'Ik vind dat wij verder zijn dan PSV, zij zijn meer van het geluk'

    'Ik vind dat wij verder zijn dan PSV, zij zijn meer van het geluk'

    vrijdag 21 september 2018 om 15:50

    In de aanloop naar de topper in Eindhoven peilde VoetbalPrimeur de stemming bij de Johan Cruijff Arena. Wat blijkt: de supporters van Ajax zijn vol zelfvertrouwen en niet bijster onder de indruk van PSV.

    Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

    Plaats een reactie

    Cheat Codes +8195
    vrijdag 21 september 2018 om 15:51
    En vooral Van Bommel, de meest onsportieve trainer van de Eredivisie. Poulsen weet daar alles van, die twee zullen elkaar nog wel spreken voor de wedstrijd...

    Typisch zo’n mannetje wat wel kan uitdelen, maar niet kan incasseren, die Van Bommel. Dat geval met Poulsen was daar het beste voorbeeld van.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 15:53]
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5539
    vrijdag 21 september 2018 om 15:54
    Huilen
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 21 september 2018 om 15:55
    Dat deed Van Bommel toen nog net niet.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7907
    vrijdag 21 september 2018 om 16:03
    Huilebalk nummer 1 onze cheat codes!

    😂😂

    Geweldig om te zien!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 16:32]
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    vrijdag 21 september 2018 om 16:10
    Ja die heeft straks weer tranen in zijn onderbroek.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7907
    vrijdag 21 september 2018 om 16:11
    Die gast weet niet eens waar zijn onderbroek zit!

    😂

    @VP: Bedankt voor de correctie, dit staat mij ook veel beter😉👍

    Verlaag mij soms wat teveel hier, dat klopt!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 16:52]
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    vrijdag 21 september 2018 om 16:12
    Als ik zondag terug ben vanuit Eindhoven ga ik m afzeiken haha.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7907
    vrijdag 21 september 2018 om 16:15
    Vak PR, ben ik te vinden pik...

    Die Cheatcodes kan mij eerlijk gezegd een zorg wezen.

    Zo nu en dan lees ik een comment of twee van 'm en heb ik het dan ook vaak wel weer gehad.

    Niveau van niets, net als velen van zijn collega-supporters hier.

    Omdat ze zelf de strijd niet kunnen winnen juichen ze voor Barca terwijl ze zelf benadeeld zijn door onze nederlaag in Spanje...

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 16:53]
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    vrijdag 21 september 2018 om 16:30
    Vakkie V zondag
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7907
    vrijdag 21 september 2018 om 16:32
    💪💪


    Aaaargh 😈, ik heb er zin in maat!
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 16:47
    Jij er zin in?? Ik lig hier nou al te stuiteren, maat!!!!
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7907
    vrijdag 21 september 2018 om 16:50
    🔝👍💪👌🙌😎
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 18:11
    Cheat codes is hilarisch, met een vleugje perssoonlijkheidsstoornis. Lekker belangrijk inderdaad 😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 16:19
    Nou ja, hij heeft wel een punt. Van Bommel deelt altijd uit. Toen kreeg hij een beuk van Poulsen en toen liep hij in ene te piepen. Dat is niet sportief.. Dan moet je het zelf ook niet doen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 16:20]
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7907
    vrijdag 21 september 2018 om 16:23
    Dat jij zijn mening deelt is jouw goedrecht.

    Ik en een gemiddelde voetballiefhebber, ondanks zijn of haar clubvoorkeur, weet wel beter😉👍

    Daarom is Poulsen zijn hoogtepunt de titel met Ajax geweest daar waar Bommeltje zich bij de grote Milan, Barca en Bayern mocht laten zien...

    En nu geniet de beste man van een 100% score uit zijn eerste 5 ED duels, als hoofdtrainer van PSV!

    Dat heeft hij natuurlijk afgedwongen met een karakter van niets zoals jij en cheat dat zo mooi verwoorden.

    Schei toch uit man, mafkees!

    🤣🤣
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 16:43]
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25066
    vrijdag 21 september 2018 om 16:42
    Maar meest onsportieve trainer is grlul. We hebben m nog maar nauwelijks als trainer gezien en hij heeft zich prima gedragen toch? Hoe hij als speler was, is geschiedenis. Zegt niks over jou als trainer. Behalve bij Vreven
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 13:50
    Mee eens, maar is wel een echte prof, die je liever niet tegen hebt. Vraag ten Hag maar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 16:46
    Ik woon in het westen en ken trieste mannetjes als 'Codes'....
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7907
    vrijdag 21 september 2018 om 16:50
    Kheb jaren in Rotterdam Zuid gewoond, wedstrijden van zowel Feyenoord als Ajax bezocht maar gasten als cheatcodes, Zwitserland en noem maar op, ben ik vooralsnog alleen op VP tegengekomen.

    Ze hebben in het echt ook geen grote bek, vandaar dat ze zich uitleven en alles van zich af spugen.

    En dat gun ik ze dan ook wel, van een kant natuurlijk...

    😔
    Vind ik leuk
    Tfoe +3654
    vrijdag 21 september 2018 om 18:11
    Jij kan er anders ook wat van he?
    Vind ik leuk
    Snapje? +6662
    vrijdag 21 september 2018 om 15:54
    Verrassend, vol vertrouwen in Amsterdam, dat is al zolang Ajax bestaat. Vinden ze niet leuk in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 16:12
    In Eindhoven maken ze zich niet zo druk om Ajax. Ze lachen daar om die misplaatste arrogantie.
    In tegenstelling tot Ajax. Is net zoals vroeger op school de gene met de grootste bek is het meest onzeker.
    Vind ik leuk
    Snapje? +6662
    vrijdag 21 september 2018 om 16:48
    Als je je leven lang in de schaduw staat van Ajax dan kan je geen grote bek hebben. Je merkt aan de psv-ers op onze vp site dat er langzaamaan vertouwen getankt wordt, er komen er steeds meer onder hun veilige steen vandaan. Maar uiteindelijk gaat dat vanzelf weer verdwijnen nadat het Bayern van Nederland zijn stempel weer op de prijzen drukt. Geniet nog even van het misplaatste vertrouwen voor je t weet staan jullie de 2e plaats te vieren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:43
    Over 2 jaar kan Ajax het 25jarig jubileum vieren dat ze de EC I wonnen. Misschien moeten ze een herinneringsmunt slaan want deze eeuw gaat dat niet meer lukken 😀Deze eeuw zijn ze beduidend slechter dan PSV dus voor iemand van 18 is PSV de beste en in de hoofdstad hebben ze misschien nog een oude VHS band waarmee de fans zich kunnen troosten. Voltooid verleden Tijd
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 18:00]
    Vind ik leuk
    Snapje? +6662
    vrijdag 21 september 2018 om 17:58
    Wat Ajax gewonnen heeft gaan jullie nooit bereiken. En europees stelt psv helemaal geen reet voor, pswie???
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 17:58]
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 18:47
    Was allemaal in zwart/wit nog zeker wat ajax ooooiiittt won Whahaha
    Vind ik leuk
    Snapje? +6662
    vrijdag 21 september 2018 om 19:29
    Sterkte met Feyenoord, jou laat ik ff met rust.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 21:05
    Ja dat begrijp ik van 5 prijzen in 4 jaar kunnen jullie alleen maar dromen.
    Ik zou zeggen ga alvast zakdoekjes kopen voor zondag in eindhoven whahaha.............Net als vorig jaar 3-0 heerlijk hoor!.
    Vind ik leuk
    De Gekste +307
    vrijdag 21 september 2018 om 19:00
    Hebben ze ook weer eens champions league gespeeld hoor. En wel terecht gewonnen van niet al te best ploegje. De media durft ajax weer te bewieroken en daar zijn ze weer hoor, de arogante ajax fans.. heb weinig problemen met de club zelf.. maar de gemiddelde fan.. bah!
    Vind ik leuk
    Tfoe +3654
    vrijdag 21 september 2018 om 19:22
    Dat is bij jullie niet beter.
    Vind ik leuk
    Snapje? +6662
    vrijdag 21 september 2018 om 19:31
    Het leuke is dat ik alles van Ajax heb meegemaakt waar de kinderen hier op vp alleen maar van dromen, dat je al helemaal blij wordt van een paar titels komt omdat je cluppie verder niets presteerd. Kinderhand is gauw gevuld.
    Vind ik leuk
    De Gekste +307
    vrijdag 21 september 2018 om 20:12
    Die kinderhand van jullie is dan wel heeel klein. Winnen van aek en de grote smoelen zijn er weer al. En dat heeft niets te maken met resultaten uit het verleden. Leer accepteren dat PSV qua landstitels en champions league prestaties deze eeuw voorlopig de grootste bek zou mogen hebben..
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 20:13]
    Vind ik leuk
    Snapje? +6662
    zaterdag 22 september 2018 om 19:48
    Leuk he wat een paar prijzen met die kalme boeren doet, ze beginnen ineens te bluffen hebben een grote bek, roepen dat ze weer ff kampioen worden. Julie zijn gewoon allemaal nep Amsterdammers.
    Vind ik leuk
    GOAL! +449
    zaterdag 22 september 2018 om 13:02
    Moeten we dan niet blij zijn met onze titel dit jaar? Wat een rare reactie. Psv supporters zijn gewoon blij met de titel. Snap je?
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 21:53
    1e Europa Cup in Rotterdam.
    Laatste jaren prijzen naar Eindhoven en Rotterdam.
    PSV is hot in Mexico en wordt al gevreesd door Inter.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7907
    woensdag 26 september 2018 om 23:51
    Sinds jij voetbal volgt en bewust meemaakt is PSV verder in alles. Jij kent de gloriejaren van je club slechts van verhalen maar sinds jij zelf supportert zijn jullie in de schaduw van PSV en niet andersom!

    Een arme supportertje en daarom moet je je genoegen halen door hier de trol uit te hangen.

    😂😂
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 23:52]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 11:44
    Het Bayern van Nederlands...al van de beademing af na de totale afstraffing. Of durf je jezelf niet meer te vertonen op dit forum trolletje.
    Vind ik leuk
    Snapje? +6662
    maandag 24 september 2018 om 12:50
    Jullie blijven altijd achter Ajax aanlopen, ook na deze verloren pot blijft jullie minderwaardigheidscomplex naar boven komen. Heerlijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 13:53
    Jouw meerderwaardigheidsgevoel Snapje moet je niet vertalen als een minderwaardigheidsgevoel bij anderen.
    Deze chronische misser van ajaxieden wordt arrogantie genoemd. ;)
    Vind ik leuk
    Snapje? +6662
    dinsdag 25 september 2018 om 14:38
    En dat gezegd door een Feyenoorder, je hebt humor, dat moet ik je nageven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:26
    Deal:
    1. Wij de beker.
    2. Jullie de schaal.
    3. PSV de cup met de grote oren.
    Vind ik leuk
    Snapje? +6662
    dinsdag 25 september 2018 om 21:29
    Dat zeg ik humor!! 😂😂😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 13:51
    Dankje PSV, Feyenoord staat dankzij onze brabantse broeders weer op 2.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    vrijdag 21 september 2018 om 16:13
    Maar wel leuk dat we Ajax aan het inhalen zijn. En dat vinden ze in Amsterdam dan weer niet leuk.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 21 september 2018 om 16:15
    Inhalen? Volgens mij staan jullie nog steeds 8 titels achter!

    Dan is Feyenoord jullie dus ook aan het inhalen?
    Vind ik leuk
    phritzzz +2608
    vrijdag 21 september 2018 om 16:21
    Hoeveel stonden we er pak een beet 35 jaar geleden nog achter dan? We zijn wel degelijk met een inhaalslag bezig
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 16:54]
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7907
    vrijdag 21 september 2018 om 16:22
    Wij zijn de regerend landskampioen en ook nu de nummer 1.

    Zolang als dat hij leeft is PSV beter en groter in alles behalve de bankrekening.

    21 jaar oud en dan praten over de 33 landstitels.

    Snotneus, je hebt de CL winst van Ajax in de jaren 90 nog niet eens meegemaakt!

    Daarom ben je ook zo arm, een arm supportertje die van paps leuke verhalen hoort over Ajax maar zelf weinig te juichen heeft gehad.

    Frustratie spat ervan af...

    😂
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 16:44]
    Vind ik leuk
    Zultkop +4869
    vrijdag 21 september 2018 om 16:26
    Misschien heeft papa nog videobanden waar de glorydays op staan.....(nu nog een vcr weten te bemachtigen)
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:34
    Video 2000 of VHS?
    Onee dat is van ons, de eerste Europa Cup 1
    Vind ik leuk
    GOAL! +449
    zaterdag 22 september 2018 om 13:06
    Jullie staan gewoon 2 punten achter hoor
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:55
    Haha op basis waarvan? Op hoe die als speler was? Je probeert modder te gooien zonder het ook maar met 1 zin te onderbouwen. Maar fijn dat je je zoveel bezig houdt met van Bommel, geeft aan hoe bang je bent voor ons PSV
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 21 september 2018 om 16:03
    Op basis van zijn karakter.

    1-3 zondag, niemand van Ajax is bang voor P$V!
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7907
    vrijdag 21 september 2018 om 16:05
    Het feit dat jii denkt te weten hoe Bommel zijn karakter inelkaar zit, bewijst alleen dat je hooguit een domme ezel bent.

    😂😂
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +1566
    vrijdag 21 september 2018 om 16:08
    Zeiden ze vorig jaar ook..
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 21 september 2018 om 16:10
    En toen wonnen we 3-0.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7907
    vrijdag 21 september 2018 om 18:45
    Nee, toen verloren jullie 3-0. Jij praat over een totaal andere wedstrijd... begrijpelijk!
    Vind ik leuk
    De Gekste +307
    vrijdag 21 september 2018 om 20:15
    P$V? Serieus? Wanne kneus ben de gij zeg!
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 18:12
    Ajax maakt het spel PSV countert naar een ruime overwinning Ajax wint zelden van PSV wel van Feyenoord en Feyenoord weer van PSV maar Ajax laat tegen de kleintjes vaak punten liggen dus ook dit jaar gaat de titel naar de lichtstad.
    Vind ik leuk
    benny-boys +1098
    vrijdag 21 september 2018 om 15:56
    En ook Cheat Codes.
    De meest negatieve over een PSV-Bericht
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 16:35]
    Vind ik leuk
    Castromann +6877
    vrijdag 21 september 2018 om 15:58
    Maar bommel steekt schril af tegen Veltmannetje.....
    Tegenwoordig staat hij ook bekend als de rollende Duitser.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 21 september 2018 om 16:00
    Ook van Veltman ben ik bepaald geen fan, zowel op voetballend als menselijk vlak.

    Beide mogen van mij zo snel mogelijk uit de Eredivisie verdwijnen. Kan Van Bommel De Boer en Cocu achterna. En ook Veltman zal in het buitenland falen natuurlijk.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7907
    vrijdag 21 september 2018 om 16:07
    En ook Veltman ken jij persoonlijk om zoeits te zeggen?

    Daarbij mogen anderen stellen wat jij als mens waard bent.

    Als ik de gemiddelde VP bezoeker mag geloven dan ben jij niet veel waard, cheat.

    Maar wel de mond vol over Bommel, veltman...

    Ga je mond spoelen man, snotneusje! Dat wat Bommel maar in mindere maten ook Veltman gepresteerd hebben als mens en sporter zal jij nooit van je leven doen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 16:35]
    Vind ik leuk
    Snapje? +6662
    vrijdag 21 september 2018 om 16:56
    Jouw frustratie van in de schaduw staan van het grote Ajax spat van al je opmerkingen af. Schijnt goede therapie te zijn. Schrijf het maar van je af hoor. Helaas voor sukkels als jij gaat psv zo lang als jij leeft Ajax niet inhalen, suc6 en heel veel sterkte kereltje!
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7907
    vrijdag 21 september 2018 om 17:01
    😂

    Het verhaal van het inhalen mag jij je reet mee afvegen.

    Ik heb een stuk meer te juichen gehad dan 90% van de Ajacieden hier op VP.

    Dat zijn herinneringen die je opbouwt en die kunnen jouw zielige verhaaltjes nooit ontkrachten of van mij afnemen.

    Wat mij betreft dragen jullie 5 sterren, zolang mijn club dat doet wat het doet, zolang als dat ik BEWUST voetbal volg en de stadions afga, vind ik het best pik.

    😋👍
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 17:02]
    Vind ik leuk
    Snapje? +6662
    vrijdag 21 september 2018 om 17:27
    Doe nog wat smileys bij je opmerkingen, tip van de therapeut?
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7907
    vrijdag 21 september 2018 om 18:47
    Wederom, inhoudelijk een top reactie van je!

    Ga zo door 👍
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 19:05
    haha gewoon even een vraag,uit nieuwsgierigheid, hoe oud ben jij?
    Vind ik leuk
    Senn +7371
    vrijdag 21 september 2018 om 17:10
    Cheat en snapje zijn dezelfde, even dat je het weet.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7907
    vrijdag 21 september 2018 om 18:47
    Kmerk het!
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 19:02
    Je zou het niet zeggen hè?! Of het is z'n broer...
    Vind ik leuk
    benny-boys +1098
    vrijdag 21 september 2018 om 16:10
    Van Bommel wordt een VEEL betere Trainer dan Ten LACH.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 21 september 2018 om 16:15
    Dat hebben we gezien afgelopen week, Van Bommel naïef met 4-3-3...
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7907
    vrijdag 21 september 2018 om 16:18
    Je opmerking bewijst weer het niveau van jouw denkvermogen maar vooral ook van jou als mens.

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 16:36]
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7907
    vrijdag 21 september 2018 om 16:17
    Dat Hag uberhaupt de trainer is van Ajax is pure vriendjespolitiek.

    Net als de miljoenendeal van Blind. Stinkt van alle kanten en ik ben dan ook benieuwd wie hier allemaal op mee hebben gegeten...

    Op zijn minst is papa tevreden maar ik heb onvoldoende bewijs om ook naar anderen te wijzen als Overmars zelf bijvoorbeeld.

    Maar goed, ook dat boeit mij uiteindelijk geen reet 😂
    Vind ik leuk
    Tfoe +3654
    vrijdag 21 september 2018 om 19:33
    Niet zo flauw doen....
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 16:07
    Veltman heeft de mentaliteit van Lothar Matteüs , maar alleen nog geen tiende van diens talent
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 17:21]
    Vind ik leuk
    Degraaf +16708
    vrijdag 21 september 2018 om 16:14
    Toivonen vergeten?
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 19:02
    Was ik wel, nu niet meer en bedankt! 😉
    Vind ik leuk
    Wilex +1132
    vrijdag 21 september 2018 om 15:59
    Het schijnt dat Ajax de nieuwe stagiair Poulsen mee neemt naar Eindhoven zo dat die irritante van Bommel zen dugout niet eens uit durft te komen.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7691
    vrijdag 21 september 2018 om 16:02
    Vorig seizoen hadden ze ook allemaal een grote bek voor de wedstrijd. Eenmaal op het veld gaven ze niet thuis. Na een mooie overwinning op een Griekse club die een half basisteam miste is het geluid weer niet van de lucht. Laat het maar eens zien dan op het veld...

    En onthoud... it eend uuhh over uhh til its uhh ovur uhhh...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 16:55]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 21 september 2018 om 16:04
    Dat klinkt een beetje als de dagen voor 10 december 2017🤔 Maar goed, dat zal jij beter weten, jij behoorde tot die groep.

    Zondag zullen we je niet horen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 16:04]
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1525
    vrijdag 21 september 2018 om 17:06
    Sorry Werner, ik wil Cheat niet in bescherming nemen ofzo maar word wel een beetje lijp van het gelul dat Ajax “maar” van een grieks clubje heeft gewonnen. En van een oekraiens clubje. En een oosterijks clubje. Wat heeft Psv dan voor tegenstand gehad dit seizoen tot nu toe? Een BATE? Hou toch op man. De eerste goede tegenstander die je treft was Barca. 4-0!
    Ajax treft over anderhalve week Bayern, en dan zullen ze ook klop krijgen ben ik bang voor. Dus is Psv-Ajax voor beide een goede test om te zien waar ze staan.
    Vorig seizoen was vorig seizoen. Het is logisch dat je hoopt of denkt dat je cluppie wint Zondag, hoop ik ook. Maar je zegt t zelf, it aint over....till the fat lady sings.
    Vind ik leuk
    Mari +8515
    vrijdag 21 september 2018 om 16:03
    van Bommel onsportief? Een goede trainer volgens mij die in no time een team naar zijn hand heeft gezet.
    Waar ik me wel aan kan ergeren, dat heeft hij van Advocaat geleerd en niet van Marwijk!, is het gezeur tegen de 4de man.
    Dat andere trainers het misschien ook doen is geen argument.
    Ik vind dat gewoon misselijk.
    Ga voetballen/ coachen
    Vind ik leuk
    Farmer +11980
    vrijdag 21 september 2018 om 16:12
    "Gezeur naar de 4e man"kun je ook zien als communiceren.
    Noem het hinderlijk, maar die 4e official staat daar net zo goed om bv een stukje uitleg te geven over een beslissing bv.

    En er is niks mis met die man daarin 'respecteren'. Dat van Bommel dat als een soort tactiek gebruikt, is een ander iets...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 16:12]
    Vind ik leuk
    Mari +8515
    vrijdag 21 september 2018 om 16:28

    Je hebt volledig gelijk.
    Het is iets van deze tijd; alles moet maar gecommuniceerd worden.
    De vierde man mag van mij per direct naar huis worden gestuurd. Zeker nu je de Var hebt. Technologie maakt de man overbodig.
    Iedereen heeft alleen maar rechten en de plichten dan?
    Straks moet de vierde man de vierde mens genoemd worden, omdat enz
    Vind ik leuk
    Farmer +11980
    vrijdag 21 september 2018 om 20:08
    De toepassing van de VAR valt ook nog betwisten natuurlijk, maar een stukje autoriteit ván de 4e man, zou niet misstaan. NB de ref's zijn met elkaar 'gelinkt' via zo'n oortje, dus staan constant in contact met elkaar.

    Maar de 'autoriteit' van de 4e man, mag wat mij betreft, best een tíkkeltje uitgebreid worden.
    Geef deze man ook gewoon een setje kaarten bv. Op die manier kan de Veldscheids met zijn grensrechters, en de VAR dan 22 veldspelers in de gaten houden, en de 4e official is dan een soort van 'Scheids voor de Dug out': Maar dus ook het gezag om ene coach weg te sturen met een rode kaart bv, en niet zoals nu dat 'Mama de Hoofdscheids', knullig het veld over moet rennen, en die stoute coach over de knie moet leggen'.

    Ik vind dat een beetje knullig. Gezag is gezag toch?
    En ik dénk, met een setje kaarten op zak, dat het ook snel gedaan is met het schunnigere gedrag rond de Dug-Outs'.
    Vind ik leuk
    Gilze +179
    vrijdag 21 september 2018 om 16:52
    Een goeie trainer neemt zn schoonvader niet mee om zn handje vast te houden
    Vind ik leuk
    Mari +8515
    vrijdag 21 september 2018 om 16:58
    Psv heeft hem dit aangeboden volgens mij.
    Bovendien is Marwijk een hele goede coach.
    Een die niet jankt als het minder gaat en ook niet zichzelf op de borst gaat kloppen als het goed gaat.
    Een vakman
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1719
    vrijdag 21 september 2018 om 16:27
    Hahaha het blijft wel aandoenlijk dat jullie nog steeds refereren aan een tikje van Poulsen tegen Van Bommel
    Vind ik leuk
    Degraaf +16708
    vrijdag 21 september 2018 om 17:21
    Net zoals jullie steeds maar blijven refereren aan de Graafschap-Ajax mei 2016 of 4 jaar niets gewonnen?
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1719
    vrijdag 21 september 2018 om 19:08
    Dat is iets belangrijker dan een tikje..
    Vind ik leuk
    Degraaf +16708
    vrijdag 21 september 2018 om 19:26
    Maar jullie hebben daar totaal geen aandeel in gehad, of snap je dat niet?
    Vind ik leuk
    GOAL! +449
    zaterdag 22 september 2018 om 13:19
    Nee wij blijven refereren aan de historische kampioenswedstrijd van 15 april jl. Toen de gedoodverfde titelfavoriet, na veel bombarie en misplaatste grootspraak, kansloos naar huis werd gestuurd, waarna wij vervolgens de kampioensschaal uitgereikt kregen. PSV Kampioen van Nederland!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 21 september 2018 om 17:42
    Het gaat me niet om het tikje, maar over de reactie van Van Bommel daarop. Zijn hele carrière heeft hij uitgedeelt, maar incasseren kan hij niet.
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1635
    vrijdag 21 september 2018 om 17:52
    Mijn god. Wat ben jij een klein kleutertje. Dat je daarover blijkt zaniken zegt genoeg over je. Feitelijk ben jij niet anders want je jankt alleen maar.
    Vind ik leuk
    michelhx +3673
    vrijdag 21 september 2018 om 16:33
    Het is je wederom gelukt om als eerste te reageren met een provocerende opmerking! Dus de Rapporteer knop maar weer ingedrukt voor je, want zo te zien zijn er nogal wat mensen die je niet mogen.
    Wat een leven heb jij zeg.
    Laat dit jongetje alsjeblieft verdwijnen van VP! Voegt inhoudelijk niets toe.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3788
    vrijdag 21 september 2018 om 16:37
    Dat moment zal mij altijd bij blijven. Gelijk werd de toon gezet door Poulsen die van Bommel onderuit kegelde. Dat janken bij de arbitrage deed van Bommel als speler en nu ook als coach. Ik vind het walgelijk gedrag. Dat heeft hij helemaal niet nodig maar dat zit er eenmaal ingeslepen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:01
    Ben jij wel voor Ajax? Of heb je gewoon een hekel aan Psv?
    Vind ik leuk
    aphex twin +1155
    vrijdag 21 september 2018 om 18:41
    Ben ik niet met je eens. V Bommel is een echte winnaar en een aanwinst onder onze trainers. Na Koeman mag hij van mij Oranje gaan trainen. Hij brengt vuur en passie in de eredivisie en dat is alleen maar goed. Maar hoop wel dat hij aankomende wedstrijd verliest uiteraard ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 18:43
    Och shit codes de grootste huilebalk op vp.

    Ik gok op een dikke 4-0 Hoppa zeker voor die zielepoot hierboven.

    Ik zou liever van bommel als trainer hebben dan die onverstaanbare onnozele die bij ajax voor de groep staat en die de eerste maanden door de eigen supporters ook is uitgekotst!.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 21 september 2018 om 18:48
    Voorlopig hebben we 1 tegendoelpunt geïncasseerd, 4-0 zal het niet worden.

    1-3.
    Vind ik leuk
    RWA040 +329
    vrijdag 21 september 2018 om 21:28
    Wat kunnen sommige studenten toch stroef lullen zeg....
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 23:45
    Van Bommel heb ik niets onsportiefs zien doen als trainer.
    Reacties van cheat codes zijn daarentegen per definitie onsportief.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    zaterdag 22 september 2018 om 03:02
    Kijk even naar die denigrerende houding van hem ten opzichte van Kuipers mei PEC uit, met de handen van hem op Kuipers zijn schouders. Kuipers was daar terecht ook niet van gediend en stond op het punt hem naar de tribune te sturen. En oh ja, kijk ook even dat interview terug met Helène Hendrix waarin ie probeerde te scoren bij de fans door iets over Ajax te zeggen. En ten slotte waren de opmerkingen van hem in de zaak ‘Bergwijn’ ook zeer vervelend te noemen, door te doen net alsof hij geen uitleg had gekregen. Koeman was daar terecht ook geïrriteerd over.

    Of het een goede trainer is moet nog blijken (maar dat sluit ik niet uit), maar een ongelofelijke onsportieve lul is het absoluut wel. Zowel als speler als als trainer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 07:52
    Domme vergelijking, Diego Simeone was als speler smerig hard en kon nog slechter tegen zijn verlies, hij is druk maar ik vind het een top trainer en de eerste trainer die tegen z'n verlies kan, moet ik nog tegenkomen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    zaterdag 22 september 2018 om 10:38
    Ik zeg dat het een onsportieve trainer is, ik zeg nergens dat het geen goede trainer is. Simeone idem.
    Vind ik leuk
    lenard +37
    zaterdag 22 september 2018 om 09:02
    je moet niet zo janken de grootste trainer is en word mark van bommel. jullie hebben morgen rond 7 uur weer de minste praatjes. leg de theedoeken maar klaar. jankers
    Vind ik leuk
    Ehv-er +908
    zaterdag 22 september 2018 om 10:18
    Cheat Codes poep in je broek! V Bommel straalt zelfvertrouwen uit.. succes met Ten Hag.. but it aint over till its over
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 21:52
    ten Hag vandaag onsportief, van Bommel lachte hem uit, maar met respect.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:52
    wat een geneuzel
    Vind ik leuk
    Wijndalum +473
    vrijdag 21 september 2018 om 15:52
    Gedraag je meneer!
    Vind ik leuk
    Foden +4560
    vrijdag 21 september 2018 om 15:52
    We gaan het zien. Ik hoop wel dat het een leuke pot gaat worden en niet dat beide ploegen niet willen aanvallen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 15:53]
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1525
    vrijdag 21 september 2018 om 17:16
    Dan ga je op je wenken bediend worden Foden, Ajax gaat nooit achteruit hangen en niet aanvallen. Zou hetzelfde zijn om tegen een vos te zeggen dat hij de kippen niet mag opeten 😁
    Vind ik leuk
    henkvlis +4063
    vrijdag 21 september 2018 om 15:53
    Nu nog vol vertrouwen,.... dat waren de PSV-ers ook toen ze naar Barcelona gingen, maar kwamen van een koude kermis thuis.
    Dat zal met de ajax-supporters niet anders zijn dit weekend !
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 21 september 2018 om 15:54
    Haha PSV met Barcelona vergelijken😂 We hebben gezien hoeveel klassen Barca beter is dan PSV.

    Ajax zal net als Barca op 60/70% de punten meenemen naar Amsterdam.
    Vind ik leuk
    henkvlis +4063
    vrijdag 21 september 2018 om 15:57
    Dan lees je het niet goed.
    Ik zei dat de PSV-ers vol vertrouwen waren in de goede afloop tegen Barcelona, maar ze kwamen bedrogen uit.

    Nu zijn de ajacieden vol vertrouwen in een goede afloop tegen PSV, maar ook zij zullen bedrogen uit komen.
    Vind ik leuk
    Foden +4560
    vrijdag 21 september 2018 om 15:59
    Wil je zeggen dat PSV-ers dan geen vertrouwen hebben in een goede afloop zondag?
    Vind ik leuk
    henkvlis +4063
    vrijdag 21 september 2018 om 16:01
    Onze Eendracht Geeft Macht
    Vind ik leuk
    Foden +4560
    vrijdag 21 september 2018 om 16:02
    Klinkt een beetje gay. Maar een beetje gay is oke.
    Vind ik leuk
    henkvlis +4063
    vrijdag 21 september 2018 om 16:03
    Tja,... als je dat soort praat gaat uitslaan, lijkt het me weer tijd voor je pilletje.

    Je reactie raakt kant noch wal.
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +39
    vrijdag 21 september 2018 om 16:08
    Schattig inderdaad.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 21 september 2018 om 16:01
    Droom lekker verder, hoogmoed komt voor de val.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7691
    vrijdag 21 september 2018 om 16:03
    En dat uit de mond van een Ajacied.. 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 21 september 2018 om 16:06
    Laatste tijden hebben de PSV’ers de Ajacieden in gehaald op gebied van arrogantie.
    Vind ik leuk
    040-077 +889
    vrijdag 21 september 2018 om 16:56
    Hoogmoed komt voor de val....
    Kerel ik zie jou zojuist hier schoolvoorbeelden geven van hoogmoed (arrogantie), je spreekt jezelf voor de zoveelste keer weer tegen.
    Jammer dat er volk zoals jij op dit forum actief is...
    Vind ik leuk
    bartjeee +683
    vrijdag 21 september 2018 om 19:01
    Hier heb je helemaal gelijk hoogmoed komt voor de val!!! Dus ik zou maar n keer stil houden als k jou was
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +2480
    vrijdag 21 september 2018 om 16:49
    Dat lezen is dan ook niet zijn sterkste punt. En het reageren is ook al niet zijn sterkste punt. Volgens mij heeft Chit code helemaal geen sterke punten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:14
    Mischien 2 taartpunten!
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1525
    vrijdag 21 september 2018 om 17:19
    Henkvlis
    Misschien ben ik dan de uitzondering op de regel, ik ben er helemaal niet berust op, maar hoop het wel. En dat de spelers zeggen dat ze vertrouwen hebben in een goede afloop is geen arrogantie, ik noem dat strijdbaar zijn!
    En in mijn ogen zouden de Psvers hetzelfde moeten zijn.
    Wat jij zegt in je laatste alinea klinkt mij een beetje als “Amsterdamse Arrogantie” 😂
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 17:20]
    Vind ik leuk
    Zultkop +4869
    vrijdag 21 september 2018 om 16:31
    Ik zou vast de bus laten stickeren met landskampioen 18-19. Zo te horen denk jij al dat je club kampioen is.

    Succes dr mee, laat maar gelijk een kampioenstattoo zetten.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +2480
    vrijdag 21 september 2018 om 16:50
    Dat doet hij niet want dat doet pijn.
    Vind ik leuk
    casperdk +375
    vrijdag 21 september 2018 om 15:53
    Goh, mensen bij de JC Arena denken dat Ajax gaat winnen. Je verwacht het niet.
    Vind ik leuk
    benny-boys +1098
    vrijdag 21 september 2018 om 15:53
    Zelfs de Voetbal-site helpt Ajax al mee aan gemeen spel.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 21 september 2018 om 15:55
    Net Van Bommel. Wel uitdelen, niet kunnen incasseren.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91414
    vrijdag 21 september 2018 om 15:54
    Onsportief en ziekelijk om te melden een speler uit de wedstrijd te trappen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 21 september 2018 om 15:56
    Dan zal jij Guardado ook een erg onsportieve speler vinden.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 15:57]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91414
    vrijdag 21 september 2018 om 15:59
    Wat heeft dit met een supporter te maken die dat kinderachtig roept?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 21 september 2018 om 16:07
    Liever het roepen dan het ook echt uitvoeren zoals Guardado!

    Gewoon supporterspraat dit.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 16:08]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91414
    vrijdag 21 september 2018 om 16:29
    Nee, dom gelul is het! Ik ben ook een supporter maar zal nooit een speler van een andere club een blessure wensen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:55
    de Johan Cruijff Cruijff ?
    Vind ik leuk
    stratumseind +164923
    vrijdag 21 september 2018 om 15:56
    Potverdriedubbeltjes Jan Ahrend Beursbengel uit Aerdenhout wenst dat ze de Jong een flinke schop geven .
    Mieters wat een belhamel.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 16:12]
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7691
    vrijdag 21 september 2018 om 16:06
    Dat probeerder ze vorig seizoen ook. En toen waren het er nog maar 9... 😂
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    vrijdag 21 september 2018 om 17:07
    Jottum !
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4903
    vrijdag 21 september 2018 om 15:57
    Ik krijg een gevoel dat het zondagavond erg rustig zal zijn hier
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 21 september 2018 om 16:02
    Dat denk ik ook, bij een nederlaag zijn de PSV-trollen nooit ergens te bekennen. Een beetje net als Van Bommel, wel kunnen uitdelen, niet kunnen incaseren.

    We zullen zondag zien in welke groep jij hoort.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7691
    vrijdag 21 september 2018 om 16:07
    Vooralsnog deel jij uit. Met je loze kreten. Lutser...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 21 september 2018 om 16:13
    Ik geef hier gewoon mijn mening, zou jij ook eens moeten doen.

    En nou hup, je bedje in! Middagdutje is wel nodig gezien je reacties.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91414
    vrijdag 21 september 2018 om 16:59
    Mening? *provoceren!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91414
    vrijdag 21 september 2018 om 16:45
    Ik zie jou aardig trollen hier en er worden berichten van je verwijdert. Probeer eens zelf in de spiegel te kijken man. Of durf je er niet eerlijk voor uit te komen?
    Vind ik leuk
    aartstyle +1121
    vrijdag 21 september 2018 om 15:57
    Weer een standaard verhaal. We pakken bayern, psv heeft geluk en wij zijn de beste.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8807
    vrijdag 21 september 2018 om 15:57
    Wat een gast!!!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 16:07]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 21 september 2018 om 16:02
    Dat vind je dus ook van Guardado?
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7691
    vrijdag 21 september 2018 om 16:07
    Nee. Wel van jou.
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1091
    vrijdag 21 september 2018 om 16:10
    Knap Cheat Codes dat je toch 7351 likes al hebt, werk je zelf bij VP?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 21 september 2018 om 16:16
    Ik zie er toch echt 7370, schele!
    Vind ik leuk
    Utca030 +13305
    vrijdag 21 september 2018 om 16:22
    Hij heeft zelf 4 accounts.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +2480
    vrijdag 21 september 2018 om 16:54
    Het is gewoon een kiepeneukerd eerste klas😄😄
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 17:01]
    Vind ik leuk
    Utca030 +13305
    vrijdag 21 september 2018 om 16:54
    Hahaha😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91414
    vrijdag 21 september 2018 om 17:00
    Het is ook een ei, maar wel een zachtgekookte.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +2480
    vrijdag 21 september 2018 om 17:03
    Heb hem weer terug aangepast. Zieligers hier op VP. Zodra je wat over een neus zegt verwijderen ze het of passen ze het aan.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13305
    vrijdag 21 september 2018 om 17:07
    Ja je mag niks over ze zeggen,ze verwijderen alles. Of ze spreken je erop aan.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +2480
    vrijdag 21 september 2018 om 17:08
    Ik blijf het terug plaatsen. En verwijderen ze me dan heb ik zo weer een ander account aangemaakt 😂😂
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 17:10]
    Vind ik leuk
    Utca030 +13305
    vrijdag 21 september 2018 om 17:11
    Gelijk ook.😂😂
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 21 september 2018 om 17:45
    Beter dan een nep-supporter als jij, die net doet alsof ie voor ADO is, maar elke PSV’er hier figuurlijk p**pt.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8807
    vrijdag 21 september 2018 om 16:39
    Nee, wel van Klaassen
    Vind ik leuk
    fr1963 +2978
    vrijdag 21 september 2018 om 16:00
    De stemming rond de Johan Cruijff Cruijff......ok.
    Amsterdammertjes zijn van die irritante kleine groene paaltjes toch?
    Maar ook van die kleine zure gele balletjes...
    Ook zijn het inwoners van Amsterdam die meestal positief gestemd zijn, zeker als hun cluppie het eindelijk weer eens redelijk op de rit lijkt te hebben.
    Ik denk dat psv thuis toch nog net te sterk is, het wordt 2-1.
    Zuur voor die amsterdammertjes, maar 1 zwaluw maakt nu eenmaal nog geen zomer...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 16:01]
    Vind ik leuk
    Bergwag +847
    vrijdag 21 september 2018 om 16:04
    '7-0 bij Ado zegt je niets? Neuuh zo'n doelpuntje in de laatste minuut' 😂 dan was t nog 6-0.

    De Jong eruit trappen? Laten we dat gewoon niet doen. Ik mag 'm ook niet maar om 'm er nou gelijk uit te trappen....

    Goed ik ga ook maar eens aan 't bier!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 16:04]
    Vind ik leuk
    Leeuw +5741
    vrijdag 21 september 2018 om 16:07
    Hahaha... ik moest ook lachen toen ik dat zag. Wat een kenner of misschien een acteur? Oh, nee want zo zag hij er niet uit.
    Vind ik leuk
    Bergwag +847
    vrijdag 21 september 2018 om 18:07
    In ieder geval goed gedronken!
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 16:04
    waren ze vorig jaar ook niet vol zelfvertrouwen richting Eindhoven afgereisd??? It ain't over till it's over , PSV wordt tegen ons geen kampioen, als we van ze winnen wil ik het nog wel eens zien blablabla maar na de wedstrijd was het over. 3-0 en twee keer rood. Stelletje frusties. Wat dat betreft zou het mooiste clublied van Nederland: geen woorden maar daden eerst.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 16:59]
    Vind ik leuk
    Mi amigo +121
    vrijdag 21 september 2018 om 16:07
    Wordt weer 3 XXX niks in Amsterdam
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 21 september 2018 om 16:13
    Net als in december?
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1091
    vrijdag 21 september 2018 om 16:07
    Deze "WZAWZDB meneer " zou direct een stadionverbod moeten krijgen.
    Wat een ongelooflijke Jan Doedel, iemand de wedstrijd uitschoppen...hoop dat Luuk er 5 maakt alleen al voor deze "meneer"

    Maar goed, wat het ook wordt, ik hoop dat Top Oss dit weekend wint....

    maar daar staat deze verschrikkelijke jankpiel waarschijnlijk nooit bij stil... huile huile huile doet hij waarschijnlijk alleen maar als zijn godenzonen van Ajax verliezen, en verder huile als de scheids geen penalty gaf, het veld niet goed was en waarom niet elke club een dicht heeft wat dicht kan...competitievervalsing overigens dat dak...

    Hup Top Oss, Hup PSV, Hup Brabant.
    Vind ik leuk
    Bullshit +1091
    vrijdag 21 september 2018 om 16:08
    De alcohol heeft flink huis gehouden in A'dam gezien de uitlatingen.
    Althans, ik hoop dat het door de alcohol komt anders is het triest gesteld met het verstandelijk vermogen van enkelen die antwoord geven op de vragen van de verslaggever.
    Die gozer met die zonnebril op zet zich helemaal voor joker na de vraag of PSV niet goed was tegen Ado.
    Hij antwoord dan iets van, tsja altijd in de laatste minuut.
    En die gast die Luuk de Jong een doodschop wil laten geven spoort ook niet helemaal, ik zou als ik hem was eens op Stuntelaar letten die vaak ook rollebollend over het veld gaat en de nodige schwalbes maakt.
    Maar goed, het interesseert ons in Brabant verder niet hoe de Ajacieden zich hier van hun slechtste (domste) kant laten zien.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 21 september 2018 om 16:14
    Huntelaar, die er meer in heeft liggen dan Luuk ‘Middelmaat’ De Jong.

    Bedoel je die?😀
    Vind ik leuk
    Bullshit +1091
    vrijdag 21 september 2018 om 16:19
    Ach, wordt er iets negatiefs geschreven over paardenbekje.
    Get a life knul.
    Dat de ajacietjes Luuk een doodschop gunnen en dat ze denken dat PSV tegen Ado in de laatste minuut de winnende heeft gescoord daar horen je we niet over.
    Logisch, want dat is het gemiddelde niveau van veel ajacietjes hier op VP. (Dit overigens voor degenen die zich aangesproken voelen).
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 16:22]
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 16:20
    Je prijs Huntelaar nu omhoog.
    Maar na de Wedstrijd Zondag wil je niks van hem weten.
    Dan kan hij in eens niks meer van.
    Sorry mat dat zijn alle Glory Hunters van Ajax.
    Die zo reageren als jij.
    Vind ik leuk
    Bullshit +1091
    vrijdag 21 september 2018 om 16:24
    Ach, laat ze maar, die Huntelaar heeft zoveel kansen nodig om tot een redelijk moyenne te komen maar dat willen ze niet zien.
    Luuk de Jong heeft een heel andere rol bij PSV, dat zien die gastjes ook niet.
    Allemaal last van hoogmoedswaanzin.
    Blijft lachen met die onbenullige quotes hier.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:04
    Ja, die broer Konijn, matennaaier nummer 1 momenteel in Nederland. Ajacieden die dan ook nog durven te melden dat KJH beter kan voetballen dan van Persie ..... wat lachwekkend allemaal weer.
    Vind ik leuk
    pos +8759
    vrijdag 21 september 2018 om 16:20
    Ach dat zijn allemaal van die boeren uit allerlei flutgehuchten die er ook bij willen horen. Je mag als Ajax al blij zijn dat ze hun shirt niet, net als hun bril, achterstevoren aan hebben.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 16:21]
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3596
    vrijdag 21 september 2018 om 16:08
    Ze hebben ook allemaal echt dat Amsterdamse accent ;-) Jezus man ze komen ook allemaal uit plaatsjes waar we nog nooit van gehoord hebben maar zich wel Ajacied noemen zo triest.
    Vind ik leuk
    guusje +1122
    vrijdag 21 september 2018 om 16:19
    klopt. landelijk gezien de grootse aanhang. Waar "we" nog nooit van gehoord hebben? Had maar wat beter opgelet bij aardrijkskunde in plaats van met je zachte p. te spelen. had je vast alle plaatsjes gekend waar de AJAX supporters wonen..........
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3596
    vrijdag 21 september 2018 om 20:17
    Ach guusje, toch Niet op je kleine guus getrapt toch ;-)
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20770
    vrijdag 21 september 2018 om 16:08
    Beetje overdreven, je hoeft hem niet te raken om hem aan het huilen te krijgen. Langs lopen is voldoende.
    Vind ik leuk
    Bullshit +1091
    vrijdag 21 september 2018 om 16:25
    Je kent Huntelaar goed heb ik in de gaten.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 16:39]
    Vind ik leuk
    Deck010 +7229
    vrijdag 21 september 2018 om 16:09
    Geweldig dit weer !! Een filmpje van VP met 2 inleidende geschreven zinnen. En dat nog niet eens goed doen......
    Wat is in hemelsnaam de stemming rond de Johan Cruijff Cruijff?
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    vrijdag 21 september 2018 om 16:11
    "In de aanloop naar de topper in Eindhoven peilde VoetbalPrimeur de stemming rond de Johan Cruijff Cruijff"... gezellig rond die kist.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 16:12
    Die ene gast vindt de Jong een zeurpiet. Die Tadic doet niks anders als bidden met zijn handjes in een smeekbede voor de scheids zeurend om een gele kaart. Dat is echt een jankerd. Die voelt zich echt de vedette terwijl dat toch echt Ziyech is. Die neemt Ajax op dit moment veel meer bij de hand dan Tadic
    Vind ik leuk
    Utca030 +13305
    vrijdag 21 september 2018 om 16:15
    Ik hoop dat psv, Ajax helemaal zoek speelt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:28
    Ik ook, en dat ze daarna ook lekker alle CL wedstrijden dik verliezen. Wat kan mij die Europa coëfficient punten schelen. Die neuzen op hun nummer zetten is echt veeeeeeel leuker. Dat vindt 95% van heel Nederland namelijk ook.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13305
    vrijdag 21 september 2018 om 17:31
    Voor mij mogen ze ook alles verliezen.als ik het een club niet gunt zijn hun het wel.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 21 september 2018 om 17:46
    Zoals tegen jullie? 1-7, wat gingen jullie er hard af😂

    Zondag 1-3.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13305
    vrijdag 21 september 2018 om 17:51
    3-1
    Vind ik leuk
    Gerro +6476
    vrijdag 21 september 2018 om 16:17
    3 punten is het belangrijkste en de rest kan me geen ruk interesseren
    Vind ik leuk
    Farmer +11980
    vrijdag 21 september 2018 om 16:17
    ".....rond de Johan Cruijff Cruijff'....

    Is dit geschreven door een VP-Druif-Druif?
    Al roeptoeterend op een VP-Fuif-Fuif?

    Met de grammaticale onderbouwing van een post-Duif-Duif.
    Vind ik leuk
    michelhx +3673
    vrijdag 21 september 2018 om 16:22
    Wat een clickbait weer.
    En ik maar denken dat deze uitspraak van iemand zou komen met verstand van voetbal!
    Nu is het meer een WC eend reclame.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164923
    vrijdag 21 september 2018 om 16:23
    Dat uit de wedstrijd schoppen hebben ze 5 maanden terug ook al eens geprobeerd ...toen ook zonder succes
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11437
    vrijdag 21 september 2018 om 18:48
    Doe zondag gewoon even winnen van dat arrogante clubje met hun succes supporters.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164923
    vrijdag 21 september 2018 om 18:50
    word aan gewerkt.....
    Vind ik leuk
    Harmmm +79
    vrijdag 21 september 2018 om 16:26
    Pfff wat is die Cheat Codes irritant zeg
    Vind ik leuk
    Utca030 +13305
    vrijdag 21 september 2018 om 16:43
    Is een vrouw.
    Vind ik leuk
    Foebele +54986
    vrijdag 21 september 2018 om 16:26
    Kap eens met stoken, eerst al met die filmpjes over PSV dat geen enkele Barcelona fan de club of de spelers zou kennen en nu met dit soort shit.

    Serieus, hoe vaak moeten we er nog over klagen voordat jullie eindelijk eens normaal gaan doen?

    Hoezo weigeren jullie een andere tactiek te hanteren en kiezen jullie er structureel voor om deze schijt houding aan te nemen als site zijnde?

    Misschien moeten wij als bezoekers de redactie eens ter verantwoording roepen, want wij maken de site, zonder ons geen piek om te investeren !!!!
    Vind ik leuk
    Zultkop +4869
    vrijdag 21 september 2018 om 16:41
    Eens Foebele!
    Vind ik leuk
    Jur74 +8807
    vrijdag 21 september 2018 om 16:46
    Top reactie Foebele!!!!!
    Vind ik leuk
    plein19 +2026
    vrijdag 21 september 2018 om 16:27
    Van Bommel als speler verdiende de Poulsen-behandeling. Als trainer roept hij tenminste niet dat Ajax bang is. Ik vrees dat Nico wel 1 of 2 kaarten gaat krijgen
    Vind ik leuk
    Siemjo +285
    vrijdag 21 september 2018 om 16:48
    Ajax moet oppassen voor de Jong, kan in het duel zijn handen niet thuishouden, maar als hij aangeraakt worden stort hij gelijk ter aarde. Zo heeft hij al menig vrije trap en penalty versierd.
    Vind ik leuk
    Koenbres +575
    vrijdag 21 september 2018 om 17:18
    Precies dat dus, die hoef je echt geen schop te verkopen voor hij gaat liggen, en zeuren dat ie dan doet. Is verder wel heel nuttig voor psv dit seizoen
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:31
    Huntelaar doet precies hetzelfde.
    Vind ik leuk
    ajaxdev +465
    vrijdag 21 september 2018 om 16:48
    Ajax vol zelfvertrouwen maar volgens mij speelt PSV ook goed de laatste weken. ik hoop natuurlijk dat ajax wint maar ik zou psv niet onderschatten. De kans dat de ligt er niet bij lijkt me groot en dan mag je toch hopen dat ten hag Wöbber opstelt. Want de jong en blind centraal achterin wordt een drama. Dat zag je woensdagavond al tegen AEK. Maar we zien het wel en het is nog geen mei maar als ajax verliest sta je wel op 5 punten achterstand. Lijkt me ongewenst
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:07
    Die accentjes. Kan er niet aan wennen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:16
    Laten we het ge ze houden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:18
    Stumpers hebben ook een keer gewonnen, AEK (amateurs)
    Vind ik leuk
    gerhard +145
    vrijdag 21 september 2018 om 17:27
    Ajax Bayern mag van mij betreft dezelfde uitslag wezen alsbij de afsheids wedstrijd van Johan Cruiff geweldig was dat
    Vind ik leuk
    yuuup +9455
    vrijdag 21 september 2018 om 17:27
    Tja genoeg bier op zo te horen. Kan hier niet echt trots op zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:27
    Zondag absoluut 'match of the year'. Twee ploegen in vorm, met een aantal spelers die je graag ziet voetballen. Verwacht heel veel strijd en geef Ajax de meeste kans, vanwege de betere balans in het team.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 18:01
    Ik denk dat ajax het wint op individu, maar als team is psv beter en verder denk ik.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:29
    Autistisch vasthouden aan een gedachte en dit zo vaak herhalen totdat dit de enige waarheid wordt. Wakker worden jongens... Deze wedstrijd kan alle kanten op.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 17:33]
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:34
    Psv zal t.o.v. ajax altijd de dorpsclub blijven. Ze hebben 1x de europacup1 gewonnen toen der notabene allemaal ajacieden speelden. (Lerby, arnesen, koeman, vanenburg, kieft). De enige speler die psv zelf heeft opgeleid en die een europese prijs heeft gewonnen is berry van aerle. De postbode die dacht dat die man met die spons en die zak, dat dat de sponsor was.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164923
    vrijdag 21 september 2018 om 18:51
    goh die is wel enorm slecht gejat zeg....
    Zelf geen creaatieve geest?
    Vind ik leuk
    peewee +45
    vrijdag 21 september 2018 om 17:35
    Jongens jongens, wat een wederzijdse commentaren! Als Ajaxfan mag ik toch ook in het belang van het nederlandse voetbal hopen op een sportieve en mooie wedstrijd en dat de beste mag winnen!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 18:03
    Dus je Club mag verliezen ook als ze de sterren uit de Hemel spelen.
    Ik vindt het gelul,ik als Vitesse Supporter hoop dat ze alle wedstrijden wint ( onhaalbaar ).
    Dat het met mooi spel gaat gebeuren is mee genomen.
    Was het onverdiend dan nog ben ik blij.
    Als Speler en Supporter van wie dan ook wil niet verliezen.
    Ongeacht tegen wie ze Spelen.
    Ik ben er Doodziek van als mijn Club verliest.
    Terecht of onterecht Winnen gvd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 18:00
    Die grote mond levert geen resultaat. Gewoon laten zien met goed voetbal dat we de baas kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 18:08
    Ik zie niets in dit Ajax bericht dat daadwerkelijk over voetbal gaat.
    Wat is verder het onsportieve trainersgedrag van Van Bommel?
    Typische schreeuwerij vanuit Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Antoon54 +12
    vrijdag 21 september 2018 om 18:10
    alle jankers komen uit 020!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Mass +5228
    vrijdag 21 september 2018 om 18:25
    Man man...Die sneue vent van 50 met zn de jong schoppen. Diep triest....
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11437
    vrijdag 21 september 2018 om 18:47
    En dan nog steeds niet begrijpen waarom ze niet geliefd zijn in de rest van Nederland ! Vraag me trouwens af hoeveel er in dit interview echte geboren en getogen Amsterdammers waren, vooral dat mannetje met dat kakstemmetje.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 19:05
    Dat zijn de echte... grachtengordel pik! Haha. Die anderen, waarschijnlijk met papa en mama naar Almere verhuisd. Puremerend was vol...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 19:06]
    Vind ik leuk
    Phoxy75 +579
    vrijdag 21 september 2018 om 18:52
    Worden Ajacieden zo geboren of worden ze later zo sneu? Blijkbaar houden ze daar van SM. Keer op keer krijgen ze een flink pak slaag en ze vragen gewoon om meer.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +507
    vrijdag 21 september 2018 om 19:42
    Bijna 300 reacties en er zitten 6 normale tussen. Stelletje kleuters.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 22:53
    Ben vrij nuchter. PSV heeft op papier een goed elftal. Beide hebben een beetje geluk gehad. Jullie in Eindhoven een beetje meer maar ja. Zondag hoop ik gewoon op een goede wedstrijd maar verwacht heel eerlijk een counter ploeg tegen een voetballende ploeg. Lozano en bergwijn zijn te snel voor blind maar blind is slim genoeg. Ik hoop op wist voor ons aller Ajax maar we gaan het zien. Succes en veel plezier allemaal
    Vind ik leuk
    maddog66 +37
    vrijdag 21 september 2018 om 23:29
    Ik word een beetje ziek hier: Op elk topic word amper inhoudelijk gereageerd. Mensen vallen elkaar aan, schelden iedereen verrot, discrimineren enz enz. Wil je een persoonlijke vete uitvechten doe het dan lekker in het stadion of zo! VP grijpt ook niet in en blokt die zielige figuurtjes niet. Hier is het al net zo als in de stadions: dombo's verkloten het voor de echte supporters! Hopelijk wint het gezonde verstand van die doorgesnuifde raddraaiers die het hier verkloten en er voor zorgen dat echte supporters met hun kinderen niet meer naar het stadion durven.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1846
    zaterdag 22 september 2018 om 07:25
    Lucky PSV haha 👍🏻
    Vertrouwen in TG/ MVB en PSV Team 👍🏻
    Zondag D-day in Eindhoven val nondjú niks te halen 👊🏻
    Vind ik leuk