'Afgeketste Barça-transfer Frenkie de Jong komt door wraak van grote baas PSG'

'Afgeketste Barça-transfer Frenkie de Jong komt door wraak van grote baas PSG'

Gepubliceerd: donderdag 17 januari 2019 om 12:24do 17-01-2019 om 12:24

Laatste update: donderdag 17 januari 2019 om 12:41do 17-01-2019 om 12:41

Frenkie de Jong is op weg naar Paris Saint-Germain en dat heeft alles te maken met de machtige voorzitter Nasser Al-Khelaifi. Althans, dat schrijft El Mundo Deportivo. De Catalaanse sportkrant probeert donderdag te verklaren waarom De Jong zijn mondelinge akkoord met FC Barcelona heeft 'verbroken'.

De laatste maanden schreef El Mundo Deportivo bijna dagelijks over De Jong. Vorige week werd nog gemeld dat de Ajax-middenvelder (21) zijn jawoord had gegeven aan Barcelona, dat echter tóch een blauwtje lijkt te lopen. De Catalaanse krant pakte woensdag uit het met het nieuws dat De Jong ondanks een mondeling akkoord afziet van een transfer naar Barça en kiest voor Paris Saint-Germain.

PSG-baas Al-Khelaifi staat aan de basis van de transfercoup, schrijft El Mundo Deportivo. De Jong zou het 'sportieve project' van Barcelona aanvankelijk hebben verkozen boven PSG en Manchester City. De contractduur (vijf seizoenen) en het salaris dat zaakwaarnemer Ali Dursun eiste, werd bovendien geaccepteerd door Barça, waardoor er veel optimisme heerste wat betreft de komst van De Jong.

De belangstelling van Barça voor Adrien Rabiot zou de zaak drastisch hebben veranderd. Al-Khelaifi voert een koude oorlog met de Catalaanse grootmacht en kon naar verluidt niet leven met het idee dat Rabiot gratis en voor niets de overstap zou maken naar Camp Nou. Om wraak te nemen, legde de grote baas van PSG een niet te weigeren bod van 75 miljoen euro neer bij Ajax en werd De Jong verleid met een megasalaris.

De transfers van zowel De Jong als Rabiot zijn overigens nog niet rond.

Lees ook: Frenkie de Jong: "Ik weet niet of ik het bekend ga maken aan het publiek"

Plaats een reactie

peesjeevee +3223
donderdag 17 januari 2019 om 12:27
Wat gek! Had dit totaal niet verwacht weer iets over frenkie.
Vind ik leuk
RonnieX1989 +3486
donderdag 17 januari 2019 om 12:31
Lekker huilen!
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 13:30
Hij huilt toch helemaal niet?
Vind ik leuk
#SchaalNr34 +1213
donderdag 17 januari 2019 om 12:34
en maar blijven reageren
Vind ik leuk
peesjeevee +3223
donderdag 17 januari 2019 om 12:37
Iemand moet het toch aangeven.. Iedere niet ajacied is er onderhand wel klaar mee.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:44
Pppffff zeg dat wel.
Hij gaat zowiezo weg......
Had gehoopt dat hij sportief zou kiezen maar helaas. Geld gaat boven alles
Vind ik leuk
ReneAjax +10865
donderdag 17 januari 2019 om 13:24
Als je die artikelen echt eens goed had gelezen, dan had je geweten dat Frenkie meer kans op speeltijd bij PSG heeft dan bij Barca.
Het is JUIST dat hij voor het sportieve aspect kiest.
Liever spelen bij PSG, dan banken bij Barca.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 januari 2019 om 13:25]
Vind ik leuk
Groen +4578
donderdag 17 januari 2019 om 12:45
@peesje
Zelfs de meeste Ajacieden zijn hier nu ook wel klaar mee. Ik wel in ieder geval.
Vind ik leuk
Neus +403
donderdag 17 januari 2019 om 12:58
+1
Vind ik leuk
#SchaalNr34 +1213
donderdag 17 januari 2019 om 13:03
en toch blijf je lekker klikken en reageren.

Misschien iets meer met je eigen club bezig zijn?
Vind ik leuk
Elohim +1886
donderdag 17 januari 2019 om 13:30
Zo, zet jij jezelf nu even weg als krankzinnig!
Vind ik leuk
JanTa48 +9428
donderdag 17 januari 2019 om 12:34
Wen er maar aan want van de zomer gaat het nog veel gekker worden. VP geeft alleen maar door wat er in de buitenlandse media geschreven wordt en die gaan vooral over Frenkie en Mathijs omdat deze voor NL begrippen voor ongekende hoge bedragen zullen gaan vertrekken bij Ajax.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 januari 2019 om 12:35]
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:45
VP is nou eenmaal een amateuristische site die leeft van knip-en-plak werk van andere sites, vooral van Voetbal International. Je zou je toch bijna afvragen of mensen die werken voor VP zich wel eens schamen voor het aantal schaamteloze clickbait topics dat ze maken van de artikelen van VI.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 januari 2019 om 12:48]
Vind ik leuk
#Keizerout +50426
donderdag 17 januari 2019 om 12:54
Je hoeft hier niet te komen toch?
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:57
De enige twee redenen dat ik hier nog kom is door het eenvoudige reactie-systeem en de snelle berichtgeving. Bovendien is de enige directe concurrent van VP VZ, en laat ik je vertellen, al is het een onschuldige, grappige opmerking die je maakt onder een topic. Is het niet inhoudelijk, dan wordt je reactie zonder pardon verwijdert. Da's ook niks.
Vind ik leuk
#Keizerout +50426
donderdag 17 januari 2019 om 13:07
Ja, lastig.
Ik denk alleen niet dat ze zich schamen. Ze verdienen op vrij onschuldige manier hun geld.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 13:10
Nou, ze pakken wel gewoon stukken van artikelen waarvoor je normaal gesproken moet betalen. Dat vind ik niet onschuldig.
Vind ik leuk
#Keizerout +50426
donderdag 17 januari 2019 om 13:14
Leuk punt. Ik weet niet precies waar de grens ligt.
De VI advocaten hebben er geen probleem mee lijkt het.
Vind ik leuk
JanTa48 +9428
donderdag 17 januari 2019 om 14:37
VP is geen amateuristische site (hoewel sommige zaken voor verbetering vatbaar zijn) maar zijn net als voetbalzone een doorgeefluik van wat er in de media op voetbalgebied te melden valt omdat een eigen voetbalredactie die zelf op pad gaat veel te duur is.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:34
Vraagje: waarom heet psv nog psv eigenlijk?
Philips sponsort toch niet meer?!
Esv zou het nu moeten zijn denk ik!?
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:39
En Philips zit tegenwoordig in Rotterdam
Vind ik leuk
fernjef +1969
donderdag 17 januari 2019 om 12:49
Tsja, liever Rotterdam dan Eindhoven... Zelfs Philips denkt er zo over...
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 13:17
Hahaha 😂
Goud
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:51
En Philips Cocu is ook weg
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 13:09
En phillips begon in Amsterdam...
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 13:16
😂😂👍

Kickie wordt hélemaal gek
Vind ik leuk
ReneAjax +10865
donderdag 17 januari 2019 om 13:29
En er is geen Philips werknemer die meer bij de Philips Sport Vereniging voetbalt.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 13:38
Niet toch!?
👍😏
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 januari 2019 om 13:38]
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 14:54
Toch wel. Je bent niet helemaal ( of helemaal niet ) op de hoogte.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 16:43
Ja joh?
Nou maak je grap maar dan!
...welke Philips werknemer dan????
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 14:48
Phillips wel maar Philips niet
Vind ik leuk
zwollie +9921
donderdag 17 januari 2019 om 13:18
En in Amsterdam.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 14:53
Zijn ze vandaag verhuist dan ?
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:41
Verzin je dit terplekke en probeert lollig te doen? Of ben jij nu echt zo dom? Alle 2 de opties zijn heel sneu.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:53
Je reactie bewijst Tokkie denkniveau 👍
Lekker gozer!!
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:59
Wahahaha... je bent echt heel sneu
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 13:01
WAHAHAHA

nét echt
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 13:04
Jij trapt erin 🐴

Wie is er dan sneu hè 🐣
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 13:06
Ja jongen. Prima toch. Je bent gewoon een trolletje. Volgende keer een goede grap verzinnen of gewoon tegen kritiek kunnen.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 13:13
Dat kan zieliger!!
Kom op joh!!
Ff een scheppie erbovenop nog 🐴🐴
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 13:20
Is toch prachtig zo'n figuur 😂
Staat ie in z'n onderbroek te gillen
Hélemaal gek 👍👍
Toppie!!!
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 13:05
🐣 betekent: komt uit een ei
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 13:06
Zal 'm maar ff uitleggen voor je
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:47
Omdat de oprichters van PSV Philips medewerkers waren, ze nog altijd in het Philips stadion spelen en de naam absoluut niks met de sponsor te maken heb.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:55
Ja, weet iedereen, maar laat die gozer nou lekker uit z'n stekker gaan 😏👍
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 13:02
Nee jongen... je bent op jacht naar likes. Goedkoop scoren. Genoeg van dat soort types hier. ESV?? Hoe kom je erop? Ja jij maar net doen alsof het geintje was... voel jij je vast beter door. Slechte grap... next.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 13:11
Het ging inderdaad makkelijk ja, maar da's je eigen schuld
Normaal trappen mensen er niet zo snel in 😂👍
Vind ik leuk
#Keizerout +50426
donderdag 17 januari 2019 om 12:55
Denk jij dat Avdijaj en Crowley in de Willem II sigarenfabriek werken?
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:58
Koning Willem II.. de eigenaar van de club.. echtgenoot van Máxima...
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 13:00
Heerlijke reacties dames 👍😎
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 13:04
Och och... je kan het niet winnen... zijn we gelijk hier wijven. Echt een droeftoeter ben jij.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 13:09
Èn je denkt dat de profiel gegevens echt zijn

Èn je denkt dat je in een wedstrijd zit

👍👍👍

Blijven trekken aan dat dode paard!!
Vind ik leuk
Mosquito +22549
donderdag 17 januari 2019 om 14:42
Wat zei ik je?
Allemaal voor het geld.
Hij is gewoon omgekocht.
Vind ik leuk
#Keizerout +50426
donderdag 17 januari 2019 om 14:44
Ik vind het ene artikel niet betrouwbaarder dan het ander. Leuk dat dit de Spaanse theorie is, maar ik weet niet of Frenkie zich zo laat gebruiken.
Vind ik leuk
Mosquito +22549
donderdag 17 januari 2019 om 14:46
Dus je gelooft niet dat hij een voorcontract had met Barça?

De contractduur (vijf seizoenen) en het salaris dat zaakwaarnemer Ali Dursun eiste, werd bovendien geaccepteerd door Barça, waardoor er veel optimisme heerste wat betreft de komst van De Jong.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 januari 2019 om 14:47]
Vind ik leuk
#Keizerout +50426
donderdag 17 januari 2019 om 14:50
Ehm. Nou, weet ik niet. Als je je op elk willekeurig moment kunt bedenken zie ik weinig nut in een voorcontract. Misschien scheelt het onderhandelen op het moment supreme. Dat zou kunnen.

Maar stel dat dat klopt, en dat hij dat inderdaad heeft verbroken. Waar zit dan de garantie dat het om geld gaat?
Als Rabiot daadwerkelijk naar Barca gaat heeft bij bij Barca bovenop de huidige selectie een concurrent extra. Bij PSG nu eentje minder.
Vind ik leuk
Mosquito +22549
donderdag 17 januari 2019 om 14:55
Ik geloof niet dat hij van mening veranderd omdat Rabiot misschien naar Barça gaat.
Denk eerder dat PSG een aanbod heeft gedaan die hij niet kan weigeren.
Vind ik leuk
#Keizerout +50426
donderdag 17 januari 2019 om 14:58
Dat weet ik ook niet zeker.
Dat laatste lijkt me gewoon onwaarschijnlijk.
Wat bood Barca? 6 Miljoen? Dan zie ik niet hoe 8 of 10 een bod is dat je niet kunt weigeren. 6 Miljoen is namelijk al heel veel en het gat daardoor redelijk onbelangrijk als geld niet je grootste drijfveer is.
Vind ik leuk
Mosquito +22549
donderdag 17 januari 2019 om 15:58
Iedereen is te koop.
Waarom zou hij anders niet met Messi willen spelen?
Geld heeft hem over de streep getrokken.
Vind ik leuk
#Keizerout +50426
donderdag 17 januari 2019 om 16:17
Ik denk toch eerder perspectief.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 14:53
Hoe kom je erbij dat Philips niet meer sponsort ?
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 16:45
Dat was dus de vraag!!
Eindelijk iemand die hem beantwoord 😂👍👍👍
Vind ik leuk
Ove +4277
donderdag 17 januari 2019 om 15:54
waarom heeft Ajax zelf geen naam verzonnen .ASC Ajax Sportman Combinatie uit 1892
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 16:37
Ah kom op!
Je kunt beter dan dat! 🙈
Vind ik leuk
Klaassie +62
donderdag 17 januari 2019 om 12:48
Dan lees je het toch gewoon niet, doe ik zelf ook al maanden niet meer.
Vind ik leuk
zwollie +9921
donderdag 17 januari 2019 om 13:19
Maar vandaag dus wel
Vind ik leuk
Klaassie +62
donderdag 17 januari 2019 om 16:36
Scherp xd
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 14:10
Blablablabla!

P.s. De transfers van zowel De Jong als Rabiot zijn overigens nog niet rond.
Vind ik leuk
langeGek +1844
donderdag 17 januari 2019 om 15:41
Kijk, we kunnen het hebben over de psv-ers die een transfer maken maar dan komen we niet veel verder dan de aanvoerder van jong psv die naar Sparta gaat voor een appel en een ei.
Vind ik leuk
Mario 1 +2847
donderdag 17 januari 2019 om 16:04
Als Ajax maar niet uitbetaald wordt in kamelen!!!!!
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:28
YES! Zowaar nog een Frenkie artikel! Wat een genot!
Vind ik leuk
Bdog +7242
donderdag 17 januari 2019 om 12:30
Ach ja, zo lang we maar blijven lezen/klikken..........
Vind ik leuk
pietprecies +12544
donderdag 17 januari 2019 om 12:31
Snap ik, heel Eindhoven komt weer schokkend klaar 🤣
Vind ik leuk
RGB +2034
donderdag 17 januari 2019 om 12:33
toch voornamelijk hete lucht
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
donderdag 17 januari 2019 om 12:35
Dat doe ik meestal bij de vrouwtjes, schokkend laten klaarkomen.
Vind ik leuk
Ale +6158
donderdag 17 januari 2019 om 12:39
Gewoon 220v erop...
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
donderdag 17 januari 2019 om 12:40
Als mijn tools moe zijn dan zetten we er 220 op.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:56
De elektriciteit die de netbeheerders leveren op de aansluiting in de meterkast (het aansluitpunt) heeft een ‘spanning’ van ca. 230 volt (50 Hz) (voorheen was dat ca. 220 volt).  Netspanning  (oude benaming = lichtnet) betreft wisselspanning met een netfrequentie van 50 Hz. Dit is al zo vanaf 1993, het besluit hiertoe is al in 1989 genomen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
donderdag 17 januari 2019 om 12:57
Dan loop ik achter en ben ik blijven hangen.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 13:04
Zwakstroom ?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
donderdag 17 januari 2019 om 12:29
Wanneer ligt dit boek in de winkel? Ze kunnen zoveel schrijven, wat is tegenwoordig nog waarheid. Weinig!
Vind ik leuk
STRIJDERS +85
donderdag 17 januari 2019 om 12:29
Tja, als de reden is om 75 miljoen te bieden op De Jong om Barca daarmee af te troeven omdat ze Rabiot transfervrij willen overnemen zegt dan al genoeg over PSG.
Vind ik leuk
RGB +2034
donderdag 17 januari 2019 om 12:35
Ja, die Sjeik heeft een exclusief interview gegeven aan El Mundo Deportivo, not... Die zuigen dit gewoon uit hun duim.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:30
Alweer die Frenkie de Jong. Wie is dat toch? Zou wel eens vaker een bericht over hem willen lezen.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:48
Hmm volgens mij een broer van Luuk en Siem,
en een achterneef van Nigel.

Overigens is Jean-Paul geloof ik zijn peetoom
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 13:06
Vergeet Henkie niet. Die kan daar niet zo goed tegen.
Vind ik leuk
pikkebaas +13
donderdag 17 januari 2019 om 12:30
Waarom elke dag hetzefde gezeik over de Jong? Hij maakt zelf wel uit
waar hij gaat spelen, niet de media. !!
Vind ik leuk
Mari +13377
donderdag 17 januari 2019 om 12:30
En Barca lacht zich een deuk
Vind ik leuk
Wien1978 +358
donderdag 17 januari 2019 om 12:30
PSG is geen goede keuze van deze doorgaans nuchtere jongen. Hier zouden zijn ouders, maar ook Koeman moeten ingrijpen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
donderdag 17 januari 2019 om 12:33
Moet je niet willen, op je 21e moet je jouw eigen keus maken en je niet laten afleiden door meningen van een ander.
Vind ik leuk
Wien1978 +358
zaterdag 19 januari 2019 om 10:58
Gast, dit soort belangrijke beslissingen móet je juist overleggen met mensen die er wat onpartijdiger in staan. Je laat je als 21 jarige jongen heel snel misleiden door gladde makelaars, nog meer geld. Dat is nu allemaal irrelevant. Hij moet nu denken aan spelen en een carrière opbouwen.
Vind ik leuk
Hast58 +908
donderdag 17 januari 2019 om 12:42
Koeman? Wat heeft hij er mee te maken? Omdat hij als zijne heiligheid aangesproken wordt wil dat nog niet zeggen dat hij invloed moet krijgen op individuele spelers en clubs.
Vind ik leuk
Wien1978 +358
zaterdag 19 januari 2019 om 10:56
Wel wanneer dit ten koste kan gaan van een international. Het is geen bindend advies, maar een Koeman moet hierin wel adviseren. Frankrijk is een hele zwakke competitie (vergeleken met Spanje, Engeland). Met name de club zelf heeft niets met de manier van voetballen van Frenkie. Guardiola en Barca hebben dat veel en veel meer. Daarom zou een keuze voor een van deze twee clubs veel logischer zijn.
Vind ik leuk
Hast58 +908
zaterdag 19 januari 2019 om 14:45
Vandaar dat het Franse elftal wereld kampioen geworden is met een halve selectie die gewoon in die "zwakke" competitie voetballen.
Vind ik leuk
Wien1978 +358
maandag 21 januari 2019 om 11:33
Lloris, Varane, Umtiti, Mbappe, Pogba, Kante, Matuidi, Griezman en Giroud voetballen allemaal in top competities. Alleen de backs voetballen nog in het thuisland. En daarvan is er eentje al zo verstandig geweest om naar Bayern te vertreken. Volgens mij is je standpunt dus volkomen onjuist
Vind ik leuk
Hast58 +908
maandag 21 januari 2019 om 11:48
Ja je bent aardig op de hoogte dat zie ik wel. Waar voetbalt hun grootste ster Mbappe dan denk jij. En om er nog een paar te noemen om toch selectief bezig te zijn, Thauvin, Fekir, Lemar en Kimpembe. Dus mijn standpunt is redelijk onderbouwd dacht ik
Vind ik leuk
Wien1978 +358
dinsdag 22 januari 2019 om 12:43
oja :) En die wonnen zondag met? Lemar voetbalt ook al in het buitenland, Fekir had natuurlijk ook allang bij Liverpool moeten voetballen en die andere 2 ja sorry die ken ik nie. Zijn de 19/20ste man. Oke die mogen lekker in Frankrijk voetballen top jij je gelijk
Vind ik leuk
Hast58 +908
dinsdag 22 januari 2019 om 13:38
De bijna beste van de wereld ken jij ook niet waarschijnlijk. Waar speelt Mbappe volgens jou. Dat jij die andere spelers niet kent getuigt wel van je grote kennis van het Franse voetbal.
Vind ik leuk
Wien1978 +358
dinsdag 22 januari 2019 om 14:13
Gast doe even lekker bijdehand joh. Iedereen weet waar Mbappe voetbalt. Anders weet ik toch ook niet dat ze met 9-0 hebben gewonnen. En nee ik kijk nooit naar de Franse competitie. Maar noem eens 5 topspelers in die gehele competitie buiten PSG.
Vind ik leuk
Hast58 +908
dinsdag 22 januari 2019 om 15:14
Wie doet er bijdehand als jezelf niet eens weet wat je op schrijft. Ik zal je geheugen even opfrissen, waar begon jij je betoog mee??? Lloris, Varane, Umtiti, MBAPPE , Pogba, Kante, Matuidi, Griezman en Giroud voetballen allemaal in top competities.
Vind ik leuk
Wien1978 +358
donderdag 24 januari 2019 om 03:51
Toch nog even de reactie van Frenkie. Met terugwerkende kracht kom ik mn gelijk nog even ophalen.
"De competitie had een voordeel kunnen zijn, je hebt de tijd om er te groeien. Maar ook een nadeel, want het is een iets minder sterke competitie dan de Spaanse of de Engelse."
Vind ik leuk
Hast58 +908
donderdag 24 januari 2019 om 10:16
Dus uit je gelijk blijkt dat Mbappe ineens niet meer in Frankrijk voetbalt. Gefeliciteerd.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:31
Ja! ....het is zijn schuld! 👉👉👉
Vind ik leuk
rexxo +16821
donderdag 17 januari 2019 om 12:31
Niet alle clubs zijn heilig maar met zulke sympathieke acties is het niet gek dat PSG genomineerd is voor de populariteit prijs van het laatste decennia.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 januari 2019 om 12:35]
Vind ik leuk
G.Kopf +5795
donderdag 17 januari 2019 om 12:32
Wat een zielige mannetjes.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:32
Vind nu wel dat hij alle media aandacht terug mag betalen, zeg.. 1000 assists en 500 goals per seizoen
Vind ik leuk
Laliga +2799
donderdag 17 januari 2019 om 12:33
Ik heb nog steeds het gevoel dat frenkie voor barcelona gaat kiezen. Die jongen komt niet over alsof geld de belangrijkse drijfveer is dus of die nou 10 mil bij psg of 8 mil bij barca kan verdienen heb ik het idee dat hij dan toch voor het sportieve plaatje kiest. City zou ook mooi zijn hoor maar die lijken wel afgehaakt nu
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 14:41
Nee die zijn morgen weer aan de beurt.
Vind ik leuk
Yass +138
donderdag 17 januari 2019 om 12:34
The Frankie aflevering 56...
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 13:07
Van deze week bedoel je
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:34
Als dit zo is hoop ik dat zijn toekomst als voetballer voorbij is.
Je kiest voor barca vanwege een sportieve toekomst maar gaat naar PSG vanwege geld.

Nogmaals als dit uberhaupt waar is.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 januari 2019 om 12:34]
Vind ik leuk
Koenbres +2135
donderdag 17 januari 2019 om 12:37
Het begint echt een beetje te lijken op een soap joh, wat vind Frenkie eigenlijk zelf, heeft hij uberhaupt al een club gesproken VP?
Vind ik leuk
JoeyC +4441
donderdag 17 januari 2019 om 12:42
Daar komt Barca goed mee weg. PSG koopt een kat in de zak.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:42
Volgens mij poste vp gister precies het zelfde bericht met een andere titel ..
Commercieel gedoe bah .. Maak zelf is een leuk artikel met wat inhoud
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:50
Huh? Suggestief, roddelachtig staat tegenwoordig gelijk met inhoud?
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:52
Nee maar 15 x per week zelfde soort bericht met 1 alina verschil maakt het nou ook niet aantrekkelijk om het te lezen
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 13:09
En de reacties lijken ook wel copy/paste.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2618
donderdag 17 januari 2019 om 12:44
Als het zo is komt Barça goed weg.
Frenkie heeft nog lang het niveau niet
Vind ik leuk
Truth +4506
donderdag 17 januari 2019 om 12:46
Zever in pakskes ....tenslotte is het nog altijd de speler die kiest waar hij wil spelen !
Wraak 😂😂😂😂
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:46
Tuurlijk en ik ben Napoleon wie geloof dit
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:49
"De transfers van zowel De Jong als Rabiot zijn overigens nog niet rond".

Dat was eigenlijk ook al genoeg tekst geweest.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24004
donderdag 17 januari 2019 om 12:51
Kap nou eens @VP met dat hypothetische geleuter
Vind ik leuk
El Cazador +9345
donderdag 17 januari 2019 om 12:54
Aan alle Frenkie nieuwslezers: Je hoeft niks te lezen of op te reageren. Negeer het gewoon. We zien in mei wel waar die naar toe gaat. Hoe meer mensen op Frenkie topics reageren hoe meer berichtgeving er is
Vind ik leuk
wattenstaafje +24004
donderdag 17 januari 2019 om 12:55
"De transfers van zowel De Jong als Rabiot zijn overigens nog niet rond."

No shit Sherlocks
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:58
Bij bijde clubs gaat frenkie banke is ook maar Nederlandse middelmaat
Vind ik leuk
Harrie82 +4379
donderdag 17 januari 2019 om 13:02
Wraak is geen goede raadgever.
En hopelijk wordt de Jong hier niet de dupe van.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 13:03
Het zelfde bericht met 1 alinea anders lekker bezig vp
Vind ik leuk
AFP +3744
donderdag 17 januari 2019 om 13:05
Hoe dan ook, het is toch een fijn gevoel te hebben dat een speler van je favoriete club, onze Frenkie door grootmachten wordt begeerd. Dit betekent dat Ajax leverancier van top spelers erkend wordt en dus bij de grootmachten groot aanzien heeft. En de marktwaarde van Ajax voor Nederlandse begrippen buitenproporties groot is. Ik ben er trots op.
Goed werk geleverd Ajax !!
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 14:39
..leverancier van top spelers ……. dus bij de grootmachten groot aanzien heeft.

Dat zijn nogal wat superlatieven. Er is nog niemand verkocht voor zover ik weet. Oh ja Wöber maar die valt niet in die categorie.
Vind ik leuk
AFP +3744
donderdag 17 januari 2019 om 15:44
Klopt arme Wöber die zijn best deed wordt zo maar verkocht zonder een 2e kans te krijgen, maar volgens de experts zijn zijn kwaliteiten niet toereikend.

Denk jij dat de grootmachten als City, PSG, Bayern. Barca die via hun media interesse tonen voor een speler dan moet die speler in hun ogen wel een top speler zijn of niet ? Dat er nog niemand verkocht is kan het zo maar gebeuren al dan niet nu of in zomer. Superlatieven ach heerlijk is het om de mogelijkheid te hebben om superlatieven uit te spreken. En trouwens Oekie ik ben toch vrij om mijn mening via een reactie op VP kenbaar te maken zonder dat ik op aangesproken word? Voel jij je aangesproken dan ?
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 13:17
Flauwekulverhaal. Frenk is bij Barcelona niet zeker van een basisplaats. Bij PSG krijgt hij die garantie. Dat gezeur over"projecten" begint te vervelen. Of het moet het project Financial Fairplay betreffen.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 13:25
kom op Barcelona gewoon 100.000.000 euro bieden !!
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 januari 2019 om 13:25]
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 13:28
dus kiest Frenkie wel voor het geld en niet voor het sportieve plan van Barca!

hoop dat die trainer het dan wel in hem ziet zitten, anders zit hij ook wekelijks op de bank.
Vind ik leuk
frank1971 +2482
donderdag 17 januari 2019 om 13:47
Waarom veranderen jullie de naam van de site niet in Frenkie De Jong primeur?
Vind ik leuk
berwi +516
donderdag 17 januari 2019 om 14:26
wat een gelul allemaal
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 14:33
Pfff, alweer een artikel over Ajax supporters? Hier wordt iedereen echt dood moe van zeg! Misschien meer artikelen van andere clubs?
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 januari 2019 om 14:37]
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 14:35
en de soap gaat maar door . Aflevering 1322.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 14:35
Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie,
Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie,
Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie,
Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie,
Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie,
Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie,
Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie,
Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie,
Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie,
Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie,
Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie,
Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie,
Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie,
Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie,
Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie,
Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie,
Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie,
Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie,
Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie,
Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie,
Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie,
Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie,
Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie, Frenkie,

Misschien ben ik er `n paar vergeten, dit is meest voorkomende naam op VP de laatste maanden.
En nog steeds geen groot nieuws waar die nou werkelijk heen gaat.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 januari 2019 om 14:56]
Vind ik leuk
semi1946 +409
donderdag 17 januari 2019 om 20:17
Frenkieieieieieieieieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Vind ik leuk
SimonSays +7401
donderdag 17 januari 2019 om 14:39
Ik zou het leuk vinden als Frenkie opeens bij een heel andere club tekent. United, Bayern of Liverpool. Dan moeten al die fake news media hun mondjes houden.

PSG zou overigens wel een geweldig team hebben met hem erbij. CL is dan zeker mogelijk voor Frenkie, alleen je speelt in een aanzienlijk mindere competitie dan Spanje, Engeland en Duitsland.
Vind ik leuk
James655 +968
donderdag 17 januari 2019 om 14:56
Raar verhaal over die baas van PSG. Dus omdat Rabiot gratis kan weg lopen beslist deze PSG-baas dat Frenkie, die accoord is met Barca, zijn woord moet breken en bij PSG moet gaan spelen? En Ajax dan? Barca zal toch weten, dat ook Ajax wat geld moet hebben en onderhandelen over een prijs. Welke beslissing kan meneer PSG nou nemen, anders dan meer geld bieden nadat Barca een prijs met Ajax besproken heeft. Maar daarover wordt niet gesproken. Gek verhaal weer van de pers.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 15:09
Het zijn mooie boekenschrijvers die tabloids... Kunnen er wat moois van maken. Daar kunnen de televaag en valentijnje nog heel wat van leren.
Vind ik leuk
Muscles +2092
donderdag 17 januari 2019 om 15:14
Tja, arrogante geldmaffia is gevoelig en worden dan kinderlijk hinderend
Vind ik leuk
Mo +13257
donderdag 17 januari 2019 om 15:22
Als ze hierdoor meer betalen voor Frenkie vind ik het best, ze doen maar.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 15:28
verkopen voor 90miljoen klaar er me
Vind ik leuk
Wj +5
donderdag 17 januari 2019 om 15:37
Frankie jaartje psv, wordt ie Frank
Vind ik leuk
Wj +5
donderdag 17 januari 2019 om 15:39
Wil die de man worden Engeland of Spanje
Vind ik leuk
deltiaan +1479
donderdag 17 januari 2019 om 15:47
alleen geld en nog eens geld telt ,niet het mondeling ja woord , maar hij is de helft nog niet waard, we zullen het wel zien.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 januari 2019 om 15:48]
Vind ik leuk
deltiaan +1479
donderdag 17 januari 2019 om 15:49
alleen geld en nog eens geld telt ,niet het mondeling ja woord
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 17:40
Lach me rot als tie straks mislukt bij een echte topclub. . Bazoer was toch ook het allerbeste wat ze bij 020 hadden een aantal jaren geleden !!!!
Vind ik leuk
b-wared +64
donderdag 17 januari 2019 om 17:53
Dan moet die lekker gaan. Alsof ze tegenwoordig niet genoeg geld verdienen. Lekker in de Ligue 1 spelen om de troostprijsjes van de Europese competities. Ik snap niet dat als je bij Ajax speelt, je niet snapt dat de filosofie van je club enorm samenhangt met die van Barca. Ik wenst hem alle succes toe, maar ik hoop niet dat hij zoals Rabiot en Verratti niet meer onder het regime van Nasser uit komt. Of dat hij zoals Neymar spijt krijgt van zijn keuze (want of die nu blijft of niet, zover is toch wel duidelijk)
Vind ik leuk
semi1946 +409
donderdag 17 januari 2019 om 20:15
ohhhhh lang niets meer gehoord van Frenky ,,
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 00:58
Nou nou. Wraak😸
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 15:34
Ik hoop echt dat FFP ingrijpt!! Dat PSG komende twee jaar niet meer mag deelnemen met champions league!! Wat een mafketel is dat!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws