'Ik heb tot de dag van vandaag nul procent spijt van mijn vertrek bij Heracles'

    'Ik heb tot de dag van vandaag nul procent spijt van mijn vertrek bij Heracles'

    Gepubliceerd: maandag 12 november 2018 om 16:19ma 12-11-2018 om 16:19

    Paul Gladon heeft 'nul procent spijt' van zijn transfer naar Wolverhampton Wanderers in 2016. De Nederlandse spits belandde bij de Engelse club al snel op een zijspoor. Inmiddels speelt Gladon voor het Belgische Sint-Truiden.

    "Het was een mooie stap om naar Wolverhampton te gaan. De trainer die mij haalde, Walter Zenga, was enthousiast. Hij zei dat hij mij de tijd ging geven. Ik mocht gelijk spelen bij hem", blikt de targetman terug met ELF Voetbal. 

    "Maar als hij na een wedstrijdje of vijf ontslagen wordt en er komt een ander, dan wordt het moeilijk. Dat was mijn probleem. Ik heb niet de tijd gekregen om mij aan te passen."

    Gladon had het avontuur voor geen goud willen missen. "Ik heb tot de dag van vandaag nul procent spijt. Ik denk dat heel veel mensen met mij wilden ruilen en ook die stap wilden maken naar Wolverhampton. Ik ben eerder trots dat ik voor zo'n club heb mogen spelen."

    Plaats een reactie

    maandag 12 november 2018 om 16:23
    Altijd fijn als er maar de helft van het interview in het artikel wordt gezet.
    Vind ik leuk
    Andre As +3175
    maandag 12 november 2018 om 16:24
    Er komen nog minimaal drie delen. Zo werkt dat hier.
    Vind ik leuk
    Aal +22566
    maandag 12 november 2018 om 19:14
    Dat is de wolf in schaapskleren die VP heet.
    Vind ik leuk
    haruun +915
    maandag 12 november 2018 om 16:23
    Financieel was het sowieso een goede stap, maar met het voetbal dat Wolves nu speelt was er geen plek voor Gladon. Geen schande, hij heeft mooi kunnen cashen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 16:27
    Mooie stap voor zo een middelmatige speler jammer voor hem dat het zo gelopen is anders had die nu kampioen geweest in championschip en premier league gespeeld al was dat ook veel te hoog gegrepen voor hem . Nu gewoon weer het niveau waar die hoort maar wel veel centjes en ervaring rijker
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 16:28]
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 16:28
    Het was ook een hele merkwaardige transfer vanuit het perspectief van Wolves dat daarvoor in Chinese handen was gekomen en torenhoge ambities uitspraak en flink wilde investeren, in dezelfde periode werden bijv. Helder Costa van Benfica gehaald en Ivan Cavaleiro van Monaco, wel spelers die iets konden toevoegen, terwijl Gladon daar bij lange na niet het niveau voor heeft, een totaal zinloze aankoop.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 16:35]
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2109
    maandag 12 november 2018 om 16:35
    Was ook best wel een probleempje dat ze daar ineens serieus werk gingen maken van promotie en echt goede spelers gingen halen.
    Vind ik leuk
    Humberto01 +528
    maandag 12 november 2018 om 16:43
    Natuurlijk heeft Paul geen spijt, hij heeft daar flink zijn zakken kunnen vullen en als klap op de vuurpijl kwam daar ook nog eens een flinke kampioenspremie bij als gevolg van de promotie naar de PL. Hij heeft in het kampioensteam geen seconde gespeeld! Heeft zijn zaakwaarnemer goed voor hem geregeld 😉

    Bovendien is Heracles met deze deal er ook niet slechter van geworden. 😂
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 16:47]
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 17:16
    Die kans moet je ook pakken als een Gladon. Zulke kansen voor spelers met zijn kwaliteit komen niet vaak voorbij.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 18:45
    Dat is wederzijds. Lijkt me sterk dat Heracles wel spijt heeft van t laten gaan van deze lantarenpaal.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34255
    maandag 12 november 2018 om 19:21
    Als je als Paul Gladon de kans krijgt om naar Engeland te gaan moet je dat vooral doen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 21:55
    Snap ik, je gaat toch niet op dat kutgras spelen. Weg uit de ED met die velden
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws