Manchester United heeft 'Memphis-clausule': 'Heeft Van Gaal verstandig gedaan'

    Manchester United heeft 'Memphis-clausule': 'Heeft Van Gaal verstandig gedaan'

    Gepubliceerd: donderdag 20 september 2018 om 21:54do 20-09-2018 om 21:54

    José Mourinho sluit niet uit dat Memphis Depay in de nabije toekomst terugkeert bij Manchester United. De Oranje-international werd in januari 2017 voor zestien miljoen euro aan Olympique Lyon verkocht, maar The Red Devils hebben een terugkoopclausule bedongen.

    Nadat Memphis woensdagavond grote indruk maakte tijdens de Champions League-wedstrijd tussen Manchester City en Olympique Lyon (1-2), kreeg Mourinho tijdens een persconferentie vragen over de clausule. "In potentie is hij een heel goede speler", wordt de Portugees geciteerd door The Mirror. "Ik denk dat Louis van Gaal (de voorganger van Mourinho, red.) er verstandig aan gedaan heeft om hem te halen."

    De club blijft de ontwikkeling van Memphis echter in de gaten houden. "Hij heeft het hier niet gered in zijn vorige periode, maar hij is jong. Wij hopen allemaal dat hij het goed doet in Lyon. Waarom zou hij hier niet terug kunnen keren? Iedereen hier mag hem."

    Poll

    Kan Memphis Depay ooit het niveau van Manchester United aan?

    (4915 stemmen)

    Plaats een reactie

    6ix9ine +558
    donderdag 20 september 2018 om 21:58
    Ik raad het hem ten zeerste af om naar Man U onder Mourinho te gaan
    Vind ik leuk
    kerel +2157
    donderdag 20 september 2018 om 22:54
    Man U had van gaal langer de kans moeten geven.. hij had het wel aan de praat gekregen.. die mafkees heeft er een soort chelsea van gemaakt.. smaakloos..
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31480
    donderdag 20 september 2018 om 23:04
    Je bedoelt de mafkees met al die prijzen?
    Vind ik leuk
    kerel +2157
    vrijdag 21 september 2018 om 07:34
    Ja.. wel succesvol, maar past niet bij united..
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31480
    vrijdag 21 september 2018 om 18:34
    En hij zit er nog steeds.... past prima, in mijn optiek.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 22:23
    @Barry Engels

    Ik denk dat ik maar 1 antwoord kan vinden.

    Dubbeldekker busje komt zo.Wacht maar af hoe Mourinho gaat stunten.LOL😉
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31480
    donderdag 20 september 2018 om 23:03
    Hij belde net om te vertellen dat ie je goede raad ter harte zal nemen.
    Vind ik leuk
    Arvin +5601
    donderdag 20 september 2018 om 21:58
    Onder Mourinho moet hij niet willen voetballen. Mocht er een andere coach dan is Man Utd natuurlijk gewoon weer een van de mooiste clubs die er is.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 22:29
    @Arvin

    Zit spinazie tussen je tanden popey.

    Mourinho zal het zeker zijn contract uit dienen en ik zie hem liefst nog 10 jaar een houdbaarheids datum hebben voor MU

    Stunten zal hij en daar zullen de MU haters van terug komen😉
    Vind ik leuk
    Arvin +5601
    donderdag 27 september 2018 om 00:36
    Ieder zijn mening. Ik vind zijn houdbaarheid allang verstreken.

    Maar waarom reageer je op een bericht van bijna een week geleden? Hoe lang ben jij wel niet aan het scrollen hier al? 😂
    [Reactie gewijzigd op donderdag 27 september 2018 om 00:37]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    donderdag 20 september 2018 om 21:58
    Haha, daar heeft Memphis denk ik helemaal geen zin in
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 21:59
    ja of hij wil bewijzen dat ze er helemaal naast zaten vorig jaar
    ik zie hem om die reden nog wel terugkeren daar
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    donderdag 20 september 2018 om 22:15
    Ja, maar zolang het daar een beetje een bende is valt er weinig eer te behalen.
    Ik zou alleen terugkeren als ik zeker wist dat het een succes zou worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:17
    daar zit ook weer wat in
    ik denk zelf dat ie nog ttekort komt voor de pl
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    donderdag 20 september 2018 om 22:21
    Ja, klopt. Van Lyon naar United kan gewoon mislukken. Dat speelt ook een vrij grote rol in of het een succes zou worden :p
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3535
    vrijdag 21 september 2018 om 08:33
    Laat hem nou eerst maar eens 2 jaartjes constant presteren bij Lyon. Dan is de stap kleiner. Voor mij is hij gek als hij naar Engeland gaat. Veel te fysiek voetbal.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    vrijdag 21 september 2018 om 08:46
    Dat zeker. Of misschien met een tussenstap. Ik zie hem nu sowieso niet naar United gaan.
    Volgens ben je sowieso gek als je nu naar United gaat, als wie dan ook.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3535
    vrijdag 21 september 2018 om 08:56
    Ja....is een bende en eigenlijk verwachten ze daar heel veel van je en je kan alleen maar falen met city in dezelfde stad. Ik denk dat mensen vergeten hoe vaak de utd-supporters nu afgezeken worden door de city-supporters en hoe dat door werkt in hun hoofd. De verwachtingen en hoop wordt daardoor torenhoog en dan kan je alleen maar falen omdat geen ene trainer tijd krijgt om te bouwen. Daarbij komt dat Mourinho geen trainer lijkt om een team te bouwen, in tegenstelling tot bijv. Jurgen Klopp
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 08:57]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    vrijdag 21 september 2018 om 08:57
    Precies. En ik heb nou ook niet echt het idee dat er een goed plan achter zit als je kijkt naar wie ze halen. Volgens mij duurt dat nog wel even.
    Ik vind het sneu voor Pogba. Die heeft daar echt niks te zoeken.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3535
    vrijdag 21 september 2018 om 09:00
    Inderdaad, paniekvoetbal. Kopen om het kopen. Het wrange daarvan is dat dat kopen weer verwachtingen schept bij de supporters om vervolgens weer keihard op je bek te gaan
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 09:01]
    Vind ik leuk
    buddha +9047
    donderdag 20 september 2018 om 21:59
    omdat het een aanvaller is kan die beter niet terug keren. moupie heeft meer iets met verdedigers.
    Vind ik leuk
    013Tilburg +393
    donderdag 20 september 2018 om 21:59
    Op dit moment kunnen vrij veel spelers het niveau van Man United aan......
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33619
    donderdag 20 september 2018 om 22:08
    Niet met mourinho.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2008
    donderdag 20 september 2018 om 22:20
    The special one moet zunne smoel dicht houwe en in de leer gaan bij moderne trainers want wat die zak hooi momenteel presteert doe ik vur de helft. 😂 Terugkoop clausule wat een gezeik tis nondeju geen vergulde BIK balpen asshole mourino stenigen en met pek en veren in gierput dumpen 🤮
    Vind ik leuk
    Jozef +39662
    vrijdag 21 september 2018 om 06:21
    Overduidelijk heeft de beschaving zich nog niet over het hele land uitgerold....
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2008
    vrijdag 21 september 2018 om 07:10
    F@ck beschaving bende gij ambtneaar ofzo
    Vind ik leuk
    Jozef +39662
    vrijdag 21 september 2018 om 07:15
    Hahaha...

    omdat ik wat moeite heb met stenigen, pek, veren en een gierput voor iets als een voetbalcoach?

    Zelfs een Neanderthaler kende meer beschaving vermoed ik...
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2008
    vrijdag 21 september 2018 om 07:44
    Beschaving is een interpretatie bedacht door de moderne mensch.

    Uiteindelijk wil ‘t gleufdier aan d’r haren de bedstee in getrokken worden 😂
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:21
    Ik hoop dat Mourinho zijn moeder ook een terugkoop clausule heeft bedongen, kan ze hem weer lekker thuis houden. Beter voor het voetbal in het algemeen.
    Vind ik leuk
    Keerl +8
    donderdag 20 september 2018 om 22:47
    Haha, leuk. Heel leuk :)
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:53
    Ja het doet nog steeds een beetje pijn die verloren finale tegen hem, zal ik maar zeggen. ;-)
    Vind ik leuk
    kerel +2157
    donderdag 20 september 2018 om 22:58
    Waarom die naam? Was kerel bezet?
    Vind ik leuk
    Keerl +8
    donderdag 20 september 2018 om 23:15
    Hee kerel. Nee, niet geprobeerd. Ik heb deze nickname met deze schrijfwijze al wat langer in mijn username repertoire zitten.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27363
    donderdag 20 september 2018 om 22:29
    Depay terug naar ManU.. Zodra Mourinho zelf pleite is!
    Vind ik leuk
    Cptje +210
    donderdag 20 september 2018 om 22:34
    Als mourinho hem terug zal halen gaat hij basis spelen hij is te trots om een speler terug te halen en dan niet op te stellem dus juist wel onder hem terug komen!!!!
    Vind ik leuk
    repeP +1290
    donderdag 20 september 2018 om 23:07
    Manchester United is voor mijn gevoel vooral een grote naam door hun omzet, niet door hun voetbal.
    Vind ik leuk
    deltiaan +1272
    vrijdag 21 september 2018 om 00:42
    maar nooit terug gaan
    Vind ik leuk
    barry m +443
    vrijdag 21 september 2018 om 01:03
    Iedereen mag hem hahahah,
    mourinho zei dat hij geen plaats voor hem had in selectie, en hij ook niet voorkwam in zijn plannen, nu komt hij met dit verhaal

    mourinho is een echte grapjas
    Vind ik leuk
    Sanders +4131
    vrijdag 21 september 2018 om 02:27
    Zakelijk gezien is het gewoon dom om niet gebruik te maken van die clausule, hij is momenteel in de huidige markt drie keer zoveel waard. Ik zie hem alleen niet echt een kans krijgen zolang sanchez rashford en martial er nog spelen. Teveel opties voorin bij united. En lukaku speelt hij er al helemaal niet uit voor als die in de punt moet staan.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13559
    vrijdag 21 september 2018 om 08:54
    In de serie misleidende koppen, hebben we hier een misleidende kop.
    Vind ik leuk
    tremere +720
    vrijdag 21 september 2018 om 11:29
    Zolang Man U blijft afzakken is er een stijgende kans voor Memphis om het niveau aan te kunnen.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3458
    vrijdag 21 september 2018 om 12:41
    Iedereen kan het niveau van United aan....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws