Duidelijke taal van bankzitter Ayoub: 'Moeilijk, ik hoor die geluiden zelf ook'

    Duidelijke taal van bankzitter Ayoub: 'Moeilijk, ik hoor die geluiden zelf ook'

    Gepubliceerd: dinsdag 9 oktober 2018 om 20:48di 09-10-2018 om 20:48

    Feyenoord-middenvelder Yassin Ayoub baalt van zijn bijrol in Rotterdam-Zuid. De 24-jarige controleur kwam afgelopen zomer over van FC Utrecht, maar liep tijdens de voorbereiding een blessure op en heeft zich nog niet in het elftal van Giovanni van Bronckhorst kunnen spelen.

    Ayoub draait er in gesprek met RTV Rijnmond niet omheen. "Ik mag niet liegen. Het is gewoon moeilijk, dat is logisch", aldus de middenvelder, die tot nu toe vier keer is ingevallen tijdens een Eredivisie-wedstrijd. "Ik ben naar een nieuwe club gegaan met de intentie om elke week te voetballen. Als je dan buiten de boot valt, is dat pijnlijk en moeilijk."

    Volgens meerdere voetbalvolgers is Ayoub echter toe aan een basisplek. "Het is moeilijk, omdat ik ook die geluiden hoor. Voor mijn gevoel ben ik goed ingevallen in de momenten die ik heb gekregen." De middenvelder blijft strijdbaar. "Ik ken mezelf. Bij FC Utrecht was ik ook niet altijd de vaste waarde en heb ik mezelf opnieuw moeten bewijzen. Meestal ging dat me goed af, dus ik vertrouw op mijn kwaliteiten."

    Poll

    Ayoub hoort in de basis bij Feyenoord

    (3341 stemmen)

    Plaats een reactie

    torinofc +482
    dinsdag 9 oktober 2018 om 20:53
    Die Gio is zo n schijterd dat hij niets durft te veranderen ook al loopt zijn team totaal niet.
    Vind ik leuk
    gerard.. +381
    dinsdag 9 oktober 2018 om 20:59
    Heeeeeel goed Gio is ideale schoonzoon maar geen trainer. Wel is hem kwaad zien worden ? Hij zal ook nergens anders slagen. Heeeel veel geluk gehad.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2549
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:49
    En nu in het Nederlands....
    Vind ik leuk
    gerard.. +381
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:13
    Ja daaaaaar gaat het om.
    Vind ik leuk
    Horas +568
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:44
    Het vergroot de kans dat mensen je bijdrage serieus nemen.
    Vind ik leuk
    gerard.. +381
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:01
    Ik denk dat een normaal denkend mens begrijpt dat het woordspelingen betreft. Jij niet ? Denk je dat iemand daar met 6 a schrijft. Nee toch.
    Vind ik leuk
    Horas +568
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:30
    Daar ging het dus niet om.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7614
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:16
    Ayoub is gewoon een heel lui persoon op de training. Leeft ook niet voor het voetbal.

    Aldus al zijn jeugd trainers.
    Vind ik leuk
    Muradona +366
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:25
    Voetbalt hij nog steeds in de jeugd dan..wat boeit het wat die allemaal zeggen.. Op basis van wat hij bij FC Utrecht heeft laten zien heeft hij verdiend een transfer gemaakt. Dat was als hij zo lui was nooit gelukt denk ik
    Vind ik leuk
    Voebtal +7614
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:49
    Het geeft toch wel iets aan.. bij Utrecht was het al een mooi weer voetballer. Als hij bij Feyenoord op de training beter is dan zijn concurrenten dan staat hij toch gewoon in de basis? Of vermoed je een andere reden waarom gio hem niet opstelt. Ik zeg het je het ligt aan hem zelf.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5340
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:59
    In mijn ogen maken die trainingen naast het fit worden en tactieken trainen verder helemaal.geen toegevoegde waarde.

    Het gaat erom dat je presteerd op het veld, als je dan als een natte krant traint boeit dat niemand.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7614
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:22
    Toch moet je als je nieuw bent jezelf bewijzen op de training.. zo werkt het nou eenmaal.
    Vind ik leuk
    BS +1185
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:34
    Hoe kom je daarbij mooi weer voetballer, hij neemt risico in zijn spel, maar werkt zich kapot. En ik heb hem wekelijks zien voetballen
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5019
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:37
    Jij was vroeger een aardig jochie maar bent nu een muppet. Aldus je omgeving:-)
    Vind ik leuk
    Voebtal +7614
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:52
    Tum tum tum tum.. tum tum tum tum... Lalalalalalala lalalalalala lala lalalalala...
    Vind ik leuk
    Horas +568
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:45
    En je zingt vals. Aldus je buurvrouw
    Vind ik leuk
    Voebtal +7614
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:50
    Heb geen buren :)
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 00:05
    Zit je weer in de isoleercel?
    Vind ik leuk
    Voebtal +7614
    woensdag 10 oktober 2018 om 00:14
    Haha zo iets.. maar dan open en met een vrij uitzicht..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 00:15]
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 00:16
    Aha je bent weer terug naar je plek onder de brug😎
    Vind ik leuk
    Voebtal +7614
    woensdag 10 oktober 2018 om 04:24
    Bijna goed.. :) bijna..

    Hoe bevalt je kamergenoot? Harry was het niet? Het schijnt dat als je je ontspant het minder pijn doet. En dat je de volgende dag ook makkelijker kunt zitten. Je weet nog wel hoeveel pijn je de vorige keer had...
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:20
    Dit is serieus het beste wat je kon verzinnen?
    Vind ik leuk
    Andone +76
    woensdag 10 oktober 2018 om 00:14
    Is dat zo? Als je hem ziet spelen lijkt het best een ijverig kereltje
    Vind ik leuk
    Voebtal +7614
    woensdag 10 oktober 2018 om 00:15
    Vind je?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 06:40
    Dat was Romario ook.
    Maar als het nodig was dan stond ie er.
    En nee; ik vergelijk Ayoub NIET met Romario.
    Vind ik leuk
    Kuip +8456
    dinsdag 9 oktober 2018 om 20:54
    El Ahmadi vertrokken, Ayoub aangekocht en een Columbiaantje. Twee topaankopen weer dit seizoen. Hoe bedenkt van Geel het weer.
    Na het kampioenschap wordt het ieder seizoen minder. De beste spelers gaan weg en er komt niets voor terug. Dat is nog eens beleid.
    Vind ik leuk
    Wouta80 +937
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:27
    Wordt nog erger met dat Nieuwe Kuip Drama in aantocht. Ondertussen in Amsterdam —> V d Sar;”Wij willen onze begroting structureel gaan optrekken naar 150 miljoen per jaar!”
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:45
    Ondertussen in eindhoven --> Gerbrands;"we hebben de laatste 4 jaar 3x de titel gepakt!"
    Vind ik leuk
    kcim +2943
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:01
    En toch minder aanzien dan Ajax in de voetbalwereld in binnen- en buitenland ;-p
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:08
    Ja, en Nederland het schaamrood op de kaken bezorgd omdat het Europees een grote aanfluiting is
    Vind ik leuk
    Spiegel +10078
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:40
    Ja want van Barcelona en Inter Milan met begrotingen die een veelvoud zijn van de begrotingen van PSV win je 99 van de 100x.

    Als we nou in beide wedstrijden finaal naar de tering zouden zijn gespeeld zou je argument steekhouden, maar dat is niet zo.

    Een Messi bijv. krijgt in zijn eentje in salaris wat de gehele psv selectie samen moet verdelen.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 00:30
    Laatst nog tegen athletico 2x gelijk gespeeld in de achtste finale. Wanneer haalde ajax voor het laatst de achtste finale? Das volgens mij nog langer geleden dan psv de halve finale haalde
    Vind ik leuk
    repeP +1393
    woensdag 10 oktober 2018 om 01:31
    Ayoub en Sinisterra zijn niet het probleem. Het huren van Clasie is dat echter wel.

    Van Geel had niet over zijn hart moeten strijken ten aanzien van Clasie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 20:54
    Zolang van Bronckhorst nog trainer is van Feyenoord zal Ayoub nooit een echte kans krijgen want van Bronckhorst houdt liever vast aan z,n lievertjes zoals o.a. Clasie en Vilhena terwijl iedereen ziet dat die 2 lopen te voetballen als grof vuil.
    Vind ik leuk
    gerard.. +381
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:01
    weer iemand die het goed ziet. Gio is gelukstrainer en zal over 5 jaar geen trainer meer zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:46
    Lekker met Frank en Philip een podcast beginnen op Fox
    Vind ik leuk
    heur es +780
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:18
    100% mee eens.

    Het is gewoon niet eerlijk, Clasie verdiend gepasseerd te worden.

    Gio is een Sneaky Trainertje
    Vind ik leuk
    Andone +76
    woensdag 10 oktober 2018 om 00:16
    Helemaal mee eens
    Vind ik leuk
    repeP +1393
    woensdag 10 oktober 2018 om 01:32
    Van Geel had Clasie niet moeten huren. Was nergens voor nodig.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2253
    dinsdag 9 oktober 2018 om 20:55
    Slechter dan de rest kan niet dus gewoon proberen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27538
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:00
    Gio moet Ayoub een serieuze kans geven!
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:02
    Ook hij is net als de rest een matige voetballer
    Vind ik leuk
    Deck010 +8194
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:07
    Jij hebt echt een kutleven he? Ik zie niets anders als provocerende trolteksten van jou. Krijg een hazelip
    Vind ik leuk
    Voebtal +7614
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:18
    Hij zegt feitelijk niets onjuist. Ayoub is echt middelmaat. En de rest van de selectie ook.
    Vind ik leuk
    Wouta80 +937
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:28
    Jup niveau AZ, Vitesse. Niet meer, niet minder.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8194
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:33
    Zoek maar eens naar Feyenoord topics en bekijk zijn reacties maar eens. Ik kan echt wel een geintje hebben en ben echt de flauwste niet. Maar aan dit soort reacties, ongeacht over welke club, heb ik echt een grafhekel. Wat doe je hier op een voetbalsite waar je met liefhebbers van het spelletje onder elkaar kunt discussieren.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7614
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:51
    Ik ken hem verder niet dus kan daar niet over oordelen. Maar deze post van hem bestaat uit feiten en geen getrol. Snap best dat je wat feller reageert als iemand steeds zit te jennen maar dan denk ik.. negeer hem gewoon :)
    Vind ik leuk
    Deck010 +8194
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:15
    Ik doe mijn best, maar niets menselijks is mij vreemd Voebtal 😔
    Vind ik leuk
    Voebtal +7614
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:21
    Don't worry... Sommigen kunnen echt je bloed laten koken.... Dan moet je maar denken.. ze hebben geen leven.
    Vind ik leuk
    Spiegel +10078
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:44
    Welke feiten?

    Of iemand middelmaat of goed is of zo is, is subjectief.

    Ayoub stak er bij een subtop club (Utrecht) bovenuit. Die kun je vervolgens transfervrij halen. Het idee is goed, alleen Ayoub laat het gewoon niet zien.

    Bijv Ajax haalt een speler voor 5-6 miljoen die er bij de subtop bovenuit steekt. En ook die kan het niveau, getuige zijn geringe minuten niet aantikken?

    Vind ik leuk
    Voebtal +7614
    woensdag 10 oktober 2018 om 00:02
    Ayoub er bovenuit vinden steken is subjectief.
    Aldus herr Spiegel.
    Vind ik leuk
    Spiegel +10078
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:16
    Nee hoor. Hij kon betere statistieken en cijfers (door kenners gegeven) overleggen.
    Dan is iets dus te bewijzen. Daardoor is het dus objectief.

    Net als Labyad bij Ajax, die kon bij Utrecht ook betere cijfers dan zijn team overleggen. Dat het er dan niet uitkomt een stapje hogerop, laat zich niet voorspellen.
    Het verschil is alleen dat voor de ene het risico 0 euro was en voor de ander 6 miljoen.

    Als je bij de subtop speelt en je bent een van de betere dan is 1 poging bij 1 stapje hogerop toch logisch?

    En ik weet ook niet waarom je met jouw reacties altijd mensen wil provoceren of in ieder geval wil irriteren, maar ga vooral zo door. Siert je.

    Herr Spiegel, wat bedoel je daar nou weer mee.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:53
    ‘De rest van de selectie ook’. Van Persie middelmaat noemen, dat maakt je wel erg ongeloofwaardig..

    Natuurlijk is de selectie van Feyenoord geen top, maar als ze gaan samenspelen worden ze met grote afstand 3e, kampioen zullen ze niet worden helaas.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7614
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:32
    Van Persie is een oude man geworden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:08
    Ayoub is Niet minder dan Clasie.
    En Ayoub is eigendom en Clasie niet,

    Geef die gozer `n kans!
    Vind ik leuk
    Voebtal +7614
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:18
    In dat geval is Clasie geld verspilling.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13086
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:09
    In dat geval is ayoub net zo’n matige voetballer als clasie.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6535
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:14
    Die speelt volgend jaar dus ook bij club brugge
    Vind ik leuk
    Voebtal +7614
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:19
    Je bedoelt... Die zit volgend jaar ook bij club Brugge... Op de bank.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1789
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:19
    Die gast is toch geen materiaal voor een topclub. Maar ja is feyenoord dat nog wel?
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:10
    Zelfde topclub als PSV...
    Goed in Nederland maar een schande in Europa
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:32
    "... is dat pijnlijk en moeilijk." En als je dat gaat denken en zeggen, dan is dat ook zo.
    Zo simpel is het, hij creeert zijn eigen probleem.

    VdHeijden :"Wij spelen moeizaam en stroperig". Zeg het dan ook niet, dan gebeurt het ook niet. Wat is het leven toch simpel.

    Wat je zegt, dat is dan ook zo. Wat je zegt, gebeurt dan ook.

    "We zullen wel 3e worden ... ". Haha. Hoe wil je dan winnen?

    Zeg dan ook ..., "we gaan Ajax en PSV opvreten. Ik weet het zeker."
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 21:34]
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:50
    Helemaal gelijk in.
    Het lijkt altijd alsof ze op voorhand al blij zijn met een gelijkspelletje of iets dergelijks tegen Ajax/psv..
    Waar wij juist overmoedig en arrogant overkomen, helpt het juist in het laatste geval beter als wat jullie doen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:23
    Ajax en Feyenoord zijn precies elkaars tegenpolen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:34
    Hoe slecht ben je als je de kapotte stofzuiger, Tonny Vilhena en de bedroevend spelende Clasie niet uit de basis weet te spelen..
    Ayoub kan echt wel beter ballen dan een Clasie op 6, die heeft ook nog eens scorend vermogen iets wat Clasie maar eens per jaar doet.
    Gio toon eens ballen man, je gaat die supporters echt niet blij maken als je steeds dezelfde pinda’s opstelt.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 21:35]
    Vind ik leuk
    Deck010 +8194
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:49
    Helaas is er een groot verschil tussen niet kunnen of de kans niet krijgen.
    Voelt hetzelfde als Frenkie de Jong due door Ten Hag als CV werd neergezet. Alleen is het grote verschil dat Ten Hag wel zijn vergissingen inziet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:58
    Dat hij het heeft ingezien klopt, ware het niet dat hij Wöber sindsdien netjes in de basis heeft laten staan.
    Maar hij heeft aangegeven, dat het verantwoord was om Frenkie op CV te zetten 😓.
    VBronkhorst heeft zijn gelijk nog steeds niet gehaald wat de reden kan zijn dat hij nooit wisselt qua basisspelers.
    Oke Toornstra, maar die hoeft niet altijd het haasje te zijn.
    Clasie en of Vilhena is al een prima begin, met en/of Ayoub en Tapia voor hen in de plaats.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 oktober 2018 om 22:01]
    Vind ik leuk
    Deck010 +8194
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:13
    Je hebt een goede kijk op het spelletje. Ben blij dat jij zo neutraal en netjes reageerd. Hoop dat er meerdere zijn die hier een voorbeeld aan nemen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:49
    Veel supporters wilde dolgraag dat Clasie terug kwam. Dus speelt hij bij Gio. Voor veel geld gehuurd dus moet hij spelen.
    Zolang v. Persie de wedstrijden beslist zal Gio niets veranderen.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5504
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:51
    Indien Ayoub door Van Bronckhorst niet word opgesteld, moet Utrecht in de winterstop een poging doen hem tot het eind van het seizoen te huren. Ayoub is mijn inziens toe aan Feyenoord, maar het is voor alle partijen beter als hij speelt.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1843
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:54
    Geef die jongen een kans. Slechter word het toch niet.
    Vind ik leuk
    onbemind +381
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:55
    Een van de weinige Feyenoord spelers met creatief vermogen.
    Vind ik leuk
    Edwin1970 +17
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:06
    Ben 100% hollander heeft er geen kut mee te maken natuurlijk maar zou hem als eerste opstellen en de rest daar om heen bouwen want als we het nou toch eens over een creatieve middenman hebben mag hij toch wel eens de kans krijgen
    Vind ik leuk
    Pimman +6252
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:16
    Ik had van Ayoub toch meer verwacht.
    Vind ik leuk
    Kramertje +887
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:21
    Deze jongen verdiend ook een keer een kans. En natuurlijk zijn dan als eerste optie clasie of vilhena maar spelers als Larsson en Berghuis laten ook maar bar weinig zien.
    Ik ben zelfs benieuwd of we van een Jorgensen wel te zien gaan krijgen.
    Verder vind ik een van Persie toch beter in de spits dan op 10.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1910
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:25
    Feyenoord speelt gewoon kut en Ayoub wordt er maar niet ingezet, slecht beleid van Gio.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:25
    Laat je maar verhuren en kom dan naar Groningen. Kunnen goede middenvelders altijd gebruiken
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 00:13
    "Laat je maar verhuren" In welke rosse buurt moet ie aan de slag? 😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:44
    Met Ayoub komt er meer creativiteit. En dat is broodnodig.
    Vind ik leuk
    Mama +343
    dinsdag 9 oktober 2018 om 22:45
    Die ayoub moet je gewoon verkopen in de winterstop ,voor deze marokaanse international wordt echt wel een miljoentje ,mischien wel twee, neer gelegd. Dat is gewoon makkelijk verdient. Mischien niet veel, maar voor ons een hoop
    Vind ik leuk
    Happy +12
    woensdag 10 oktober 2018 om 02:22
    Puur voor wat hij bewezen heeft in utrecht (creativiteit, gevaar, balvast, steekpasjes af en toe een doelpuntje maken, kansen creëren) alles watde 2 super laffe middenvelders clasie en vilhena niet zijn! Hoort hij een vaste waarde te zijn!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34271
    woensdag 10 oktober 2018 om 06:31
    Gio =lomp
    Vind ik leuk
    raoul88 +780
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:09
    Kom lekker naar ADO!! 😅
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9714
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:24
    Word er een wereldster aangetrokken stel je hem niet op.

    Gio Gio.
    Vind ik leuk
    Dharmpie +702
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:10
    Over de schouders regeren is het altijd makkelijk zeggen ze altijd. Dat is soms ook zo, wat zou jij, ik , of jullie doen? Dat is en blijft altijd een vraag, ik denk dat wij zelden een trainer hebben gehad die vaak maar tussen de 10 en 20% draagkracht heeft van zijn achterban heeft. Dit is echt een zeer triest percentage, als we in de buurt ( bij polls van 50-50 of 60-40% ) zouden zitten dan is het de trainer die bepaald, naar mijn mening kan het niet dat een trainer 80% van zijn achterban schoffeert. Ik las hier al berichten dat er mensen zijn die willen stoppen met hun seizoenskaart na dit jaar ( na meer dan 20 jaar) . Hetzelfde geldt ook voor mij, als Gio volgend jaar trainer is stop ik er ook na bijna 20 jaar mee! Ik ben er klaar mee, en ondanks dat ik er klaar mee ben zit ik elke thuiswedstrijd weer in de kuip. Feyenoord is een “hardnekkige virus”, dat doet best pijn .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws