Van der Gijp: 'Hoe haalt Ten Hag het in z'n bolus? Waar sláát dit op?'

    Van der Gijp: 'Hoe haalt Ten Hag het in z'n bolus? Waar sláát dit op?'

    Gepubliceerd: dinsdag 25 september 2018 om 17:11di 25-09-2018 om 17:11

    René van der Gijp vindt het absurd dat Ajax-trainer Erik ten Hag er zondagmiddag in Eindhoven voor koos om Ryan Gravenberch te laten debuteren in het eerste elftal. De tiener viel diep in de tweede helft in, op het moment dat Ajax met 3-0 achter stond en de wedstrijd gespeeld was. 

    "Hoe haal je het in je bolus om in zo'n wedstrijd, met 3-0 achter, een jongen van zestien in te brengen? Dat doe je toch tegen Heracles bij een 4-0 voorsprong?", aldus Van der Gijp bij Veronica Inside. "Dan laat je dat ventje even twintig minuten spelen. Waar sláát dit op?"

    Gijp noemt de actie van Ten Hag 'krankzinnig'. "Ik zou, als ik Alfred Schreuder (assistent-trainer, red.) was, zeggen: wat doe jij nou? Doe niet zo raar, man!"

    Johan Derksen is het eens met zijn collega-analist. Hij vindt de invalbeurt 'lachwekkend'. "Volgens mij is het een afleidingsmanoeuvre. Dit is onverantwoord en slaat nergens op." 

    Poll

    Eens met Van der Gijp?

    (4877 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 25 september 2018 om 17:14
    Toen was het 1-1 gijpie ook niet zo'n ideaal moment.
    Vind ik leuk
    De fries +984
    dinsdag 25 september 2018 om 17:14
    Ten hag is stagiaire of ze krijgen subsidie voor hem ..
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    dinsdag 25 september 2018 om 17:30
    Zoals PSV van de gemeente?
    Vind ik leuk
    De fries +984
    dinsdag 25 september 2018 om 18:15
    Als je het niet snapt krijgen ze voor jou ook subsidie ..
    Vind ik leuk
    tannat +13950
    woensdag 26 september 2018 om 17:23
    Auuwwww, die 3-0 vernedering na al dat arrogante geschreeuw doet nog pijn, he? Hahahaha
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 17:15
    Gestoorde gek
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 17:15
    Tegen Heracles met 4-0? Volgens mij was het laatst wat lastiger... Oftewel het is weer eens onzin wat ze daar roepen.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7702
    dinsdag 25 september 2018 om 17:18
    Het is bij wijze van spreken... Als je dat niet in de gaten hebt....
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:15
    Natuurlijk is het bij wijze van spreken, maar het gaat er mij om dat ze weer eens bijzonder onzorgvuldig zijn. Als meneer de zelfbenoemde superkenner hieronder al tig voorbeelden uit zijn mouw kan schudden, dan verwacht ik van een duurbetaalde tv-analist minimaal hetzelfde.

    Het typeert weer hoe onnauwkeurig ze bij VI zijn en hoe vaak ze uit hun nek kletsen. Maar goed, als er mensen blij van worden, be my guest. Ik ben al jaren geleden afgehaakt.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 19:16]
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 17:18
    Nee natuurlijk is het geen onzin. Zal ik 0-8 tegen NAC, 0-7 tegen ADO of 8-0 tegen Go Ahead zeggen? Dan snap jij het wat beter.
    Vind ik leuk
    FootballFC +1459
    dinsdag 25 september 2018 om 17:18
    Het gaat toch om het idee slimmerik
    Vind ik leuk
    Storm015 +273
    dinsdag 25 september 2018 om 17:16
    Erik de tuinkabouter met de puntbolus weet het gewoon niet meer Gijppie! Ook de opmerking “ het ging tegen AEK toch ook goed getuigd van een kleuterbrein. Kan deze kabouter met het vuilnis mee svp👎🏿👎🏿👎🏿
    Vind ik leuk
    HupHolland +2858
    dinsdag 25 september 2018 om 17:18
    Volgens mij kun je in Cambodia kabouter-gooien. Ik denk dat het in Nederland verboden is overigens.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5659
    dinsdag 25 september 2018 om 17:35
    In Schotland en/of Ierland heb je dwergwerpen volgens mij.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2858
    dinsdag 25 september 2018 om 17:16
    Is ook erg vreemd inderdaad om die jongen bij 3 - 0 in te laten vallen.
    Vind ik leuk
    Storm015 +273
    dinsdag 25 september 2018 om 17:22
    Heel erg mee eens, domme en nutteloze actie die niets heeft toegevoegd, hoewel Erik de tuinkabouter met de puntbolus nu kan laten optekenen dat hij een 16 jarige “gigant” heeft laten debuteren
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 17:23]
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 23:32
    Na 3-0 viel er niets meer te halen in Eindhoven. PSV was sterker en verdiend gewonnen. Wat is er dan tegen om deze jongen wat tijd te gunnen in het eerste. Weerstand opbouwen. Deze jongen komt er wel.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2858
    woensdag 26 september 2018 om 00:17
    Jij begrijpt net als Ten Hag niet dat je beter iemand op het juiste moment hoort te laten debuteren ipv op het verkeerde moment.

    Dat heeft niet eens iets met verstand te maken, dat heeft met respect te maken.
    Vind ik leuk
    Storm015 +273
    woensdag 26 september 2018 om 14:05
    Droom maar verder, dit heet een jonge speler naar de kloten helpen ter meerdere glorie van Erik de tuinkabouter met de puntbolus.
    Beter ware het geweest om met een echt tactisch plan te beginnen👎🏿
    Vind ik leuk
    Degier +511
    donderdag 27 september 2018 om 09:55
    Ik neem aan dat hij goed getrained heeft de afgelopen week en dat hij hem daarvoor wilde belonen.
    Vind ik leuk
    Storm015 +273
    donderdag 27 september 2018 om 13:03
    Oh maar is hij dan de enige die goed getraind heeft ?? Schandalig als de rest zijn best niet heeft gedaan. Kom op Erik gebruik je enorme woordenschat en je “ tactisch inzicht” om de boel weer naar je hand te zetten. Anders Flapmans vragen die weet hoe je met veel woorden niet kan zeggen👎🏿👎🏿😂😪😪
    [Reactie gewijzigd op donderdag 27 september 2018 om 13:04]
    Vind ik leuk
    Romario9 +11998
    dinsdag 25 september 2018 om 19:12
    Het is wat ze zeiden: Ten Hag wil later gewoon kunnen zeggen dat híj die jongen heeft laten debuteren. Van Gaal had daar ook vaak een handje van.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 19:13]
    Vind ik leuk
    HupHolland +2858
    dinsdag 25 september 2018 om 19:33
    Daar heb ik ook geen probleem mee, maar doe dat dan als de stand dat toe staat en niet op een moment dat de ploeg ondersneeuwd. Dan is het voor zo'n jongen ook leuk en stimulerend om zijn debuut te maken.

    Wat moet zo'n jongen nou in een kansdloze wedstrijd. Daarnaast gooit Ten Hag daarmee ook de handdoek in de ring, want hij denkt toch niet dat Gravenberch het verschil gaat maken mag je hopen.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11998
    dinsdag 25 september 2018 om 20:05
    Was idd logischer geweest als ie Labyad had laten invallen.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5462
    dinsdag 25 september 2018 om 17:19
    Ikzelf vind het helemaal geen probleem die jongen zijn debuut bij PSV te laten maken.
    Kijkt er tenminste nog 1 Ajacied met nog enig postieve gevoelens op deze wedstrijd terug.
    Vind ik leuk
    repeP +1290
    dinsdag 25 september 2018 om 17:47
    Denk dat ook Gravenberch echt niet met veel plezier terug zal denken aan zijn debuut anders op deze manier.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 23:35
    Verliezen hoort bij het spel. Volgende keer is Gravenberch weer wat sterker. Je word niet sterker door tegen zwakke tegenstanders te spelen.
    Vind ik leuk
    repeP +1290
    woensdag 26 september 2018 om 00:17
    Zeker hoort verliezen er bij. Hebben alle spelers die debuteren allicht ook al menigmaal voordien gedaan.

    Maar iedereen gunt elke debutant natuurlijk wel dat in een wedstrijd te doen die liefst én gewonnen wordt én waarin betreffende debutant een paar goede acties kon laten zien.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 17:19
    Ten Hag had goochelaar moeten worden , hij tovert steeds vreemde ideeën uit zijn hoed
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 17:20
    Omdat Ten Hag een achterlijke mongool is die als trainer niet geschikt is voor Ajax. Het is allemaal leuk die overwinning tegen AEK in de CL maar je speelt tegen een of andere poepclub uit Griekenland die per toeval eens een keer geplaatst is. Ik had echt hoop dat je een keer wint in Eindhoven maar WEER niet!

    En dan doet Ten Hag nog een keer iedereen verbazen met zo'n kutwissel. Die man is echt ongelooflijk!
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 18:15
    als je denkt dat Blind en de Jong het fysiek van Luuk de Jong gaan winnen , moeten ze je trainersdiploma afpakken , en word het tijd dat je ander werk gaat zoeken
    zet Wöber als cv neer , Frenkie op de plaats waar ie wekelijks uitblinkt , en je krijgt een totaal andere wedstrijd
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 23:41
    En is zo iemand da een achterlijke mongool? Volwassen.
    Vind ik leuk
    Mass +5477
    dinsdag 25 september 2018 om 17:23
    Er was meer krankzinnig...maar dat jochie is zestien als ik me niet vergis?....Onbegrijpelijk
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 17:25
    Beetje rare actie van Ten Hag niet,ben benieuwd wat hij tegen Bayern uit de hoge hoed zal toveren.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 14:28]
    Vind ik leuk
    Romario9 +11998
    dinsdag 25 september 2018 om 19:15
    Neres centraal achterin zou wel eens lachen zijn. We zullen zien...
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 14:12
    ik hoop een t achter tover, in plaats van een d.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 17:25
    Is het nationale commentaar-op-Ajax week? Ik vind het allemaal wel heel extreem worden hoor, hoeveel mensen zich zo bezig houden met Ajax.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2842
    dinsdag 25 september 2018 om 17:32
    Aandacht in goede en in slechte tijden. Nieuwsberichten over Ajax zijn niet meer of minder dan anders.
    Vind ik leuk
    Ricky27 +4
    dinsdag 25 september 2018 om 17:27
    Ten hag krankzinnig en contactgestoord...ajax speelt al weken dramatisch en omdat er zogenaamd met enkele indiduele acties met 3-0 van gronigen word gewonnen is het het beste ajax van de afgelopen 10 jaar?? Met sjakie op rechtsachter, rechtsmidden en rechtsvoor hadden we de hele wedstrijd nog over rechts kunnen spelen (sjaak je bent een held, niks daarom). Zyjech of hoe je het ook spelt, leuke voetvaller als het goed gaat, gaat het niet goed...waardeloos maarja sat mag je niet zeggen. Absoluut geen straatvoetballer. De eeuwige tekortkoming van ajax om moddenvelders toch ergens te plaatsen als ze het ‘verdienen’? Lekker man, 3 middenvelders in de verdediging...ja maar tegen groningen ging het ook goed!! Ten hag je bent een lafbek zonder inzicht. Ajax!! Beter had je keizer een kans gegeven, die kwam iig zelf met de oplossing frenkie op 4...tennhag contactgestoord, geen persoonlijkheid en als een klein kind zijn gelijk willen halen met zijn europese ervaring? Whahaha. CO ADRIAANSE!!!! Kom
    Vind ik leuk
    JoeyC +2842
    dinsdag 25 september 2018 om 17:29
    Schreuder had moeten zeggen: "Doe normaal joh" en "pleur op man".
    Over de rug van een 16-jarige je eigen job proberen te redden. Triest.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    dinsdag 25 september 2018 om 17:31
    EDIT VP: reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    JoeyC +2842
    dinsdag 25 september 2018 om 17:33
    Misselijke reactie. Typeert je.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    dinsdag 25 september 2018 om 17:36
    Tja, vuur met vuur bestrijden. Jouw provocerende opmerkingen hier voegen niks toe. Dan kan je een provocerende reactie terug verwachten.

    En dan ook nog gaan janken...
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 18:26
    Cheat Codes,
    Vuur met vuur?
    www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/75866/-grensoverschrijdend-gedrag-door-clublid-ajax-.html.amp
    Vind ik leuk
    2-1 +733
    dinsdag 25 september 2018 om 18:07
    Man, wat een zieke geest ben jij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 18:15
    Pfff triesteling. Ik weet dat je kikt op reacties. Maar ga nou eens normaal doen. Dit is zelfs voor jou beneden je niveau.
    Vind ik leuk
    volharding +798
    dinsdag 25 september 2018 om 18:23
    Cheat Codes, was jij niet diegene die mij laatst aanviel op een denigrerende reactie hier op een ander forum lid, en aangaf dat jij een hekel had aan dit soort opmerkingen!!! foei betrapt jongetje:)
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 18:25
    Cheat Codes,
    Haal eerst de balk uit je eigen oog voordat je over de splinter van andere begint.
    In Eindhoven zitten ze niet aan de spelertjes.
    In Amsterdam plukken ze aan hun eigen ballenjongens en kunnen ze niet van hun jeugdspelers afblijven.
    In tegenstelling tot Eindhoven mag in Amsterdam het lid gewoon lid blijven. Vieze pedo-club dat Ajax
    www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/75866/-grensoverschrijdend-gedrag-door-clublid-ajax-.html.amp
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 10:25
    PSV is de grootste Pedo club van Nederland, de P staat niet voor niks voor Pedo en ze slaan autistische jongens!
    Vind ik leuk
    hannes +352
    woensdag 26 september 2018 om 09:57
    En voor zo'n hielenlikkers assistent heeft Ajax nog een afkoopsom betaald ook schande
    Vind ik leuk
    Patje41 +907
    dinsdag 25 september 2018 om 17:35
    op die manier gaf hij duidelijk aan: hier is niets meer te halen en ik weet niet meer wat ik doen moet
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 17:38
    Zoals Gijpie in andere situaties zelf zou zeggen; lekker man!
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5426
    dinsdag 25 september 2018 om 18:03
    Ten Hag spoort voor geen meter.

    Komt met de week arroganter over en is totaal ongeschikt voor dit vak.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22029
    dinsdag 25 september 2018 om 18:11
    Is natuurlijk ook raar. Daarmee geef je aan dat je het gewoon opgeeft.
    Vind ik leuk
    HanV +4579
    dinsdag 25 september 2018 om 19:10
    De wedstrijd was al in de eerste helft beslist, in de 2e helft gebeurde er niks, behalve dat gerotzooi met Onana en De Jong. Dat opgeven gebeurde niet in minuut 83 bij de wissel maar al voor/in de rust. Bij een achterstand van 3-0 haal je je topscoorder eruit.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33619
    dinsdag 25 september 2018 om 18:12
    Doe je juist bij een 3-0 voorsprong.
    Vind ik leuk
    Foebele +54828
    dinsdag 25 september 2018 om 18:33
    Er klopte niks zondag, het centrale duo, het gebrek aan inzet en felheid, inderdaad een rare wissel waarbij je een jongen in een totaal hopeloze situatie zijn debuut laat maken en ook de naiviteit achteraf in het interview van Ten Hag.
    Vind ik leuk
    Markieee +1001
    dinsdag 25 september 2018 om 19:01
    Is juist een aardig gebaar van ten Hag man. Zo maakt hij 'm de jongste debutant ooit. Had volgende week ook nog kunt maar je weet niet hoe die wedstrijd loopt.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2008
    dinsdag 25 september 2018 om 20:49
    Bras
    Amateurs
    Geen passie
    Ach flikker Hagaha tog buiten man hoevoel tijd moet deze dodo nog krijgen ?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 27 september 2018 om 11:43]
    Vind ik leuk
    mcmodd +24111
    dinsdag 25 september 2018 om 18:35
    Gravenberch bij een voorsprong van 4-0 tegen Heracles inbrengen? Dus zelfs dan mag ie niet meedoen? Gijp man, wat heeft het nog hitgemaakt? Er werd niet meer gescoord nadat Gravenberch inviel, hij deed het dus in ieder geval niet slechter dan alle andere Ajacieden. Misschien wel beter, want hij had zeker niet net zoveel balverlies als alle anderen gemiddeld.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3297
    dinsdag 25 september 2018 om 18:36
    Is waarschijnlijk een afleidingsmanoeuvre geweest van tactisch onbenul Kabouter Hag.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    dinsdag 25 september 2018 om 18:48
    Ach de wedstrijd was al na 3-0 gelopen, dus dan gun je dat ventje nog even dan kan hij voor de volgende keer zijn zenuwen even afspelen.
    Het was niet zo dat Ajax nog een kans maakte. Ze creeerden maar 1 kans.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13479
    dinsdag 25 september 2018 om 20:21
    Maar... het is een ongeschreven wet dat je een piepjong talent niet z'n eerste minuten laat maken in een wedstrijd waarin zijn club wordt weggetikt.
    Dit was een Younesje, Ten Hag vertoont nog steeds autistische trekjes.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2008
    dinsdag 25 september 2018 om 20:50
    Eruit met Hag dodo !
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    woensdag 26 september 2018 om 18:11
    Mja, dat kan zijn maar ongeschreven wetten kan je aanpassen. Stel dat ze zondag weer lang 0-0 staan dan heeft hij zijn debuut al gehad en kan hij zonder zenuwen aan de slag toch?
    Cruyff gaf Bergkamp zijn debuut in een Europese wedstrijd meen ik, pikte hem zo uit A2. Bryan Roy maakte ook de winnende in zijn debuut.

    Even off topic, ben je nog onder de indruk van Ajax? Valt toch wel mee?
    Vind ik leuk
    Marco S +5558
    dinsdag 25 september 2018 om 18:53
    Tja gekke Eric valt door het gehaakte mandje van flappie
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1768
    dinsdag 25 september 2018 om 18:58
    Schol deed dat met de ligt. Ook al zo'n tactisch meesterbrein.
    Vind ik leuk
    Markieee +1001
    dinsdag 25 september 2018 om 18:59
    Als ik het goed heb zou Gravenberch als hij nu of volgende week debuteerde de jongste debutant allertijden zijn. Zo'n wissel doe je niet als de wedstrijd nog niet gespeeld is en je weet dus niet of er volgende week een moment voor 'm komt om in te vallen. Deze wedstrijd was al gespeeld, dus kon hij 'm nu laten invallen. Helemaal niet zo gek dus, laat staan krankzinnig;). Is gewoon een aardig gebaar van ten Hag naar Ryan Gravenberch toe.
    Vind ik leuk
    HanV +4579
    dinsdag 25 september 2018 om 19:18
    Van Ajax dan de jongste debutant. Landelijk de nummer 9 in de eredivisie ooit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:20
    Nee was het maar waar. Ik kom uit oost, joubertstraat. Zeg maar een zijstraat van de wibautstraat. Neer bij het amstelstation. Kijk ik had niet veel te willen, mijn ouders verhuisden hier naartoe, dus wat moet je als 8 jarige zeg ik dan. Dus in die zin ja export amsterdammer, maar kom niet met die onzin aan bij mij, dat ik een wannebee mokkummer wil zijn die arrogant is. Ik ben trots op het feit dat ik er geboren ben, maar heb er te lang niet meer gewoond om er te willen wonen. Dat is mijn keus. En Amsterdam is Amsterdam niet meer zoals vroeger, het is nu vooral een yuppe stad. Maar dat zal jij als echte mokkummer natuurlijk héél anders over denken, wright!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 19:22]
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:24
    Maar hij zal zijn rede er voor hebben
    Vind ik leuk
    onbemind +377
    dinsdag 25 september 2018 om 20:10
    Ajax had beter Keizer een beter kontrakt kunnen geven ipv ten Hag te
    nemen als trainer, ze kunnen nu het resultaat zien.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    dinsdag 25 september 2018 om 20:15
    Wie weet een idee om de opstelling voortijdig door te geven, dan kunnen analisten voor de tijd hun mening geven, achteraf is makkelijk. Ten Hag verwachtte dat Ajax het voetballend aan zou kunnen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13479
    dinsdag 25 september 2018 om 20:15
    Ik denk dat Ten Hag hem wilde belonen voor zijn prima trainingsarbeid😂.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:21
    Ten Hag is gek een jongen van 16 in zn wedstrijd laten debuteren
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2008
    dinsdag 25 september 2018 om 20:45
    Ten Hag

    amateur
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:55
    Ten Hag kan beter terug gaan naar Utrecht of misschien FC Twente.
    Daar is hij beter op zijn plaats.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 20:56]
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:58
    Ten Hag heeft 1 geluk namelijk een geweldige selectie maar als trainer is het een droeftoeter eerste klas.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 20:58]
    Vind ik leuk
    FACT +2343
    dinsdag 25 september 2018 om 22:12
    'Dat doe je toch tegen Heracles bij een 4-0 voorsprong'

    Zelfs dát kunnen ze niet winnen, hahaha! 1-1! Thuis!
    Vind ik leuk
    Linders +11
    woensdag 26 september 2018 om 02:05
    Ten Hag moet nog heel heel veel leren ,denk ook niet dat hij het einde haald van het seizoen. Als je Beek al een paar x overslaat voor een wedstrijd, dan is er iets niet in order met HAGJE .
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1127
    woensdag 26 september 2018 om 06:50
    Omdat bommel ex-ajax-talent donny malen bracht. Daarom
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1844
    woensdag 26 september 2018 om 08:13
    Ajax doet er beter aan om Ten Hag per direct te ontslaan. Ten Hag is geen trainer maar een slavendrijver die hunkert naar eigen succes. Iedereen in de groep loopt op zijn tenen bij dit arrogante en zeer narcistisch mannetje. Ik heb heel veel matige en slechte trainers gezien maar die ten Hag is zo slecht. Slecht in communiceren, slechte trainingen geven. Alles is slecht aan die hopeloze kale biljartbal. De KNVB moet per direct zijn licentie als trainer afpakken en de regering moet hem verbannen naar Noord Korea. betere opties zijn er helaas niet.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 08:14]
    Vind ik leuk
    ritje +292