Gefrustreerde bankzitter bij Vitesse: Daarna niets meer. Helemaal niets

    Gefrustreerde bankzitter bij Vitesse: "Daarna niets meer. Helemaal niets"

    woensdag 26 september 2018 om 08:13

    Khalid Karami is momenteel niet happy bij Vitesse. Vol goede moed maakte de vleugelverdediger in de zomer de overstap van Excelsior naar Arnhem. Bij zijn nieuwe club zit Karami dit seizoen echter vooral op de bank. 

    "Ik ben sportman. 28 jaar. In de bloei van mijn leven. Dan doet de bank pijn. Ik vind het super lastig om niet te spelen", zegt hij in gesprek met dagblad de Gelderlander. 

    Sinds zijn transfervrije vertrek uit Rotterdam gunde Vitesse-trainer Leonid Slutsky Karami amper speeltijd. "Eerst een helft in de oefencampagne in Oostenrijk. Daarna dertig minuten. Toen een kwartier. En daarna niets meer. Helemaal niets. Dit is voor mij, als liefhebber en topsporter, heel erg zwaar."

    "Ik kon naar meer clubs. Maar ik koos voor Vitesse, want dat paste bij mijn ambities. Dit is een mooie club. Maar als je niet voetbalt, ziet alles er toch heel anders uit."

    Karami snapt de wetten van topsport. Maar: "Ik heb geen kans gehad mijn kwaliteiten te laten zien. Ik heb geen enkele keer een basisplaats gekregen."

    Plaats een reactie

    Vakkie D +2070
    woensdag 26 september 2018 om 08:21
    In die laatste alinea spreekt hij zichzwlf tegen
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 08:30
    lijkt me toch duidelijk een breedte aankoop, dat had hij ook wel kunnen weten.
    ik weet niet wat Vitesse hem heeft beloofd, maar kies dan voor club die jou echt nodig heeft met een duidelijk plan.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1608
    woensdag 26 september 2018 om 08:33
    Hij heeft natuurlijk ook een top rechtsback voor zich. Geen enkele reden om Karavaev te wisselen. Hij zal zijn kans bij blessures en/of schorsingen moeten zien te pakken. En bij een wedstrijd zoals vanavond voor de beker. Dan krijgt hij een kans
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 08:37
    volgens mij was dat voor iedereen wel duidelijk maar blijkbaar niet voor hem. het lijkt me ook sterk dat die Russische trainer zijn Russische speler zo maar aan de kant zet. maar concurrentie is nooit verkeerd!
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11432
    woensdag 26 september 2018 om 09:09
    Karavajev speelde vorig seizoen al bij ons, heeft dus niks met onze Russische trainer te maken.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 09:14
    ik snap wel dat hij hem niet persoonlijk heeft gehaald, maar kan me voorstellen dat hij toch blij is dat hij een rus in het veld heeft staan. ondanks dat het nog een aardige back is ook!
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 09:11
    Klopt wat je zegt: was voor iedereen bij aankoop overduidelijk. Dure jonge back half jaar ervoor aangeschaft die het heel verdienstelijk deed en doet. Kans op speeltijd altijd erg klein geweest.

    Voorkeur voor zijn landgenoot lijkt me niet per se aannemelijk. “Zijn” aankopen Clark (ex Hull) en Gong (ex Trencin) krijgen ook geen voorrang. Bero (ooit onder Slutsky bij jeugd Trencin gespeeld) lijkt van de basisspelers op het middenveld het minst zeker van zijn plek.

    Hij coacht Karavaev tijdens de wedstrijd wel in het Russisch: klinkt heftig😂
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 09:11]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31556
    woensdag 26 september 2018 om 08:31
    Had je vanaf het begin moeten weten vent.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1608
    woensdag 26 september 2018 om 08:32
    Hij mag vanavond starten begreep ik. Laat het maar zien.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 09:12
    Voetballen kan hij wel. Maar Karavaev ook...

    Is die wedstrijd trouwens ergens te zien of kun je het zelfs als betalende foxkijker schudden als je vandaag niet naar Volendam af kunt reizen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 09:14]
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 09:18
    ik vrees voor jou dat ze Feyenoord, Psv, en Ajax tv belangrijker vonden. nee dus
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1608
    woensdag 26 september 2018 om 10:02
    Ben bang dat we het met een samenvatting moeten doen.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4462
    woensdag 26 september 2018 om 08:37
    Weer een artikel over Ajax?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31556
    woensdag 26 september 2018 om 08:39
    Karami speelt bij vitesse en die komen uit arnhem.
    Vind ik leuk
    VA1 +1680
    woensdag 26 september 2018 om 08:43
    Laat het vandaag maar zien dan jongen. Anders is het daarna écht helemaal niets meer.
    Vind ik leuk
    remakil +5674
    woensdag 26 september 2018 om 08:49
    Je moet het ook afdwingen op de training hè...
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 08:56
    Gewoon lekker je best blijven doen er komt dit seizoen vast een kans voor je en die pak je met beide handen aan
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 08:58
    Karavaev speelt sinds zijn komst al prima en zo werkt voetbal nou eenmaal als de trainer geen enkele aanleiding heeft om te wisselen zal hij dat ook niet doen.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11432
    woensdag 26 september 2018 om 09:11
    Hij is voor de breedte gehaald, dat wisten wij als supporters al toen hij kwam. Anders had hij naar een andere club moeten gaan. Trouwens weer zo'n lekker onrust stukje van dat roddelblad uit nijmegen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 09:13]
    Vind ik leuk
    Arendheim +455
    woensdag 26 september 2018 om 09:15
    Dat komt omdat hij zichzelf gruwelijk overschat. Karavaev is een goede back die 3 klasse beter is dan deze jongen die tekort komt voor Vitesse.
    Vind ik leuk
    Toppert +1610
    woensdag 26 september 2018 om 09:32
    Kansen dwing je af op de trainingen. Verder getuigt het van weinig zelfkennis als je vindt dat de ambitie van Vitesse ook jouw ambitie is. Heracles, PEC of Groningen zou beter bij hem hebben gepast.
    Vind ik leuk
    NvC +3985
    woensdag 26 september 2018 om 09:36
    Vandaag je kans dan jongen, laat die Rus maar zien dat die andere Rus er niet in hoort, misschien zal dat Slutsky beinvloeden om jouw een basisplek te geven. 😉
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91562
    woensdag 26 september 2018 om 10:47
    Karavayev is in alles beter en completer.
    Vind ik leuk
    NvC +3985
    woensdag 26 september 2018 om 11:42
    Ik zou niet alles zeggen, maar vereedigend is hij beter. Dus vandaag zijn kans om Slutsky aan het denken te krijgen.
    Vind ik leuk
    Busk +1412
    woensdag 26 september 2018 om 10:08
    "Ik ben sportman. 28 jaar. In de bloei van mijn leven. Dan doet de bank pijn"

    Zitten er glasscherven verwerkt in die Vitesse bank?

    Maar ff serieus, je moet je voeten laten spreken,en niet zeiken in de pers.
    Dit hoort nu eenmaal bij het spelen van betaald voetbal.
    Anders had je bij Excelsior bij moeten tekenen.
    Maar voetballers zijn altijd zonodig "toe aan een volgende stap".

    Als dat tegenzit moet je niet zemelen.
    Je uitstekende loon loopt gewoon door.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 10:08]
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +323
    woensdag 26 september 2018 om 10:26
    Die is alleen gehaald om Lelieveld te kunnen verhuren om hem ervaring op te laten doen. Mocht Karavaev vertrekken denk ik niet dat hij in de basis komt naar alsnog Lelieveld. Hij heeft gegokt en tot nu toe verloren.....
    Jammer voor hem
    Vind ik leuk
    Wurmpie +249
    woensdag 26 september 2018 om 10:37
    Dat krijg je met zo'n nep club
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91562
    woensdag 26 september 2018 om 10:45
    Karavayev is veel beter.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11252
    woensdag 26 september 2018 om 12:01
    Bankzitten doet pijn. Misschien bij gaan staan?

    Vitesse paste bij mijn ambities. En nu ken je de gevolgen van hoog inzetten.
    Vind ik leuk
    repeP +1274
    woensdag 26 september 2018 om 12:36
    Vermoed dat Karami heeft gekozen voor het geld bij Vitesse. Als broodvoetballer allicht belangrijk. Hebben allemaal de spanning tussen spelen om het geld en spelen om sportieve ambities waar te maken. Is Karami nu ook achter gekomen.
    Vind ik leuk
    Betrouni +17
    woensdag 26 september 2018 om 20:30
    Ji moet naar graafschap of Groningen willen LII naC vv ji kan overal behalf 5topper
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 20:31]
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7320
    donderdag 27 september 2018 om 07:36
    Dus je hebt je reactie aangepast en nog staat er dít???
    Vind ik leuk
    Betrouni +17
    woensdag 26 september 2018 om 20:32
    Maar weinig begrijpen dat deze traineur past ni bj ons (vitesse)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws