Franse arbiter maakt geen vrienden tijdens Ajax-Benfica: 'Verreweg de slechtste'

Franse arbiter maakt geen vrienden tijdens Ajax-Benfica: 'Verreweg de slechtste'

Gepubliceerd: dinsdag 23 oktober 2018 om 21:50di 23-10-2018 om 21:50

Ajax en Benfica gaan rusten met een stand van 0-0, na het laatste fluitsignaal van arbiter Ruddy Buquet. De Fransman heeft voor rust geen onuitwisbare indruk achtergelaten bij de kijkers: hij zou te pietluttig en te veel tegen Ajax fluiten, wat hem op gefluit vanuit het publiek kwam te staan. Een greep uit de reacties via Twitter:

Lees meer over:Champions LeagueAjax

Plaats een reactie

dinsdag 23 oktober 2018 om 21:52
Hij wilt dat Benfica wint, maar wij zijn Ajax en laten dat niet gebeuren. Trots op ons aller Ajax en Amsterdam.
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1439
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:54
Calimero
Vind ik leuk
edje2307 +382
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:57
is het leuk voor de tv?
Je bent een echte fan zo te zien!!!
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:00
Ons aller Johan Cruijff Arena heeft plaats voor iets meer dan 50 duizend mensen. Als jij een stadion weet waar 7 miljoen Ajacieden in kunnen hoor ik het graag schatje.
Vind ik leuk
edje2307 +382
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:03
Je bent juist een echte...lekker voor de tv.
Vind ik leuk
Romo +1569
woensdag 24 oktober 2018 om 08:16
Die 7 miljoen hebben toch allemaal wel tt
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 23:25
Juist wat een zielige mannetjes
Hebben niet eens geld over om naar “hun” clubje te gaan maar wel lopen zeiken tegen iedereen hier op de site met hun handje in de broek
Vind ik leuk
HupHolland +4392
woensdag 24 oktober 2018 om 00:21
uitverkocht
Vind ik leuk
woensdag 24 oktober 2018 om 14:28
Je hebt niet eens een seizoenskaart loser
Vind ik leuk
HupHolland +4392
woensdag 24 oktober 2018 om 14:38
Jij lult echt dom! Ik ga toch niet wekelijks 2 X 14 uur in het vliegtuig zitten om naar het stadium te gaan.

Daarnaast zou ik een zeizoen-kaart voor een andere club kopen. ;-)

Zo zie je maar weer wie de loser hierzo is. Niet weten waar je over praat en maar denken dat je alles weet.
Vind ik leuk
Tfoe +3833
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:58
Wat een drol die scheids brüür ....
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:58
Zeg dat wel brüür
Vind ik leuk
Herendivisie +1926
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:04
Je kan veel zeggen over deze scheids maar hij fluit in iedergeval niet in het voordeel van ajax. Vond die scheids die psv had tegen inter nog erger trouwens die voor een overduidelijke handsbal van de keeper geen rood gaf. Ik denk dat ze instructies mee hebben gekregen om tegen nederlandse clubs te fluiten.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 22:06]
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:05
Dat was ook een drama scheids inderdaad.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5975
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:29
Als hij ècht had gewild dat benfica wint dan had hij net een strafschop gegeven.

Neemt niet weg dat hij wat warrig fluit
Vind ik leuk
Mari +13195
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:52
Hij is gewoon op van de zenuwen
en kent de doortraptheid van de Portugezen zo te zien niet
Vind ik leuk
Tfoe +3833
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:00
hele juiste opmerking!
Vind ik leuk
Hupfean +5686
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:53
Zo heb je de scheids mee en zo heb je m tegen.
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1803
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:53
De Benfica aanval is wel echt enorm slecht tbh, al een paar keer gezien hoe ze vrij voor de goal geen bal kunnen aannemen, verder speelt Ajax wel lekker :)
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:56
Die Portugezen zijn allemaal hetzelfde... Al dat gejank...
Vind ik leuk
Sluisje +1068
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:56
Tenenkrommend deze idiote Fransman
Vind ik leuk
Objectief1 +2615
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:57
Hahaha wat weer een gehuil van de Ajacieden. Deze scheids fluit een prima pot dat ze in Nederland vrijwel altijd de scheidsrechter mee hebben wil niet zeggen dat, dat internationaal ook zo is.
Vind ik leuk
Buck Worrier +2651
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:58
Die 1 achter je naam verraad alle gebrek aan ironie
Vind ik leuk
JanTa48 +9142
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:59
Jij hebt je nickname tegen.
Vind ik leuk
Sluisje +1068
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:00
Haha, en dan deze naam dragen, lacher van de week uit het hoge noorden
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:58
Ik vind zijn beslissingen in de eerste helft discutabel. Hij is drie keer in aanstellerij getrapt. Tweede helft geef ik je gelijk.

En verder vind ik je commentaar over 'gehuil' onsportief.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 22:59]
Vind ik leuk
base +2319
woensdag 24 oktober 2018 om 00:09
Wat zal jij balen dat ze gewonnen hebben hahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahaha.
Vind ik leuk
Romarioo +872
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:57
Mr thijs Faber wat ben je toch een hater hoe durf je zou over mazraoui te spreken, zei je nou blind had ik je nog gelooft
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:57
Dat kan wel zijn en is ook zo, maar wat speelt Ajax schandelijk slecht. Imo.
Vind ik leuk
045Brunssum +1108
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:58
Lasse is nog slechter dan die Fransman
Vind ik leuk
aartstyle +2001
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:00
Alleen dat geel van die rechstback van Ajax was onterecht. Ziyech rolt wel leuk steeds maar er was telkens niks aan de hand als je de herhaling zag. Snap dat publiek in stadion geen herhaling heeft dus dat uitfluiten begrijp ik wel. Onana is soms gewoon een keeper met gekke fratsen. Geel terecht mijns inziens.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 22:00]
Vind ik leuk
DEWEE +2919
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:01
Pietertje in het blauw kom maar efkes wisselen
Vind ik leuk
Jc 74 +313
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:02
De scheids is idd niet best alleen moet Ajax scherper zijn in de duels passing en de bal beter aannemen zo voorkom je een hoop halve situaties en geef je die clown geen reden tot fluiten
Vind ik leuk
Come on Utreg +30141
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:07
Scheids is zwak.. Maar Ziyech is ook teveel op zoek naar de vrije trap mee. Niet in alle gevallen heeft hij daar recht op!
Vind ik leuk
NvC +9670
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:10
Franse scheidsrechters en Nederlandse clubs in Europa zijn geen goeie match. Kan me Feyenoord - AS Roma nog herinneren, dat was ook al zo’n kneus.
Vind ik leuk
Vinnie J +1911
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:31
Altijd anderen de scguld geven. Kijk eens naar het strijdplan van Aagje. Welk strijdplan? Die scheids doet t gewoon goed. Maar prima jullie weten altijd wel iets om te klagen. Beetje swartgallige humor hierzo.
Vind ik leuk
COYG +8524
dinsdag 23 oktober 2018 om 23:12
Welkom in de wereld van Franse scheidsrechters. Allemaal slecht maar bij lange na geen Turpin.
Vind ik leuk
Blueman +1102
dinsdag 23 oktober 2018 om 23:24
Heb je eindelijk eens een scheidsrechter die volgens de regels fluit en niet constant Ajax bevoordeelt. is het weer huilie huilie...
Vind ik leuk
base +2319
woensdag 24 oktober 2018 om 00:11
Nee hoor feestje feestje.
Vind ik leuk
woensdag 24 oktober 2018 om 00:41
Buquet-reeks
Vind ik leuk
woensdag 24 oktober 2018 om 00:41
Denk je dat je met die Clément Turpin alias Bennie alles gehad hebt wat Franse scheids betreft, krijg je deze droeftoeter 90 minuten lang je avond bederven. Que imbécile!
Vind ik leuk
Sunil010 +328
woensdag 24 oktober 2018 om 01:05
Niks mis met de scheids gewoon goed gefloten!

Ach ja als de scheids niet wordt uigefloten dan is het vaak je eigen team....😂😊😊
Vind ik leuk
woensdag 24 oktober 2018 om 08:17
Wat een drol
Vind ik leuk
woensdag 24 oktober 2018 om 09:52
Kom op soms wat vreemde beslissingen . Ik snap het hij geeft zomaar gele kaarten wat in Nederland nooit zou gebeuren bij Ajax hij gaf geen strafschop voor niets zoals bijna iedere week hier .En als je valt krijg je niet meteen weer de bal terug zoals in Nederland.dat noemen ze gewoon eerlijk fluiten ga er in Europa maar vast aan wennen
Vind ik leuk
vrijdag 26 oktober 2018 om 00:42
EERSTE GEMENEBESTEMMING:
Heeft u financiering nodig om uw eigen bedrijf op te starten of uw bedrijf uit te breiden? Heeft u geld nodig om uw schuld af te lossen? We geven leningen aan geïnteresseerde individuen en bedrijven die op zoek zijn naar een lening met goede trouw. Heeft u dringend behoefte aan een lening, neem dan contact met ons op.
E-mail: firstcommonwealthbk@gmail.com

Neem contact op voor meer informatie.
FIRST COMMONWEALTH
Mobiel: +1 850-745-5201
What'sApp: +1 862-621-9274
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws