Perez waarschuwt Ajax nu al: Dan is vijf punten echt veel

    Perez waarschuwt Ajax nu al: "Dan is vijf punten echt veel"

    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:25

    De achterstand van vijf punten van Ajax op koploper PSV wordt onderschat. Dat zegt Kenneth Perez bij Natafelen op FOX Sports. 

    Na negen wedstrijden spelen is PSV nog foutloos, terwijl Ajax gelijkspeelde tegen Heracles en verloor op bezoek bij de Eindhovenaren. "Het verschil is nu al vijf punten. Dat is gewoon echt veel", begint Perez op FOX Sports. "Het is meer dat het verschil tussen de rest zoveel verschilt met de bovenste twee, ik zie PSV gewoon geen thuiswedstrijd verliezen tegen deze tegenstanders. Dan is vijf punten echt veel."

    Inmiddels is duidelijk dat PSV en Ajax weinig weerstand hoeven te verwachten van de overige clubs. "Mensen zeggen dat je kampioen wordt tegen de kleintjes. Ik geloof erin dat je kampioen wordt in de onderlinge wedstrijden. Daarin heeft PSV het het beste gedaan", luidt het oordeel van de voormalig PSV'er en Ajacied. 

    Lees ook: Perez ziet gevaar: 'Ajax heeft daar iets meer last van, PSV dendert maar door'

    Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

    Plaats een reactie

    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:31
    En toch gaat ons aller Ajax kampioen worden en we pakken de CL beker.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6069
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:32
    Leuk man!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:34
    Haha ja joh! Je zet 'm rustig in! Kampioen mag toch echt wel ja...ik gun het PSV gewoon zo erg niet....Maar goed. Wordt lastig.
    Vind ik leuk
    Korm +36722
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:01
    Waarom niet?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:04
    Waarom ik het PSV ècht niet gun? Omdat ze naar mijn smaak de laatste jaren al te veel titels hebben gepakt, ik Ajacied ben en dus wil dat Ajax wint, en ik er niet van houd als dat niet gebeurd?
    Vind ik leuk
    Korm +36722
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:07
    Goede argumentatie, ik was gewoon nieuwsgierig waarom niet :)
    Ja we zijn de laatste jaren inderdaad erg goed bezig
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 15:19]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:08
    Ja, kap daar 's mee. Verdorie
    Vind ik leuk
    Korm +36722
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:20
    ik als PSV-supporter hoop dat het nog wel even blijft doorgaan :)
    Al moet ik eerlijk bekennen dat ajax ook gewoon een leuk en goed team heeft.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:24
    Dat snap ik. En ja is ook eindelijk eens zo dat we een leuk team hebben. Was afgelopen 4 jaar het aangluren ook echt niet waard bij ons hoor. Heb eindelijk weer eens iets van trots en plezier als ik ajax zie. (EL seizoen uitgesloten, toen was het europees nog genieten).

    En PSV. Sja. Heb al genoeg semi-positief geschreven over ze. En nou ga jij ook beleefd doen. Kan niet. Dus even om het uit mn systeem te krijgen;

    Alles zit ze mee. Is 100% geluk. Alle scheidsen zijn voor hun. Kunnen niet voetballen. Prutsers. Boeren. Scoren alleen in 96ste minuut of pingels.


    AAAAAAH...dat lucht op zeg!
    Vind ik leuk
    Leeuw +6069
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:53
    Zonder onze boeren heb je geen vlees in huis. :-)
    Vind ik leuk
    The Genius +3320
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:23
    waarom noemen psv'ers zich eigenlijk "boeren" waar komt dat vandaan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:04
    Omdat de fans van ajax ons maar provonciaaltjes vond
    En wij hebben het als een geuzennaam overgenomen
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:49
    Daar denk ik toch ,en met mij velen..anders over..lucky Ajax heet niet voor niets zo..weinig scheidsrechters die hún tegenwerken!
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1380
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:28
    Nou....ik vind dat je toch een beetje onzin uitkraamt....weliswaar 4 jaar geen kampioen....maar vond het voetbal onder bosz toch het meeste op het oude Ajax lijken.....dat was niet verkeerd.....maar ....voor de rest hoop ik dat we in de laatste 3 seconden van de 93e minuut in de arena winnen, door een doelpunt van.......Malen......😁....en uiteraard dan kampioen worden in de arena.....😁😉
    Vind ik leuk
    fier&koen +617
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:26
    Zo is het maar net twee goede ploegen met beide hun eigen kwaliteiten .
    Word een spannende strijd heerlijk niks leukers dan dat het tot de laatste dag spannend is. Nu Europees ook wat neerzetten. Nu supporter ik ook PSV ben altijd voor Holland. In de competitie mogen jullie wel ff puntjes morsen 😉
    Vind ik leuk
    Leozao +4233
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:32
    We kunnen vrienden blijven, als jullie nu ook eens goed gaan presteren in de CL en beduidend minder in de ED
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:32
    hahaha deze!
    Vind ik leuk
    Korm +36722
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:41
    Tja als we van clubs als Inter, Spurs en Barca gaan winnen dan pakken we die beker ook nog ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:57
    Zouden we dan wat geluk kunnen lenen met de loting? Deze was wel een beetje jammer. Voor wat, hoort wat he ;)
    Vind ik leuk
    plein19 +2329
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:49
    Misschien kunnen we in december van coach wisselen. Is het een beetje beter in evenwicht
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:34
    Zoiezo wij waren al de succesvolste club en dat zullen we in de loop der jaren alleen maar gaan uitbreiden.
    Niemand kent psv over de grens. Als je aan Nederland denkt, denk je aan ajax ❌❌❌
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 14:35]
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3027
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:37
    Als ik aan Nederland denk is AJAX niet perse waar ik aan denk.. meer frikandel speciaal, biertjes en Ajacieden die continu roepen dat ze de beste zijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:38
    Dat heeft met je club voorkeur te maken. Iemand die van voetbal houd, denkt aan ajax als hij of zij op Schiphol aankomt
    Vind ik leuk
    Waagplein +317
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:41
    Dat gaat ook makkelijk omdat er een Ajax shop op Schiphol staat. Oneerlijke concurrentie niet?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:55
    Ook Feyenoord shirts zijn daar te koop hoor alleen geen PSV.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 16:12]
    Vind ik leuk
    Waagplein +317
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:06
    Allereerst, nee, ze verkopen daar enkel Ajax artikelen.

    Ten tweede, stoere reactie man....
    Vind ik leuk
    Toets +376
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:50
    @ Waagplein, als je op 'El Prat' (Barcelona) landt dan is de eerste (!) shop die je tegenkomt een......Real Madrid Fanshop. Dus als je snel bent kan je nog even een AZ Fanshop openen op een strategische plek.
    Vind ik leuk
    Waagplein +317
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:17
    Haha, serieus? Nooit geweten. Maar inderdaad, klinkt als een goed idee. Nu de IAmsterdam letters moeten verdwijnen is er ruimte bijgekomen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:43
    Sommige mensen vliegen liever vanaf Eindhoven.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3203
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:33
    Klein en saai vliegveld Eindhoven
    Vind ik leuk
    Toets +376
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:56
    wel met de bus / trein gaan naar het vliegveld want je auto in de parkeergarage zetten is wel wat risicovol.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3027
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:49

    Ook ik hoop dat ajax wint vanavond!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 16:03]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:51
    Ik haat psv niet?
    En de meeste hier weten wel dat ik niet heel de dag met psv bezig ben.
    Psv boeid mij echt helemaal niks 😜 ze zullen niet eens in de schaduw staan van ons aller ajax
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3027
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:53
    Oh ik betrap je wel op 3x PSV zeggen in 3 zinnen!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 15:55]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:55
    Dit gesprek ging toch ook over jouw psv? Kan dan moeilijk fc ballontelli gebruiken
    Vind ik leuk
    Waagplein +317
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:14
    Boeid? Werkelijk?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46433
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:15
    De waarschuwing van Perez landt ook niet bij Ajax en de Ajax fans.
    De waarschuwing wordt weggewuifd want Ajax is superieur.
    Prima hoor; graag alle druk op Ajax.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:16
    Ajax is goed.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 16:13]
    Vind ik leuk
    Mass +5344
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:30
    Jongen...je maakt jezelf steeds belachelijker...
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:30
    Vertel? Ben nieuwsgierig
    Vind ik leuk
    Mass +5344
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:23



    Mwahahaha.....
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 17:10]
    Vind ik leuk
    KoningP +77
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:56
    Precies. Sinds 2000 is psv de succesvolste club. Dat vergeten somige mede ajacieden.

    Tuurlijk hebben wij een grote bek hoort erbij, zal ook nooit veranderen!

    Des te mooier is t voor jullie als wij dan weer is op ons bek gaan. Ook dat hoort erbij.

    Hoop het beste vanavond ik gok 2-1..
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:01
    En ik ben van 1987, heb nog mooie glorietijden mee mogen maken. Ik was misschien jong, maar ik was er wel bij
    Vind ik leuk
    bartjeee +985
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:11
    Ahahahhaahhahah
    Vind ik leuk
    SimonSays +6210
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:51
    Ajacieden hebben geen vliegveld nodig.

    Met zo veel gebakken lucht stijgen ze vanzelf op.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:44
    Dan denk je toch aan Ajax. Het zit er gewoon bij iedereen in. Degene die het hardst roepen dat ze niks met Ajax hebben zijn er het meest mee bezig. In wat voor zin dan ook.
    Vind ik leuk
    Dani82 +1965
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:25
    Als ik aan nederland denk, denk ik aan het belachelijke belastingstelsel en premier rutte die de boel voor de normale gemiddelde nederlander probeert te verneuken, en het land waar elke vluchteling klakkeloos word geholpen aan een woning een uitkering, van het verdiende belasting geld van de echte nederlanders....
    Maar verder wel fijn om 2 nederlandse clubs aan het werk te zien in de CL ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:12


    Maar inderdaad. Fijn om 2 clubs bezig te zien.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 16:14]
    Vind ik leuk
    Dani82 +1965
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:18
    Jij neemt het wel heel serieus... maar dat gene wat jij zegt over vrijwilligers werk, heb ik geen tijd voor helaas. Ik moet me kapot werken voor geld om de belasting te kunnen betalen en de uitkering trekkende te voorzien van voedsel.
    Ik ben verre van gedrustreerd, dit is nou eenmaal nederland. Zo gaan “we” hier te werk. Ben ik al jaren gewend. Een gratis basis opleiding heb ik nooit gehad! Jij wel begrijp ik? Zal te maken hebben met bepaalde subsidies die jij wel krijgt of heb gekregen....
    Ik ga vanavond weer lekker voetbal kijken🤗
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 16:18]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:23
    Ja een gratis basisopleiding heb jij ook gehad; de basisschool vriend. Wat zo te merken misschien ook de enige opleiding is die je gedaan hebt.

    Vervolgens de basisbeurs op het HBO, en de Studenten OV? Haal je de opleiding? gratis! Mooi land he?

    Opvallend; zei net al dat het om de basisschool gaat maar kennelijk is dat alweer verwijderd door de moderator. Want hier mag je wel zeggen dat t land verneukt wordt en vluchtelingen profiteurs zijn, maar mag je niet iemand rustig uitleggen dat dit niet zo is? En feitelijk benoemen welk belastingstelsel we hebben?

    Belachelijk.
    Vind ik leuk
    Dani82 +1965
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:33

    Fijne Avond!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 17:13]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:06


    Ik wens je verder ook een hele fijne avond toe. Ik hoop dat we mogen genieten van een mooi potje voetbal!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 17:13]
    Vind ik leuk
    Dani82 +1965
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:34
    ik hoop het ook!👍🏼
    Vind ik leuk
    bartjeee +985
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:37
    Als ik aan nederland denk denk ik aan molen, klompen en tulpen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 16:15]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:39
    Waarschijnlijk de afwasmiddel die jij thuis gebruikt. Ben je toch nog een beetje van ajax 😜
    Vind ik leuk
    Entombed +1165
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:42
    Ho ho... Allesreiniger en brandslangen. Perfect voor wanneer het volgende bestuur moet worden uitgewassen :)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 14:42]
    Vind ik leuk
    bartjeee +985
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:44
    Die gebruiken wij thuis niet hoor ahahah
    Vind ik leuk
    Leeuw +6069
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:37
    Oh wat leuk.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2987
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:45
    Fijn dat iedereen aan jullie denkt, maar het is ongekend knap als je de begrotingen naast elkaar legt dat Ajax moeite heeft om kampioen te worden en notabene 3-0 verliest van PSV.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 15:16]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:47
    Geloof nooit dat ze allemaal aan mij denken 😜 maar het seizoen is nog lang, ajax word gewoon kampioen
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:58
    😂😂😂😂blijf dromen!
    Vind ik leuk
    Korm +36722
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:01
    wat een bullshit verkondigt jij!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:02
    Daar moet je mee om kunnen gaan. 😜
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1136
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:08
    ...en toen ging de wekker.....gaaaaappp...
    Vind ik leuk
    Mass +5344
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:09
    Zo...meest trieste opmerking van deze dag...)
    Vind ik leuk
    Leozao +4233
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:35
    Niet overdrijven, In Belgie kennen ze psv wel. Daarbuiten wordt het lastig
    Vind ik leuk
    bartjeee +985
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:35
    Hoeveel jaar roepen jullie dat nou al?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 14:35]
    Vind ik leuk
    karnisse +176
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:57
    Kampioen misschien. De CL gaat me een beetje te veel
    Vind ik leuk
    Spartan +6858
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:31
    Koekoek!
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5219
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:34
    En toch zeg je dit al bijna 5 jaar.

    Het blijft lachwekkend.

    Dit jaar moet het want volgend jaar is ajax leeggekocht
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:40
    Dan sta je alleen op het Rembrandtplein
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:34
    Als je hier zoveel like,s voor krijg hebben ze echt geen verstand van voetbal .
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:37
    Is een soort van waardering. Dat snap jij niet helemaal
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:43
    Dommigheid bedoel je dat ben ik met je eens .
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:46
    hoogmoed komt voor de val..
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4731
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:28
    Net als vorig jaar, en dat jaar ervoor en dat jaar daarvoor en dat jaar daarvoor?
    Vind ik leuk
    piet potlood +2135
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:20
    Hoeveel prijzen heb je de afgelopen jaren al gepakt met die grote mond. Volgens mij heb je daarmee alleen de (uit)lachers op je hand gekregen. Ik hoor vaker hoe hoger je staat aan de top, hoe harder je valt. Blijkbaar vallen ze niet hard genoeg om de mond te snoeren. (of hun top is niet zo hoog, kan natuurlijk ook)
    Vind ik leuk
    de buffels +696
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:32
    PSV is gewoon beter
    Vind ik leuk
    bartjeee +985
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:35
    Zeker waar
    Vind ik leuk
    Stom +340
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:51
    Desondanks is PSV is nog altijd niet zo goed in voetbal als Perez is in open deuren!
    Vind ik leuk
    Bill +785
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:33
    Daar kan die perez wel eens gelijk in hebben.
    Ten Hag heeft gewoon al twee keer gefaald. Allenaal leuk die CL maar die ga je natuurlijk niet tot aan de finale spelen.
    De titel is al voor 80 procent voor psv.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11840
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:38
    Maar in de CL is meer geld te verdienen en daar draait het om in Amsterdam
    Vind ik leuk
    Korm +36722
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:05
    niet in amsterdam, daar draait het in het voetbal om, clubs met de meeste geld komen vanzelf boven drijven
    Vind ik leuk
    yuuup +9572
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:34
    Waar slaat dat nu weer op? Alsof Ajax de competitie bewust laat lopen. PSV heeft de helft van de onderlinge wedstrijden gewonnen. Mag ook wel als je thuis speelt. De kans is groter dan 50% dat Ajax in de Arena aan het langste eind trekt. Dan is het verschil weer miniem.
    Vind ik leuk
    yuuup +9572
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:37
    Hoezo jezelf snel rijk rekenen? De arrogantie is al volledig overgenomen.
    Vind ik leuk
    HJR +7876
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:27
    Is dat zo ja voor 80%. PSV doet het goed hoor. Ajax (niet alleen Ten Hag) heeeft 2x gefaald. Heracles thuis moet je winnen, PSV uit is niet raar als je die verliest. Vind falen beetje overdreven.

    Voorgaande jaren werden er ook her en der wat punten verloren. Nu lijkt het alleen een groot gat omdat PSV netjes alles wint. Wint Ajax (zoals vorig jaar) weer thuis van PSV is het gat 2 punten. Moeten Ajax natuurlijk ook alles winnen.

    Stel PSV wint alles (op Ajax na, uit) en Ajax ook, heeft Ajax dan gefaald? Ik denk dat ze het dan uitstekend hebben gedaan alleen PSV net iets beter.

    Vind ik leuk
    #Keizerout +30329
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:33
    Ik vind Kenneth verstandiger overkomen als hij z'n bek houdt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:34
    Ik moest lachen
    Vind ik leuk
    Benniewies +954
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:47
    Dan hoor ... Nou ja zie....ik liever Belle Perez
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30329
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:49
    Als het Kenneth maar niet is
    Vind ik leuk
    Benniewies +954
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:55
    Ziet ze er veel te leuk vooruit.

    En ik hoor K Perez liever niet praten, laatstaat zingen
    Vind ik leuk
    Koenbres +811
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:34
    Hoe kan je dit nu al zeggen joh, we zitten nog niet eens op 1 derde van het seizoen. Ze moeten nog tegen elkaar en een foutje is natuurlijk snel gemaakt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:35
    Mjah. Ik zie 'm meer als; "we zitten pas op een derde..en nu al 5 punten achter". Ongelooflijk dat je zo slap begonnen bent bij Heracles. Ziek van
    Vind ik leuk
    Koenbres +811
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:37
    Jaa okee dat kan je ook zeggen. Maar ik het vorig jaar met eigen ogen gezien in Tilburg waar psv bijvoorbeeld met 5-0 onderuit ging. Er zijn nog zoveel wedstrijden waar het mis kan gaan. Als nu bijvoorbeeld een Lozano en Hendrix geblesseerd raken gaat psv ook punten laten liggen
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:45
    Ja dat is ook zo. Maar dat irriteert me nu ook mateloos. PSV had vorig jaar echt het geluk van de kampioen...Maar dit trekken ze nu ook nog eens door qua geluk en combineert het met een onverstoorbaarheid en effectief voetbal. Zelfs schorsingen en blessures zijn ze vreemd tot zo ver. Om gek van te worden. Het lijkt wel alsof het niet tegen KAN zitten daar in Eindhoven.

    Nou hoeft niet gelijk die hele selectie hun knieën te breken van me (zou wel helpen). Maar het lijkt wel alsof ze een of andere medicijnman hebben gevonden die ze tegen alles beschermd. Bizar.
    Vind ik leuk
    Koenbres +811
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:47
    Jaa okee, ik snap je frustratie haha ze zijn echt niet te geloven effectief daar. Elke kans is bijna al zeker een goal
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:50
    Soms heb je van die teams...toen ik in een grijs verleden nog in de jeugd voetbalde hadden we ook een seizoen dat echt ALLES lukte. Riep je voor de lol voor de wedstrijd dat onze keeper moest scoren, ramde die houten klaas er 2 in via corners. Hadden we geblesseerden? Werd de wedstrijd afgelast. Stonden we zowaar eens achter? Onterechte pingel mee in de 90ste minuut.

    Iedereen werd schijtziek van ons. Nou. NU doet PSV dat bij mij. Niet leuk....na-apers
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30329
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:49
    Die tegenslag komt nog wel hoor
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:52
    Gun het ons wel ja dat PSV eens even een mindere periode meemaakt.. En anders gaan we bidden dat ze met z'n allen vast komen te zitten in een lift ofzo.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30329
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:55
    Hebben we niks aan. Dan geeft Van Bommel ze gewoon een trap terwijl niemand oplet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:55
    hahahaha deze comment is goud
    Vind ik leuk
    Entombed +1165
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:44
    Ik denk ook dat dat gelijkspel tegenHeracles best duur kan zijn geweest aan het einde van het seizoen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:56
    Gaat al 4 jaar zo. In het begin wat onnodig laten liggen, daarna relatief stabiel. En aan het eind 1 puntje tekort komen. Bah
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:35
    5 punten valt nog mee natuurlijk, als je uit verliest van ajax en je speelt uit gelijk tegen bv az of feyenoord en dan sta je weer gelijk. Of de platte kar staat al buiten in de winter, zou ook lekker zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:36
    Nee joh. Moet je niet willen. Verkoudheid enzo
    Vind ik leuk
    Benniewies +954
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:36
    Perez we hebben nog maar 1/4 van de competitie gespeeld. Rond kerst lul je weer anders. Deense overloper
    Vind ik leuk
    Romario9 +11840
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:41
    Overgelopen van Ajax naar PSV en weer terug naar Ajax idd
    Vind ik leuk
    Benniewies +954
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:42
    Bedoel meer zijn meningen.
    Hoe vaak hij ze niet bijsteld
    Vind ik leuk
    karnisse +176
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:04
    Slim van hem
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:37
    Ik verwacht ook niet dat we die achterstand nog goedmaken. Maar ach als we ver komen in de CL en 2de worden dan is het seizoen nog enigszins geslaagd. We kunnen alleen het beste er van maken.
    Vind ik leuk
    Pimman +5063
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:40
    Ajax heeft al de "zwaardere" tegenstanders gehad. En het is nog pas oktober. Natuurlijk zullen zowel Ajax als psv nog wel een keer struikelen. Toch zal het verschil vermoedelijk aan het einde vh seizoen sowieso minimaal zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:42
    PSV heeft ook meer kadootjes gekregen
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:42
    De 1e seizoenshelft heb ik PSV genoeg kadootjes gegeven!

    De 2e helft gaat Ajax de kadootjes nog krijgen!

    Dus Ajax gaat het worden!
    Vind ik leuk
    Pimman +5063
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:47
    Maar dan moeten we sowieso nog anderhalve maand wachten Sinterklaas voor de kadootjes ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:44
    Helemaal gelijk Kwnneth, dit is echt een onoverkomelijke achterstand. Niet in te halen de komende pakweg 25 wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Pimman +5063
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:45
    Sowieso heeft Ajax kwalitatief een bredere selectie. Óók dat kan door blessures, schorsingen etc nog doorslaggevend kunnen zijn..
    Vind ik leuk
    SanKev +816
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:45
    Tot voor kort werd je ook kampioen tegen de kleintjes omdat je daar uiteindelijk procentueel veel meer punten pakt of laat liggen. Nu dit jaar de kleintjes nog weinig verrassends hebben laten zien zou dit er voor kunnen gaan zorgen dat de onderlinge wedstrijden veel belangrijker gaan zijn. Maar zelfs als dat nu één jaar zo zou zijn weet ik niet of je het al als een vaste trend mag bestempelen
    Vind ik leuk
    Peterfc +1739
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:45
    1 Van Bommel heeft het beter gedaan in de eerste onderlinge wedstrijd, er komt er nog 1.
    2 als het in de onderlinge wedstrijden beslist zou worden, dan kun je wel stoppen want de achterstand is vijf punten en er is nog maar 1 onderlinge wedstrijd.
    3 als Ajax in Amsterdam wint dan zijn dus ook dit jaar de wedstrijden tegen de kleintjes beslissend.

    Er zijn pas negen wedstrijden gespeeld en nog 75 punten te verdienen.
    Het doet me denken aan die twee schakers. De eerste mag beginnen en gaat 1,5 uur zitten denken en schuift een pion naar voren. De tweede denkt 2 uur en geeft op.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 14:48]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:46
    Kinders kinders kalm aan!!!
    Vind ik leuk
    Foebele +54937
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:50
    Wordt onderschat? 5 punten is 5 punten, het is alleen wel zo dat iedereen ook wel snapt dat PSV ook nog punten gaat morsen en we ze nog thuis krijgen, dus het wordt niet onderschat, het is een gat van 5 punten maar er zijn nog zat wedstrijden te gaan.

    Enige punt is dat PSV straks in het voordeel is als ze na de winter alleen nog maar voor de competitie strijden en misschien de beker, terwijl Ajax na de winter nog in Europa voetbalt en misschien zelfs nog wel ver kan gaan komen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:51
    Man onozele praat die perez 5 punten is niks een keer verliezen en ze staan er weer bij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:55
    Ajax - psv kan wel eens beslissend worden. Als psv wint in Amsterdam is het gespeeld.. Maar verwacht geen verlies van ajax thuis tegen psv. Gaat pas beslist worden in de laatste speelronde
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:05
    Die Perez zegt echt nóóit iets waar ik het ook maar enigszins mee eens ben, wat een onzin brabbelt die kerel zeg!
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:29
    Perez lult mij na. Ik heb na de nederlaag meteen gezegd... ik zie niet welke club nog PSV puntjes aftroggelt... dus dan zou het over zijn.
    De hebzucht van TV-geld bijt Ajax in de kont.
    Als je meer geld aan kleintjes geeft dan zullen die PSV meer tegenstand bieden. De geldzucht van Ajax maakt dus PSV kampioen.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21595
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:30
    Anderen zijn voor, Perez is tegen. Anderen zijn tegen, maar Perez is voor.
    Vind ik leuk
    hamora +23
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:57
    Wat een bullshit stuk is dit. Het is A) arrogant om te stellen dat de rest van de ploegen niks voorstelt en B) ze hebben pas 1x dit seizoen tegen elkaar gespeeld. Hoezo dan "in de onderlinge duels".
    Plaats artikelen die inhoud hebben en stop met dit soort kansloze stemmingmakerij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:28
    Die man moet op karate voor gevorderden.

    Trap nog eens een open deur in!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 16:28]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:37
    In Amsterdam winnen en het is maar 2 punten. Dus het valt allemaal nog wel mee.
    Vind ik leuk
    Nicholas +11
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:40
    Je moet echt hopen dat PSV ten minste 3e wordt in de CL, anders is in december de competitie al gespeeld...
    Vind ik leuk
    El Cazador +6811
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:04
    De selectie van Eindhoven-United is smaller dan die van Ajax en dat gaat ze na de winterstop opbreken. Maar morgen avond gewoon winnen.
    Vind ik leuk
    HanV +4375
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:28
    Kampioen word je zelden tegen de nummer 2. Zou je de laatste 10 jaar de wedstrijden tussen de nrs 1 en 2 weglaten dan was er alleen een andere kampioen geweest in 2013-2014 (Feyenoord kampioen ipv Ajax), in 2012-2013 (PSV ipv Ajax) en in 2010-2011 (Twente ipv Ajax).
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:45
    Eens met Perez, maar toch blijf ik 5 punten absoluut doenbaar vinden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws