'Ik heb een goede band met Van den Brom, ondanks dat mijn positie klote is'

    'Ik heb een goede band met Van den Brom, ondanks dat mijn positie klote is'

    Gepubliceerd: woensdag 12 december 2018 om 19:26wo 12-12-2018 om 19:26

    Mats Seuntjens baalt ervan dat John van den Brom na het huidige seizoen vertrekt. De spits is lovend over de trainer, ondanks dat hij niet altijd in de basis begint bij de Alkmaarders. 

    "Het kwam toch even binnen toen het officieel werd", reageert Seuntjens op het vertrek van 'Brom' in gesprek met NHNieuws. "Ik heb een goede band met de trainer, ondanks dat mijn positie een beetje klote is. Hij is heel transparant en open naar mij toe, dat vind ik echt mooi van de trainer."

    "Van den Brom heeft hier vijf mooie jaren gehad. Helaas nooit een echte prijs kunnen pakken, maar wel mooi overwinterd in de Europa League natuurlijk. Al met al heeft hij hele succesvolle jaren gehad, ondanks dat je niet iets tastbaars hebt. Maar wel twee keer in de bekerfinale gestaan."

    Maandag werd bekend dat Van den Brom AZ na het huidige seizoen verlaat. Arne Slot is vanaf volgend seizoen de hoofdtrainer van de Eredivisie-subtopper. 

    Plaats een reactie

    woensdag 12 december 2018 om 19:29
    Sodemieter op slijmbal, je bent gewoon blij dat van der Brom weggaat.
    Vind ik leuk
    broedkip +1851
    woensdag 12 december 2018 om 19:31
    Liever dan een huichelaar.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37449
    woensdag 12 december 2018 om 19:35
    Denk dat mats het oprecht meent. John is een prima vent.
    Vind ik leuk
    035 +6630
    woensdag 12 december 2018 om 19:35
    Lekker bot VIP.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 19:42
    Bot? Nee, rechtstreeks want ik hou er niet van om ergens omheen te draaien.
    Vind ik leuk
    thebigeasy +618
    woensdag 12 december 2018 om 19:51
    Okay lomp dan
    Vind ik leuk
    035 +6630
    woensdag 12 december 2018 om 19:58
    hahaha, Lig in een deuk
    Vind ik leuk
    RenW +2031
    woensdag 12 december 2018 om 19:58
    Je bepaalt hier wel wat een ander bedoeld.
    En dat is een aanname.
    Vind ik leuk
    GetRekt +1871
    woensdag 12 december 2018 om 19:43
    Waarom slijmen bij een trainer die weggaat?
    Vind ik leuk
    broedkip +1851
    woensdag 12 december 2018 om 19:31
    Netjes Mats. Het is ook de waarheid als je de selecties die AZ had. v.d. Brom is in het laatste jaar min of meer bewust in de steek gelaten door Huiberts door niets in te kopen. Dat is de grote glibber bij AZ die Huiberts met z'n gladjakkers gezicht. Kan in een adem genoemd worden met die van Rijnsoever.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5683
    woensdag 12 december 2018 om 19:54
    Waar is hij in de steek gelaten dan?

    Er had misschien een centrale verdediger bijgemogen.
    Verder heeft AZ slechts pech.
    Vind ik leuk
    broedkip +1851
    woensdag 12 december 2018 om 20:06
    Voordat het seizoen begon wist v.d. Brom al dat dit zijn laatste jaar was. Is door AZ zelf bevestigd. Wat heeft Huiberts gedaan om van AZ een elftal te maken wat goed aan de competitie kon beginnen? Niets helemaal niets. Die Johnson werd gehaald terwijl de Cup wedstrijden al achter de rug waren en hij was nog niet speelklaar en geblesseerd ook een wanvertoning van jou Maxie. Wat heeft hij in de achterste twee gezien ? Die Griek en Vlaar? Dan ben je bij voorbaat ONGESCHIKT als TD. Iets erbij gehaald ja twee nietszeggende spelers wil je daar, zoals jou Maxie zei de top drie aanvallen? Doordat het achterin zo'n bende was werd ook het prachtige middenveld uit elkaar gehaald en moest Koopmeiners achterin de boel redden. Wiens fout is dat, ja weer jou Maxie.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 19:31
    Waardering voor onze nieuwe trainer ???
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 19:41
    Laat advocaat maar blijven maat.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 20:06
    Mag ook maar weet niet of dat lukt met Dikkie maat .
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 20:28
    Denk gewoon dat die nog een jaartje blijf.
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3552
    woensdag 12 december 2018 om 20:05
    Mats krijgen jullie er gratis bij !
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +4401
    woensdag 12 december 2018 om 19:33
    Zijn spel is klote, dus zijn positie in de selectie is ook klote.
    Vind ik leuk
    035 +6630
    woensdag 12 december 2018 om 19:37
    Jouw opmerking ook. :-)
    Vind ik leuk
    G.Kopf +3155
    woensdag 12 december 2018 om 19:34
    Had ie liever keeper geweest dan?
    Vind ik leuk
    035 +6630
    woensdag 12 december 2018 om 19:38
    Mooi Nederlands........
    Vind ik leuk
    G.Kopf +3155