Brama: Wat kunnen wij eraan doen? We moeten gewoon weer normaal doen

Brama: "Wat kunnen wij eraan doen? We moeten gewoon weer normaal doen"

Gepubliceerd: vrijdag 17 augustus 2018 om 08:41vr 17-08-2018 om 08:41

Wout Brama (31) wil niet zeggen of FC Twente kans maakt op het kampioenschap in de Keuken Kampioen Divisie. De routinier denkt dat zijn club er het meeste aan heeft als er 'gewoon normaal' gedaan wordt.

"Ik begrijp dat we niet het meest geliefd zijn", vertelt Brama aan de NOS. "Maar wat kunnen wij eraan doen? We moeten gewoon weer normaal doen, dan zal het langzaam omdraaien."

Bruma wil niet praten over de titel. "Het kampioenschap? Daar doe ik geen uitspraak over. We weten niets. Niets over de tegenstanders in deze competitie en niets over onze eigen kwaliteiten."

Zijn trainer Marino Pusic komt wél met een uitspraak. "De titel is niet realistisch op dit moment. De samenstelling van de selectie is nog niet rond, het komt laat tot stand. We zullen meer tijd nodig hebben."

Twente begint vrijdagavond de competitie met een wedstrijd tegen mede-degradant Sparta.

Poll

Gaat Twente promoveren?

(2001 stemmen)

Plaats een reactie

Hugo59 +2134
vrijdag 17 augustus 2018 om 08:44
En maar kopen met andermans geld. Baggerclub.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 08:49
Dat vind ik niet normaal! Ze moeten gewoon normaal gaan doen..
Vind ik leuk
Robby G +1547
vrijdag 17 augustus 2018 om 08:52
10 spelers gehaald..selectie nog niet rond...8 verdedigers..heeft meer dan de helft eredivisie nog niet
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 08:58
Tja als er veel weggaan moeten er ook veel bij he. Je kunt niet met 12 spelers een seizoen spelen. Maar kan zijn dat je dat niet wist ;)
Vind ik leuk
Robby G +1547
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:23
Ze willen dan wel erg verdedigend spelen met 8 verdedigers, nomaal stel je er 4 op, maar kan zijn dat je dit niet wist :)
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:49
ze hebben er nu 2 voor linksback, 2 voor rechtsback, en 4 voor centrumverdediger, lijkt me normaal toch ? een vervanger voor elke positie?

edit: VVV heeft pressies hetzelfde dus snap je punt niet helemaal ;)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 09:50]
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 10:45
Ja, tuurlijk is dat normaal. Dat sluimerfan-Robby dat niet snapt, kunnen wij niks aan doen.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 10:49
robby houd er gewoon van om op ieder twente topic (negatief) te reageren, zonder te weten waar het over gaat
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 11:45
Robby wil stiekem graag een Twente sjaaltje.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 08:54
Met welk geld koopt jouw club spelers, en met welk geld wordt hun salaris betaald?
Vind ik leuk
Slayerized +2403
vrijdag 17 augustus 2018 om 08:58
Vraag: is atletico Madrid al iets aan het aflossen van de half miljard schuld?

Hebben ze de overwinning op real Madrid opgedragen aan alle politieke gevangenen in Azerbeidzjan ?

Drink jij accuzuur als ontbijt?

Nb: ik ben geen ‘haar’ , maar een ‘het’, ik kom namelijk uit Twents Duitsland.
Dus geen’ heb je haar ook weer’, want dan ga ik naar Sunny Bergman.
Vind ik leuk
Spiegel +11701
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:06
Ik snap je punt en ergens heb je wel gelijk, maar waarom wijzen naar atletico en punten aanhalen die nergens over gaan? Azerbeidzjan? Omdat ze toevallig shirtsponsor zijn?
Vind ik leuk
Slayerized +2403
vrijdag 17 augustus 2018 om 10:14
Omdat Hugo morele oordelen heeft over fc Twente, terwijl zijn favoriete club decennia geleid is door een grote crimineel, een half miljard schuld heeft, de ex voorzitter een onvervalste racist is. Hugo heeft het telkens over moraal.
Vind ik leuk
Spiegel +11701
vrijdag 17 augustus 2018 om 10:30
Zegt toch meer over hem dan over jouw clubje.

Jullie zijn op de goede weg terug, laat je niet op de kast jagen door zon Pipo.
Vind ik leuk
Leading87 +115
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:07
We hebben het hier over de Nederlandse eerste divisie en regelgeving toch? Wat heeft Atletico Madrid daarmee te maken?
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:57
Omdat het een tot de verbeelding sprekend voorbeeld is, misschien?!
Op VP worden zo vaak zaken erbij gehaald die niets met het onderwerp te maken hebben...
Dit commentaar heeft dat wel (zij het met een niet direct voor de hand liggende verwijzing), en het heeft een 100 keer hogere amusementswaarde dan veel andere reageersels. En dat is ook wel eens leuk ter afwisseling ;-)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 10:18]
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 10:47
Is met betrekking tot de originele poster een prima vergelijking.
Vind ik leuk
Spiegel +11701
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:10
1. Elke speler die ze hebben gehaald was transfervrij.
2. Twente heeft keurig een regeling getroffen met haar schuldeisers en betaald dit gewoon keurig af.

Ondertussen heeft Twente goede zaken gedaan door sponsoren en commerciële deals te sluiten/ in stand te houden.
Ook zijn er (hoorde ik op het nieuws deze week) 1000 seizoenskaarten meer verkocht dan voorgaand jaar.
Oftewel, Twente heeft met name ingeboet op het tv geld.

Ze hebben een sluitende begroting, inclusief al hun terugbetalingen.
Vind ik leuk
Barry Engels +32342
vrijdag 17 augustus 2018 om 11:16
Vooral inhoudelijk sterk.... baggerHugo
Vind ik leuk
Moonrock +859
vrijdag 17 augustus 2018 om 08:49
Dat klopt. Blijf maar een paar jaar KK spelen
Vind ik leuk
Maxidi +3816
vrijdag 17 augustus 2018 om 08:51
Zet 'm op Sparta,.. vloeren dat trieste cluppie !!
Vind ik leuk
harryheck +1614
zaterdag 18 augustus 2018 om 06:11
Maxidi: gisteravond dat - volgens jou - trieste cluppie zien voetballen???
Sparta 0 punten. "Dat trieste cluppie"... 3 punten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
B3v3r +841
vrijdag 17 augustus 2018 om 08:57
Misschien laatste periode als iedereen ingespeeld is, ze hebben wel een goede selectie voor KK divisie niveau.

Daarna met playoffs promoveren, laten we het hopen. Twente hoort niet in de KK divisie
Vind ik leuk
Echt? +5214
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:02
Ik hoop juist dat ze degraderen, dan zijn ze ook uit de Eerste Divisie.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:07
Echt?
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:11
gelukkig heb je geen verstand van voetbal, want je kunt niet eens degraderen, maar al met al geweldige en zinvolle reactie !
Vind ik leuk
Echt? +5214
vrijdag 17 augustus 2018 om 13:55
Dat heeft echt met verstand van voetbal te maken... Gelukkig heb ik me nog nooit in de eerste divisie hoeven verdiepen. Maar dat die bedriegers niet in de eredivisie horen lijkt mij duidelijk.
Vind ik leuk
harryheck +1614
zaterdag 18 augustus 2018 om 06:12
Echt : ECHT ????? Gossie, de waarheid is wel heel confronterend voor je. 1 wedstrijd gespeeld: 3 punten!!!
Vind ik leuk
Echt? +5214
zondag 19 augustus 2018 om 16:23
Oh, dan is het toch geen bedriegende en frauderend klotecluppie
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4123
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:03
Bruma speelt ook al bij twente? 😂
Vind ik leuk
Creeperd007 +1054
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:07
Sparta kampioen dit jaar. Twente 2e.
Vind ik leuk
Exitium +675
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:12
"Wout Brama (31) wil niet zeggen of FC Twente kans maakt op het landskampioenschap. "

Persoonlijk denk ik niet dat ze kans maken op de landstitel, is vrij lastig vanuit de eerste divisie
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 11:43
Scherp, maar misschien bedoelen ze volgend seizoen? ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:33
Iedereen maakt kans dus ook Fc Twente
Vind ik leuk
4everfcu +5487
vrijdag 17 augustus 2018 om 11:22
lekkere trainer die bij voorbaat al gaat roepen dat zijn team kansloos is.
Vind ik leuk
Roodbergen +10261
vrijdag 17 augustus 2018 om 11:38
Indekken heet dat, bescheidenheid is wel gepast. Heeft pusic wel goed
Vind ik leuk
4everfcu +5487
vrijdag 17 augustus 2018 om 12:01
nee dat heet geen indekken dat heet je selectie onzeker maken.
Vind ik leuk
Brinkster +720
vrijdag 17 augustus 2018 om 11:55
Als hij zou zeggen dat we willen of gaan winnen zijn we weer arrogant
Vind ik leuk
Roodbergen +10261
vrijdag 17 augustus 2018 om 12:07
Inderdaad, dat bedoel ik ook
Vind ik leuk
Smithsonian +45338
vrijdag 17 augustus 2018 om 11:34
Go sparta!
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 11:59
Waar naar toe?
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 13:41
Naar Enschede Dennis.
Vind ik leuk
Roodbergen +10261
vrijdag 17 augustus 2018 om 11:37
Ik ga er eens lekker voor zitten vanavond met de bbq erbij, heerlijk KKD kijken zonder op je club te letten. 😜
Vind ik leuk
Slayerized +2403