'Allemaal kleine dingen, Go Ahead-organisatie werd gestoord van Ten Hag'

'Allemaal kleine dingen, Go Ahead-organisatie werd gestoord van Ten Hag'

Gepubliceerd: vrijdag 22 maart 2019 om 19:38vr 22-03-2019 om 19:38

Erik ten Hag dreef de medewerkers van Go Ahead Eagles in zijn eerste maanden als trainer van de club tot wanhoop. Dat stelt voormalig voorzitter Edwin Mulder van de Deventenaren.

"De organisatie werd in het begin gek van Erik ten Hag", zegt Mulder bij RTV Oost. "Ik kreeg een lijstje. Daar stond in dat het ballenrek iets meer met een afschot moest. De dug-outs moesten een paar meter verplaatst worden, er moesten vakken op het trainingsveld komen, hij wilde ramen in zijn kantoor. En er zijn ook nog dertig veldbedjes gesponsord, want de jongens moesten meer trainen."

"Allemaal dat soort kleine dingen", aldus Mulder. "De eerste drie maanden werd de Go Ahead-organisatie er gestoord van. Zijn bijnaam was De Kleine Generaal. Maar toen het begon te werken en er een topsport klimaat ontstond, werd iedereen enthousiast. Tot op de dag van vandaag is er geen betere trainer meer geweest dan Ten Hag, als je het medewerkers en supporters vraagt."

Overigens was Marc Overmars destijds ook actief in De Adelaarshorst. Dat de twee nu samen actief zijn bij Ajax, verbaast Mulder niet. "Dat Marc een keer naar een grotere club zou gaan, lag wel voor de hand. Hij is natuurlijk ook oud-speler van Ajax. En ik wist dat Marc heel erg gecharmeerd was van Erik ten Hag, dus voor mij kwam het niet echt als een verrassing."

Poll

Verdient Ten Hag meer waardering bij Ajax?

(6824 stemmen)

Plaats een reactie

Radaje +1671
vrijdag 22 maart 2019 om 19:46
Denk dat ten Hag zeker een paar jaar de tijd moet krijgen. Zo’n selectie wordt dan steeds vernieuwd en dan zal die ook meer waardering krijgen
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6498
zaterdag 23 maart 2019 om 04:12
Met name de aanpassing van het afschot van het ballenrek was geniaal. Toen ging het balletje rollen :)
Vind ik leuk
Jajaja +660
vrijdag 22 maart 2019 om 19:47
Beste trainer sinds het succes van van gaal in 95
Vind ik leuk
|Ajax| +1401
vrijdag 22 maart 2019 om 20:07
Ik hoop het.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:16
Een Europese super top trainer
Vind ik leuk
Jozef +45101
vrijdag 22 maart 2019 om 22:32
Je bedoelt de beste?
😁
Vind ik leuk
pdavie +697
vrijdag 22 maart 2019 om 19:47
Ik zie een verbetering in het negeren van alle Japie idioten hier.. Top! Nog iets beter ons best doen en de lol is er snel af voor de immens trieste en hopeloze gevalletjes...of geval..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 19:47]
Vind ik leuk
Roeptoeter +19157
vrijdag 22 maart 2019 om 19:48
Zie je nou wel, die contract verlenging zit eraan te komen. Eerst even alle lobbyisten aan het woord laten zodat het publiek kan wennen aan nog 3 jaar Ten Hag.
Vind ik leuk
voetbal@com +1073
vrijdag 22 maart 2019 om 20:01
Ze verlengen tm 2024

Gaat Ten Hag daarna met Marc naar Arsenal & wordt de eerste aankoop een Griekse keeper, ene Lamprou.
Vind ik leuk
Sven! +2589
vrijdag 22 maart 2019 om 20:03
Helaas je bent voor het examen komiek gezakt.
Vind ik leuk
Guusman +1314
vrijdag 22 maart 2019 om 21:06
Zo werkt dat inderdaad, niet alleen in de sport trouwens.
Vind ik leuk
appeltje +4303
vrijdag 22 maart 2019 om 21:31
Oww, iemand zegt iets positief over Ten Hag, dan moet het wel een lobbyist zijn toch?
Vind ik leuk
HansVites +6751
vrijdag 22 maart 2019 om 19:59
Wanneer gaan ze bij VP hier eens wat aan doen aan die randdebielen?
Het kan zo simpel zijn verbied aanmeldingen met VPN en geef die simpele zielen een IP ban zijn we er allemaal van af.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14494
vrijdag 22 maart 2019 om 22:27
Ze laten jou toch ook je gang gaan ?
Vind ik leuk
HansVites +6751
zaterdag 23 maart 2019 om 08:34
Jij bent het grootste voorbeeld hier van een simpele ziel, en verder reageer ik niet meer op jou want trollen moet je niet voeden.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14494
zaterdag 23 maart 2019 om 08:46
Maar ik heb zo'n honger........😥 !!!
Vind ik leuk
JanTa48 +9354
vrijdag 22 maart 2019 om 20:00
Op een paar papagaaien na, krijgt Ten Hag ook die waardering bij Ajax.
Vind ik leuk
bartzwolle +215
zaterdag 23 maart 2019 om 14:12
En de mamagaaien ??
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:04
Stabiele trainer, kwam bij Ajax binnen met 5 punten achterstand. 15 maanden later, vul zelf.maar in!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:09
Snap ik, kunnen zijn werkniveau niet aan. Die zijn gewend de hele dag gevulde koeken te eten.
Vind ik leuk
voetbal@com +1073
vrijdag 22 maart 2019 om 20:16
Ik wens iedereen een Japie-vrij voetbalweekend, mooie wedstrijd tegen onze buren en veel goals in de KKD.

Op naar een ED en F1 vrij weekend...zucht.
Vind ik leuk
DaDorch +6
vrijdag 22 maart 2019 om 20:53
Zal wellicht wel overkomen als enorm dom, maar wat houdt “Japie” in?!

Ooh, wordt hiermee misschien de persoon van het bericht hierboven bedoelt?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 21:01]
Vind ik leuk
Jozef +45101
vrijdag 22 maart 2019 om 22:35
Joh...
Vind ik leuk
Kinkladze +183
zaterdag 23 maart 2019 om 00:15
Dat is die lul die hier alles verziekt.
Vind ik leuk
Mineola +634
vrijdag 22 maart 2019 om 20:23
Zo zo, ramen in zijn kantoor. Die durft..
Vind ik leuk
Henk3 +1297
vrijdag 22 maart 2019 om 22:00
Ook de beste trainer die we bij Utrecht ooit hebben gehad. Hij heeft daar echt een topsportklimaat gecreëerd. Jammer alleen dat daar nu al niets meer van over is.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:06
Dit verklaart veel.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws