Franse arbiter maakt geen vrienden tijdens Ajax-Benfica: 'Verreweg de slechtste'

    Franse arbiter maakt geen vrienden tijdens Ajax-Benfica: 'Verreweg de slechtste'

    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:50

    Ajax en Benfica gaan rusten met een stand van 0-0, na het laatste fluitsignaal van arbiter Ruddy Buquet. De Fransman heeft voor rust geen onuitwisbare indruk achtergelaten bij de kijkers: hij zou te pietluttig en te veel tegen Ajax fluiten, wat hem op gefluit vanuit het publiek kwam te staan. Een greep uit de reacties via Twitter:

    Lees meer over:Champions LeagueAjax

    Plaats een reactie

    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:52
    Hij wilt dat Benfica wint, maar wij zijn Ajax en laten dat niet gebeuren. Trots op ons aller Ajax en Amsterdam.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:54
    Die scheids wil zeker de nieuwe koning Toto worden
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:59
    Echt he
    Vind ik leuk
    Tfoe +3809
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:59
    EDIT VP: reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +895
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:54
    Calimero
    Vind ik leuk
    edje2307 +370
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:57
    is het leuk voor de tv?
    Je bent een echte fan zo te zien!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:00
    Ons aller Johan Cruijff Arena heeft plaats voor iets meer dan 50 duizend mensen. Als jij een stadion weet waar 7 miljoen Ajacieden in kunnen hoor ik het graag schatje.
    Vind ik leuk
    edje2307 +370
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:03
    Je bent juist een echte...lekker voor de tv.
    Vind ik leuk
    Romo +851
    woensdag 24 oktober 2018 om 08:16
    Die 7 miljoen hebben toch allemaal wel tt
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:25
    Juist wat een zielige mannetjes
    Hebben niet eens geld over om naar “hun” clubje te gaan maar wel lopen zeiken tegen iedereen hier op de site met hun handje in de broek
    Vind ik leuk
    HupHolland +2570
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:21
    uitverkocht
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 14:28
    Je hebt niet eens een seizoenskaart loser
    Vind ik leuk
    HupHolland +2570
    woensdag 24 oktober 2018 om 14:38
    Jij lult echt dom! Ik ga toch niet wekelijks 2 X 14 uur in het vliegtuig zitten om naar het stadium te gaan.

    Daarnaast zou ik een zeizoen-kaart voor een andere club kopen. ;-)

    Zo zie je maar weer wie de loser hierzo is. Niet weten waar je over praat en maar denken dat je alles weet.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3809
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:58
    Wat een drol die scheids brüür ....
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:58
    Zeg dat wel brüür
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1744
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:04
    Je kan veel zeggen over deze scheids maar hij fluit in iedergeval niet in het voordeel van ajax. Vond die scheids die psv had tegen inter nog erger trouwens die voor een overduidelijke handsbal van de keeper geen rood gaf. Ik denk dat ze instructies mee hebben gekregen om tegen nederlandse clubs te fluiten.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 22:06]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:05
    Dat was ook een drama scheids inderdaad.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3975
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:29
    Als hij ècht had gewild dat benfica wint dan had hij net een strafschop gegeven.

    Neemt niet weg dat hij wat warrig fluit
    Vind ik leuk
    Mari +9255
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:52
    Hij is gewoon op van de zenuwen
    en kent de doortraptheid van de Portugezen zo te zien niet
    Vind ik leuk
    Tfoe +3809
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:00
    hele juiste opmerking!
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:53
    Dit gaat gewoon nergens meer over, de VAR had dubbel betaald moeten worden als ze hier hadden gezeten
    Vind ik leuk
    Hupfean +4102
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:53
    Zo heb je de scheids mee en zo heb je m tegen.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46025
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:55
    Het is niet altijd feest...
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2268
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:57
    Nu maar hopen dat jullie er morgen ook lekker worden ingefloten... juichen !
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46025
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:02
    Kijk gewoon eens naar je eigen spel. Maak je kansen af en stel je niet zo afhankelijk op van de scheids.
    Vind ik leuk
    Sluisje +742
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:57
    Inderdaad, dus komend weekend maar een keer een rode kaart voor Pisvee
    Vind ik leuk
    Clutchy +715
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:58
    Morgen er weer met 0-3 af, laat me niet lachen
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:01
    Hahaha en dat zeggen jullie?
    Wist nog heel goed PSV - inter over niks krijgen.. tja het is niet altijd feest he😉
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46025
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:04
    Jullie zeiken altijd over het gras, de scheids, een bus.

    Ga gewoon voetballen en maak je kansen af. Ajax heeft zat kansen gehad, ja toch? Beloon jezelf.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 22:05]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:00
    Maar jullie klagen nooit zeker he nee want PSV is zo heilig als weet niet wat!.. oh ja hoor we maken onze kansen wel af 1-0😂😜
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46025
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:04
    Lul niet man. Je kruipt door het oog van de naald omdat de verdediger de bal omhoog lift en zijn keeper kansloos laat.
    Vier de overwinning, maar ben ook realistisch dat je hier gelukkig wegkomt.

    Het is goed voor Nederland.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 23:06]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:33
    Pakken jullie nou maar is wat punten... gaat toch zo goed in Eindhoven?? 0 punten vriend en morgen moet het gebeuren anders doen jullie weer niet mee in Europa
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 23:35]
    Vind ik leuk
    munkikiii +1935
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:53
    Echt Wat een scheids ongelofelijke beslissingen laat dingen ongestraft doorgaan en daar waar de bal gespeeld wordt gele kaarten man man man wat een trieste vent
    Vind ik leuk
    De aftrap +94
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:55
    Alle kaarten zijn gewoon terecht
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:03
    Allebei vanwege praten/wegwerpgebaar. Hopelijk spreekt Ten Hag de mannen ff toe in de rust. Deze scheids vraagt om zelfbeheersing. Alleen De Ligt aan het woord.
    Verder zijn niet alle beslissingen begrijpelijk Maar de meeste herhalingen stelden hem wel in het gelijk.
    Vind ik leuk
    munkikiii +1935
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:09
    Absoluut niet mee eens die kaart die masraoui krijgt ongelofelijk ! Die waus van Benfica springt tegen hem aan
    Vind ik leuk
    De aftrap +94
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:20
    Mazraoui vind ik persoonlijk veel te kort komen vandaag
    Vind ik leuk
    munkikiii +1935
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:48
    De is er maar 1 die veel tekort komt vandaag dat is ten hag met zijn waardeloze inzicht
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:55
    De winnende coach heeft altijd gelijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:54
    Tot in de laatste minuut van de naspeeltijd ;-)
    Vind ik leuk
    De aftrap +94
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:58
    Doelpunt terecht. Door de zwakte uit eindelijk van die nr 2 van Benfica. Gelijk afgestraft. Proficiat allen.
    Nu maar hopen dat PSV morgen een resultaat haalt. Voor het Nederlands voetbal
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:01
    Het aantal kansen dat Ajax nodig heeft is wel nog steeds te groot. Van de Beek had eerder.moeten worden gewisseld. Matig rendement. Inderdaad morgen allemaal voor PSV op de banken.
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1170
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:53
    De Benfica aanval is wel echt enorm slecht tbh, al een paar keer gezien hoe ze vrij voor de goal geen bal kunnen aannemen, verder speelt Ajax wel lekker :)
    Vind ik leuk
    De aftrap +94
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:55
    Wat een jank volk weer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:56
    Die Portugezen zijn allemaal hetzelfde... Al dat gejank...
    Vind ik leuk
    Sluisje +742
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:56
    Tenenkrommend deze idiote Fransman
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2633
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:57
    Hahaha wat weer een gehuil van de Ajacieden. Deze scheids fluit een prima pot dat ze in Nederland vrijwel altijd de scheidsrechter mee hebben wil niet zeggen dat, dat internationaal ook zo is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:58
    Die 1 achter je naam verraad alle gebrek aan ironie
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5489
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:59
    Jij hebt je nickname tegen.
    Vind ik leuk
    Sluisje +742
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:00
    Haha, en dan deze naam dragen, lacher van de week uit het hoge noorden
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:58
    Ik vind zijn beslissingen in de eerste helft discutabel. Hij is drie keer in aanstellerij getrapt. Tweede helft geef ik je gelijk.

    En verder vind ik je commentaar over 'gehuil' onsportief.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 22:59]
    Vind ik leuk
    base +2233
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:09
    Wat zal jij balen dat ze gewonnen hebben hahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahaha.
    Vind ik leuk
    Romarioo +68
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:57
    Mr thijs Faber wat ben je toch een hater hoe durf je zou over mazraoui te spreken, zei je nou blind had ik je nog gelooft
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:57
    Dat kan wel zijn en is ook zo, maar wat speelt Ajax schandelijk slecht. Imo.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:58
    Lasse is nog slechter dan die Fransman
    Vind ik leuk
    WRFM +228
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:58
    Jongens
    Alle beslissingen waren toch echt correct
    Ziyech heeft de vallende ziekte en heel ajax zeurt om kaarten vaoor de benfica
    Triest dit en ajax onwaardig
    Vind ik leuk
    aartstyle +1282
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:00
    Alleen dat geel van die rechstback van Ajax was onterecht. Ziyech rolt wel leuk steeds maar er was telkens niks aan de hand als je de herhaling zag. Snap dat publiek in stadion geen herhaling heeft dus dat uitfluiten begrijp ik wel. Onana is soms gewoon een keeper met gekke fratsen. Geel terecht mijns inziens.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 22:00]
    Vind ik leuk
    DEWEE +2373
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:01
    Pietertje in het blauw kom maar efkes wisselen
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1742
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:01
    Je kan ook zeggen dat Ajax het verdomd moeilijk heeft tegen Benfica. Het loopt niet lekker en dan is de scheids vaak het mikpunt. Goed hij fluit als een beginneling en ik hoop dat de UEFA dit meeneemt en hem een tijd lang geen wedstrijd op hoog niveau laat fluiten. Het ligt puur aan Ajax. Ze moeten de 2e helft nog beter hun best doen anders gaat Benfica er nog met de winst vandoor.
    Vind ik leuk
    Jc 74 +277
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:02
    De scheids is idd niet best alleen moet Ajax scherper zijn in de duels passing en de bal beter aannemen zo voorkom je een hoop halve situaties en geef je die clown geen reden tot fluiten
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26398
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:07
    Scheids is zwak.. Maar Ziyech is ook teveel op zoek naar de vrije trap mee. Niet in alle gevallen heeft hij daar recht op!
    Vind ik leuk
    NvC +4213
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:10
    Franse scheidsrechters en Nederlandse clubs in Europa zijn geen goeie match. Kan me Feyenoord - AS Roma nog herinneren, dat was ook al zo’n kneus.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1416
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:31
    Altijd anderen de scguld geven. Kijk eens naar het strijdplan van Aagje. Welk strijdplan? Die scheids doet t gewoon goed. Maar prima jullie weten altijd wel iets om te klagen. Beetje swartgallige humor hierzo.
    Vind ik leuk
    COYG +6102
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:12
    Welkom in de wereld van Franse scheidsrechters. Allemaal slecht maar bij lange na geen Turpin.
    Vind ik leuk
    Blueman +933
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:24
    Heb je eindelijk eens een scheidsrechter die volgens de regels fluit en niet constant Ajax bevoordeelt. is het weer huilie huilie...
    Vind ik leuk
    base +2233
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:11
    Nee hoor feestje feestje.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:41
    Buquet-reeks
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:41
    Denk je dat je met die Clément Turpin alias Bennie alles gehad hebt wat Franse scheids betreft, krijg je deze droeftoeter 90 minuten lang je avond bederven. Que imbécile!
    Vind ik leuk
    Sunil010 +197
    woensdag 24 oktober 2018 om 01:05
    Niks mis met de scheids gewoon goed gefloten!

    Ach ja als de scheids niet wordt uigefloten dan is het vaak je eigen team....😂😊😊
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 08:17
    Wat een drol
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:52
    Kom op soms wat vreemde beslissingen . Ik snap het hij geeft zomaar gele kaarten wat in Nederland nooit zou gebeuren bij Ajax hij gaf geen strafschop voor niets zoals bijna iedere week hier .En als je valt krijg je niet meteen weer de bal terug zoals in Nederland.dat noemen ze gewoon eerlijk fluiten ga er in Europa maar vast aan wennen
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 00:42
    EERSTE GEMENEBESTEMMING:
    Heeft u financiering nodig om uw eigen bedrijf op te starten of uw bedrijf uit te breiden? Heeft u geld nodig om uw schuld af te lossen? We geven leningen aan geïnteresseerde individuen en bedrijven die op zoek zijn naar een lening met goede trouw. Heeft u dringend behoefte aan een lening, neem dan contact met ons op.
    E-mail: firstcommonwealthbk@gmail.com

    Neem contact op voor meer informatie.
    FIRST COMMONWEALTH
    Mobiel: +1 850-745-5201
    What'sApp: +1 862-621-9274
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws