Invaller Kluivert ziet kansloos AS Roma opnieuw verliezen

Invaller Kluivert ziet kansloos AS Roma opnieuw verliezen

Gepubliceerd: zaterdag 20 oktober 2018 om 17:00za 20-10-2018 om 17:00

AS Roma is tegen een nieuwe nederlaag aangelopen in de Serie A. In het Stadio Olimpico ging SPAL er met de drie punten vandoor: 0-2.

Roma presteert dit seizoen wisselvallig, maar leek het de afgelopen weken op de juiste rit te hebben. Zaterdagmiddag ging het weer mis. SPAL, de nummer veertien van de Serie A, was in Rome oppermachtig. De bezoekers kwamen in de 38e minuut op voorsprong door Andrea Petagna, die de bal vanaf de strafschopstip achter de Roma-doelman schoot.

Na de rust werd de voorsprong verdubbeld door Kevin Bonifazi. Roma-trainer Eusebio Di Francesco bracht Justin Kluivert om het tij te keren, maar dat lukte niet. Kluivert verving Bryan Cristante, die geen potten kon breken. Kluivert kon dat ook niet. 

Roma blijft op de zesde plaats staan, maar kan dit weekend worden ingehaald door Fiorentina, Sassuolo en Parma. 

Plaats een reactie

Ruud1987 +6346
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:02
Wist al dat ze niet gingen winnen toen Kluivert op de bank zat.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +25455
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:21
Ik hoop dat ik Kluivertje in de winter weer naar een andere club kan brengen.

Mino moet ook kunnen leven!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 17:22]
Vind ik leuk
Come on Utreg +30142
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:23
Mino heeft alleen aan Zlatan al een flinke pizza verdiend
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +25455
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:31
Voor Mino is het nooit genoeg!
Vind ik leuk
barry m +605
zaterdag 20 oktober 2018 om 18:58
mino is ook met paul pogba bezig en daar verdient meneer mino iets meer aan.
kluivert is denk ik bijzaak voor mino.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +25455
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:15
Mino zegt altijd:
Wie het kleine niet eert ...
Vind ik leuk
barry m +605
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:20
heb ik hem nog nooit horen zeggen maar goed.
wat bedoel je met wie het kleine niet eert?
welke kleine deal is hij dan mee bezig, wat zijn de bedragen?

die gast gaat alleen voor de jack pot
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +25455
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:21
🙈
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:04
Kluivertje viel niet echt goed in vandaag , jammer want nu had ie kunnen laten zien dat hij in de basis hoort , maar heb hem helaas niet op een goede actie kunnen betrappen
Vind ik leuk
gerard.. +970
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:06
ahhhhhh alweer invallen jammer he . Comediantje moet er maar aan wennen he nog 3 1/2 jaar.
Vind ik leuk
davidben +6768
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:07
Wist niet dat de broer van Sergej Milinković-Savić keeper is bij SPAL. Leuk!
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6762
zaterdag 20 oktober 2018 om 18:02
Enig ja.
Vind ik leuk
G.Kopf +5574
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:08
Sja compleet nieuw elftal gekocht, dat is iets minder briljant
Vind ik leuk
Gyrosregime +2748
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:08
Je bent ook vrij kansloos als je Kluivertje laat invallen.. die voegt toch helemaal niets toe..
Vind ik leuk
Tinus040 +210
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:12
Toevallig een Ajax-fan?
Vind ik leuk
Gyrosregime +2748
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:15
Nope..
Vind ik leuk
Mari +13198
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:10
Mino RioolA moet nog wat spelers voor ze halen.
Pogba?
Vind ik leuk
Mass +5706
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:11
Tsja..kan geen potten breken....
Vind ik leuk
Foebele +52759
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:12
Zou ie al pijn in zijn reet hebben?
Vind ik leuk
Sjaakhaak +3123
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:25
''Spal was oppermachtig" alsof ze 15 kansen kregen en 70% balbezit hadden
Vind ik leuk
Floaz +899
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:34
Ah lekker weer topic over Kluivertje, altijd smullen
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:43
Komt wel goed met kluivertje🤣🤣
Vind ik leuk
Floaz +899
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:57
Wanneer?
Vind ik leuk
Kopstootje +9350
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:43
Gun het Kluivert wel als hij zich kan ontwikkelen tot vaste basiskracht.

Moet ook makkelijk kunnen.
Vind ik leuk
Oud Fluks +1204
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:08
En Kluivert wist het zo goed , naar Roma en van de bank om het tij de keren maar zelfs dat lukte niet !
Vind ik leuk
kees ee +1043
zaterdag 20 oktober 2018 om 21:34
. .hi, hi, hi, . . ha, ha, ha, hij stond erbij en keek erna', , !?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws