15
    Ja blijkbaar zijn er geen clubs concreet anders kan ik me niet voorstellen dat je na 2 jaar zeggen weg te willen graag blijft.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3261
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:18
    Kampioen worden smaakt naar meer.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2957
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:24
    Kampioen worden is leuk, maar je wilt toch ook jezelf ontwikkelen en meer uitgedaagd worden, dat zegt hij ook al 2 jaar maar toch gaat hij niet weg en dus denk ik niet dat het volledig zijn keuze is.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3261
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:26
    Is ook niet belangrijk wat een ajax fan er van vindt.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2957
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:35
    Bedankt voor je verfrissende en goed onderbouwde mening.

    Ook zeer goed en verdedigbaar punt dat je maakt omtrend de woorden die een speler van PSV zelf gezegt heeft.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3261
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:40
    Zoet heeft toch gezegd dat hij nu de buitenlandse aanbiedingen en de aanbieding van PSV naast elkaar heeft gelegd en voor PSV heeft gekozen, mede door nieuwe trainer v Bommel, blijven Luuk de Jong, CL voetbal, etc, dus hoezo niet zijn eigen keuze?
    Bovendien is de kans dat hij de eerste keeper van Oranje wordt heel groot.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 15:44]
    Vind ik leuk
    Donnygo +2957
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:54
    Is het bekende verhaaltje die alle spelers vertellen bij gebrek aan keuze, of geld dat alleen wanneer Blind en Tadic dat zeggen en niet als Zoet dat zegt.

    Om eerste keeper te worden bij Oranje moet hij beter worden dan Cillessen en de stappen die hij moet maken zal hij niet maken bij PSV.
    Vind ik leuk
    Senn +7160
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:31
    Ik denk dat hij hier 2 mil voor krijgt en na dit seizoen komt die Duitser van VVV.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2957
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:38
    Die komt terug en Zoet is er ook nog steeds.

    Wat hij krijgt maakt niet uit, als je aangeeft naar het buitenland te willen en dat al 2 jaar doet en weer je contract verlengt lijkt hij niet een volledig eigen keuze.
    Vind ik leuk
    Senn +7160
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:37
    Als jij ergens 1,5 gaat verdienen en je krijgt bij PSV 2 mil dan is de keuze niet zo moeilijk.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2957
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:40
    Dat geeft dan wel aan dat het ook niet om hoogvliegers gaat in het buitenland.
    Vind ik leuk
    GOAL! +442
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:52
    Hij heeft hele lucratieve aanbiedingen gehad van een aantal topclubs, maar heeft die naast zich neer gelegd omdat hij niet tweede keeper wilde zijn... Dat was niet goed voor z'n ontwikkeling.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2957
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:04
    En welke top clubs zouden dit dan wel zijn geweest?
    Vind ik leuk
    GOAL! +442
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:27
    Weet ik veel... Ik lul gewoon maar wat, jij toch ook?
    Vind ik leuk
    14forever +8723
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:18
    Zoet bedoelt gewoon hier zijn enige optie was psv en dat is mooi mee genomen voor psv
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1485
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:22
    Nu is hij zeker 1e doelman en speelt Europees. Bij een andere club is het wellicht banken, en geen CL.
    Vind ik leuk
    14forever +8723
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:24
    Er was geen.andere club, dus die vegelijking loopt al mank. Geen club is concreet geworden.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46662
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:44
    Nog 6 weken voordat de transfermarkt sluit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:20
    Als Ajaxied zeg ik. Verstandige beslissing
    Vind ik leuk
    Pluspot +105
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:23
    Reactie verwijderd VP
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 16:17]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10844
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:20
    Pffff
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3347
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:23
    Hier ook die clown
    Vind ik leuk
    Mokes +126
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:24
    Goeie zaak voor PSV! Nog 1jaar blijven en dan een transfer maken, ook mooi dat we de opvolger al in huis hebben namelijk Unnerstall!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46662
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:12
    Wat een geweldig beleid bij PSV. Alle puzzelstukjes passen tesamen
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:20
    Wat raar dat je hier wel normaal kan reageren.

    PSV topic he?
    Vind ik leuk
    GOAL! +442
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:53
    Raar dat jij dat hier niet kan
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5504
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:25
    Off: het word tijd dat VP de/een rapporteerknop bovenaan de reacties plaatst in plaats van onderin. Nu moet je eindeloos scrollen.

    On:Het verbaast mij niets dat een contractverbetering en basisplaats garantie mits fit bij een landskampioen Zoet bij PSV houd.
    Vind ik leuk
    Luon +5
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:26
    Goed nieuws 👍🏻. Proficiat PSV, nu Lozano nog behouden. Een middenvelder en centrale verdediger erbij.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:27
    GEFELICITEERD!! Goede zet van PSV en van Zoet.
    Vind ik leuk
    fcfc +356
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:30
    Het beste nieuws deze transferzomer voor psv is nog steeds van bommel erin en cocu eruit. Heb hoge verwachtingen van van Bommel.
    Ik ben voor ajax en dan heb je al snel een gruwelijke bloedhekel aan van Bommel, maar kan niet ontkennen dat ik hem een beetje poep. Hij vormt binnen 3 weken een eenheid waar ten hag niet in slaagt metop het oog toch veel minder materiaal. (Lozano uitgesloten)
    Vind ik leuk
    Intel +1312
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:32
    Haha ik moet zeggen als Belg, het niveau vd reacties hier ligt wel heel hoog op jullie site . Ik kijk af en toe op de Nederlandse VP maar het overgrote deel vd reacties die ik hier lees op de artikels zijn van het niveau van een 6 jarige .

    Niet iedereen laat mij duidelijk zijn maar als ik de topics lees van Ajax PSV of Twente dat zie ik bij ons niet , op Engelse voetbalsite,s ook niet en op de Franse ook niet .
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 15:35]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:52
    Wat doe je dan hier precies? En vind je het niveau nou wel of niet hoog liggen?
    Mocht je het een laag niveau vinden dan draag je er zelf ook weinig aan bij om het niveau op te krikken.
    Vind ik leuk
    Intel +1312
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:28
    Ik volg het voetbal in verschillende landen . En jah als ik zeg het niveau van een 6 jarige ligt dat niet zo hoog he . Maar zoals ik zei belange niet iedereen maar op deze site is het wel wat overdreven soms is het hier precies speeltijd op de lagere school als ik sommige reacties lees.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:12
    Achja gewoon negeren. Over een paar weken zijn de schoolvakanties weer over, dan moeten al die trolletjes weer maat school en zijn ze weer druk met huiswerk.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 19:12]
    Vind ik leuk
    Founder +242
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:40
    Verstandige kerel. Grote geld komt nog wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:42
    Gebrek aan ambitie bij PSV als je een zwakke keeper als Zoet langer aan je wil binden.
    Vind ik leuk
    mo26 +409
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:45
    zwak?? was de beste keeper in de eredivisie afgelopen seizoen. Heeft erg veel punten gepakt. waar heb je het over joh?
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 11:03
    Gut oh gut.
    Vind ik leuk
    Chucky +772
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:08
    Gekke meid...
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 11:05
    Oei, er is kritiek op een middelmatige keeper. het is me allemaal wat zeg!
    Vind ik leuk
    Vato75 +2230
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:44
    Zoet met alle respect matige keeper psv waarschijnlijk zijn plafond
    Vind ik leuk
    Mr.Dee +251
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:11
    Deze matige keeper was de afgelopen 3 seizoenen, wel 2 keer de beste keeper van de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Vato75 +2230
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:34
    Ja oke proficiat kan je nagaan hoe matig de rest is in Nederland
    Vind ik leuk
    Mr.Dee +251
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:44
    Dat klopt inderdaad.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7868
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:45
    Kijk eens aan. Zo doen we dat. Lekker knus en warm tussen al die prijzen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:47
    Hehe, eindelijk is die meuk verwijderd
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2253
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:47
    Geen ploeg wil zoetje alleen psv wil hem en er zou zoveel vertrekken daar haha.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4937
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:59
    Voor PSV een uitstekende doelman, had hem een transfer naar een mooie buitenlandse club gegund maar nog een seizoen PSV is natuurlijk prima. Ik zou zo een twee drie geen goede vervanger kunnen bedenken
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:00
    Godzijdank, zie maar eens een waardige vervanger te vinden. Krappe markt bij de keepers.
    Vind ik leuk
    groninger +1731
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:02
    Er is gewoon geen serieuze belangstelling voor deze matige doelman
    Vind ik leuk
    torinofc +481
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:04
    Hij bedoelt, PSV is de enige die mij een voorstel heeft gedaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:07
    VP EDIT: Reactie verwijderd!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 16:43]
    Vind ik leuk
    stratumseind +174040
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:19
    bartje nu weer vlug terug naar je zandbakje
    Vind ik leuk
    Chucky +772
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:07
    Was Bartje on da house ?///
    Vind ik leuk
    stratumseind +174040
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:16
    bartje was weer stout
    Vind ik leuk
    Mr.Dee +251
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:09
    Hij kiest er voor om ergens eerste doelman te worden. Je kan er ook voor kiezen om je zakken te vullen en 3 wedstrijden per jaar te keepen. Zoet kiest voor het sportieve aspect, dat kan ik wel waarderen.
    Vind ik leuk
    Stom +358
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:13
    Uitstekende zet van PSV. Zoet en Onana zijn toch een beetje het niveau voor de top van de Eredivisie. Hij zal vast teleurgesteld zijn in het gebrek aan interesse van buitenlandse clubs deze periode en daar maakt PSV goed gebruik van.

    Ik gok dat de strategie voor Zoet, Lozano, De Jong en Bergwijn is om dit jaar proberen landskampioen te worden én Europees te presteren, om over een jaar allemaal voor de hoofdprijs mooie transfers te maken. Garanties dat dit lukt heb je natuurlijk nooit, maar met deze selectie maken ze een prima kans om goed voor de dag te komen. Voor de hoofdprijs verkocht worden is bovendien niet alleen in het belang van PSV maar ook van de speler: hoe meer de club betaald hoe groter de kans om niet "voor de breedte" maar voor de basis elf gehaald te worden!

    PSV heeft dus slim gehandeld door er 2 jaar bij te plakken. Ze hebben bovendien naast een prima bankzitter en een talent on Jong ook nog eens heel handig 3 keepers verhuurd. Beetje kansen spreiden om volgend jaar de opvolger al onder contract te hebben!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 16:14]
    Vind ik leuk
    alaaf +1645
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:18
    Held!! We worden WEER kampioen!!!
    Vind ik leuk
    stratumseind +174040
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:19
    wij hoeven er geen 50 miljoen tegenaan te kletsen , we houden gewoon onze toppers.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1598
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:44
    Lozano niet te behouden vrees ik
    Vind ik leuk
    stratumseind +174040
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:49
    onze sjukkie blijft nog gewoon een jaar
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:19
    Zo daar gaat je kampioenschap.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:27
    Goed nieuws!
    Wie Zoet is krijgt lekkers.
    Vind ik leuk
    pim4ever +1087
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:29
    Wereldkeeper waar de rest van de wereld nou niet bepaald op zat te wachten..
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1866
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:32
    Slimme zet van hem! Prima keeper maar psv is zijn top. Mooi dat hij dit zelf nu ook inziet, in Eindhoven kan hij zo nog vijf a zes jaar mee!
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3151
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:35
    Daar zijn we blij mee. Allemaal verstandige mensen bij onze warme club.
    Vind ik leuk
    Pijpsmurf +193
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:37
    PSV heeft zojuist de prijzenkast verlengd
    Vind ik leuk
    Hvdp +1271
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:43
    Ik denk dat zoet er zeker weer 15 in zal schieten
    Arm Ajax
    Vind ik leuk
    BerendFC +61
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:49
    Niemand wil hem hebben, daarom verlengd hij de sukkel!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:08
    Wat maakt jou dat nou uit?

    Als nieuw lid zo binnenkomen, dat maakt je vooral een sukkel ja. Doe lekker normaal, zitten al zat gekken op VP.
    Vind ik leuk
    BerendFC +61
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:06
    Als ik zo reageer bepaal ik dat zelf daar heb ik jou niet voor nodig internet hooligan..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:52
    Stoere praat zeg. Gedraag je gewoon mafkees!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:01
    Heren, duidelijk hier! Hier eindigt deze discussie. MikeenMarleen te Wiele, voor jou geldt dat je moet opletten met uitdagende opmerkingen. Houd het netjes en correct.
    Vind ik leuk
    BerendFC +61
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:35
    Hahaha
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:43
    Ach, dat zegt genoeg...
    Vind ik leuk
    Chucky +772
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:06
    T schat...t
    Vind ik leuk
    Marco 128 +38
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:32
    Tja je kan bijdehand doen over deze verlenging en vanalles roepen net zoals het riep dat ze weg wilden en zouden gaan maar als er behalve je werkgever geen hond enige interesse in je hebt moet je wel lampen voor je geld kiezen he!!! Blijkbaar is het niet goed genoeg buiten nl!!!
    Vind ik leuk
    Mi amigo +165
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:00
    Super, weer een topper die blijft.
    Klasse Jeron Zoet
    Vind ik leuk
    Freddy.R +19
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:22
    Is de beste keuze die hij had kunnen maken , doet het goed bij PSV en de mensen zijn ook erg blij met hem , ook een goede keuze van PSV .
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:07
    Voor zijn carriere en kansen in oranje zeg ik, geen goede keuze. Maar als je gelukkig bent en dat prevaleert boven die ambitie of het geld, dan kun je natuurlijk prima blijven!
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1598
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:08
    Mooi nieuws Eredivisie.. lijkt of onze competitie uit dal kruipt
    Vind ik leuk
    BariAFCA +332
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:10
    Toch bijzonder dat psv spelers minder snel een transfer maken. Is er minder interesse? Zijn de spelers bang voor het onbekende? Als zoet zijnde zou je verwachten dat je toch wel eens toe bent aan stapje hogerop?!
    Vind ik leuk
    Chucky +772
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:04
    Tja Blind zijn ogen gingen ook open
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:42
    Zo goed is hij ook niet
    Vind ik leuk
    Chucky +772
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:03
    Onze enige echte pleeboy
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:41
    Ik had verwacht dat hij zou vertrekken eerlijk gezegd, maar top dat hij bij psv kan blijven.

    Echt voor eredivisie niveau een buitencategorie keeper!.
    Vind ik leuk
    Molukker +109
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:15
    Op naar nummer 25, dan zou ik als ik jou was Jeroen nog even 5 jaar blijven
    Vind ik leuk