'Cillessen heeft meerdere aanbiedingen: Juventus heeft beste papieren'

'Cillessen heeft meerdere aanbiedingen: Juventus heeft beste papieren'

Gepubliceerd: dinsdag 29 januari 2019 om 13:09di 29-01-2019 om 13:09

Laatste update: dinsdag 29 januari 2019 om 13:12di 29-01-2019 om 13:12

Het is goed mogelijk dat Jasper Cillessen tegen Sevilla zijn laatste wedstrijd voor FC Barcelona speelt. Volgens het Spaanse Sport heeft de goalie meerdere aanbiedingen, waarvan die van Juventus het beste is.

Cillessen moet in Catalonië Marc-Andre ter Stegen voor zich dulden. In de Copa del Rey krijgt de Oranje-goalie wel een basisplek, maar na de 2-0 nederlaag in de heenwedstrijd van de kwartfinale, zou de return van woensdagavond zomaar zijn laatste wedstrijd voor de Catalanen kunnen zijn. De kans is namelijk groot dat Cillessen in de zomer vertrekt.

Afgelopen zomer werd ook al gespeculeerd over een vertrek van de 29-jarige sluitpost, maar Cillessen besloot toen te blijven. Sport verwacht dat het komende zomer anders zal lopen. 'Cillessen wil meer spelen en heeft meerdere aanbiedingen. De beste komt van Juventus, dat niet overtuigd is van Szczesny als vervanger van Buffon', schrijft het medium.

Cillessen heeft bij Barcelona nog een contract tot de zomer van 2021, waarin een gelimiteerde transfersom van zestig miljoen euro is opgenomen. De club is bereid de reservedoelman voor minder te verkopen, maar wil wel meer vangen dan de 13 miljoen euro waarvoor hij drie jaar geleden werd losgeweekt bij Ajax.

Poll

Is Juventus een goede club voor Cillessen?

(3461 stemmen)

Plaats een reactie

raymaster +131
dinsdag 29 januari 2019 om 13:12
Ik hoop het..........
Vind ik leuk
peesjeevee +3236
dinsdag 29 januari 2019 om 13:18
ik weet niet of je nou sarcastisch bent maar eerste keeper bij juve is beter dan tweede keeper bij barca. Oke barca is misschien wel wat beter maar ik ga er van uit dat je zo veel mogelijk wilt keepen en wie weet over een jaar als buffon stopt wordt hij misschien wel keeperstrainer bij juve en dan kan cillesen alleen maar beter worden.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 14:29
Aangezien jappie, Szcesny en Perin even naar de bank stuurt....
Vraag het me af. Is niet de minste concurrentie.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 20:55
Eens.
Vind ik leuk
raymaster +131
dinsdag 29 januari 2019 om 14:29
Ik hoop dat hij naar Juventus gaat bedoelde ik.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 13:12
Juventus is een hele mooie stap
Vind ik leuk
dhrwobo +44015
dinsdag 29 januari 2019 om 13:19
Zou een hele mooie stap voor hem zijn, MITS hij echt eerste keeper wordt. Dat heeft de aller hoogste prioriteit voor hem in mijn ogen.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 13:22
Als ik naar zijn concurrentie kijk, ga ik daar wel vanuit
Vind ik leuk
Echt? +5243
dinsdag 29 januari 2019 om 13:24
Cillesen zit al zo lang op de bank, die vindt duidelijk zijn bankrekening het belangrijkste.
Vind ik leuk
dhrwobo +44015
dinsdag 29 januari 2019 om 14:52
Het komende half jaar moet dat blijken. Als hij dan nog steeds kiest om ergens tweede keeper te worden... dan is m'n respect voor hem als eerste doelman van Oranje volledig verdwenen. Hij moet in mijn ogen wekelijks willen spelen verkiezen boven een 'clubnaam' en een 'flink salaris'.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 16:03
misschien denkt ie dat ze het daarom een bankrekening noemen....
Vind ik leuk
Roeptoeter +16146
dinsdag 29 januari 2019 om 14:09
Misschien wel de strijd aan gaan met De Gea? Ik meen dat die de top prioriteit van Juventus is.
En dat verliest Cillessen.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 14:49
Ik denk niet dat hij naar Juventus zou gaan om daar 2e keeper te zijn...
Vind ik leuk
dhrwobo +44015
dinsdag 29 januari 2019 om 14:53
Ik dacht ook niet dat hij zo lang tweede viool zou blijven spelen bij Barcelona...
Vind ik leuk
AllAdIn +25124
dinsdag 29 januari 2019 om 13:12
Eerste keeper bij Juve, geen slecht plan.
Vind ik leuk
fier&koen +2717
dinsdag 29 januari 2019 om 13:16
Het word ook tijd dat hij eerste keeper word. Genoeg op de bank gezeten bij Barça. Tijd voor een vaste plek onder de lat bij een Europese topclub.
Vind ik leuk
AllAdIn +25124
dinsdag 29 januari 2019 om 13:17
Precies!
Vind ik leuk
HJR +9042
dinsdag 29 januari 2019 om 13:31
Dat dacht Van Der Sar toen ook ;).
Vind ik leuk
Tsubamba +3043
dinsdag 29 januari 2019 om 13:12
Zou leuk zijn als hij daar kan gaan spelen als eerste keeper, bewijst keer op keer een topkeeper te zijn!
Vind ik leuk
Roeptoeter +16146
dinsdag 29 januari 2019 om 13:15
Dan Szczesny naar Ajax.

Kijk. Zo simpel is dat werk van Overmars.
Vind ik leuk
fier&koen +2717
dinsdag 29 januari 2019 om 13:16
Hahaha beetje duur Kwa salaris mischien.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 13:20
Denk dat als je spelers uit de premier league kunt halen dat je dat ook uit de serie A moet kunnen 😉
Vind ik leuk
fier&koen +2717
dinsdag 29 januari 2019 om 13:49
Goed punt.😁
Vind ik leuk
Donnygo +4955
dinsdag 29 januari 2019 om 14:23
Roept de toeter.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 13:20
Als de “beste” papieren gerelateerd zijn aan het salarisstrookje dat hij iedere maand ontvangt in Spanje dan zal Juventus pas eerste keus zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 13:22
Echt te hoog gegrepen, die cillisen is geen hoogvlieger
Vind ik leuk
Smithsonian +43385
dinsdag 29 januari 2019 om 13:35
Is perin zo slecht dan?
Vind ik leuk
SantiagoErik +1466
dinsdag 29 januari 2019 om 13:35
Mooie club man voor de beste keeper van Nederland......
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 13:43
Mooie club voor hem. Bij Barca zal hij geen basisplaats veroveren maar bij Juve is die kans een heel stuk groter. Szczesny is natuurlijk een hele goeie keeper maar daar kan hij de concurrentiestrijd van winnen. Zeker met de wedstrijden die hij speelt en waarin hij keer op keer uitblingt. Al blijft hij bij Barca zal hij als tweede viool gebruikt blijven worden.
Vind ik leuk
G.Kopf +5009
dinsdag 29 januari 2019 om 13:43
Nederlandse keepers in de serie a, niet een heel goede combi tot nu toe.
Zou leuk zijn als daar een einde aan komt.
Vind ik leuk
Jorg Vde +360
dinsdag 29 januari 2019 om 13:48
Mooi in Barcelona blijven, dan zit je over het algemeen een paar graden warmer.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 13:49
Ik dacht dat ze Gea gingen halen?
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 13:52
Kan je ook nog eens zeggem dat je met messi én ronaldo hebt gespeeld
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 13:53
LOOOOL hij gaat daar 3de keeper worden. Szczesny en Perin hebben beide veel gespeeld in een topcompetitie, (szczesny in roma en perin bij Genoa) en cillessen in een bankslaaf die voor hij die baan nam een keeper was in een mickey mouse competitie en speelt voor een elftal die niet zoet wil zijn. dit zou zijn carierre erger maken en als ie dit doet, zienwe hem over 2 jaar in de keuken kampioen divisie als 2de keeper van fc twente
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 14:12
Uhhmmm nee hij wordt met gemak eerste keeper
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 14:11
Allemaal reageren. Doe eens normaal. Gewoon negeren.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 14:36
Zelfde route ongeveer als van de sar. En dan eindigen bij man united
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 15:20
Bij Ajax zoeken ze nog een 2de keeper.
Vind ik leuk
pvdsmissen +1019
dinsdag 29 januari 2019 om 15:23
Barca gaat woensdag gewoon winnen en gaat door naar de volgende ronde dus dan word het niet zijn laatste wedstrijd als hij pas in de zomer vertrekt :)
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 16:17
Wat moet zo een kleuter bij Juventus. Hij is daar niet goed genoeg voor. Type navas past wel bij Juventus
Vind ik leuk
Come on Utreg +29719
dinsdag 29 januari 2019 om 17:14
Mooie kans om 1e doelman te worden bij een Europese topclub! Doen als de mogelijkheid er is!
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +174
dinsdag 29 januari 2019 om 18:09
fake news lol, in de italiaanse media spreke ze er niet van.(volg dit via italiaanse zenders + zeer goede juve bronnen.)

Szczesny doet niets mis en pakt goed, dus waarom zou die weg moeten.
Wat met perin dan :D
nogmaals fake news....
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 19:16
Zit een Italiaanse bank ook lekker?
Vind ik leuk
Gammerth +288
dinsdag 29 januari 2019 om 21:39
Denk dat hij de concurrentie van die pool daar wel aan kan, kan zich zeker als 1e doelman gaan werken daar.
Vind ik leuk
Mikel +2
woensdag 30 januari 2019 om 11:08
Jasper moet elke week op hoog nivo keepen , veel beter
Vind ik leuk
woensdag 30 januari 2019 om 13:32
Hij is 29 en de tijd is nu echt rijp geworden om te schitteren bij een topclub.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws