NEC haalt doelman uit Eredivisie naar Nijmegen: Mooie en grote club

NEC haalt doelman uit Eredivisie naar Nijmegen: "Mooie en grote club"

Gepubliceerd: maandag 28 januari 2019 om 10:16ma 28-01-2019 om 10:16

Laatste update: maandag 28 januari 2019 om 10:19ma 28-01-2019 om 10:19

NEC heeft zich per direct versterkt met Mattijs Branderhorst. De doelman komt op huurbasis over van Willem II. Dat laat NEC weten via de officiële kanalen. De Keuken Kampioen Divisie-formatie was dringend op zoek naar een nieuwe keeper. 

"Ik ben blij om hier in Nijmegen te zijn en ben er op gebrand er een mooi halfjaar van te maken", vertelt de 25-jarige Branderhorst. "NEC is een mooie en grote club met ambities, die momenteel niet staat waar zij hoort te staan. Deze tweede seizoenshelft wil ik er, samen met iedereen bij de club, alles aan gaan doen om de huidige situatie om te keren en deelname aan de play-offs af te dwingen."

Namens Willem II stond Branderhorst in totaal 21 keer onder de lat in de Eredivisie. Dit seizoen was hij in Tilburg de back-up van Timon Wellenreuther. NEC had dringend een nieuwe sluitpost nodig: Norbert Alblas raakte afgelopen week zwaargeblesseerd

Plaats een reactie

Knollie +656
maandag 28 januari 2019 om 10:17
Nee windforce. Nee
Vind ik leuk
windforce11 +3446
maandag 28 januari 2019 om 10:17
Jawel 🤣
Vind ik leuk
The Iceman +14719
maandag 28 januari 2019 om 10:19
Haha, ik begrijp dat je het vandaag geen probleem vindt dat Ajax bij elk topic betrokken wordt. Geniet ervan!
Vind ik leuk
Bruurke +979
maandag 28 januari 2019 om 10:19
Ben blij dat hij niet boven aan staat. Wat betreft dit nieuws natuurlijk prima. Heeft bij W2 een goede periode gekeept maar ik meen door blessure er uit en niet meer terug. Hoop dat hij zijn vorm gaat oppakken en NEC is daar een prima club voor.
Vind ik leuk
Knollie +656
maandag 28 januari 2019 om 10:20
Ben benieuwd of hij aan de verwachtingen kan voldoen in Nijmegen. Wel lekker om in de KK divisie met een relatief kwalitatieve ploeg dit te kunnen doen.
Vind ik leuk
HansVites +6038
maandag 28 januari 2019 om 10:26
Wel lekker om in de KK divisie met een relatief kwalitatieve ploeg dit te kunnen doen.

??
Je weet dat ze 15e staan dus die kwaliteit valt reuze tegen volgens mij.
Vind ik leuk
windforce11 +3446
maandag 28 januari 2019 om 10:17
Wat is feyenoord-ajax geworden?
Vind ik leuk
Blindsy +17262
maandag 28 januari 2019 om 10:19
Met windkracht 11 is Ajax van het veld geblazen!
Vind ik leuk
voetbalkneus +2316
maandag 28 januari 2019 om 10:25
6-2
Ajax was onthutsend slecht
Vind ik leuk
Blindsy +17262
maandag 28 januari 2019 om 10:18
Is er nog Feyenoord-nieuws? 😁
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 10:19
Ik wil gewoon Frenkie nieuws.........;-)
Vind ik leuk
Blindsy +17262
maandag 28 januari 2019 om 10:21
Ik heb een nieuwtje. Bij Barca wordt nu naar het kassabonnetje gezocht. Ze hebben nog n week om hun geld terug te vragen.
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 10:22
HaHa, net zoiets als bij Bol.com........
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 10:31
Op het kassabonnetje staat de gehele selectie van Ajax voor 86 miljoen, wellicht zit er nog wat bruikbaars tussen voor het tweede elftal.
Vind ik leuk
Realist1892 +1182
maandag 28 januari 2019 om 10:52
Komt in deze dagen.
Barcelona is opnieuw in onderhandeling met Ajax.
Nu ze gisteren Frenkie gezien hadden.
Vinden ze cc 80 milj toch iets teveel.
Ze denken rond de 80.000 reëel bedrag is.
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 10:53
Dan is Barcelona wel de enige die Frenkie gezien hebben.....
Vind ik leuk
Realist1892 +1182
maandag 28 januari 2019 om 11:24
De rest heb ik ook niet gezien gisteren jij?
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 11:25
Soms alleen de rugnummers.
Vind ik leuk
DonRoger +89
maandag 28 januari 2019 om 10:18
Nu is het wel leuk geweest jongens.
Vind ik leuk
Blindsy +17262
maandag 28 januari 2019 om 10:19
Nee hoor.
Frenkie-nieuws, da's nu wel leuk geweest.
Vind ik leuk
Kruik013 +18
maandag 28 januari 2019 om 10:19
Gaan ze nog veel plezier aan hebben in Nijmegen. Topkeeper voor kkd.
Vind ik leuk
Realist1892 +1182
maandag 28 januari 2019 om 22:25
Ja maar of hij in die Kut gat plezier vindt.
[Reactie gewijzigd op maandag 28 januari 2019 om 22:25]
Vind ik leuk
mcmodd +26103
maandag 28 januari 2019 om 10:24
Ik vermoed dat Nec en deze keeper hier heel goed aan doen. Nu de weg omhoog weer vinden.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21144
maandag 28 januari 2019 om 10:24
Tillburg? De primeurboys hebben iets te veel hun verdriet weggedronken gister.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4469
maandag 28 januari 2019 om 10:29
Al dat geleen en gehuur... Speelt er inmiddels nog wel iemand voor zijn eigen club?
Vind ik leuk
Blindsy +17262
maandag 28 januari 2019 om 10:34
Bij Feyenoord, toch?
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4469
maandag 28 januari 2019 om 11:16
Het is nog geen 31 januari.
Kan nog een hoop gebeuren.
Vind ik leuk
NvC +7331
maandag 28 januari 2019 om 10:43
Bij NEC staat alles op dit moment in de fik, dus welkom Branderhorst. 👍 Kan niet slechter zijn dan Zelenika en van Duin.
Vind ik leuk
Bertjes +1510
maandag 28 januari 2019 om 10:51
Eens, wat mij betreft hadden ze alleen beter het geld in de zak kunnen houden. Dit seizoen is toch al verloren, hadden we een half jaar kunnen uithuilen en met "frisse koppies" het nieuwe seizoen in kunnen gaan. Met deze bende moet je niet eens plee offs willen halen..
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 11:10
Je zou per ongeluk een periode kunnen pakken en alsnog play offs kunnen halen. Kwestie van op het juiste moment pieken en je kan zomaar promoveren.
Vind ik leuk
Bertjes +1510
maandag 28 januari 2019 om 11:41
Klopt, 11e is ook al voldoende om mee te doen in de plee offs, dat mag eigenlijk ook geen probleem zijn. Mijn vertrouwen in het NEC met die huidige prutser die zich trainer durft te noemen is ver onder het vriespunt. Dan heb ik liever dat ze het weinige geld dat er is op zak houden. Maarja, beleidsmatig is het momenteel toch Russisch roulette en doet men maar wat. Er zal straks nog wel een heel legio aan spelers gehuurd worden uit perniek..
Vind ik leuk
JanvdLisme +564
maandag 28 januari 2019 om 13:18
Perniek... juist ja!
Vind ik leuk
NvC +7331
maandag 28 januari 2019 om 17:23
Ho ho Russisch roulette doen wij niet aan. 😉 Dat is 12 km naar het noorden.
Vind ik leuk
Realist1892 +1182
maandag 28 januari 2019 om 22:26
Jawel verder afzakken naar plek 16.
Vind ik leuk
NvC +7331
maandag 28 januari 2019 om 23:47
Effe lezen volgende keer 😉 Heb het over de keepers, niet de ranglijst. Als je wilt uitdelen dan wel goed doen he 😉
Vind ik leuk
adje56 +14
maandag 28 januari 2019 om 11:25
Jammer want Branderhorst is een betere keeper dan Wellenreuther
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 12:13
Nee dat is hij niet
Vind ik leuk
Cor du Roy +143
maandag 28 januari 2019 om 11:37
Aaaahhh....de redder van n.e.c. Succes boys.
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 13:08
Haal ook nog een echte verdediger en een echt goeie middenvelder misschien gaat het dan iets beter
Vind ik leuk
NvC +7331
maandag 28 januari 2019 om 17:24
Of een nieuwe trainer?
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 13:51
Ben benieuwd.. slechter dan wat we nu hebben kan bijna niet!
Vind ik leuk
NvC +7331
maandag 28 januari 2019 om 17:23
Dat zou je denken 😉 Dacht dat Zelenika ook niet slechter kon zijn dan Van Duin maar hij heeft goed zn best gedaan 👍
Vind ik leuk