FC Emmen-basisklant gaat niet met spelersbus terug: Ik blijf lekker in Groningen

FC Emmen-basisklant gaat niet met spelersbus terug: "Ik blijf lekker in Groningen"

Gepubliceerd: woensdag 12 december 2018 om 19:15wo 12-12-2018 om 19:15

Laatste update: woensdag 12 december 2018 om 19:39wo 12-12-2018 om 19:39

Glenn Bijl, verdediger van FC Emmen, is zondagavond eerder thuis dan zijn ploeggenoten na de uitwedstrijd tegen FC Groningen. Bijl woont in Groningen en daarom hoeft hij niet met de spelersbus terug naar Emmen na de wedstrijd. 

"We hebben allemaal twee jokers en die mag je elk seizoen inzetten. Dat betekent dat je met eigen vervoer naar huis mag na de wedstrijd", legt Bijl uit in gesprek met FOX Sports. Zondag speelt hij met Emmen in zijn eigen woonplaats. "Deze wedstrijd is wel heel dichtbij, dus dan hoef ik niet heen en weer. Dan blijf ik lekker in Groningen."

"Ik denk dat ik wel mijn joker inzet voor de terugweg", aldus Bijl, die niet op de fiets naar de wedstrijd kan. "Van tevoren moeten we wel een sportmaaltijd hebben, dus ik ga er niet op de fiets heen." Of hij na Groningen - Emmen direct de kroeg in duikt? "Als we drie punten pakken: zeker weten, haha!"

Plaats een reactie

Aal +22907
woensdag 12 december 2018 om 19:17
En dan nu het weerbericht met Piet Paulusma....
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 19:17
Wat een nieuws zeg en dit vlak voor een hele belangrijke wedstrijd van een of ander cluppie uit de hoofdstad........;-)
Vind ik leuk
FCG1971 +3936
woensdag 12 december 2018 om 19:20
De kroeg gaat hem niet worden voor Glen. Emmen gaat voor de bijl.


Vind ik leuk
elmagico070 +23167
woensdag 12 december 2018 om 19:22
Hou dit soort nieuws lekker regionaal.
Vind ik leuk
Hoogeveen +6026
woensdag 12 december 2018 om 21:49
Voor mij toch zeker wel 'Nieuws uit de regio'..

Altijd leuk om te lezen :')
Vind ik leuk
Tim +4861
donderdag 13 december 2018 om 15:25
Tsja het moet erg vervelend zijn als je in zo'n gigantisch land als Nederland woont en dan nieuws leest dat zich maar liefst 200km verderop afspeelt. Ik zou je sterk willen aanraden het in de toekomst alleen bij je plaatselijke sufferdje te houden, anders raakt je nieuwsgaring veel te vertroebeld.
Vind ik leuk
elmagico070 +23167
donderdag 13 december 2018 om 15:34
Zou zeggen houdt het lekker bij jullie plaatselijke amateurclubje en val de rest er niet mee lastig aub.
Vind ik leuk
Tim +4861
donderdag 13 december 2018 om 15:37
Uit dit soort reacties blijkt altijd maar weer dat er daadwerkelijk chimpansees en gibbons rondlopen met een hoger IQ dan sommige mensen. Ik wens je alle sterkte toe met zó dom zijn, zal vast niet eenvoudig zijn.
Vind ik leuk
elmagico070 +23167
donderdag 13 december 2018 om 16:20
Insgelijks👍
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 19:22
Even snel douchen en dan ongeacht het resultaat pints drinken bij The Dog's Bollocks. 😁
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
woensdag 12 december 2018 om 19:25
Haha emmen gaat daar geen 3 punten pakken.
Hoop dat ze er zo snel mogelijk uit vliegen.
Vind ik leuk
Hertogtwan +413
woensdag 12 december 2018 om 19:31
Net als Inter gisteren? Bedoel je zoiets? Laat Drenthe ook een mooie eredivisie hebben. Alleen grasveld erin!!
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
woensdag 12 december 2018 om 19:35
Hebben ze de centen niet voor.
Vind ik leuk
Koenbres +1594
woensdag 12 december 2018 om 19:26
Ongeloofelijk dat sommige fans berichten van hun eigen club continue toejuichen en dat als er dan 1 keer in de zoveel tijd een bericht over bijvoorbeeld Emmen komt gelijk commentaar gaan leveren
Vind ik leuk
Nietkoeroe +2739
woensdag 12 december 2018 om 19:27
Snapte... helemaal Ajax, PSV en Feyenoord berichten. Er is al zoveel nutteloos nieuws op deze site van die clubs en zodra Emmen voorbij komt of een andere kleine club is t gelijk zeiken..
Vind ik leuk
Nietkoeroe +2739
woensdag 12 december 2018 om 19:26
Pff wat een gezeur over de nieuwswaarde van dit bericht.. reageer dan lekker niet
Vind ik leuk
El Lobo +2108
woensdag 12 december 2018 om 19:27
Milieuvriendelijk bezig die Bijl
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 19:33
Lekker feesten in je eentje tussen alle Groningers die balen dat zij hebben verloren. Zal een leuk feestje zijn dan.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6071
woensdag 12 december 2018 om 19:37
Nou , het is misschien niet het allerbelangrijkste bericht ,maar ik lees dit liever dan elke dag 20 dezelfde verhalen over de top 3 van nederland
Vind ik leuk
Mama +386
woensdag 12 december 2018 om 20:00
Helemaal mee eens. En van die “ jokers “ had ik nog nooit van gehoord,en kan dat wel waarderen . Er is zoveel meer dan de “ grote clubs “
Vind ik leuk
Lucien1978 +6071
woensdag 12 december 2018 om 20:36
Precies. Zonder de kleintjes bestonden de grotere clubs niet eens
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 21:48
Bijl had gewoon bij groningen moeten blijven desnoods tijdelijk verhuren. Prima speler uit de regio.
Vind ik leuk
Prodix +14
donderdag 13 december 2018 om 15:36
Of een lekkere steak komen eten :)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws