'Hard gelag voor AS Roma: rivaal Lazio hoopt op winterse deal met FC Barcelona'

'Hard gelag voor AS Roma: rivaal Lazio hoopt op winterse deal met FC Barcelona'

Gepubliceerd: zondag 6 januari 2019 om 12:51zo 06-01-2019 om 12:51

Malcom besloot afgelopen zomer op het allerlaatste moment niet voor AS Roma, maar voor FC Barcelona te kiezen. In Camp Nou komt de Braziliaan echter nauwelijks aan de bak. Volgens Sport lonkt nu alsnog een overstap naar de Italiaanse hoofdstad.

Het is niet AS Roma, maar stadgenoot en rivaal SS Lazio dat dit keer achter de 21-jarige aanvaller aanzit. De Biancocelesti hoopt Malcom een half jaar te huren van Barça, zo weet de Catalaanse sportkrant. Lazio-directeur Igli Tare en voorzitter Claudio Lotito hebben contact opgenomen met de Spaanse kampioen over een winterse deal.

De 21-jarige Malcom, die herstelt van een enkelblessure, kwam tot dusver slechts vijf keer in actie in de Primera Division, waarvan één keer als basisspeler. Daarin wist hij nog niet te scoren. Een verhuur aan Lazio moet zijn ontwikkeling ten goede komen. Eerder deze week werd nog gemeld dat Marcel Brands Malcom naar Everton probeert te halen.

Afgelopen zomer leek Malcom Bordeaux te verruilen voor Roma. De Braziliaan stond op het punt om naar de Italiaanse hoofdstad te vliegen toen Barça roet in het eten gooide met een bod van 41 miljoen euro. Malcom vertrok vervolgens niet naar Rome, maar naar Barcelona.

Poll

Gaat Malcom slagen bij Barcelona?

(3862 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 6 januari 2019 om 12:58
Zo jammer dat hij zijn kunsten niet kan laten zien bij barcalona. Hoop dat brands hem.naar everton kan halen
Vind ik leuk
power +6529
zondag 6 januari 2019 om 13:07
Hij krijg niet zoveel spelminuten dat is het...hoe kan hij zijn kunsten dan?
Vind ik leuk
power +6529
zondag 6 januari 2019 om 13:00
Jammer dat hij niet zo veel spelminuten krijg verder en goed speler niks mis mee, hij werk harder dan Dembele vind ik.
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 13:01]
Vind ik leuk
Adje80 +9602
zondag 6 januari 2019 om 14:47
Dembele is wel een stuk beter dan malcolm..ik heb deze aankoop sowieso nooit begrepen voor een club als Barcelona
Vind ik leuk
power +6529
zondag 6 januari 2019 om 15:09
Eerlijk gezegt Malcom is een hardwerker die alles geeft aan Barca. Dembele is talentvol speler jammer voor zijn mentaliteit dat past niet bij een club netals Barca.
Vind ik leuk
Adje80 +9602
zondag 6 januari 2019 om 16:00
Malcolm maakt Barcelona niet beter. Als ze dembele kunnen motiveren maakt die Barcelona wel beter. Zijn gedrag is uiteraard niet goed maar hij is ook nog jong.
Vind ik leuk
power +6529
zondag 6 januari 2019 om 16:15
Hij krijg 12miljoen euro per jaar als nog motiveren, Barca heeft tot nu alles aan gedaan om thuis te laten voelen, maar helaas hij doet zelf niks aan.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28464
zondag 6 januari 2019 om 13:00
Tja, niemamd weigert Barca. Malcom ook niet.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 13:04
2.5 jaar geleden weigerde Sanchez Barcelona nog en koos voor Ajax 😉
Vind ik leuk
Come on Utreg +28464
zondag 6 januari 2019 om 13:43
Uitzondering op de regel!
Vind ik leuk
Paulhuynh +637
zondag 6 januari 2019 om 13:54
Hoe weet je dat?
Vind ik leuk
Johnny Cash +8047
zondag 6 januari 2019 om 14:00
Onana
Vind ik leuk
Come on Utreg +28464
zondag 6 januari 2019 om 14:14
Die kwam over van Barcelona. En wellicht gaat hij weer terug..
Vind ik leuk
Johnny Cash +8047
zondag 6 januari 2019 om 14:32
Ja maar hij kon bij barca blijven maar die kon hem geen basis plek garanderen. Zie hem eerlijk gezegd ook niet terug gaan voor op de bank te zitten
Vind ik leuk
Adje80 +9602
zondag 6 januari 2019 om 14:50
Bij Barcelona had onana nooit een basisplek gekregen, ter stegen is de onbetwiste nr 1 en als die tegen zou vallen kopen ze toch een keeper van 100 miljoen. Onana had geen naam dus had deze stap nodig.. Maar het niveau Barcelona zie ik hem ook niet halen maar nog wel een stapje hoger dan ajax.
Vind ik leuk
Johnny Cash +8047
zondag 6 januari 2019 om 14:59
Een dordmund zou ik als hij weggaat ( wat van mij niet hoeft ) een mooie club vinden voor hem. Die hebben volgens mij ook geen geweldige keeper op dit moment
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +19510
zondag 6 januari 2019 om 13:01
Ik zou voor Everton kiezen, al zijn ze in Italië natuurlijk ook gek op donkere spelers😑
Vind ik leuk
Malaga036 +387
zondag 6 januari 2019 om 13:03
Is toch ook geen speler voor barça, dat de laatste jaren ook zn eigen visie kwijt lijkt te zijn met de ene na de andere miskoop
Vind ik leuk
Iefmeister +7919
zondag 6 januari 2019 om 13:03
Is niks voor Engeland
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 13:11
Ja deze maand , is het touw trekkers maand .
Vind ik leuk
Roeptoeter +9505
zondag 6 januari 2019 om 13:18
Gewoon een trieste manier van Barcelona om Monchi terug te pakken. Dat die het lef had om voor Roma te kiezen niet voor Barcelona is de basis van deze kinderachtige praktijken van Barcelona.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 13:22
Laat van Seumeren hem een half jaartje huren.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:12
Hij is welkom bij ons.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 13:50
Ja ik weet niet wat Barça nou aan het doen is. Ze hadden met Dembelé al een goede winger erbij. Ja zou houd je geen poen over voor de Ligt of de Jong.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:48
Het zou wel beter zijn als ie zich laat verhuren uiteraard. Vooraf kon hij ook wel weten dat ie geen kans maakte bij Barcelona als Coutinho, Messi en Dembele daar spelen. Lazio, AS Roma of een Dortmund bijvoorbeeld zouden mooie clubs zijn om jezelf te laten verhuren.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:14
Malcom heeft groen licht gekregen en is er vanavond gewoon bij tegen getafe

Jammer dat die niet de kansen kreeg om zichzelf te bewijzen, want hij kan het wel
Vind ik leuk