'Heb acht jaar bij Feyenoord gespeeld, maar ben al m'n hele leven voor Ajax'

'Heb acht jaar bij Feyenoord gespeeld, maar ben al m'n hele leven voor Ajax'

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 23:18wo 13-03-2019 om 23:18

Laatste update: donderdag 14 maart 2019 om 08:49do 14-03-2019 om 08:49

Noa Lang speelde maar liefst acht jaar bij Feyenoord, maar draagt nu het shirt van Ajax. Voor die club maakte de vleugelaanvaller woensdagavond zijn debuut in de Eredivisie. Vragen over Feyenoord konden dus niet uitblijven.

FOX Sports-verslaggever Hans Kraay jr. plaagde Lang door te zeggen dat hij zijn debuut liever in De Kuip had gemaakt dan in de Johan Cruijff Arena. "Haha, ik wist dat deze vraag zou komen. Ik heb acht jaar bij Feyenoord gespeeld, maar Ajax wilde me graag hebben en ben heel m'n leven voor Ajax geweest. Ik heb m'n hart gevolgd. Ik droomde als kleine jongen van Ajax, dus maakte ik de keuze om naar Ajax te gaan."

Lang speelt in Amsterdam, maar moet iedere dag terugrijden naar Rotterdam, waar hij woont. Kraay jr. vraagt Lang met een knipoog of hij niet even met hem mee moet rijden, om hem veilig thuis te brengen. "Nee, dat komt wel goed, haha."

Lees ook: Debuterende Ajacied Lang: "Ik dacht: jezus. Alsof ik droomde, ik werd wel gek"

Lees meer over:EredivisieAjaxNoa Lang

Plaats een reactie

woensdag 13 maart 2019 om 23:19
Hansie wachtte te Lang met die opmerking.
Vind ik leuk
voebtalie +2378
woensdag 13 maart 2019 om 23:41
Ik vond het maar een Lang interview.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:22
Jeetje, jij bent schattig.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 01:54
En al die Feyenoorders hier maar zeggen dat ik de dorpsgek van Rotterdam ben 😆😆😆

Notabene Ajax spelers die uit Rotterdam komen. Ik heb et zovaak gezegd...er zijn genoeg Ajacieden in Rotterdam. Die hebben tenminste verstand van voetbal 😉
Vind ik leuk
Jan Guevara +10321
donderdag 14 maart 2019 om 02:28
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 05:40]
Vind ik leuk
yuuup +10895
donderdag 14 maart 2019 om 05:14
Jemig omdat hij nu voor Ajax speelt is het een nsb-er? Diep triest.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10321
donderdag 14 maart 2019 om 06:28
Nee dat zei ik niet.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:55
Ja yuuup de verwensingen die ik naar me hoofd krijg hier is ook niet niks. We lopen wel over en weer te geinen, maar er zijn bepaalde Feyenoorders hier die me toch met de dood hebben bedreigd. Kijk ik ben niet iemand die daar van wakker ligt, maar het geeft wel aan hoe laag de maatschappij is gezonken en hoe triest je eigenlijk bent om iemand te bedreigen om een potje voetbal.

[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 11:56]
Vind ik leuk
Jan Guevara +10321
donderdag 14 maart 2019 om 15:39
Ik zal je nooit bedreigen.

Maar blijft wel staan dat ik het niet begrijp.

Net als een Nederlander die op het WK bijvoorbeeld voor Brazilie is en niet voor Nederland.

Voetbal of niet, dat kan gewoon niet.



Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:11
En waarom kan dat, volgens jou, niet?
Vind ik leuk
Jan Guevara +10321
donderdag 14 maart 2019 om 16:13
Lastig om dat uit te leggen.

Zonder trollen:
Waarom vind jij dat dat wel kan?

Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:25
Je mag toch verdomme zelf kiezen wie jij wel of niet support?

Daar hoeft een stad/land/gefrustreerde supporters jou daarin geen beperkingen op te leggen?

Wat is dat nou voor puberaal gedrag?

Jij vindt lastig uit te leggen waarom JIJ mensen NSB'er noemt?! Dan waarom zeg je zoiets of iets wat erop lijkt?
Vind ik leuk
Jan Guevara +10321
donderdag 14 maart 2019 om 18:37
Ik vind dat niet lastig. Maar het is blijkbaar wel lastig op vp.

Want als ik het zeg wordt mijn bericht verwijderd.

Jouw bericht blijft gewoon staan... Gek.

Overigens wel apart. Als ik zeg dat ajax gewoon uit de cl moet dan roepen al je makkers dat dat verkeerd is omdat het toch goed is voor het Nederlands voetbal?

Dus volgende keer wel even boos worden, want dat moet iedereen verdomme zelf weten toch?
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 18:44]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:55
Jij mag je mening gwn verkondigen, tenzij dit netjes en met respect gebeurd. Als jij dus over NSB'ers en dat soort zaken gaat praten...ja dan ben je zelf dom bezig. Ik denk niet dat ik dat jou hoef uit te leggen?

En je kan toch ook NIET boos worden? En gwn normaal je mening verkondigen? Hoezo moet je perse boos worden?

En ja dat Ajax uit de CL moet, is wel heel raar dat je dat zegt...wij van Ajax zorgen ervoor dat jouw sub-topclub, zich kan plaatsen voor een internationaal podium. Enige respect en dankbaarheid is wel op zn plaats.

Daarnaast denk ik dat wij beter maar niet meer kunnen reageren op elkaar, want iemand die van alles maar wat roept en niet de capaciteiten heeft om het normaal uit te kunnen leggen tsjah...

Ik hoop nu niet dat ik weer een trol ben 😢
Vind ik leuk
Jan Guevara +10321
donderdag 14 maart 2019 om 20:14
Mooi. Dan hoef ik niet meer in het kader van goed voor Nederlandse voetbal voor ajax te zijn.

Dat is dikke winst.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:50
Je hoeft alleen maar dankbaar te zijn.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10321
vrijdag 15 maart 2019 om 06:35
Ik hoef niets zeg je zelf.

Wel volhouden wat je zegt he.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:46
Ik heb gezegd je hoeft niet voor Ajax te zijn, maar je moet ons wel dankbaar zijn.

En hey je MOET ook niet meer over NSB dingen praten want dat slaat nergens op. Je bent toch geen puber?
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12005
donderdag 14 maart 2019 om 05:54
Gelukkig had Johan Cruijff de zelfde gedachten 😝
En speelde hij voor Feyenoord 😏
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 05:56]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 06:41
De enige reden waarom Johan voor Feyenoord ging spelen is omdat hij ruzie bij Ajax had..
Vind ik leuk
Blindsy +19034
donderdag 14 maart 2019 om 07:50
Soms zijn ruzies goed. 😂Wist jij trouwens dat Johan ook begin jaren 70 al bijna voor Feyenoord was gaan spelen? Misschien ook wel weer door ruzie, maar er was onderhandeld, contract lag al klaar (misschien niet netjes maar allez), Johan trok zich op t laatst terug.

Ach...Johan was de grootste, Johan was van iedereen 😉.
Ik ben nog steeds trots dat hij het heeft gedaan, en heerlijk van hem genoten, met mn seizoenkaart op Vak S.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 07:51]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:11
Mooie post 👍
Vind ik leuk
Blindsy +19034
donderdag 14 maart 2019 om 08:12
De waarheid mag gezegd worden, Frans!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:15
Kreeg er een lach van op me gezicht, mooi gezegd gewoon. Helaas heb ik Johan nooit live zien spelen, was een geweldenaar.
Vind ik leuk
Blindsy +19034
donderdag 14 maart 2019 om 08:26
Op tv ooit n EC-wedstrijd tussen PSV en Barca gezien maar toen viel hij niet op. Verder misschien nog n paar kwalificatiewedstrijden van Oranje?
Ik moest het dan ook vooral hebben van zijn comeback. Die viel via Studio Sport uitgebreid op tv te volgen. Uiteraard de Feyenoord - Ajaxen in de Kuip waar hij voor Ajax uit kwam. En natuurlijk seizoen 83-84.
Het beste was er uiteraard wel van af. Maar wat hij nog toonde was meer dan goed genoeg.
Mooie herinneringen toch? Paar jaar later kon je dat weer van Van Basten zeggen. 👍 Die wel meegemaakt?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:37
Blindsy sta je nog steeds op Vak S?

De tering '83, '84 dan ben je al een oude opa hahahaha. Ik was toen nog een broekie van 4 jaar pfff.

Wat vind jij van het plan voor een nieuw stadion. (Dat hoogstwaarschijnlijk net zo een lelijke multie media, sport en evenementen schotel wordt als de Arena).

Dan mag je nog hopen dat Vak S als 1 geheel verplaatst wordt. Toen Ajax de Meer verruilde voor de Arena werd Vak M (F-Side) verdeeld over meerdere vakken in het stadion. Waarschijnlijk in de hoop om de kracht van harde kern op te heven. Gelukkig zagen ze later in dat je een vos zijn haren kan wegnemen maar niet zijn streken. Ik vraag me af hoe ze dat bij Feyenoord gaan doen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 08:50]
Vind ik leuk
Freddyst +463
donderdag 14 maart 2019 om 08:51
Kijk zo kan het ook toegeven dat Cruijff een grote voetballer was, net als ik als echte Ajacied genieten kan van van Hanegem en laatst nog van de actie van van Persie. Heerlijke mensen die twee
Vind ik leuk
Blindsy +19034
donderdag 14 maart 2019 om 09:16
Toegeven? De echte groten zijn van iedereen.
Als je n bepaald clubhart hebt, kun je toch nog wel genieten van anderen, simpelweg omdat je ook van het spelletje houdt?
Van Basten, Bergkamp, live gezien .. en van genoten. Vooral van Marco. Ook n traantje weggepinkt toen hij in de jaren 90 tijdens n wedstrijd van Milan, afscheid nam van het voetbal, en dat Milan-trainer Capello stond te janken als n klein kind.
Of dat Cruyff als trainer werd weggepest, maar later ook als ex-trainer afscheid mocht nemen van zíjn Barca tijdens de rust , en dat hij op de middenstip in n doodstil stadion nog even wat sneren uitdeelde aan voorzitter Nunoz (die bozig voor zich uit staarde in zn loge) maar vervolgens met 90,000 man het clublied ging zingen? Kip-pen-vel.
Voetbal levert soms prachtige momenten van verbroedering op. En de Groten zijn echt van iedereen.
Als je niet van Messi kunt genieten omdat je niet van Barça houdt, spoor je gewoon niet 😉👍.
Vind ik leuk
Salah +9
donderdag 14 maart 2019 om 09:33
Er zijn mensen die zeggen, dat Cruijff in de jaren 70, gebruikte om een beter contract te krijgen.
Ik was niet blij dat hij naar Feyenoord kwam, net als dat Wim Jansen voor Ajax heeft gespeeld.

Tradities moet je in ere houden.

Ik vond Cruijff helemaal geen sympatieke speler, altijd zeuren over geld, 2 of 3 strepen.
Rinus Israel buiten het elftal zetten ten faveure van Haan en Jongbloed ipv van Beveren.
Met die 2 hadden we gewoon wereldkampioen geworden in Duitsland.
Maar hij heeft wel veel betekend , misschien wel juist door zijn eigenwijsheid.
En het was gewoon de beste speler die we ooit gehad hebben..
Vind ik leuk
Blindsy +19034
donderdag 14 maart 2019 om 16:31
Of de k#tsmoezen die werden gebruikt om de onderhandelingen over n bondscoachschap te laten klappen zodat hij lekker kon zaniken vanaf de zijlijn, het te vroeg stoppen als Oranje-man, zn afwijkende sponsordeals. Het was zeker in die tijd geen fijne gozert. Maar wél de beste Nederlandse speler ooit. Daar heb ik t over.
Vind ik leuk
leozao +990
donderdag 14 maart 2019 om 09:52
WRAAK
Vind ik leuk
Ryan82 +1074
donderdag 14 maart 2019 om 07:42
HAHA
Vind ik leuk
Blindsy +19034
donderdag 14 maart 2019 om 06:57
Er zijn er in ieder geval 2. Maar verhuizen, ho maar.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:50
Ik ken er heel wat hoor, denk zo rond de 15/20 man.
Vind ik leuk
Blindsy +19034
donderdag 14 maart 2019 om 13:54
Wonen ze allemaal in n safe house? Spreken jullie als n geheim genootschap, als de zon verdwenen is, stiekem af? 😂
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:17
Blijf van mn lijf huis 😆😆
Vind ik leuk
Blindsy +19034
donderdag 14 maart 2019 om 16:28
Of ondergedoken in een Achterhuis.
Uh nee laat maar, voordat je het weet komt er weer iemand met dat j-woord. Laten we t maar over voetbal hebben. Morgen loten!!!!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:56
En juichen voor Ajax ;-)
Vind ik leuk
Blindsy +19034
donderdag 14 maart 2019 om 17:46
Heb ik serieus waar, vorige week voor het eerst in mijn leven gedaan :-) Maak in Nederland graag grapjes over 'de miljoenenploeg die tegen Heracles Feyenoord Heerenveen zo tegenviel' maar in Europa zijn ze met een begroting van iets boven de 100 miljoen nog niet eens subtop. Als je dan zo'n volgevreten vedette-bende oprolt (600 miljoen vs 100 miljoen) is dat gewoon supermooi .En dat de ex-Realspelers als Vd Vaart en Seedorf, maar ook Netto en Flap, lekker uit hun plaat gaan op de Eretribune. Tot groot ongenoegen van het Real-bestuur. Dikke vinger voor ze. Olé!
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 17:47]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:25
Je bent gewoon een beetje dom😜😜
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:51
Een beetje maar?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:23
Nee
Vind ik leuk
fritsie +882
donderdag 14 maart 2019 om 08:31
Die van binnen zijn we allemaal voor Ajax..
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:41
Dat heeft meer te maken met dat zijn ouders daar wonen. Maar jij bent veilig want jij kent hooligans van Feyenoord 😂😂😂
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:49
Yupz...maar harde kern is ook niet meer wat et was. Teveel splintergroepen tegenwoordig.

En heb me nooit onveilig gevoeld omdat ik voor Ajax ben...ik heb zelfs in de Kuip gewerkt jonge...was een leuke tijd hoor
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:47
Dat laatste begrijp ik.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:02
Ben blij dat ik niet de enige Ajacied in Rotterdam ben!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:48
Geen zorgen maat, ik ben er ook ;-) en er zijn meerdere
Vind ik leuk
YC93 +860
donderdag 14 maart 2019 om 10:17
Hier kan ik dan wel weer om lachen, +1
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:00
En nu blijven lachen ;-)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:19
Uiteraard. Ik vind het altijd zo bijzonder en lachwekkend dat mensen uit Rotterdam niet voor Ajax zouden kunnen zijn en andersom idem natuurlijk.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:58
Ja slaat helemaal nergens op. Maarja dat geeft alleen maar de kortzichtigheid weer van dat soort mensen die dat niet kunnen accepteren of je NsB'er noemen en zelfs met de dood bedreigen.

Om misselijk van te worden.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 00:13
Idd. Eencelligen zijn dat.
Vind ik leuk
Blindsy +19034
donderdag 14 maart 2019 om 06:56
Noa, dat viel wel mee, toch?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:06
Ach, het interview was lang niet slecht
Vind ik leuk
leozao +990
donderdag 14 maart 2019 om 09:51
Hij had er van mij nog veel langer mee moegen wachten...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:20
Fijne invalbeurt.
Vind ik leuk
Pimman +10447
woensdag 13 maart 2019 om 23:21
Wel humor dat voorstel van Kraay!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:25
Zekers. Dit soort dingen kan je wel overlaten aan Kraaij.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:53
Het heeft niet LANG geduurd voordat hij zijn klasse kon laten zien die hij in Amsterdam naar een hoger niveau is gebracht.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:10
Amen! Ik mag jouw humor wel, heerlijk.
Vind ik leuk
Il Gordo +18678
woensdag 13 maart 2019 om 23:24
Kenneth Vermeer: "Ik heb bijna 13 jaar in de opleiding van Ajax gespeeld, maar was altijd al voor Feyenoord".
Vind ik leuk
Pimman +10447
woensdag 13 maart 2019 om 23:32
Hahaa..is dat zo?
Vind ik leuk
Il Gordo +18678
donderdag 14 maart 2019 om 07:55
Geen flauw idee ;-)
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:40
Je weet dat jullie nieuwe trainer nog steeds in een Ajax-pyjama slaapt?
Vind ik leuk
Il Gordo +18678
donderdag 14 maart 2019 om 07:56
Ik dacht dat-ie zonder kleren slaapt?
Vind ik leuk
Tismewat +335
donderdag 14 maart 2019 om 09:35
En Bosz en Schreuder in een van Feyenoord?
Vind ik leuk
Ove +2708
donderdag 14 maart 2019 om 00:18
Frenkie……...Ik en mijn hele familie zijn voor Feyenoord

Nooit gedacht dat ik hier in die overdekte bioscoop zou spelen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 01:37
💨💨💨💨💨
Vind ik leuk
Esther +210
donderdag 14 maart 2019 om 06:48
Troll.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:56
Nooit gedacht dat hij als "feyenoord fan" ons aller Ajax 86 miljoen zou opleveren zeker. Van mij mogen er meer fan zijn van feyenoord als ze de kas bij ons maar spekken. Van Geel was zeker weer een krent dat hij niet eens 1 euro voor frenkie wilde neerleggen. Hoe zuur?
Vind ik leuk
Il Gordo +18678
donderdag 14 maart 2019 om 07:57
"Van Geel was zeker weer een krent dat hij niet eens 1 euro voor frenkie wilde neerleggen. Hoe zuur?"


Neuh, is niet zuur. Meneer wilde destijds gewoon liever naar Willem II. En dat heeft 'm geen windeieren gelegd.
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
woensdag 13 maart 2019 om 23:24
Zo zijn er meer hier stiekem voor Ajax
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 23:46
Eerder voor Feyenoord
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
woensdag 13 maart 2019 om 23:48
Stiekem voor Feyenoord??
Vind ik leuk
FRChamp +1360
vrijdag 15 maart 2019 om 12:48
Sjaak Swart is voor Feyenoord: https://sportnieuws.nl/fun/huh-ras-ajacied-sjaak-swart-zingt-feyenoord-lied-volle-borst-mee-video/
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 01:55
Ik heb ook nog in de Kuip gewerkt 🙊
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:25
Daar kreeg feyenoord vast subsidie voor
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:01
Nee die wouden geen horeca personeel in eigen dienst nemen, dus deden ze dat bij een horeca uitzendbureau
Vind ik leuk
FRChamp +1360
donderdag 14 maart 2019 om 13:39
Klopt man, ik ben de naam vergeten van die hoofdcatering. Ik werkte via Rent a Butler en in het Philips stadion via JMW
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:15
Cumlaude Events ;-)

En Martin-Air catering verzorgde het eten.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 15:16]
Vind ik leuk
FRChamp +1360
vrijdag 15 maart 2019 om 10:50
Oja! Was een prima bijbaantje
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:51
Zeker
Vind ik leuk
Tismewat +335
donderdag 14 maart 2019 om 09:37
Heb je daar je werkstraf moeten uitvoeren?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:02
Haha nee...lekker geld verdienen als tiener
Vind ik leuk
FRChamp +1360
donderdag 14 maart 2019 om 13:37
Nice, ik ook, in mijn studententijd bij de zoete hap en het bier. Maar ik heb ook in het Philips stadion gewerkt in die business unit 😂😂
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:14
Ik bij de skyboxen tijdens het seizoen toen Gullit er trainer was ;-)
Vind ik leuk
FRChamp +1360
vrijdag 15 maart 2019 om 10:52
Netjes man!
Vind ik leuk
BariAFCA +468
woensdag 13 maart 2019 om 23:28
Komt zwaar tekort voor Ajax1
Vind ik leuk
Mazraoui +3189
woensdag 13 maart 2019 om 23:29
Doet het gewoon erg goed sinds de winter bij jong Ajax
Vind ik leuk
BariAFCA +468
woensdag 13 maart 2019 om 23:59
Klopt! Jong Ajax en wellicht een eredivisieclub buiten de top 2 kan hij prima functioneren.. maar geen Ajax1 materiaal
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:39
dit zeiden ze ook over Hunterlaar en kijk waar die terecht kwam !
Vind ik leuk
Mazraoui +3189
woensdag 13 maart 2019 om 23:29
Boukhari is zn stiefvader volgens mij. Die is oud Ajax speler. Daar zal hij het wel van hebben
Vind ik leuk
Koekie1970 +1255
woensdag 13 maart 2019 om 23:33
Dan had Lang voor Sparta moeten zijn. :-)
Vind ik leuk
Blindsy +19034
donderdag 14 maart 2019 om 07:00
Dat Marokkaans/Amsterdamse nepaccent, bedoel je?
Vind ik leuk
SantiagoErik +1491
woensdag 13 maart 2019 om 23:33
Lefgozertje😜
Vind ik leuk
S41 +12
woensdag 13 maart 2019 om 23:37
Baas!!!!
Vind ik leuk
fr1963 +4367
woensdag 13 maart 2019 om 23:38
Beste opleiding gehad. Veel plezier in Mokum...
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6550
woensdag 13 maart 2019 om 23:44
vraag me af wanneer barca voor deze parel komt

denk toch al snel aan de 75 miljoen
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:37
kan zo maar gebeuren Ajax spelers zijn gewild!!
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 23:48
Noa met de korte achternaam
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:02
Die Noa lang man, die praat echt alsof hij uit Amsterdam Oost komt ofzo.
Vind ik leuk
Pimman +10447
donderdag 14 maart 2019 om 00:11
Ja écht he!
Vind ik leuk
Asje Menou +903
donderdag 14 maart 2019 om 01:41
Hij heeft een Surinaams accent. In Oost wonen niet extreem veel Surinamers.
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 06:01
Haha, zeker wel hoor.
Vind ik leuk
Asje Menou +903
donderdag 14 maart 2019 om 07:51
Haha, echt niet. Ik heb acht jaar in Oost gewoond, en er wonen daar meer Marokkanen dan Surinamers, hoewel het verschil minder groot is dan ik dacht.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 07:58]
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 08:10
Haha, dat klopt. Zo groot is dat verschil inderdaad niet, kom ook vaak in Oost, Molukkenstraat. Genoeg Surinamers daarzo te vinden! Heb je het opgezocht?
Vind ik leuk
Asje Menou +903
donderdag 14 maart 2019 om 09:31
Ja, ik heb het even nagekeken. Ik heb in de Sumatrastraat gewoond, en in dat gedeelte van oost wonen veel Marokkanen, maar als je in de richting van de Dappermarkt gaat kom je inderdaad weer meer Surinamers tegen.
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 09:45
Klopt idd, Sumatrastraat, dat is toch ook bij Javaplein in de buurt? Heb je lang in Oost gewoond?
Vind ik leuk
Asje Menou +903
donderdag 14 maart 2019 om 09:51
Het Sumatraplein. Heb er acht jaar gewoond.
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 10:14
Oke, best een lange tijd dus!
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6207
donderdag 14 maart 2019 om 06:23
Ik lees net dat Nourdin Boukhari zijn stiefvader is. Misschien heeft hij zichzelf daarom een buitenlands accent aangemeten?
Vind ik leuk
Asje Menou +903
donderdag 14 maart 2019 om 07:52
Nee joh. Hij is half Surinaams. Zijn accent is Surinaams.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 01:00
wow wat een goede vragen kraaij lang over na moeten denken
Vind ik leuk
DQA +61
donderdag 14 maart 2019 om 03:48
Hij heeft wel een feyenoord hoofdje.
Vind ik leuk
Bdog +7152
donderdag 14 maart 2019 om 05:46
Lang niet goed genoeg.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 06:26
En hij leefde Noa Lang en gelukkig.
Vind ik leuk
Esther +210
donderdag 14 maart 2019 om 06:50
Noa de wigger.
Vind ik leuk
wimpert +146
donderdag 14 maart 2019 om 06:51
Lekker belangrijk..... kwalletje. Lang niet goed genoeg voor Feyenoord.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:21
Ajax heeft te Lang gewacht op hem in te brengen
Vind ik leuk
Cantonoy +55
donderdag 14 maart 2019 om 07:26
Ik voel de Lang woordgrappen al aankomen....
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:27
Belangrijk om die weer te vermelden je bent gewoon een verader
Vind ik leuk
Tismewat +335
donderdag 14 maart 2019 om 09:39
Lekker beLangrijk..
Vind ik leuk
Lucky Kes +7212
donderdag 14 maart 2019 om 07:40
Sorry als je je leven lang al voor Ajax bent, ga je dan bij Feyenoord ballen?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:30
ja bij Ajax kan dat nog! bij andere clubs blijkbaar niet meer!
Vind ik leuk
Lucky Kes +7212
donderdag 14 maart 2019 om 12:19
????

Natuurlijk gaat hij bij Ajax ballen als hij al zijn leven lang Ajacied is.

Maar hij ging eerst acht jaar lang naar aards rivaal Feyenoord!

Spion?
Vind ik leuk
Nummer12 +47
donderdag 14 maart 2019 om 08:02
De tweeling broer van Ten Hag werkt dus bij de KNVB (zie foto) vandaar dat die wedstrijden steeds zo makkelijk worden verplaatst.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:00
tja iedereen doet wel eens domme dingen...daarom verraad je je zelf.....zegt genoeg over zijn persoonlijkheid.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:29
weer een groot talent van AJAX die op door breken staat!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws