'Fans van Juventus en Genoa willen hun geld terug: Ronaldo speelt niet'

'Fans van Juventus en Genoa willen hun geld terug: Ronaldo speelt niet'

Gepubliceerd: zondag 17 maart 2019 om 11:10zo 17-03-2019 om 11:10

Laatste update: zondag 17 maart 2019 om 11:12zo 17-03-2019 om 11:12

Juventus speelt zondagmiddag tegen Genoa in de Serie A, maar zonder Cristiano Ronaldo. Daar zijn supporters van beide clubs erg ontstemd over, meldt Corriere della Sera. Zij willen hun geld terug.

De wedstrijd tussen Juventus en Genoa was uitverkocht, maar veel fans hebben er na afgelopen weekend een stuk minder zin in. Juventus-trainer Massimiliano Allegri kondigde aan dat Ronaldo rust krijgt vanwege het zware programma dat eraan zit te komen.

De supporters hoopten Ronaldo van dichtbij te kunnen bekijken, maar willen nu hun geld terug. Naar verluidt hebben duizenden supporters van beide clubs de telefoon gepakt en Genoa verzocht om het ticketbedrag terug te storten. De kans dat ze dat voor elkaar krijgen lijkt zeer klein.

Juventus speelt om 12:30 uur tegen Genoa. De club lijkt de landstitel niet meer te kunnen ontlopen. Op 10 april wacht de eerste confrontatie met Ajax in de kwartfinales van de Champions League.

Plaats een reactie

PRICE +8904
zondag 17 maart 2019 om 11:12
Ronaldo wordt gespaard voor de 2 Luik met Ajax
Vind ik leuk
chicken +15148
zondag 17 maart 2019 om 11:15
Kunnen we hem fris in 2en zagen 😆
Vind ik leuk
Mazraoui +3937
zondag 17 maart 2019 om 11:16
De Ligt spaart hem niet hoor. Gaat
gewoon een knietje op zn bovenbeen krijgen
Vind ik leuk
The Iceman +18216
zondag 17 maart 2019 om 11:32
Precies waar de voetafdruk van Boulahrouz nog zit.
Vind ik leuk
Mr bien +9010
zondag 17 maart 2019 om 11:15
Sucsessupporters
Vind ik leuk
Mazraoui +3937
zondag 17 maart 2019 om 11:16
Dank je wel. Of wenste je de supporters geen succes
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 11:16]
Vind ik leuk
Mr bien +9010
zondag 17 maart 2019 om 11:20
Dat zijn geen supporters
Vind ik leuk
PRICE +8904
zondag 17 maart 2019 om 11:17
Is nieuw in Nederland wedstrijden verzetten, aanvangstijden verplaatsen.
Gebeurt alleen als een club zich koninklijk gedraagt.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:28
Je bedoelt koninklijke resultaten haalt?
Vind ik leuk
Tossa +3143
zondag 17 maart 2019 om 11:19
Say what? Geld terug omdat een speler niet speelt? Hoe kansloos is dat... Ik kan me niet herinneren dat zoiets ooit is gebeurd.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95368
zondag 17 maart 2019 om 11:26
Dat zijn toeristen en fans van Genoa. De echte Juve supporter komt niet voor Ronaldo, maar voor de ''Famiglia Juventus''
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:28
Jank toch niet zo. Als je dit echt doet ben je wel een erg sneue supporter
Vind ik leuk
Gerardovic +220
zondag 17 maart 2019 om 11:34
Top, alhoewel het een enorme jankerd is verdient deze man zo ontzettend veel respect. Miss nog wel meer dan Messi wat echt een natuurtalent is. Ronaldo heeft echt het onderste uit de kan gehaald, wat een fenomeen!
Vind ik leuk
DeanJayden +13785
zondag 17 maart 2019 om 12:09
Als hij dat grietje echt anaal heeft verkracht verdiend hij een trap onder zijn kont
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:47
Had ronaldo beter naar de hoeren kunnen gaan, goedkoper en daar mag het wel
Vind ik leuk
Argento8523 +7467
zondag 17 maart 2019 om 11:44
Die mensen hebben gelijk

Verder is er geen fluit aan die hele Italiaanse competitie
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:45
Geld terug, die sporen niet. Stond er bij aanschaf op de seizoenkaart: "op vertoon van deze kaart speelt Ronaldo" ?
Vind ik leuk
Isakson +761
zondag 17 maart 2019 om 11:50
Hun geld ?
Vind ik leuk
Spiegel +11696
zondag 17 maart 2019 om 11:53
“Fans”
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 12:02
Ik wil best €25 extra betalen als hij niet speelt tegen Ajax 😂
Vind ik leuk
SantiagoErik +2531
zondag 17 maart 2019 om 12:06
Hahaha, rare jongens die romeinen😜
Vind ik leuk
Midden-Noord +95368
zondag 17 maart 2019 om 12:09
Romeinen?
Vind ik leuk
SantiagoErik +2531
zondag 17 maart 2019 om 12:13
Uitspraak uit Astrix en Obelix.
Vroeger waren de Italianen Romeinen. Vandaar🤔
Vind ik leuk
Midden-Noord +95368
zondag 17 maart 2019 om 12:17
Aha. Dacht dat je dacht dat Juve of Genoa uit Rome kwamen.
Vind ik leuk
SantiagoErik +2531
zondag 17 maart 2019 om 12:28
Hahaha, nee dat weet ik hoor😃
Vind ik leuk
SantiagoErik +2531
zondag 17 maart 2019 om 12:15
Enne succes vanmiddag in het hoge noorden bij FC Grunn
Vind ik leuk
Midden-Noord +95368
zondag 17 maart 2019 om 12:17
Jij ook succes met jullie wedstrijd, gozah.
Vind ik leuk
Arbee +2616
zondag 17 maart 2019 om 12:53
Dan zijn het dus geen fans van Juventus of Genoa, maar Ronaldo-fans.
Vind ik leuk
PeterAdo +378
zondag 17 maart 2019 om 13:13
Super gaaf dit
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:22
Wat een nep supporters dan.. Triest! Zou lekker worden, dat als er een speler bij mijn club rust krijgt, waar ik graag naar kijk, dat ik dan mn geld ga terug vragen.. Haha, belachelijk!
Vind ik leuk
Leodinho +722
zondag 17 maart 2019 om 13:22
De beste man is zeker onzeker. Als je in elke interview jezelf moet bestempelen als de beste, is pure overcompensatie van jouw onzekerheid.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:19
En dan gaat Juve nog verliezen ook.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 14:20]
Vind ik leuk
Kingb +45
zondag 17 maart 2019 om 20:20
In Genève heb ik Ronaldo voor Portugal tegen Nederland gezien. Hij was toen nog geen euro waard. Daarentegen was de Nederlandse defensie om van te smullen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws