Slutsky bedankt Gözübüyük na razendsnelle rode kaart: Is niet cynisch bedoeld

    Slutsky bedankt Gözübüyük na razendsnelle rode kaart: "Is niet cynisch bedoeld"

    zondag 4 november 2018 om 07:59

    Vitesse-trainer Leonid Slutksy zag zijn ploeg liefst 75 minuten lang met een man minder spelen tegen PSV, na een snelle rode kaart van Danilo Doekhi. De Arnhemmers hielden de schade echter beperkt en verloren met 1-0 van de koploper.

    In gesprek met FOX Sports richtte de Russische trainer zich tot arbiter Serdar Gözübüyük. "Ik moet hem bedanken. Want dankzij hem hebben we kunnen testen hoe het zat met onze teamspirit. We hebben dan wel verloren vandaag, maar dit belooft wat voor de toekomst", aldus Slutsky. "Dit is niet cynisch bedoeld. Ik probeer het positieve van de situatie in te zien."

    De tien van Vitesse dreven PSV tot het uiterste. "Ik ben trots op mijn team. PSV heeft niet veel open kansen gehad. We hebben ook geprobeerd in de tegenaanval gevaarlijk te zijn. Vanavond hebben we geen punten gepakt, maar we hebben meer gewonnen", sluit Slutksy af.

    Lees meer over:EredivisieVitesse

    Plaats een reactie

    Plattekar bv +25344
    zondag 4 november 2018 om 08:03
    Wat kan hem de toekomst nou schelen. Die gaat naar Portugal
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1836
    zondag 4 november 2018 om 08:10
    Terechte rode kaart er zou meer kritiek moeten zijn op makkalie na deze speelronde. Tegen psv stooit hij met rode kaarten alsof hij pepernoten rond gooit (al 4 keer onterecht) maar gister kan ie 2 keer rood geven en doet ie het niet .
    Vind ik leuk
    Trekhaas +77
    zondag 4 november 2018 om 08:23
    Edit VP: Reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 08:43
    Ik geef je gelijk. Lozano is een goede speler maar de grootste aansteller en schwalbekoning van de ED. Geef mij maar Neres. Technisch ook veeeeel begaafder ( in de kleine ruimte).
    Vind ik leuk
    Trekhaas +77
    zondag 4 november 2018 om 08:45
    Edit VP: Reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 09:54
    Ik begrijp je. Je bent inmiddels na 4 jaar zo ontzettend gefrustreerd en velen uit Amsterdam met jou, dat logischerwijs de anti depressiva daar uitverkocht is. Probeer anders een keer een dikke joint, daar word je ook lekker rustig van.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 10:43
    Flauwe opmerking bij gebrek aan argumenten. In ieder geval heeft Ajax in die periode wel even de finale van de EL bereikt. Alleen achterlijke mensen zien die prestatie niet als een prijs.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 11:01
    Haha na zoveel jaren vroeger alleen tevreden zijn met 1ste plaats, worden door onze amsterdamse vrienden nu ook al van de eeuwige 2de plaats in toekomst? Met zo'n instelling en tevredenheid zou ik me toch maar is zorgen gaan maken. En wat word de nieuwe slogan? Wij zijn ajax wij zijn ook tevree met plek 2? Hahahahaha
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 11:21
    Als jij niet weet waarover ik schrijf, want begrijpend lezen is lastig, dan even tot 10 tellen en nog een keer lezen en dan pas reageren aub. Ajax is 4x achter elkaar kampioen geworden daarover hoor ik jouw gekwetter niet.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 11:54
    Het gaat over je tevredenheid met een finale plek. Waar ik voorheen alleen maar 3x cl of 4x en alle andere titels. Dus sta van je trotse 2de plek te kijken. Bedoel 3-0 tegen jullie is leuk, maar als psv nu 2de eindigt heb ja daar geen zak aan.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 11:01
    Dan zijn er veel achterlijke mensen. Of wacht......Ben jij misschien eigenlijk de achterlijke.....
    Vind ik leuk
    Afrotrap +108
    zondag 4 november 2018 om 11:12
    Hahaha, Dus je ziet het bereiken als een finale van een prijs. Het is een knappe prestatie maar het zegt alweer genoeg over hoelang ze in Amsterdam geen prijs meer hebben gezien dat je dat als prijs ziet.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 11:22
    In ieder geval was de rest van Europa , behalve die achterlijke boeren uit Eindhoven, wel verbaasd.
    Vind ik leuk
    komoanFC +2116
    zondag 4 november 2018 om 11:52
    Sowieso moet je als Ajacied de EL zien als troostprijs. In de CL meten de 'beste'n zich met elkaar.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1755
    zondag 4 november 2018 om 11:36
    Alleen prijsloze ajacieden zien dat als een prijs. Jullie zijn ook al 4 jaar 2e in de eredivisie dat is ook een prijs ?
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 12:53]
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 11:39
    Hoe vaak is jouw club 2 geëindigd ? En weet je waarom het hoofdkantoor van Philips vanuit Eindhoven naar Amsterdam verhuisd is ? Omdat men bij Philips genoeg had van de Eindhovense mentaliteit. Origineel waar hoor!
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    zondag 4 november 2018 om 12:45
    Tuurlijk...origineel waar.o.o.o.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1755
    zondag 4 november 2018 om 12:52
    In tegenstelling tot jou baal ik als PSV tweede wordt, en loop ik er niet over op te scheppen. Dus snap ik niet waarom jij mij vraagt hoe vaak PSV 2e is geworden......

    Het verhuizen van Philips naar Amsterdam heeft helemaal niets met PSV re maken. Als nu blijkt dat alle ziggo decoders door slavenarbeid gemaakt worden heeft dat dan iets met Ajax te maken ?

    Heb je nog goeie argumenten of was dit het ?
    Vind ik leuk
    Stranger +5119
    zondag 4 november 2018 om 12:38
    Ik heb altijd geleerd dat een tweede plaats betekent dat je de eerste plaats verloren hebt!
    Maar goed iedereen mag daar anders overdenken.
    En jaren zonder prijs dan kan ik dat ook nog wel een Bertje begrijpen. Is bij Feyenoord ook ooit geweest ( wat ik ook raar en vreemd vond)
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 13:12
    Als jij PSV goed vind spelen ben je serieus ZWAAR aan de dope.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 12:18
    Neres: 3 assists en 0,0 doelpunten in de ED dit seizoen.
    Lozano: 4 assists en 8 doelpunten.
    En dan nog durven te beweren dat Neres beter is dan Lozano. Tsja.......
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 13:11
    Heb je de CL gezien hoe Neres speel? Die Lozano bakt er helemaal niks van man.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 13:17
    Ja, CL kijk ik altijd.
    Neres: 7 wedstrijden CL: 1 doelpunt.
    Lozano: 5 wedstrijden CL; 3 doelpunten.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 13:21
    Hij heeft in de poule 1 goal gemaakt. En komt er gewoon niet aan te pas. Die andere goals was tegen een zeer matige tegenstander. Als je zag hoe Neres de verdediging van Bayern in de kleine ruimte overklaste dat zie ik Taco Chuckie niet doen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 13:35]
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 14:00
    Ik wel. Ik zag Chucky nog op het WK een schitterende doelpunt maken tegen Duitsland, nog een niveau hoge dan de CL. Niet alleen in de ED laat Chucky dit seizoen vele betere statistieken zijn t.o.v. Neres. Terwijl dit vorig seizoen nagenoeg gelijk was. Neres komt er dit jaar niet echt uit, zoals in zijn eerste seizoen bij Ajax. Ten Hag zet Neres niet voor niets zo vaak op de reservebank. De statistieken van Lozano daarentegen zijn wel goed. Gisteren speelde hij niet goed maar gaf wel een mooie assist en was verantwoordelijk voor die terecht gegeven rode kaart van die Vitesse-verdediger zoals dat ook gebeurde tegen Tottenham bij Lloris. En nee, dat waren beide geen schwalbes maar zware overtredingen op een doorgebroken speler.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 17:07
    Sorry...ik vindt Neres gewoon een sierlijke voetballer met een prachtige techniek...dat vindt ik van Lozano absoluut niet. Kwestie van smaak.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 17:10
    Dat is ook zo. Iedereen mag vinden wat hij wil en daar hoef je je niet voor te verontschuldigen. Wanneer jij Neres een betere / mooiere voetballer vindt dan Lozano, dan is dat jouw goed recht. Geen probleem.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11759
    zondag 4 november 2018 om 08:46
    Ga jij je maar voorbereiden op kerst met je nieuwe account en dan meteen schelden, welkom op vp. not.
    Vind ik leuk
    Trekhaas +77
    zondag 4 november 2018 om 08:48
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 09:58]
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 08:56
    je noemt het serieus een mening?hahahaha
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 08:56
    Je scheldt en probeert te beledigen, hoerige taco en doorgedraaide gek vind jij normale woorden, terechte counterattack. Tacos zijn inderdaad heerlijk, Hirving is niet gek en geen stumpert, maar juist een goed gemotiveerde prof, die door de eredivisiespelers en CL-keepers (Lloris) alleen maar ten koste van gele en rode kaarten kan worden gestuit. Ik lees hieronder ook je opmerking dat buitenlanders de dienst uitmaken, dat klopt dan weer wel, mexicaan Lozano is veruit de beste in eredivisie en maakt hier de dienst uit samen met marokkaan Ziyech, mooi dat deze allochtonen onze samenleving verrijken. Dus daarin compliment, dank dat je de meerwaarde van hen waardeert.
    Vind ik leuk
    Trekhaas +77
    zondag 4 november 2018 om 08:57
    Edit VP: Reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    Quareck +7185
    zondag 4 november 2018 om 09:05
    Idd, als je onderuit gehaald wordt het lef hebben om te gaan liggen, wat een gek! Jaloers kindje ben je.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 11:15
    Lozano kan een hele grote worden.......KAN!!!! Als kaarten aannaaien in de categorie goed gemotiveerd valt, heb je gelijk. Hij is beter als hij niet de jankert uithangt en gewoon zijn voeten laat spreken. Zolang hij dat laatste niet doet is het gewoon een misbaksel
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 12:06
    Het gooien met termen als jankert en misbaksel.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 12:11
    Duidelijke feiten, niet mijn probleem als jij daar moeite mee hebt
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 12:15
    Is je andere account trekhaas.
    Ik heb geen probleem met het FEIT dat jij je perceptie probeert te vervormen tot waarheid, zonder enig perspectief en nuance.
    Dus dat jij zo bent dat je laaghartige uitlatingen doet is slechts een constatering, geen probleem voor mij, heb er ook geen commentaar op gehad, slechts benoemd.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 17:23
    Sorry maar dit is wel erg subjectief. Frenkie de Jong, de Ligt en Ziyech zijn echt veel beter man! Niet voor niks dat de hele Europese Top achter deze spelers aanzitten.
    Alleen F de Jong gaat sowieso al het dubbele opleveren van Lozano.🙏
    Vind ik leuk
    Counterattack +11759
    zondag 4 november 2018 om 08:45
    Inderdaad omdat hij de eerste overtreding met geel bestrafte kon hij moeilijk de tweede rood geven, maar had 10 tegen 10 moeten staan. Elke scheidsrechter heeft net als spelers soms mindere wedstrijd. Kuipers begon vorige week streng en consequent maar begon daarna milder, hetgeen kaarten tegen feyenoord maar ook kaarten tegen ajax (en een penalty voor feyenoord ivm hands tagliafigo) scheelde, was ook geen sterke pot van hem.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 10:12
    Leg nou eens uit waarom die van Tagliafico wel een penalty was en die van Viergever niet dan? Zonder roze brilletje en met feiten en regels graag....
    En als je dan toch het regelboekje bij de hand hebt, kijk ook even naar het geval Handanovic....
    Vind ik leuk
    Counterattack +11759
    zondag 4 november 2018 om 11:58
    Viergever was eveneens een penalty, heb geen bril voor nodig. Handanovic is ook iedereen over eens. Het nemen van een analoge beslissing in situaties van Viergever en Tacliafigo door een arbiter wordt met clubvoorkeuren digitaal uitgelegd door supporters, ik nuanceer alleen maar en kan zelfs begrijpen dat Kuipers bij vd Heijden besloot om op de speler in te praten om ipv met kaarten door te praten de wedstrijd in de hand te krijgen. Was een bewuste keuze van hem.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 12:02
    Fair enough. Al was bij Viergever het effect groter geweest...vond je het van Handanovic nu een juiste beslissing of niet? Hij had er van mij afgemogen omdat dit voor psv beter was maar ik vond dit een juiste beslissing van de scheids.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11759
    zondag 4 november 2018 om 12:19
    Beslissingen van de scheids zijn veelal afwegingen. Een deel is duidelijk zwart of wit, veel is grijs en voor meerdere uitleg vatbaar. Daaroom misschien meer vrouwelijke arbiters, die kennen 50 shades of grey.
    Handanovic heeft de scheids besloten en dan accepteer je dat, behoudens als het evident fout is.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 12:27
    Heb je gister Nac nog gezien? Makkelie ging daar de fout in hé! Of de VAR.....volgens Sjoerd Mossou op Twitter waren ze net even leverworst aan het snijden 😂😂
    Vind ik leuk
    Counterattack +11759
    zondag 4 november 2018 om 13:19
    Was 2x rood, voor beiden 1, volgens mij.
    Ik denk dat Makkelie ook besefte dat de eerste gele kaart rood had moeten zijn, maar gezien de tweede zo snel erachter aankwam had hij het probleem dat hij consequent moest zijn, hetgeen zijn 2e keer geel verklaart. Maar zo zag ik het.
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1836
    zondag 4 november 2018 om 16:25
    Bij psv had ie ook rood gegeven als het geen rood was geweest. Deze haatmeneer heeft duidelijk iets tegen psv. Heeft in de laatste seizoenen alles tegen psv gefloten.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11759
    zondag 4 november 2018 om 16:28
    Als een scheidsrechter foutief fluit weet je tenminste wie verantwoordelijk is. Als een assistent of een VAR foutief zitten is dat veelal vrij anoniem. Dat zou veranderd moeten worden.
    Vind ik leuk
    Retweet +507
    zondag 4 november 2018 om 10:12
    Die kaart kon je vanaf de pass al zien aan komen....dat was de enige manier om een goal te voorkomen.... Helaas was Vitesse niet gekomen om te voetballen en hebben ze alles gedaan om het spel te verstoren en tijd te rekken. Deden ze goed. Ook een kwaliteit van PSV om daar doorheen te komen en het geduld te bewaren. Veel moeilijker dan Willem II die de boel helemaal opengooit in Amsterdam. En dan zeggen dat ze zo goed waren...het werd ze ook wel heel makkelijk gemaakt...had het nog wel willen zien als die goals niet hadden gevallen...
    Vind ik leuk
    Hertogtwan +203
    zondag 4 november 2018 om 10:33
    Als als als!! Je hebt altijd met keuzes van tegenstander te maken. Als Groningen vorige week nu gewoon een oveertreding op Dumfries had gemaakt, was het 1-1 gebleven. Als ....
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 10:34]
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 11:17
    Tot de rode kaart speelde Vitesse beter dan PSV. Dankzij de rode kaart werd het vooral storen en tijdrekken. Helaas. Met 11 -11 was PSV echt te kloppen.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 11:36
    Wat een gek zeg !
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 09:21
    Ach voorlopig nog even met een korreltje zout nemen Er zijn onderhand hier op VP ook al 4 Nederlandse trainers voorbijgekomen Wat dat betreft maakt hij wel de meeste kans Kan niet geloven dat buitenlandse clubs op dit moment op zoek zijn naar een Nederlandse trainer

    Snap wel wat hij bedoelt, hij omschrijft het weer mooi Mag graag luisteren naar deze ijsbeer
    Vind ik leuk
    Pieterke +53
    zondag 4 november 2018 om 09:29
    Lekker laten gaan. Hij kan helemaal niks sloetski
    Vind ik leuk
    VA1 +1840
    zondag 4 november 2018 om 15:25
    De nieuwe bijnaam van Lozano: Bambi
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 08:04
    De ere divisie wordt banana split. Aan het einde van het seizoen, komt Frans Bauer uit de VAR kast.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 08:27
    op het einde van het seizoen. gaat het pak van slutsky open en kruipt wendy van dijk eruit.... is de cirkel rond... ushi. dushi en slutsky
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 08:05
    En zo is het trots op het team hopelijk houden ze dit vast.
    Vind het echt onbegrijpelijk hoe weinig aandacht er besteed word aan die smerige dumbfries.

    Trapt darfalou op de hak indentiek aan de rode kaart die deze scheids aan bruns gaft tegen feyenoord en ook het doortrappen op clark was minimaal een gele kaart.
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +332
    zondag 4 november 2018 om 08:16
    Wij zijn geen 'top 3' club he, die worden vaak het hand boven het hoofd gehouden.... kunnen we niks tegen beginnen..
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4671
    zondag 4 november 2018 om 09:11
    Ja want Feyenoord heeft nogal wat beslissingen in hun voordeel gehad dit seizoen.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 09:40
    Feyenoord staat dan ook niet in de top 3.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4671
    zondag 4 november 2018 om 09:46
    Waar staan we dan Flippie?
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 09:48
    Telt dat als top 3?
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4671
    zondag 4 november 2018 om 10:01
    Als je op de 3e plek staat sta je in de top 3. De link is moeilijk te leggen maar het is echt zo. In 3e plek staat een 3 en in top 3 staat een 3.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 11:04
    Sssst niet verder vertellen maar hij kan niet tellen 🤫
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 10:04
    Over het algemeen telt de 3e plek wel als top 3?
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 11:06
    Dat de meest aanvallende teams meer voordeel hebben van de VAR is logisch, de VAR kijkt naar overtredingen in het strafschopgebied, waar aanvallende teams vaker komen, en daarnaast kijkt de VAR naar rode kaarten, maar dat kan overal op het veld gebeuren, al is het wel zo dat mindere spelers sneller een rode kaart krijgen omdat ze vaker aan de noodrem moeten trekken
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 11:09]
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 08:58
    jij was vast 1 van die doorgesnoven idioten die gisteren 90 minuten lang tegen het plexiglas lagen te stuiteren hahahaha
    Vind ik leuk
    Maan88 +4030
    zondag 4 november 2018 om 09:12
    En wat die gekke oussama zelf allemaal uitdeelde dat is wel gewoon normaal? Daarnaast neemt ie na elk fluitsignaal continue de bal mee en 10 meter verder loslaten om tijd te rekken!! Heeft die guzubuyuk 26x iets van gezegd maar niets aan gedaan, wordt niet over gezeurd, serero is gister 36x dood geweest als je hem zag liggen. Puur om kaarten aan te naaien! Kan wel zien dat het een ex ajacied is geweest kleine irritante toffeetje! En dan zeggen mensen ook nog iets van Lozano en dumfries :-D hou op hou op hahaha
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 09:52
    Jij vergelijkt tijdrekken met schoppen... sorry daar raak je me al kwijt.

    Daarnaast als psv met 10 man komt te staan in de champions league tegen b.v. barcelona wat gewoon (net als psv voor vitesse) een sterkere tegenstander is verwacht jij dus van psv dat ze geen tijdrekken om een punt over de streep te trekken...
    Vind ik leuk
    VA1 +1840
    zondag 4 november 2018 om 15:14
    Omdat PSV, in eigen huis notabene zielig gedrag vertoonde kan ik me voorstellen dat de tegenstander dat spelletje ook net zo vies gaat spelen of nog viezer, zeker met een rode kaart.
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    zondag 4 november 2018 om 16:04
    Het valt niet mee hè VA
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 10:14
    Je vergeet Hendrix tegen Odegaard....
    Vind ik leuk
    VA1 +1840
    zondag 4 november 2018 om 15:11
    Als je die kop van die gast al ziet... ga lekker in Turkije fluiten, gladde schapenpakkert
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    zondag 4 november 2018 om 16:00
    Topreactie VA1
    Vind ik leuk
    Trekhaas +77
    zondag 4 november 2018 om 08:20
    Edit VP: Reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    RoyalVw +6
    zondag 4 november 2018 om 08:20
    Wat is die Lozano levensgevaarlijk!

    Vind ik leuk
    Trekhaas +77
    zondag 4 november 2018 om 08:23
    Edit VP: Reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    stratumseind +172804
    zondag 4 november 2018 om 08:21
    leonid had het goed dichtgetimmerd na die terechte rode kaart en das zijn goed recht.
    Zijn team vocht voor wat het waard was maar het was gewoon wachten op de goal die 100% zou gaan vallen.
    Vind ik leuk
    Trekhaas +77
    zondag 4 november 2018 om 08:24
    Edit VP: Reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 08:58
    Scheldt niet en gebruikt geen taal die beledigende intenties heeft??
    Gelukkig geef je nu wel toe dat het een terechte rode kaart is....
    Vind ik leuk
    Trekhaas +77
    zondag 4 november 2018 om 09:00
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 10:00]
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 09:08
    Ik heb weer genoten gisterenavond van onze jongens die het publiek met hoog baltempo en druk op de bal in 2e helft prima vermaakten en ook zo aardig waren om de marge beperkt te houden zodat we tot het eind signaal op het puntje van onze stoel zaten. Heerlijke club, geweldig publiek.
    Ik geloof dat elders na 2-0 iedereen in slaap is gevallen. Forza PSV, wij juichen mee.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 10:16
    Dus......
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 12:10
    Dus verwijdert vp eindelijk de posts van ajax-supporter trekhaas. Misschien die aanspreken dan je preoccupatie met ons mooie PSV uit te dragen door de achtervolging voort te zetten op PSV-supporters.. :)))
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 12:25
    Als jij dan begint met het aanspreken van een stuk of 10 PSV trollen! Ik zeg er regelmatig iets van, deze comment heb ik niet gelezen want hij was al verwijdert! Maar jij vond jou comment wel realistisch gezien de wedstrijd gister begrijp ik...
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 15:53
    @ Liefhebber. Neem even de moeite om dit topic terug te lezen. Trekhaas heb ik op gereageerd gezien zijn schandalige opmerkingen. Pas later bleek hij een ajaxer te zijn.

    Het schelden gebeurt toch echt door de ajax-clan:
    -Sandokan 10.43: achterlijke mensen, 11.22 achterlijke boeren, 11.36 laten we dan nog gaan.
    -AlexNagy-deJong: 11.15 jankert, misbaksel. 12.31 knuppelrukker.

    Of met de intentie om te provoceren / denigreren
    -Michelangelo 08.43 aansteller, schwalbekoning, 13.21 tako chuckie, rest laat ik ook gaan.
    -PietvdHam 11.43 Lachertje, Rubish, 11.16 achterlijke mensen.
    Aktie en reactie
    Quareck schrijft om 09.05 jaloers kindje.
    VA1 om 08.05 smerige Dumbfries.
    Maan88 09.28 irritante toffeetje. irritante oussama.

    De opmerkingen van Trekhaas heb je niet gezien, zijn (rapporteer en reacties) tenslotte verwijderd.
    Had van mij ban mogen krijgen.

    Als ik op al die anderen had moeten reageren. Ik heb alleen de meest respectloze en racistische beantwoord (trekhaas), mag je me verwijten maar ik ben geen moderator en geen dominee, de vp site moet zelf haar grenzen stellen, ikzelf doe dat bij mezelf intrinsiek, andere vp bezoekers maken hun eigen afwegingen.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 18:45
    Ik begrijp je punt en het niveau daalt idd drastisch! Maar dat het alleen Ajacieden zijn vind ik wat kort door de bocht. Ik kan je ook zo wel 10 opnoemen die uit naam van PSV hier van alles neer kwakken! En heel vaak spreek ik trollen aan en rapporteer ze als het echt treurig is maar er loopt hier behoorlijk wat sneu volk rond.
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 18:46]
    Vind ik leuk
    Bullshit +1418
    zondag 4 november 2018 om 09:36
    Je gebrek aan aandacht is schrijnend en neemt gevaarlijke vormen aan.
    Voor je eigen veiligheid geef ik je een tip.
    Laat je behandelen voordat het te laat is. 🙄
    Vind ik leuk
    stratumseind +172804
    zondag 4 november 2018 om 09:03
    ik heb het met nieuwbakken trekhaas al weer gezien :
    die gaat direct op de houdoe en bedankt lijst.
    Vind ik leuk
    Quareck +7185
    zondag 4 november 2018 om 09:07
    Hij geeft een hele nieuwe dimensie aan de woorden jaloers, kansloos en laagbegaagd.
    Vind ik leuk
    Bullshit +1418
    zondag 4 november 2018 om 09:33
    Zegt de grootste randdebiel op CP.
    Het moet niet gekker worden. 😂😂
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 14:02
    Op 1 na dan..
    Vind ik leuk
    Bullshit +1418
    zondag 4 november 2018 om 14:58
    Wie dan, jij?
    Vind ik leuk
    Leedz +7033
    zondag 4 november 2018 om 08:36
    En maar met 1-0 winnen, best triest toch?
    Vind ik leuk
    Trekhaas +77
    zondag 4 november 2018 om 08:41
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 09:59]
    Vind ik leuk
    stratumseind +172804
    zondag 4 november 2018 om 08:58
    nee hoor 1-0 winst is ook winst
    Vind ik leuk
    ajaksiet +480
    zondag 4 november 2018 om 09:00
    Klopt en 4-0 verlies en 1-2 verlies, zijn gewoon 2 dikke nederlagen
    Vind ik leuk
    stratumseind +172804
    zondag 4 november 2018 om 09:03
    2 x 3-0 in 4 maanden ook
    Vind ik leuk
    Quareck +7185
    zondag 4 november 2018 om 09:09
    Elk jaar tweede worden, dan ben je de eerste verliezer
    Vind ik leuk
    Bullshit +1418
    zondag 4 november 2018 om 09:37
    😘😘
    Vind ik leuk
    Tebannet +142
    zondag 4 november 2018 om 08:54
    Kon je ook geel voor geven. Lozano viel wel prachtig alsof ie dood ging. Neres gaat nog door zelfs in strafschop gebied probeerd ie op de been te blijven.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172804
    zondag 4 november 2018 om 09:00
    we zullen neres een bloemetje sturen.........
    Hoe had lozano op de been moeten blijven na die tackle?
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 09:12
    De startsnelheid van Lozano en zijn demarrage is zodanig dat Jerommeke (Jeroen Blijlevens) PSV-supporter is geworden. Neres is ander type speler. Volgens Newton kun je na zo'n aanslag nooit blijven staan.
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    zondag 4 november 2018 om 12:55
    Laag IQ die Neres...
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 14:03
    Ja ok maar ja....ajacieden zijn dan ook wel stuk voor stuk ubermenschen he!
    Vind ik leuk
    ajaksiet +480
    zondag 4 november 2018 om 08:59
    Was gewoon rood, domme actie.
    Vind ik leuk
    Maan88 +4030
    zondag 4 november 2018 om 09:17
    Juist, niet meer en niet minder. Blijven staan ging niet op die snelheid en rood is niet alleen voor de manier van inkomen maar ook voor het neerhalen van een doorgebroken speler en daarmee een doelkans ontnemen. Bij Kali was het ook zeer duidelijk rood, daar juist wel om de manier van inkomen. En iedereen kent het verleden kali/Peterson dus hier had de var niet eens aan te pas hoeven komen de scheids zelf had dit al moeten zien.
    Vind ik leuk
    VA1 +1840
    zondag 4 november 2018 om 15:22
    Dan heb je zelf niet gevoetbald. Je kunt er makkelijk overheen springen op volle snelheid. Alleen dat kinderkopje zag dat hij niet recht op de keeper af ging en iets naar buiten werd gedreven toen die tackle kwam en daarom besloot hij zo aanstellerig te vallen en iemand een rode kaart aan te naaien. Ook dom van Doekhi, hij had het kunnen weten. Voor de wedstrijd dacht ie waarschijnlijk dat Lozano nog een jaar of twee jonger was dan hij zelf maar toen hij hoorde dat ie al 24 is en een paar kinderen heeft dacht ie op dat moment van die tackle met een man te maken te hebben. Niet dus.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 09:24
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het vrouwenvoetbal van tegenwoordig qua duels bijna leuker vind om te kijken dan de mannen. Die gaan tenminste niet bij het minste of geringste liggen janken als ze een tikje krijgen. Kom op gasten....voetbal is een fucking contactsport... Als je liever geen fysieke duels uitvecht ga dan lekker volleyballen ofzo
    Vind ik leuk
    Pieterke +53
    zondag 4 november 2018 om 09:26
    Deze rus kan helemaal niks ! Foor eraf na een rode kaart en niet linssen of odegaard. En dan helemaal top...bij 1-0 achter in de 90e min linksback clarck eraf en buttner erin wtf waarom geen aanvaller erbij of een aanvallende middenvelder in de slotfase
    Vind ik leuk
    HansVites +5011
    zondag 4 november 2018 om 09:27
    Misschien was het wel rood, maar dat die Mexicaan een smerige matennaaier is dat wisten we al lang, kotsmisselijk word ik van zulke gasten.
    Vind ik leuk
    Eendracht +16191
    zondag 4 november 2018 om 10:40
    Wacht ff...
    Dus Lozano wordt onderuit geschoffeld, de rode kaart is gewoon 100% terecht.
    Met geen mogelijkheid zou Chucky op de been zijn gebleven...
    Maar jij vindt hem daarom dus een matennaaier??
    Vind ik leuk
    HansVites +5011
    zondag 4 november 2018 om 13:18
    Lees mijn bericht nog eens als je het al gelezen hebt.
    Vind ik leuk
    Eendracht +16191
    zondag 4 november 2018 om 13:36
    Doe jezelf een plezier en pak de statistieken er gewoon bij.
    Zul je zien dat Chucky de speler is die veruit de meeste overtredingen/ aanslagen per wedstrijd te verduren krijgt.
    Begrijp me goed: dat rollebollen vind ik ook niks, moet hij ook niet doen.
    Maar jij vindt hem een matennaaier omdat anderen kaarten tegen hem krijgen...

    Simpel feitje:
    Kaarten vragen hoort niet bij voetbal, aanslagen op een speler echter ook niet.
    Als zijn tegenstanders nou een niet zouden proberen hem de wedstrijd uit te schoppen, hoeft hij ook niet als matennaaier op te treden..
    Vind ik leuk
    VA1 +1840
    zondag 4 november 2018 om 15:23
    Je kunt er makkelijk overheen springen op volle snelheid. Alleen dat kinderkopje zag dat hij niet recht op de keeper af ging en iets naar buiten werd gedreven toen die tackle kwam en daarom besloot hij zo aanstellerig te vallen en iemand een rode kaart aan te naaien. Ook dom van Doekhi, hij had het kunnen weten. Voor de wedstrijd dacht ie waarschijnlijk dat Lozano nog een jaar of twee jonger was dan hij zelf maar toen hij hoorde dat ie al 24 is en een paar kinderen heeft dacht ie op dat moment van die tackle met een man te maken te hebben. Niet dus.
    Vind ik leuk
    Eendracht +16191
    zondag 4 november 2018 om 16:14
    Ff wachten...
    Doekhi zet een onbesuisde tackle in, maar jij verwijt dus Chucky dat hij die niet ontwijkt....
    Vriend, ik heb nieuws voor je:
    Chucky HOEFT dat ook niet te doen. De regels zijn zo dat er wordt verwacht dat je REGLEMENTAIR de bal van de tegenstander ontfutselt.
    Jezelf als een raket vol in de loop van de tegenstander gooien is dat dus NIET..
    Chucky doet hier niks fout, hij zoekt de snelste route naar de goal (zijn goed recht) en Doekhi houdt hem daar onregelementair vanaf...
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    zondag 4 november 2018 om 16:03
    Daar hebben ze medicijnen voor Hansie
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1021
    zondag 4 november 2018 om 09:40
    PSV is buitencategorie in de Eredivisie. Ze hebben een moeilijke periode deze weken, desondanks 33 uit 11. Waar gaat dit eindigen, wie kan ze nog tegenhouden. Feyenoord heeft het moeilijk, Ajax doet het aardig..............
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 10:21
    PSV is inderdaad buitencategorie in snoekduiken en tegenstanders kaarten aansmeren en de KNVB stuurt ze de beste thuisfluiters
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1021
    zondag 4 november 2018 om 11:12
    Je reageert ook nog eens serieus op wat ik gepost heb........niet te filmen
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 14:05
    Nou ja serieus....
    Vind ik leuk
    johny +39
    zondag 4 november 2018 om 09:41
    Ik vind het treurig dat Pisvee iedere keer geholpen word door de scheidsrechters. Gözübüyük is sowieso de slechtste scheidsrechter wat op de Nederlandse velden rond loopt, ik begrijp dan ook niet dat de KNVB hem niet in de keuken kampioenschap divisie laat fluiten. Ere divisie is voor deze zwakke scheidsrechter te hoog gegrepen. Scheidsrechters moeten eens wat meer op die swalbe koning Lozano letten want hij staat wankelend op de benen. Lukt het spel van Psv om niet te scoren dan word de techniek van Lozano ingezet en dat is swalbe's te produceren voor het verkrijgen van vrije trappen of penalty's .Lozano weet dan ook dat de meeste scheidsrechters hier in trappen. Dat is het bekende spel van die Mexicanen. Enzo wilt dit Pisvee kampioen worden dit spel hoort bij Pisvee maar dit zie je niet bij Ajax daar word sportief gevoetbald en zeker Neres die laat op het veld zijn echte kwaliteit zien en die zie je geen swalbe's maken. En dit schrijft een Feyenoord supporter.
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 09:51]
    Vind ik leuk
    Eendracht +16191
    zondag 4 november 2018 om 10:45
    "Pisvee"..
    Vanaf dat moment hield ik al op om je serieus te nemen...
    Mensen die zo over een concurrent praten zijn bij uitstek niet in staat om objectief te reageren.
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    zondag 4 november 2018 om 12:56
    😭
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 14:07
    Hahahaha je bent een grappig ventje! Je krijgt op verjaardagen wss ook heel veel aaitjes over je bolletje en kneepjes in je wangetje!
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    zondag 4 november 2018 om 16:07
    Oh Johnyboy...
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4984
    zondag 4 november 2018 om 09:49
    Waar blijft nou de ophef die Kuipers vorige week wel kreeg. Bergwijn had zijn 2de geel moeten krijgen.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 09:50
    Kansloos, de stervende zwaan doet het weer, raak hem dan eens echt.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 10:15
    Lozano had het weer mooi voor elkaar gisteravond met zijn snoekduik want hij werd totaal niet geraakt.
    Waar is in hemelsnaam de VAR voor, wat ze moeten zien,zien ze niet
    Gozubuyuk is ook een geweldige thuisfluiter
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 14:08
    Hahaha jantje toch! Stoute jongen!
    Vind ik leuk
    Zomaarwat +215
    zondag 4 november 2018 om 10:43
    Vroeger kon je voor een paar centen de "Geinlijn" bellen en nu heb je op VP van die grappenmakers die beweren dat Lozano een schwalbe maakte. Er wordt schijnbaar nog steeds veel gesnoven in Neuzenstad! En gewoon blijven ontkennen … "En dat is niet eerlijk!"
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 10:45
    Netjes hoor van vitesse zo lang nog knap stand gehouden ze gingen na die rode kaart allemaal beetje meer geven waardoor psv het moeilijk had knap
    Vind ik leuk
    4everfcu +3165
    zondag 4 november 2018 om 12:21
    allemaal leuk een aardig maar psv wint gewoon al zijn wedstrijden en dat is geen toeval meer.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6843
    zondag 4 november 2018 om 12:55
    Zo te lezen was Leonid een groot aanhanger van wijlen Johan Cruijff, elk nadeel hebt zijn voordeel!!!
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 21:32
    Mooi gesproken Slutsky.
    Je mag echt trots op je jongens zijn.
    Hoop nu echt dat ze doortrekken.
    En vooral tegen mindere Teams op papier.
    Vind ik leuk
    Andreh +1177
    maandag 5 november 2018 om 07:24
    Gokbejuk weer, was geel, was niet een doodschop en er liep een speler van Vitesse in het midden op gelijke hoogte. Willekeur blijft ondanks de VAR.
    Weer een wedstrijd kapot gemaakt, en niets meer aan.
    Dit was wel een overtreding op Lozano, maar zeker een keer of 5 zo'n theater van deze Lozano, en de scheidsrechter trapt er iedere keer weer in. Waarom heeft zo'n goeie voetballer dit nodig?
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 07:27]
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1735
    maandag 5 november 2018 om 08:20
    Als Guzubuyuk Vitesse fluit weet je dat Vitesse discutabele penalty's en/of rode kaarten tegen krijgt. Dit seizoen Feyenoord uit ook weer. En nu weer. Keer op keer hetzelfde. Hoop dat hij ons de rest van het seizoen niet fluit. Uit bij Feyenoord was de eerste feyenoordgoal buitenspel. De tweede kwam voort uit een onterecht gegeven vrije trap. En nu deze discutabele rode kaart weer. De Vitesse supporter geeft het al aan op het moment dat we zien dat Guzubuyuk wordt aangesteld. En hij maakt het altijd waar.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 11:09
    Bedankt scheids
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws