'Verrast? Waarom? Ik ben niet verrast dat ik bij het Nederlands elftal zit'

    'Verrast? Waarom? Ik ben niet verrast dat ik bij het Nederlands elftal zit'

    woensdag 10 oktober 2018 om 18:48

    Quincy Promes is niet verrast dat Ronald Koeman hem wederom heeft opgenomen in de Oranje-selectie. De Nederlandse aanvaller komt weinig aan spelen toe bij zijn nieuwe club Sevilla. 

    "Verrast? Waarom zou ik verrast moeten zijn?", countert Promes in gesprek met Veronica Inside. "Ik ben niet verrast dat ik bij het Nederlands elftal zit. Ik denk sowieso dat we met het Nederlands elftal naar een vaste groep moeten toewerken."

    Bij Sevilla, koploper van Spanje, moet Promes het voorlopig vooral doen met invalbeurten. "Ik heb een slome start, maar elke wedstrijd val ik wel in en ik heb in de Europa League gespeeld. Ik had gehoopt op meer minuten, maar ik maak wel gewoon minuten. De trainer weet dat ik gehaald ben om te spelen, maar ik ben er later bijgekomen en het elftal draait. We staan momenteel eerste. Ik wacht op mijn kans", aldus Promes. 

    Plaats een reactie

    Echt? +3334
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:53
    Dat Promes geen Ajacied is verbaasd mij regelmatig. Of zou hij daar stiekem even in de jeugd hebben gespeeld 🤔
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 18:54]
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:18
    Ook weer zo'n onzin! De meeste spelers van Ajax zijn gewoon zeer bescheiden en sympathiek. Denk maar aan Dolberg, Eiting, Schöne, De Ligt, Tagliafico, Frenkie, Van de Beek etc etc etc.
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +1798
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:50
    Schone is juist altijd met zn grote mond in de media. Maar het zijn ook niet de spelers van het eerste. De rest in en rond Ajax zijn diegene met de praatjes. Van de jeugd tot aan Sjaak Swart. Heel veel blabla
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:58
    Heb je die lul van een Zoet of Luuk de Jong wel eens in de media horen praten?
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +1798
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:11
    Nee niet hun lul, wel de personen zelf. Ik ontken ook nergens dat bij PSV nooit iemand een grote mond heeft. Jij verdedigt Ajax wel ten onrechte.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 14:17
    Ziyech, Mazraoui, Onana, Neres, Wober, etc, etc
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:26
    Dat zijn toch ook sympathieke spelers of bedoel je dat hun wel arrogant zijn? In mijn ogen zijn vooral de laatste 3 gewoon sympathieke spelers.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:49
    Nee hoor, ik vulde jouw lijstje gewoon aan. Omdat die van jouw wel erg op de "model schoonzonen lijst" leek.
    En ook deze spelers zijn gewoon sympathiek op hun eigen manier.

    ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:39
    Mee eens!
    Vind ik leuk
    JSV +149
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:40
    Hiep, hiep hallo, hiep, hiep hallo, Echt? is een Calimero..
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:54
    Ik denk dat niemand verrast is, we weten het van te voren wel. Maar volgens mij zit hij er ook terecht bij, we hebben ook niet veel meer keus dan Babel en Promes.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:01
    Nou ja, ik denk dat hij geluk heeft. Ik zie liever Bergwijn, Kluivert of Berghuis. Bergwijn is er nu bij en is denk ik gevaarlijker dan deze jongen.
    Over zijn avonturen in Rusland hoorde je altijd niets dan goeds maar ik vrees dat het niveau daar onder de top echt schrikbarend is. Net als hier. Bij Sevilla komt hij er nog niet aan de pas en dat zegt ook wat.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:06
    Je hebt gelijk. Ik vind hem nu ook geen basis, maar dat hij er bij zit begrijp ik wel.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13350
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:07
    Berghuis?
    Hahahahaha
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:09
    Die reactie snap ik met zijn huidige vorm, maar ik heb van Berghuis veel meer gezien dan van Promes.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1678
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:54
    ‘De trainer weet dat ik gehaald ben om te spelen‘
    Oke.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:56
    Ik ben zeer verrast

    Promes is zo verschrikkelijk slecht in Oranje, en als hij dan ook nog eens niet speelt...

    Toen hij wel speelde hoefde het van mij al niet

    Tete wordt er nu ook buiten gelaten omdat hij niet speelt, die vind ik vele malen beter spelen
    Vind ik leuk
    denman21 +36
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:58
    Wat een verwaande kwast die promes. En dat terwijl hij elke wedstrijd door de mand valt.

    De meest overschatte speler van de laatste 10 jaar
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:01
    Ook Promes is Nederlands Elftal onwaardig.
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1091
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:03
    Quincy koning toto van Moskou.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:07
    Op het juiste moment naar Sevilla gegaan, zijn kansen komen nog, Real en Barcelona draaien momenteel niet sterk en Sevilla zal alle spelers nodig hebben om lang overal voor mee te doen (Competitie, Beker, EL) plus veel internationals die voor hun land moeten spelen, we zijn nog geen 10 wedstrijden onderweg, in Spanje spelen ze er 38. Geduld hebben en het laten zien als je kansen krijgt. Guti zit bij ons in een soortgelijke situatie, gehaald voor de basis maar door de ontwikkeling van Rosario(en Pereiro die toch ook steeds meer z'n draai vindt) moet hij het voorlopig met invalbeurten doen.
    Vind ik leuk
    fdev86 +730
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:18
    Guti van real Madrid?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:29
    Hahahahaha, grappenmaker? Die Guti (Haz) was ook een mooie speler, onze Guti komt uit Mexico. Overigens heten ze beide Gutierez (achternaam).
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 19:33]
    Vind ik leuk
    fdev86 +730
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:27
    Maar guti heette echt guti . Guti van PSV is gutierezz ofzo.... noem gewoon naam bij het beestje en noem jou toch ook geen Kees als je Karel heet
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 04:57
    Nee vriend, Guti zijn voornaam is José Maria, Guti is een afkorting van zijn achternaam (zo heet die van PSV ook) en zo kent men hem in Mexico. Ken je feiten, Guti heette niet zo, het was een "bijnaam". José Maria, Gutierez Hernandez. Die van Psv heet Erick Gutierez. Waar maak je je druk om te man.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 05:19]
    Vind ik leuk
    fdev86 +730
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:15
    Schept verwarring man.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:13
    Ik snap het, was in het begin ook met Cristiano en de "echte" Ronaldo.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:14
    Als je bij je club geen basis plaats hebt dannkun je ook niet laten zien dat je in oranje thuis hoort. Bovendien heeft Promes weinig tot niets laten zien in oranje.
    Vind ik leuk
    Mari +8515
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:18
    Er zijn weinig Nederlandse spelers op de Nederlandse velden die beter zijn dan Promes.
    Als je goed bent en je staat aan het begin van je carrière dan speel je niet meer hier. Of je bent bang om te falen in het buitenland
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +772
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:22
    90 minuten gespeeld dit seizoen, verdeeld over 4 wedstrijden, en dan niet verrast zijn? En dan noemt men Ajax-spelers arrogant. Hoe moeten we deze knul dan noemen?
    Vind ik leuk
    Benniewies +285
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:02
    Wat een eigendunk die gast.
    Als hij topscoorder van Arsenal, Dortmund of Inter of e.d. was.... Dan ja.

    Vind ik leuk
    Vinnie J +1259
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:22
    Bankzitters moet je thuis laten.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:39
    Omdat je altijd faalt in Oranje, daarom zou het je moeten verbazen. En dan heb ik het nog niet over je hdandtastelijkheden tijdens je vakantie, waar je met je dronken kop aan het matten ging. Sergio Padt wordt voor minder niet geselecteerd. Nou voor mij is 1 +1 ook 2, dus oppleuren wat mij betreft.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 20:40]
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:57
    Hoort daar niet thuis dat blind paard
    Vind ik leuk
    Cookee +10594
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:21
    Altijd die bijtende vragen hopend op een vervelend antwoord.
    We hebben ook wel troosteloos slechte journalisten in dit land hoor?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 13:22]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Verrast? Waarom? Ik ben niet verrast dat ik bij het Nederlands elftal zit'