Slutsky bedankt Gözübüyük na razendsnelle rode kaart: Is niet cynisch bedoeld

Slutsky bedankt Gözübüyük na razendsnelle rode kaart: "Is niet cynisch bedoeld"

Gepubliceerd: zondag 4 november 2018 om 07:59zo 04-11-2018 om 07:59

Vitesse-trainer Leonid Slutksy zag zijn ploeg liefst 75 minuten lang met een man minder spelen tegen PSV, na een snelle rode kaart van Danilo Doekhi. De Arnhemmers hielden de schade echter beperkt en verloren met 1-0 van de koploper.

In gesprek met FOX Sports richtte de Russische trainer zich tot arbiter Serdar Gözübüyük. "Ik moet hem bedanken. Want dankzij hem hebben we kunnen testen hoe het zat met onze teamspirit. We hebben dan wel verloren vandaag, maar dit belooft wat voor de toekomst", aldus Slutsky. "Dit is niet cynisch bedoeld. Ik probeer het positieve van de situatie in te zien."

De tien van Vitesse dreven PSV tot het uiterste. "Ik ben trots op mijn team. PSV heeft niet veel open kansen gehad. We hebben ook geprobeerd in de tegenaanval gevaarlijk te zijn. Vanavond hebben we geen punten gepakt, maar we hebben meer gewonnen", sluit Slutksy af.

Lees meer over:EredivisieVitesse

Plaats een reactie

Plattekar bv +35815
zondag 4 november 2018 om 08:03
Wat kan hem de toekomst nou schelen. Die gaat naar Portugal
Vind ik leuk
Herendivisie +1926
zondag 4 november 2018 om 08:10
Terechte rode kaart er zou meer kritiek moeten zijn op makkalie na deze speelronde. Tegen psv stooit hij met rode kaarten alsof hij pepernoten rond gooit (al 4 keer onterecht) maar gister kan ie 2 keer rood geven en doet ie het niet .
Vind ik leuk
Trekhaas +76
zondag 4 november 2018 om 08:23
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 08:43
Ik geef je gelijk. Lozano is een goede speler maar de grootste aansteller en schwalbekoning van de ED. Geef mij maar Neres. Technisch ook veeeeel begaafder ( in de kleine ruimte).
Vind ik leuk
Trekhaas +76
zondag 4 november 2018 om 08:45
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 12:18
Neres: 3 assists en 0,0 doelpunten in de ED dit seizoen.
Lozano: 4 assists en 8 doelpunten.
En dan nog durven te beweren dat Neres beter is dan Lozano. Tsja.......
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 13:11
Heb je de CL gezien hoe Neres speel? Die Lozano bakt er helemaal niks van man.
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 13:17
Ja, CL kijk ik altijd.
Neres: 7 wedstrijden CL: 1 doelpunt.
Lozano: 5 wedstrijden CL; 3 doelpunten.
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 13:21
Hij heeft in de poule 1 goal gemaakt. En komt er gewoon niet aan te pas. Die andere goals was tegen een zeer matige tegenstander. Als je zag hoe Neres de verdediging van Bayern in de kleine ruimte overklaste dat zie ik Taco Chuckie niet doen.
[Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 13:35]
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 14:00
Ik wel. Ik zag Chucky nog op het WK een schitterende doelpunt maken tegen Duitsland, nog een niveau hoge dan de CL. Niet alleen in de ED laat Chucky dit seizoen vele betere statistieken zijn t.o.v. Neres. Terwijl dit vorig seizoen nagenoeg gelijk was. Neres komt er dit jaar niet echt uit, zoals in zijn eerste seizoen bij Ajax. Ten Hag zet Neres niet voor niets zo vaak op de reservebank. De statistieken van Lozano daarentegen zijn wel goed. Gisteren speelde hij niet goed maar gaf wel een mooie assist en was verantwoordelijk voor die terecht gegeven rode kaart van die Vitesse-verdediger zoals dat ook gebeurde tegen Tottenham bij Lloris. En nee, dat waren beide geen schwalbes maar zware overtredingen op een doorgebroken speler.
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 17:07
Sorry...ik vindt Neres gewoon een sierlijke voetballer met een prachtige techniek...dat vindt ik van Lozano absoluut niet. Kwestie van smaak.
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 17:10
Dat is ook zo. Iedereen mag vinden wat hij wil en daar hoef je je niet voor te verontschuldigen. Wanneer jij Neres een betere / mooiere voetballer vindt dan Lozano, dan is dat jouw goed recht. Geen probleem.
Vind ik leuk
Counterattack +11552
zondag 4 november 2018 om 08:46
Ga jij je maar voorbereiden op kerst met je nieuwe account en dan meteen schelden, welkom op vp. not.
Vind ik leuk
Trekhaas +76
zondag 4 november 2018 om 08:48
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 09:58]
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 08:56
je noemt het serieus een mening?hahahaha
Vind ik leuk
Counterattack +11552
zondag 4 november 2018 om 08:45
Inderdaad omdat hij de eerste overtreding met geel bestrafte kon hij moeilijk de tweede rood geven, maar had 10 tegen 10 moeten staan. Elke scheidsrechter heeft net als spelers soms mindere wedstrijd. Kuipers begon vorige week streng en consequent maar begon daarna milder, hetgeen kaarten tegen feyenoord maar ook kaarten tegen ajax (en een penalty voor feyenoord ivm hands tagliafigo) scheelde, was ook geen sterke pot van hem.
Vind ik leuk
De Liefhebber +12810
zondag 4 november 2018 om 10:12
Leg nou eens uit waarom die van Tagliafico wel een penalty was en die van Viergever niet dan? Zonder roze brilletje en met feiten en regels graag....
En als je dan toch het regelboekje bij de hand hebt, kijk ook even naar het geval Handanovic....
Vind ik leuk
Counterattack +11552
zondag 4 november 2018 om 11:58
Viergever was eveneens een penalty, heb geen bril voor nodig. Handanovic is ook iedereen over eens. Het nemen van een analoge beslissing in situaties van Viergever en Tacliafigo door een arbiter wordt met clubvoorkeuren digitaal uitgelegd door supporters, ik nuanceer alleen maar en kan zelfs begrijpen dat Kuipers bij vd Heijden besloot om op de speler in te praten om ipv met kaarten door te praten de wedstrijd in de hand te krijgen. Was een bewuste keuze van hem.
Vind ik leuk
De Liefhebber +12810
zondag 4 november 2018 om 12:02
Fair enough. Al was bij Viergever het effect groter geweest...vond je het van Handanovic nu een juiste beslissing of niet? Hij had er van mij afgemogen omdat dit voor psv beter was maar ik vond dit een juiste beslissing van de scheids.
Vind ik leuk
Counterattack +11552
zondag 4 november 2018 om 12:19
Beslissingen van de scheids zijn veelal afwegingen. Een deel is duidelijk zwart of wit, veel is grijs en voor meerdere uitleg vatbaar. Daaroom misschien meer vrouwelijke arbiters, die kennen 50 shades of grey.
Handanovic heeft de scheids besloten en dan accepteer je dat, behoudens als het evident fout is.
Vind ik leuk
De Liefhebber +12810
zondag 4 november 2018 om 12:27
Heb je gister Nac nog gezien? Makkelie ging daar de fout in hé! Of de VAR.....volgens Sjoerd Mossou op Twitter waren ze net even leverworst aan het snijden 😂😂
Vind ik leuk
Counterattack +11552
zondag 4 november 2018 om 13:19
Was 2x rood, voor beiden 1, volgens mij.
Ik denk dat Makkelie ook besefte dat de eerste gele kaart rood had moeten zijn, maar gezien de tweede zo snel erachter aankwam had hij het probleem dat hij consequent moest zijn, hetgeen zijn 2e keer geel verklaart. Maar zo zag ik het.
Vind ik leuk
Herendivisie +1926
zondag 4 november 2018 om 16:25
Bij psv had ie ook rood gegeven als het geen rood was geweest. Deze haatmeneer heeft duidelijk iets tegen psv. Heeft in de laatste seizoenen alles tegen psv gefloten.
Vind ik leuk
Counterattack +11552
zondag 4 november 2018 om 16:28
Als een scheidsrechter foutief fluit weet je tenminste wie verantwoordelijk is. Als een assistent of een VAR foutief zitten is dat veelal vrij anoniem. Dat zou veranderd moeten worden.
Vind ik leuk
Retweet +826
zondag 4 november 2018 om 10:12
Die kaart kon je vanaf de pass al zien aan komen....dat was de enige manier om een goal te voorkomen.... Helaas was Vitesse niet gekomen om te voetballen en hebben ze alles gedaan om het spel te verstoren en tijd te rekken. Deden ze goed. Ook een kwaliteit van PSV om daar doorheen te komen en het geduld te bewaren. Veel moeilijker dan Willem II die de boel helemaal opengooit in Amsterdam. En dan zeggen dat ze zo goed waren...het werd ze ook wel heel makkelijk gemaakt...had het nog wel willen zien als die goals niet hadden gevallen...
Vind ik leuk
Hertogtwan +538
zondag 4 november 2018 om 10:33
Als als als!! Je hebt altijd met keuzes van tegenstander te maken. Als Groningen vorige week nu gewoon een oveertreding op Dumfries had gemaakt, was het 1-1 gebleven. Als ....
[Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 10:34]
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 11:17
Tot de rode kaart speelde Vitesse beter dan PSV. Dankzij de rode kaart werd het vooral storen en tijdrekken. Helaas. Met 11 -11 was PSV echt te kloppen.
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 11:36
Wat een gek zeg !
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 09:21
Ach voorlopig nog even met een korreltje zout nemen Er zijn onderhand hier op VP ook al 4 Nederlandse trainers voorbijgekomen Wat dat betreft maakt hij wel de meeste kans Kan niet geloven dat buitenlandse clubs op dit moment op zoek zijn naar een Nederlandse trainer

Snap wel wat hij bedoelt, hij omschrijft het weer mooi Mag graag luisteren naar deze ijsbeer
Vind ik leuk
Pieterke +394
zondag 4 november 2018 om 09:29
Lekker laten gaan. Hij kan helemaal niks sloetski
Vind ik leuk
VA1 +3070
zondag 4 november 2018 om 15:25
De nieuwe bijnaam van Lozano: Bambi
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 08:05
En zo is het trots op het team hopelijk houden ze dit vast.
Vind het echt onbegrijpelijk hoe weinig aandacht er besteed word aan die smerige dumbfries.

Trapt darfalou op de hak indentiek aan de rode kaart die deze scheids aan bruns gaft tegen feyenoord en ook het doortrappen op clark was minimaal een gele kaart.
Vind ik leuk
Erik-Vites +1000
zondag 4 november 2018 om 08:16
Wij zijn geen 'top 3' club he, die worden vaak het hand boven het hoofd gehouden.... kunnen we niks tegen beginnen..
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
zondag 4 november 2018 om 09:11
Ja want Feyenoord heeft nogal wat beslissingen in hun voordeel gehad dit seizoen.
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 09:40
Feyenoord staat dan ook niet in de top 3.
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
zondag 4 november 2018 om 09:46
Waar staan we dan Flippie?
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 09:48
Telt dat als top 3?
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
zondag 4 november 2018 om 10:01
Als je op de 3e plek staat sta je in de top 3. De link is moeilijk te leggen maar het is echt zo. In 3e plek staat een 3 en in top 3 staat een 3.
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 11:04
Sssst niet verder vertellen maar hij kan niet tellen 🤫
Vind ik leuk
Orphen89 +3919
zondag 4 november 2018 om 10:04
Over het algemeen telt de 3e plek wel als top 3?
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 11:06
Dat de meest aanvallende teams meer voordeel hebben van de VAR is logisch, de VAR kijkt naar overtredingen in het strafschopgebied, waar aanvallende teams vaker komen, en daarnaast kijkt de VAR naar rode kaarten, maar dat kan overal op het veld gebeuren, al is het wel zo dat mindere spelers sneller een rode kaart krijgen omdat ze vaker aan de noodrem moeten trekken
[Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 11:09]
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 08:58
jij was vast 1 van die doorgesnoven idioten die gisteren 90 minuten lang tegen het plexiglas lagen te stuiteren hahahaha
Vind ik leuk
Maan88 +6426
zondag 4 november 2018 om 09:12
En wat die gekke oussama zelf allemaal uitdeelde dat is wel gewoon normaal? Daarnaast neemt ie na elk fluitsignaal continue de bal mee en 10 meter verder loslaten om tijd te rekken!! Heeft die guzubuyuk 26x iets van gezegd maar niets aan gedaan, wordt niet over gezeurd, serero is gister 36x dood geweest als je hem zag liggen. Puur om kaarten aan te naaien! Kan wel zien dat het een ex ajacied is geweest kleine irritante toffeetje! En dan zeggen mensen ook nog iets van Lozano en dumfries :-D hou op hou op hahaha
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 09:52
Jij vergelijkt tijdrekken met schoppen... sorry daar raak je me al kwijt.

Daarnaast als psv met 10 man komt te staan in de champions league tegen b.v. barcelona wat gewoon (net als psv voor vitesse) een sterkere tegenstander is verwacht jij dus van psv dat ze geen tijdrekken om een punt over de streep te trekken...
Vind ik leuk
VA1 +3070
zondag 4 november 2018 om 15:14
Omdat PSV, in eigen huis notabene zielig gedrag vertoonde kan ik me voorstellen dat de tegenstander dat spelletje ook net zo vies gaat spelen of nog viezer, zeker met een rode kaart.
Vind ik leuk
Chucky +846
zondag 4 november 2018 om 16:04
Het valt niet mee hè VA
Vind ik leuk
De Liefhebber +12810
zondag 4 november 2018 om 10:14
Je vergeet Hendrix tegen Odegaard....
Vind ik leuk
VA1 +3070
zondag 4 november 2018 om 15:11
Als je die kop van die gast al ziet... ga lekker in Turkije fluiten, gladde schapenpakkert
Vind ik leuk
Chucky +846
zondag 4 november 2018 om 16:00
Topreactie VA1
Vind ik leuk
Trekhaas +76
zondag 4 november 2018 om 08:20
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
Tebannet +206
zondag 4 november 2018 om 08:54
Kon je ook geel voor geven. Lozano viel wel prachtig alsof ie dood ging. Neres gaat nog door zelfs in strafschop gebied probeerd ie op de been te blijven.
Vind ik leuk
Chucky +846
zondag 4 november 2018 om 12:55
Laag IQ die Neres...
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 14:03
Ja ok maar ja....ajacieden zijn dan ook wel stuk voor stuk ubermenschen he!
Vind ik leuk
ajaksiet +1308
zondag 4 november 2018 om 08:59
Was gewoon rood, domme actie.
Vind ik leuk
Maan88 +6426
zondag 4 november 2018 om 09:17
Juist, niet meer en niet minder. Blijven staan ging niet op die snelheid en rood is niet alleen voor de manier van inkomen maar ook voor het neerhalen van een doorgebroken speler en daarmee een doelkans ontnemen. Bij Kali was het ook zeer duidelijk rood, daar juist wel om de manier van inkomen. En iedereen kent het verleden kali/Peterson dus hier had de var niet eens aan te pas hoeven komen de scheids zelf had dit al moeten zien.
Vind ik leuk
VA1 +3070
zondag 4 november 2018 om 15:22
Dan heb je zelf niet gevoetbald. Je kunt er makkelijk overheen springen op volle snelheid. Alleen dat kinderkopje zag dat hij niet recht op de keeper af ging en iets naar buiten werd gedreven toen die tackle kwam en daarom besloot hij zo aanstellerig te vallen en iemand een rode kaart aan te naaien. Ook dom van Doekhi, hij had het kunnen weten. Voor de wedstrijd dacht ie waarschijnlijk dat Lozano nog een jaar of twee jonger was dan hij zelf maar toen hij hoorde dat ie al 24 is en een paar kinderen heeft dacht ie op dat moment van die tackle met een man te maken te hebben. Niet dus.
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 09:24
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het vrouwenvoetbal van tegenwoordig qua duels bijna leuker vind om te kijken dan de mannen. Die gaan tenminste niet bij het minste of geringste liggen janken als ze een tikje krijgen. Kom op gasten....voetbal is een fucking contactsport... Als je liever geen fysieke duels uitvecht ga dan lekker volleyballen ofzo
Vind ik leuk
Pieterke +394
zondag 4 november 2018 om 09:26
Deze rus kan helemaal niks ! Foor eraf na een rode kaart en niet linssen of odegaard. En dan helemaal top...bij 1-0 achter in de 90e min linksback clarck eraf en buttner erin wtf waarom geen aanvaller erbij of een aanvallende middenvelder in de slotfase
Vind ik leuk
HansVites +6695
zondag 4 november 2018 om 09:27
Misschien was het wel rood, maar dat die Mexicaan een smerige matennaaier is dat wisten we al lang, kotsmisselijk word ik van zulke gasten.
Vind ik leuk
Chucky +846
zondag 4 november 2018 om 16:03
Daar hebben ze medicijnen voor Hansie
Vind ik leuk
johny +98
zondag 4 november 2018 om 09:41
Ik vind het treurig dat Pisvee iedere keer geholpen word door de scheidsrechters. Gözübüyük is sowieso de slechtste scheidsrechter wat op de Nederlandse velden rond loopt, ik begrijp dan ook niet dat de KNVB hem niet in de keuken kampioenschap divisie laat fluiten. Ere divisie is voor deze zwakke scheidsrechter te hoog gegrepen. Scheidsrechters moeten eens wat meer op die swalbe koning Lozano letten want hij staat wankelend op de benen. Lukt het spel van Psv om niet te scoren dan word de techniek van Lozano ingezet en dat is swalbe's te produceren voor het verkrijgen van vrije trappen of penalty's .Lozano weet dan ook dat de meeste scheidsrechters hier in trappen. Dat is het bekende spel van die Mexicanen. Enzo wilt dit Pisvee kampioen worden dit spel hoort bij Pisvee maar dit zie je niet bij Ajax daar word sportief gevoetbald en zeker Neres die laat op het veld zijn echte kwaliteit zien en die zie je geen swalbe's maken. En dit schrijft een Feyenoord supporter.
[Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 09:51]
Vind ik leuk
Chucky +846
zondag 4 november 2018 om 12:56
😭
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 14:07
Hahahaha je bent een grappig ventje! Je krijgt op verjaardagen wss ook heel veel aaitjes over je bolletje en kneepjes in je wangetje!
Vind ik leuk
Chucky +846
zondag 4 november 2018 om 16:07
Oh Johnyboy...
Vind ik leuk
Roeptoeter +18677
zondag 4 november 2018 om 09:49
Waar blijft nou de ophef die Kuipers vorige week wel kreeg. Bergwijn had zijn 2de geel moeten krijgen.
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 10:15
Lozano had het weer mooi voor elkaar gisteravond met zijn snoekduik want hij werd totaal niet geraakt.
Waar is in hemelsnaam de VAR voor, wat ze moeten zien,zien ze niet
Gozubuyuk is ook een geweldige thuisfluiter
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 14:08
Hahaha jantje toch! Stoute jongen!
Vind ik leuk
Zomaarwat +263
zondag 4 november 2018 om 10:43
Vroeger kon je voor een paar centen de "Geinlijn" bellen en nu heb je op VP van die grappenmakers die beweren dat Lozano een schwalbe maakte. Er wordt schijnbaar nog steeds veel gesnoven in Neuzenstad! En gewoon blijven ontkennen … "En dat is niet eerlijk!"
Vind ik leuk
4everfcu +5466
zondag 4 november 2018 om 12:21
allemaal leuk een aardig maar psv wint gewoon al zijn wedstrijden en dat is geen toeval meer.
Vind ik leuk
El Cazador +9346
zondag 4 november 2018 om 12:55
Zo te lezen was Leonid een groot aanhanger van wijlen Johan Cruijff, elk nadeel hebt zijn voordeel!!!
Vind ik leuk
Realist1892 +1598
zondag 4 november 2018 om 21:32
Mooi gesproken Slutsky.
Je mag echt trots op je jongens zijn.
Hoop nu echt dat ze doortrekken.
En vooral tegen mindere Teams op papier.
Vind ik leuk
Andreh +1203
maandag 5 november 2018 om 07:24
Gokbejuk weer, was geel, was niet een doodschop en er liep een speler van Vitesse in het midden op gelijke hoogte. Willekeur blijft ondanks de VAR.
Weer een wedstrijd kapot gemaakt, en niets meer aan.
Dit was wel een overtreding op Lozano, maar zeker een keer of 5 zo'n theater van deze Lozano, en de scheidsrechter trapt er iedere keer weer in. Waarom heeft zo'n goeie voetballer dit nodig?
[Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 07:27]
Vind ik leuk
Eddy T67 +2537
maandag 5 november 2018 om 08:20
Als Guzubuyuk Vitesse fluit weet je dat Vitesse discutabele penalty's en/of rode kaarten tegen krijgt. Dit seizoen Feyenoord uit ook weer. En nu weer. Keer op keer hetzelfde. Hoop dat hij ons de rest van het seizoen niet fluit. Uit bij Feyenoord was de eerste feyenoordgoal buitenspel. De tweede kwam voort uit een onterecht gegeven vrije trap. En nu deze discutabele rode kaart weer. De Vitesse supporter geeft het al aan op het moment dat we zien dat Guzubuyuk wordt aangesteld. En hij maakt het altijd waar.
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 11:09
Bedankt scheids
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws