Memphis: 'Sommige spelers vinden het geweldig, ik heb er niks mee'

    Memphis: 'Sommige spelers vinden het geweldig, ik heb er niks mee'

    Gepubliceerd: donderdag 15 november 2018 om 06:50do 15-11-2018 om 06:50

    Memphis Depay probeert zich zo min mogelijk aan te trekken van de schouderklopjes die hij al maanden krijgt. Bij zijn club Olympique Lyon én bij Oranje gaat het voortvarend met de 24-jarige aanvaller. Memphis houdt beide benen op de grond. 

    Positieve stukjes over hemzelf vermijdt de voormalig PSV'er dan ook. "Sommige spelers vinden het geweldig om dingen over zichzelf te lezen, ik heb daar niks mee. Ik geef mezelf niet snel schouderklopjes. Vrienden zeggen: je mag trots zijn op jezelf. Maar daar is het nu niet de tijd voor", zegt Memphis in gesprek met de Volkskrant. 

    Hij heeft nog steeds de ambitie om de absolute wereldtop te halen. Maar: "Uiteindelijk heb je altijd in je hoofd dat je de beste wil zijn. Het speelt alleen niet meer op de voorgrond. Ik kan heel erg genieten van een Frenkie de Jong, van een Iniesta. Messi, Ronaldo. Dat zijn allemaal geweldige voetballers waarvan ik blij ben dat ik soms met ze op het veld sta. Terwijl vroeger... wilde ik de competitie met ze aan. Dat is veranderd."
    .

    Poll

    Gaat Memphis alsnog de wereldtop halen?

    (7005 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 15 november 2018 om 06:58
    Zet hij frenkie toch ff in een mooi rijtje voetballers.
    Vind ik leuk
    GetRekt +1804
    donderdag 15 november 2018 om 07:42
    Frenkie is toch ook gewoon de beste? ;)
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    donderdag 15 november 2018 om 07:01
    Memphis zat op de tribune bij de 3-0 winst op ajax , toen kon hij ook genieten gezien zijn reactie. Deze stand was al met de rust bereikt overigens. Memphis THA BOMB
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 07:04
    Jij schudt ze ook uit je mouw hè!
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 07:05
    Hij is goed genoeg voor de subtop in europa, de top van europa kan depay niet aan.
    Vind ik leuk
    Entombed +1209
    donderdag 15 november 2018 om 07:13
    Tja, Manchester United is ook een erg moeilijk verhaal sinds sir Alex weg is. Maar nu in Frankrijk doet hij het echt prima, plus hij is duidelijk nog groeiende.

    Waarom wil iedereen zo graag iemand afschrijven. Is dat goed voor je eigen gevoel oid?
    Vind ik leuk
    Bint +59
    donderdag 15 november 2018 om 07:20
    Memphis krijgt die goede berichtjes natuurlijk helemaal niet mee als hij zijn vingers in zijn oren heeft..
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 07:22
    Je vraagt jezelf echt af hoe kan zo'n jongen uit de jeugd van PSV komen, geweldenaar, nog jong, komt er wel
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 07:23]
    Vind ik leuk
    derksen +8912
    donderdag 15 november 2018 om 07:45
    Denk dat het voor Memphniks eerst heel belangrijk is dat die een basis plaats verovert bij lyon want iedereen ken wel ineens hem weer in de hemel praten maar al weken heb die geen basis plaats
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33846
    donderdag 15 november 2018 om 08:39
    Hij stond de afgelopen paar potjes gewoon in de basis.
    Vind ik leuk
    Leozao +5499
    donderdag 15 november 2018 om 08:26
    Memphis:ik begin hem al meer te mogen, en wens hem succes in de stap naar een (absolute) topclub. Ik weet nog niet exact waar zijn grens ligt.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 08:44
    Hoe beter hij het doet des te beter hij in Oranje is lijkt mij. Zijn grens is idd moeilijk aan te geven maar hij heeft de tijd!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33846
    donderdag 15 november 2018 om 08:38
    Ga je ook eens normaal gedragen, helpt ook veel.
    Vind ik leuk
    Doenorma +96
    donderdag 15 november 2018 om 09:37
    Wat is normaal gedrag...dat is verschillend voor elke situatie, cultuur, land, subcultuur etc. Als hij zich gedragen had zoals jij was hij dan zover gekomen? Wel leuk hoor dat een hoop mensen blaten maar wees ervan bewust dat jezelf eigenlijk niet eens kan tippen aan dit soort jongens en de positie waarin ze verkeren. Vanaf de zijlijn is het makkelijk om onzin uit te kramen he
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws