Verbaasde Perez over Kuyt: Hoe kun je het daar nou mee oneens zijn!?

Verbaasde Perez over Kuyt: "Hoe kun je het daar nou mee oneens zijn!?"

Gepubliceerd: dinsdag 12 maart 2019 om 15:33di 12-03-2019 om 15:33

Laatste update: dinsdag 12 maart 2019 om 16:34di 12-03-2019 om 16:34

Tijdens FOX Sports-show Natafelen op maandagavond snapte Kenneth Perez niet zo goed waarom er een stelling langskwam over Dirk Kuyt. De vraag: is het een goed idee dat Kuyt komend seizoen een paar dagen per week stage gaat lopen bij de technische staf van Feyenoord? 

Perez, vast gezicht bij Natafelen, begreep die vraag niet. "Hoe kun je het daar nou mee oneens zijn!? Het is twee dagen in de week! Stel dat hij stage was gaan lopen bij Willem II, dan had de pers weer gezegd: waarom bij Willem II? Is er iets aan de hand?"

Algemeen Dagblad-reporter Sjoerd Mossou vindt de stage van Kuyt bij Feyenoord 1 iets minder vanzelfsprekend. "Bij een ervaren coach had ik natuurlijk, logisch gezegd. In dit geval: Jaap Stam is eigenlijk ook een onervaren coach."

"Dirk Kuyt is een icoon van de club, een tikje eigenwijs. Hij heeft inderdaad met al die spelers van Feyenoord spelers gewerkt, maar dat kan een voordeel en een nadeel zijn. Ik weet niet of het qua onderlinge verhoudingen logisch is."

RTV Rijnmond meldde maandag dat Kuyt in 2019/20 een aantal dagen per week mee gaat lopen met Stam en zijn technische staf. Dat nieuws is nog niet bevestigd door Feyenoord zelf. 

Lees ook: 'Kuyt gaat bij Feyenoord geen deel uitmaken van technische staf Stam'

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Poll

Goede zaak dat Kuyt mee gaat lopen bij Feyenoord 1?

(1552 stemmen)

Plaats een reactie

Mazraoui +2955
dinsdag 12 maart 2019 om 15:41
Als je een hater bent kan alles
Vind ik leuk
yabba1000 +1351
dinsdag 12 maart 2019 om 15:46
precies dat ja, overal maar het nadeel willen zoeken.
Vind ik leuk
voebtalie +2304
dinsdag 12 maart 2019 om 17:01
Toch snap ik de vraagtekens wel. Hij gaat bij stam niets leren. Dan kan hij beter bij een ervaren coach stage lopen. Dat kan ook in het buitenland.
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
dinsdag 12 maart 2019 om 17:25
Van mij mogen ze weer eens nieuwe mensen bij Fox laten aanschuiven. Het wordt langzaamaan vervelend.
Vind ik leuk
yabba1000 +1351
dinsdag 12 maart 2019 om 23:30
hoezo niet? stam is al een tijdje assistent geweest en nu hoofdtrainer. en ik denk dat je van iedereen wat kan leren.
defensief zeker van jaap stam.
Vind ik leuk
voebtalie +2304
dinsdag 12 maart 2019 om 23:33
Je kunt van iedereen wat leren, ik denk alleen dat Kuyt meer kan leren van een ervaren coach (20+ jaar ervaring).
Vind ik leuk
Blindsy +18793
dinsdag 12 maart 2019 om 17:44
En als je alles behalve n hater bent, ook.
Vind ik leuk
Dommetje +3311
dinsdag 12 maart 2019 om 15:41
Ja prima zet ,niks mis mee .
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:42
Nee joh. Gewoon lekker niet doen.
Verder geef ik geen rede waarom. Dat laat Ik aan jullie ongelooflijke toppertjes over.
Ik word hier namelijk niet voor betaald.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 15:45]
Vind ik leuk
Blindsy +18793
dinsdag 12 maart 2019 om 17:45
Mr Polska: 'nou, daarom!'. Opgelost. En door. 👍
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2254
dinsdag 12 maart 2019 om 19:07
Zeg dan gewoon helemaal niks?
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7081
dinsdag 12 maart 2019 om 15:45
Perez moet stage gaan lopen bij grensrechters. Misschien schelt hij ze dan niet meer de huid vol.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:47
Ook een grensrechter mag gecorrigeerd worden.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:48
En jij ook he, Sara😉

Jkjkjk, excuses. Sorry. Not sorry
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:43
Graag zelfs en is ook vaak gebeurd, waarom denk je dat ik in de regel uiteindelijk zo'n absurd hoog niveau haal?
Vind ik leuk
rexxo +11577
dinsdag 12 maart 2019 om 15:56
Jij weet duidelijk niet waar Pepsi het over heeft.

Ik geef je voor 1 keer gelijk ouwe PSV rammer.

Ze hadden Perez toen in de boksring moeten stoppen met Edgar Davids. Ik denk dat hij paar weken knock out had gelegen.

Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:58
Dat weet ik toevallig wel, het was misschien niet zo chique al wordt het al snel opgeblazen, maar gecorrigeerd diende hij te worden
Vind ik leuk
rexxo +11577
dinsdag 12 maart 2019 om 16:02
Dus als ik je goed begrijp vind je een donkere scheids uitschelden voor K neger niet zo chique maar wordt het volgens jou al snel opgeblazen, toch?

Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:03
Precies dat ja, ze moeten maar eens grote jongens worden.
Vind ik leuk
rexxo +11577
dinsdag 12 maart 2019 om 16:04
Gatverdamme
Vind ik leuk
JanTa48 +8065
dinsdag 12 maart 2019 om 18:20
Had nou echt op een andere reactie verwacht?
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2254
dinsdag 12 maart 2019 om 19:11
Nog serieus gadverdamme zeggen ook😂
Vind ik leuk
rexxo +11577
dinsdag 12 maart 2019 om 19:26
Oke, jakkes beter?

Ik walg van die mensen die zeggen het is erg, maar zand er over.

Terwijl er groepen mensen zijn die zich daar slecht bij voelen.

Onwetende mensen.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2254
dinsdag 12 maart 2019 om 20:12
Ik krijg eerder de indruk dat ze je gewoon een beetje in de maling neemt
Vind ik leuk
Summit +901
dinsdag 12 maart 2019 om 16:28
Het is niet goed, maar om iemand daar op te blijven beoordelen is ook niet goed. Mensen maken fouten
Vind ik leuk
fedor2501 +6332
dinsdag 12 maart 2019 om 16:58
Uiteraard is het niet normaal om zoiets te zeggen maar het wordt wel opgeblazen. Andersom is het net zo erg als je af en toe de kk kaaskop om je oren hoort vliegen. Vaak is het ook niet echt racistisch bedoeld maar zeg je iets in een opwelling. Nadenken voor je iets zegt is niet makkelijk.
Vind ik leuk
rexxo +11577
dinsdag 12 maart 2019 om 17:38
Het is niet racistisch bedoeld, dat weet jij omdat?
Vind ik leuk
Donnygo +4940
dinsdag 12 maart 2019 om 15:54
Huilie Huilie. Misschien moet Tjoep eens stage gaan lopen bij analisten en komt er nog een keer wat zinnigs uit.
Vind ik leuk
MagicFeeling +4147
dinsdag 12 maart 2019 om 15:56
*scheld
Vind ik leuk
Roeptoeter +15654
dinsdag 12 maart 2019 om 15:47
Het is maar 2 dagen in de week.. Dan heeft hij dus 5 dagen in de week de tijd om een boek te schrijven over hoe het werkelijk zit..
Vind ik leuk
Rabarber +4287
dinsdag 12 maart 2019 om 15:55
Ikke ikke ikke deel 2 is in de maak.
Vind ik leuk
Kaar +3101
dinsdag 12 maart 2019 om 16:12
De andere dagen traint hij Feyenoord onder 19...
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2254
dinsdag 12 maart 2019 om 19:12
Laat je nou niet verleiden joh 😉
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:23
Haha 5 dagen in de week de tijd om Jaapie net zo hard in zijn rug te steken als Gio.
Vind ik leuk
Eimersweide +9223
dinsdag 12 maart 2019 om 15:47
Ik ben het ermee oneens, Kenneth. Hoe minder die Kuijt in beeld is, hoe beter.
Ik denk dat hij wel na elke training even een ererondje langs de AOW-ers zal doen. Lekker in zijn handjes klappen enzo. Dirk.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:51
Een goede gozer die nooit verzaakt (zelfs dat hij zijn kinderen niet bij Ajax wil laten voetballen, kan ik nog wel volgen). Wat is er dan zo raar aan die stage?
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5592
dinsdag 12 maart 2019 om 15:51
Maar waarom kwam er nu een stelling voorbij over Kenneth Perez?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:51
Hé, heeft Rotterdamse Ajaxcied een ban gekregen of zo? Ik zie hem zowaar niet bij de eerste reacties staan,
Vind ik leuk
Kaar +3101
dinsdag 12 maart 2019 om 16:13
Haha ik dacht hetzelfde. Zoveel artikelen over Feyenoord waarbij hij zijn best kon doen om bovenaan te staan met irritante provocerende reacties ;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:18
Van mij mag hij ook wegblijven .....
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:22
Ze ouders hebben gezien dat ze telefoon rekening uit de klauwen liep en hebben ze internet afgesloten! Nu zit die zich de hele dag te vervelen in ze rukbunker
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:35
z'n... z'n... z'n... hij... z'n... geen dank.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:39
Ontzettend bedankt echt! Nieuw accoutnje aangemaakt?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:57
Ja. Omdat het soms tenenkrommend slecht gesteld is met het niveau der Nederlandsche Taal.

Los daarvan ben ik het wel met je eens, betreffende Rotterdamse Ajaxcied
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:37
Ik wens je in dat geval heel veel succes hier, Ik zelf ben er ook niet al te kritisch op bij mijn eigen. Maar hier zie je zelden een post zonder spel fouten!
Vind ik leuk
Kaar +3101
dinsdag 12 maart 2019 om 16:29
Dat is iets wat zeker is!
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2254
dinsdag 12 maart 2019 om 19:14
Mis je hem? Laat hem lekker wegblijven die gozer
Vind ik leuk
G.Kopf +4997
dinsdag 12 maart 2019 om 15:53
'snapte Kenneth Perez niet zo goed waarom er een stelling langskwam over Kenneth Perez.'

Huh?
Vind ik leuk
De Kleine +127
dinsdag 12 maart 2019 om 16:01
Denk beter voor hem bij van de brom of advocaat
Vind ik leuk
Lebowski +489
dinsdag 12 maart 2019 om 16:11
Ik zou eerst eens in een andere keuken kijken, bij Bosz of een andere ervaren trainer niet te ver van huis. En dan volgend jaar weer bij een andere club en dan naar Feyenoord.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:22
VP = Verbaasde Perez ja.
Verdacht veel topics van hem.
Vind ik leuk
peewee +207
dinsdag 12 maart 2019 om 16:24
(als grensrechter)
Vind ik leuk
JanvdLisme +1055
dinsdag 12 maart 2019 om 16:31
Die moraalkardinaal zou er bij Willem II niet inkomen!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:32
Kuyt moet lekker stage gaan lopen bij de paus, kan die straks mooi het Nederlands kerkelftal gaan coachen
Vind ik leuk
Iwonna +37
dinsdag 12 maart 2019 om 16:37
Blijf erbij ,ze hadden Frank Rijkaard moeten nemen ,ervaren ,veel contacten met grote Europese Clubs ,waar hij dan spelers van mag gebruiken ,of kopen ,als je vooruit wil kijk je niet naar onervaren mensen ,kost wat ,maar dan heb je ook wat .
Vind ik leuk
PoepWagen +2181
dinsdag 12 maart 2019 om 16:42
Een stelling over Perez, tuurlijk vp....
Vind ik leuk
Cookee +12692
dinsdag 12 maart 2019 om 16:44
Kuyt naast Stam is een soort Hanegem naast Ad Vocaat. ;)
Dat moet je niet willen, maar even praten met Kuyt kan altijd.

Neemt Jaap ook nog assistenten mee of blijft de ouwe meuk?
Vind ik leuk
FRChamp +1039
dinsdag 12 maart 2019 om 16:51
Kuyt en Stam zijn perfect voor Feyenoord, ook als trainers. Deze mannen gaan de lijn van prijzen pakken doortrekken met topvoetbal, op Europees niveau verwacht ik overwintering.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:46
Ook van een ‘onervaren’ trainer kun je leren, Sjoerd Mossou.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 18:19
Als ik Stam zou zijn zou ik niet accepteren dat die Kuyt met dat uitgestreken smoelwerk voor m'n voeten zou lopen. Duurt drie weken dan moeten Dirk z'n kinderen ook meetrainen. Verschrikkelijk figuur die Kuyt.
Vind ik leuk
lexy88 +1670
dinsdag 12 maart 2019 om 18:19
Word behoorlijk moe van Perez. Is altijd zo overtuigd van zijn eigen gelijk en daarom arrogant. Doe mij Kieft maar.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:00
Als de flapdrol, bijnaam de Dominee, trainer wordt moet de selectie voor elke wedstrijd naar de kerk voor een goed gebed!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:04
Ach, Sjoerd Mossou. Nou, en?
Vind ik leuk
kees ee +923
dinsdag 12 maart 2019 om 19:19
. . tsja, . . sjoerd !?, . . nou en ??
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:52
Wel prachtig Stam wilde hem echt niet in zijn staf. Bang voor het te goede imago waardoor Stam inde schaduw zou komen. Als zoet houdertje dan maar een stage🙈
Vind ik leuk
Kwal +801
dinsdag 12 maart 2019 om 19:54
Toch jammer dat kuyt niet terugkeerde bij fc utrecht zoals hij altijd gezegd heeft. Woorden die niets zeggen.
Vind ik leuk
fer65 +330
dinsdag 12 maart 2019 om 20:02
Zo zieje maar dat alles wat goed is voor feijenoord afgebrand word behalve het beleid dat vinden zij prima want daar hoorje nauwelijks iets over de slimmeriken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws