Oud-Feyenoorder verlaat tegenstander Trencin: Minder gespeeld dan gehoopt

    Oud-Feyenoorder verlaat tegenstander Trencin: "Minder gespeeld dan gehoopt"

    donderdag 16 augustus 2018 om 19:18

    Milton Klooster zal niet van de partij zijn tijdens de Europa League-wedstrijd tussen Feyenoord en AS Trencin van donderdagavond. De voormalig jeugdspeler van de stadionclub is, uitgerekend in de week van het tweeluik tegen zijn oude club, vertrokken uit Slowakije.

    "Ik had graag tegen Feyenoord laten zien wat ik in huis heb, maar ben helaas net weg", vertelt de 21-jarige buitenspeler aan Voetbal International. Klooster werd het afgelopen seizoen al verhuurd aan Inter Bratislava, maar is nu definitief vertrokken bij Trencin. "Door blessures heb ik minder gespeeld dan gehoopt."

    Klooster is inmiddels terug in Nederland, waar hij meetraint met de amateurs van FC Lisse, en zag Trencin tijdens de heenwedstrijd met 4-0 winnen, maar denkt niet dat de return een gelopen koers is. "Ik heb niet bij Feyenoord in het eerste gespeeld, maar ken de kracht van De Kuip. Ik hoop en verwacht eigenlijk ook nog een geweldige return. We gaan het zien wie er uiteindelijk doorgaat."

    Joey Sleegers, Philippe van Arnhem, Desley Ubbink en Aschraf El Mahdioui vormen nu de Nederlandse enclave bij Trencin, dat donderdagavond om 20.30 uur aftrapt in De Kuip.

    Poll

    Gaat Feyenoord een historische comeback realiseren tegen Trencin?

    (1796 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 16 augustus 2018 om 19:20
    Blij dat iedereen nog hoop houdt..
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:21
    Gevraagd: een wonder!

    Hopen mag altijd maar ik zie dit helaas niet meer goedkomen.. terwijl ik eigenlijk had verwacht dat Feyenoord met Ajax en PSV samen dit seizoen toch wat puntjes zou vergaren Europees!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 19:22]
    Vind ik leuk
    davidben +4605
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:26
    Ajax en PSV moeten zich ook nog plaatsen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:30
    Zowel Ajax en PSV zijn sowieso al verzekerd voor het hoofdtoernooi van de Europa League!
    Vind ik leuk
    Moonrock +927
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:35
    Onbegrijpelijk eigenlijk dat mensen die voetbal volgen dat niet eens weten.
    Vind ik leuk
    davidben +4605
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:38
    uefa.com
    Jij weet ook niet waarover ik het heb. Dan is zo'n reactie knullig.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:18
    Misschien had je wat duidelijker moeten zijn. Hij heeft het over Europees en jij zegt dat ze zich nog moeten plaatsen
    Vind ik leuk
    davidben +4605
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:21
    Voor de punten. Ik kijk verder dan mijn neus lang is. Waar en hoe haal je de meeste punten.
    Vind ik leuk
    davidben +4605
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:36
    Bedoel natuurlijk CL, want de clubs krijgen punten voor alleen al de deelname.
    Geldt niet voor EL.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6507
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:43
    Wut?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:51
    Nut.
    Vind ik leuk
    davidben +4605
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:07
    Clubs krijgen bonuspunten wanneer ze de groepsfase can CL bereiken. Is altijd al zo geweest sinds 2004.
    Vind ik leuk
    Arvin +3103
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:28
    Ik zag nog een wonder op marktplaats staan. Maar 50 euro. Wel tweedehands, maar misschien nog net genoeg om met 5-0 de return te winnen.

    Dit lijkt me echter, vooral voor dit Feyenoord, een gelopen race.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:33
    Gevraagd een wonder:

    Gaarne met spoed. Hoeft niet lang mee te gaan, 2 uurtjes is voldoende.
    Daarna zou het wel leuk zijn, als het wonder af en toe ff stand by blijft staan.
    Vind ik leuk
    Doban +102
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:21
    Nergens op een open kanaal te zien?
    Vind ik leuk
    alffie +1885
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:24
    Nee volgens mij alleen bij fox en anders even een streams zoeken
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:36
    Luister het eens live op radio 1, ook erg spannend en leuk om te volgen;)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +30113
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:28
    Hoop doet leven
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:34
    Ik leef nog steeds. Dus het kan wel.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:35
    Man man man, kijk die totaal onbekende namen die bij Trencin spelen en daar kreeg Feyenoord edn ongenadig pak slaag.
    Hoe diep kun je nog verder zinken Feyenoord??
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:44
    Kunstgras. Warmte. Vreemde mensen. Raar eten. Gek hotel. Stomme winkels. Lege kroegen. Lelijke hoeren.

    Er waren zoveel redenen te bedenken.
    Vind ik leuk
    RedNas +3493
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:58
    Goede redenen op zich, maar het lijkt me sterk dat de hoeren in Slowakije lelijk zijn.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +30113
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:02
    Zijn die slowaakse meisjes zo lelijk?
    Vind ik leuk
    danny9874 +1592
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:15
    Zit er echt geen lekkere hoer tussen?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:25
    Die zijn te duur voor Wimpie ;-)
    Vind ik leuk
    AlecBlc +116
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:23
    Je kan niet zeggen dat je een carrière gaat maken als je mee moet trainen met Fc Lisse
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Oud-Feyenoorder verlaat tegenstander Trencin: "Minder gespeeld dan gehoopt"