Update: Rutten opgevolgd door voorganger, assistent Van Zwam mag wél blijven

Update: Rutten opgevolgd door voorganger, assistent Van Zwam mag wél blijven

Gepubliceerd: dinsdag 16 april 2019 om 21:47di 16-04-2019 om 21:47

Fred Rutten is per direct vertrokken bij Anderlecht. Dat meldt de nummer vijf van België dinsdagochtend via de officiële kanalen. In onderling overleg is besloten om de samenwerking met onmiddellijke ingang te beëindigen.

'Na drie dagen overleg tussen sportieve directie en coach heeft Fred Rutten beslist dat hij geen deel wil uitmaken van het sportieve plan van RSC Anderlecht volgend seizoen', schrijft Anderlecht. 'Aangezien hij de sportieve staf alle kansen wil geven om de toekomst optimaal voor te bereiden, zijn beide partijen overeengekomen om de samenwerking per direct stop te zetten.'

"De directie apprecieert het werk dat Fred heeft geleverd in moeilijke omstandigheden", zegt technisch directeur Frank Arnesen op de clubsite van Anderlecht. "Zijn fair play-houding ten opzichte van RSC Anderlecht laat ons toe het sportieve project van volgend seizoen in optimale omstandigheden voor te bereiden."

"We gaan in de beste verstandhouding en met wederzijds respect uit elkaar. We wensen Fred veel succes in zijn verdere carrière."

Rutten heeft Anderlecht nooit op de rails kunnen krijgen. Hij debuteerde met een 1-0 nederlaag bij KRC Genk en verloor daarna belangrijke wedstrijden in de strijd om Europees voetbal. Anderlecht verloor de afgelopen weken opnieuw van Genk en ging ook onderuit tegen Club Brugge, FC Antwerp en lijkt ook het duel met Standard Luik te verliezen. Die wedstrijd werd bij een 2-0 tussenstand gestaakt.

Update 21.47: Karim Belhocine neemt de honneurs waar bij Anderlecht, waarschijnlijk tot het einde van het seizoen. De Fransman met Algerijnse roots was eerder dit seizoen al actief als interim-trainer, na het ontslag van Hein Vanhaezebrouck en vóór de entree van Rutten. Jonas De Roeck en Arno van Zwam, in januari meegekomen met Rutten, staan Belhocine bij als assistent.

Plaats een reactie

dinsdag 16 april 2019 om 09:54
Langdurig fredje
Vind ik leuk
GaoYao +5993
dinsdag 16 april 2019 om 10:00
Nu maar weer terug naar het nieuws vd dag. Waar hadden we het ook alweer over.. Oh ja, Juve en Ajax!
Vind ik leuk
InternetHeld +3880
dinsdag 16 april 2019 om 10:07
ik zeg 1-2
Vind ik leuk
GaoYao +5993
dinsdag 16 april 2019 om 10:11
Ik sluit mij daarbij aan :)
Vind ik leuk
3-0achter +1529
dinsdag 16 april 2019 om 10:23
Ik hou het op 2-2
Vind ik leuk
InternetHeld +3880
dinsdag 16 april 2019 om 10:25
Zo veel scoort Juve niet. Wij hebben de beste verdediger ter wereld. En dan heb ik het niet over Joël.
Vind ik leuk
3-0achter +1529
dinsdag 16 april 2019 om 10:36
Blind op links baart me zorgen dus vandaar de 2-2
Vind ik leuk
Donnygo +6138
dinsdag 16 april 2019 om 10:56
Blind zal niet links spelen maar centraal, verwacht Maz op links Veltman op rechts.
Vind ik leuk
3-0achter +1529
dinsdag 16 april 2019 om 10:58
Hoe dan ook gewoon de halve finale halen. Niets meer en niets minder.
Vind ik leuk
Don en Ad +595
dinsdag 16 april 2019 om 14:42
Ik denk 1-0, maar ik hoop 5-0.
Vind ik leuk
3-0achter +1529
dinsdag 16 april 2019 om 15:25
Ik hoop dat jij het fout hebt
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:43
Ik zou Blind op links zetten denk ik , Mazraoui op links lijkt me niet zo slim , ik vind hem verdedigend namelijk niet zo heel goed , en dan kan ie denk ik beter op zijn vertrouwde plek spelen lijkt mij .
Hoewel ik nog niet overtuigd ben van Magallan heeft ie heel zijn leven cv verdediger gespeeld bij een topclub uit Zuid-Amerika .
Dus die kun je ook cv verdediger zetten tegen Juventus .
Hij moet alleen als ie in balbezit komt de bal heel vlug afgeven aan de Ligt , zodat die kan opbouwen .
Vind ik leuk
Donnygo +6138
dinsdag 16 april 2019 om 12:50
MAgallan zou voor mij ook zeker een optie zijn met Blind linksback. Alleen denk ik dat Ten Hag zal keizen voor Maz zodat je daar toch een groot deel van het spel met Tagliafico behoud.

Blind linksback is gedoseerd vooruit, Maz is vol vooruit zoals Tagliafico ook doet.

Daardoor houd je ook het voetbal centraal achterin met Blind en De LIgt en hopelijk De Jong ervoor.

Mocht Maz, Veltman of De Jong niet voldoen of het volhouden, kun je via Magallan het oplossen en dan met Blind schuiven.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:54
Ik kan me helemaal vinden in je tactiek , alleen vraag ik me dus af wat je aanvallend aan Mazraoui hebt als ie op links staat .
Hij heeft er namelijk volgens mij nog nooit gespeeld en het zal toch wennen zijn .
Daarom zou ik Blind dus links zetten , die heeft daar vaker gespeeld .
Vind ik leuk
Donnygo +6138
dinsdag 16 april 2019 om 13:05
Het opkomen is lang niet altijd om ook mee te doen natuurlijk.

Voorzet in of uitdraaiend is oke, hij kan nu wel iets makkelijk naar binnen en schieten wat Tagliafico weer minder doet. Voordeel nadeel ;)

Het is al een paar keer geprobeerd en volgens mij ook zo gewisseld in 1 of 2 wedstrijden.

Snap met Blind heb je meer 'automatisme' en zal het iets natuurlijker zijn maar geeft het wel minder druk naarvoren waar je het juist van moet hebben.

Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:02
En zeker niet over blind!!!!!3-1 juve
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:04
En ook zeer zeker niet over die meeloper en passje breed en terug blind hoop ik.....3-1 juventus
Vind ik leuk
JanvdLisme +1452
dinsdag 16 april 2019 om 21:53
Kenneth, je brylle is stuk! Groetjes
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:12
Laat dat maar bij andere artikelen.
Er is meer nieuws.
Vind ik leuk
FSCeara +9546
dinsdag 16 april 2019 om 10:55
Ik hoop voor jullie ajacieden op een goed resultaat maar denk zelf 3-1. Hoe dan ook succes vanavond
Vind ik leuk
PRICE +6759
dinsdag 16 april 2019 om 10:10
Fredje heeft al een aardig lijstje waar hij mislukt is.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:11
Ik denk dat Twente de volgende wordt....
Vind ik leuk
PRICE +6759
dinsdag 16 april 2019 om 10:13
Als Twente slim is beginnen ze niet aan Fred R.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:16
Eerste periode was gewoon goed toch?
Vind ik leuk
The Iceman +18065
dinsdag 16 april 2019 om 10:41
Fred Ros lijkt me idd geen fijn figuur.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:25
Nope, ruimt er eerst enkele op om vervolgens de boel te gaan lopen verklikken.
Vind ik leuk
HanV +5677
dinsdag 16 april 2019 om 10:18
Alweer? Hij is er pas 2x trainer geweest.
Vind ik leuk
Lochuckyo +37
dinsdag 16 april 2019 om 09:54
Dat is snel 3 minuten later is die weg;p
Vind ik leuk
rexxo +15985
dinsdag 16 april 2019 om 09:55
He is dus niet altijd alleen maar geruchten op VP
Vind ik leuk
Lochuckyo +37
dinsdag 16 april 2019 om 09:58
Blijkbaar niet nee.
Vind ik leuk
McLovin +1629
dinsdag 16 april 2019 om 09:54
Als jullie nou 3 minuten hadden gewacht met plaatsen, godver orc!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 09:56]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:55
Was geen gerucht net dus.
Vind ik leuk
Bizzy +22800
dinsdag 16 april 2019 om 09:55
Vervelend nieuws. Nederlandse trainers in buitenland hebben het zwaar. Jammer.
Vind ik leuk
GaoYao +5993
dinsdag 16 april 2019 om 09:58
Ze willen kortstondig resultaat en anti-voetbal..
Vind ik leuk
Bizzy +22800
dinsdag 16 april 2019 om 10:04
Het gevolg van halverwege instappen. Rutten had geen invloed op samenstelling van de selectie.
Vind ik leuk
GaoYao +5993
dinsdag 16 april 2019 om 10:10
Ja, jammer. Mooie club op papier..
Vind ik leuk
Futre +5249
dinsdag 16 april 2019 om 10:48
Of hij is gewwoon een flapdrol.
Vind ik leuk
Bizzy +22800
dinsdag 16 april 2019 om 11:00
Nee dat denk ik niet. Fred is een vakman. Anderlecht heeft een aardige kerkhof met trainers. Slecht beleid
Vind ik leuk
Futre +5249
dinsdag 16 april 2019 om 11:25
Okay
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:55
Hmmmmm. Frank de boer 2.0
Vind ik leuk
roma1900 +617
dinsdag 16 april 2019 om 09:59
Niemand krijg dat team aan de gang
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:55
binnen 3 minuten van wankelen naar definitief ontslagen. gaat mooi snel daar in België, misschien nu weer naar FC fraude als de pusic daar weggaat waar het wel op lijkt.
Vind ik leuk
klapstok +119
dinsdag 16 april 2019 om 10:17
Ik hoop het! Ik ben tegen het ontslaan van Pusic als hij nog een doorlopend contract heeft, maar als ze het dan toch doen mogen ze van mij Fred Rutten wel proberen binnen te halen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 10:18]
Vind ik leuk
Reyhan +433
dinsdag 16 april 2019 om 10:42
De mensen die jou reactie geliked hebben, komen dommer over dan jij.
Er staat duidelijk dat Rutten zelf ontslag heeft genomen..
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:53
nou dan heeft ie zich zelf toch ontslagen, en daarbij, je begrijpt toch wat ik bedoel. Doe toch niet zo betweterig, Dit is een voetbalforum geen school ofzo
Vind ik leuk
Jan ref +2028
dinsdag 16 april 2019 om 10:55
kun je niet gewoon de naam uit spreken als supporter van je plastic clubje?
Vind ik leuk
G.Kopf +5648
dinsdag 16 april 2019 om 09:55
Door dat slissen krijg je onduidelijkheden en geruchten hé.
Gelukkig heeft de tolk na 3 minuten ingegrepen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 09:58]
Vind ik leuk
Tilbo1896 +402
dinsdag 16 april 2019 om 09:56
Twente hier bent ik !!
Vind ik leuk
heur es +962
dinsdag 16 april 2019 om 09:56
TERECHT !
Vind ik leuk
mcmodd +28602
dinsdag 16 april 2019 om 10:04
Als je er maar geen U voorzet.
Vind ik leuk
Lucky Kes +7917
dinsdag 16 april 2019 om 10:50
Moet er wel een E af anders staat U TERECHT
Vind ik leuk
mcmodd +28602
dinsdag 16 april 2019 om 13:55
Je spreekt het zo uit: Utereg, dus in gekuisde versie uitstekend weergegeven.
Vind ik leuk
Lucky Kes +7917
dinsdag 16 april 2019 om 14:03
:O)
Vind ik leuk
mcmodd +28602
dinsdag 16 april 2019 om 14:05
Nee, zonder O ;-)
Vind ik leuk
Lucky Kes +7917
dinsdag 16 april 2019 om 14:08
:)
Vind ik leuk
jari11 +5039
dinsdag 16 april 2019 om 09:56
Als ik deze man als trainer had zal ik elke dag over het veld rollen
Vind ik leuk
Roeptoeter +18702
dinsdag 16 april 2019 om 09:57
Lekker, precies in de week voordat Twente kampioen is. Die kan zich vast voorbereiden op volgend seizoen.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12553
dinsdag 16 april 2019 om 09:57
Snelste retourpost ooit 😂
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:57
Misschien iets voor PSV, die trainer daar schijnt een beetje de weg kwijt te zijn
Vind ik leuk
Eddy T67 +2541
dinsdag 16 april 2019 om 09:58
Weg vrij voor Twente dus.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:59
Heeft ook te weinig tijd gehad .. halve wege instappen..en kijken wat er te redden is
Vind ik leuk
Voetbal34 +410
dinsdag 16 april 2019 om 10:00
Kom maar naar Twente
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:00
Kan hij zo naar PSV. Hij heeft wel intenties om op de aanval te spelen.
Vind ik leuk
Snappi +312
dinsdag 16 april 2019 om 10:01
Vervelend voor Fred. Had ook niet echt topmateriaal tot zijn beschikking, maar dat weet je ook wanneer je bij een club instapt. Je wordt er zo weer uitgeknikkerd als de resultaten wegblijven op korte termijn. Jammer dat nederlandse coaches het niet lang volhouden over de grenzen.
Vind ik leuk
Smithsonian +45037
dinsdag 16 april 2019 om 10:03
Kort maar krachtig, lekker weer aan de slag bij twente of zo.
Vind ik leuk
3-0achter +1529
dinsdag 16 april 2019 om 10:21
denk je nu echt dat Rutten twente er boven op helpt eerder rechtstreekse degradatie in 2020. Twente moet gewoon verder gaan met de huidige of een ander maar geen prutser want dat is Rutten.
Vind ik leuk
Lucky Kes +7917
dinsdag 16 april 2019 om 10:57
Prutser vind ik wel heel erg minderwaardig van jou.
In zijn eerste termijn heeft hij Twente terug gebracht naar het subtop niveau.
Door ook met moeilijke personen om te kunnen gaan zoals Elia en Arnoutovics.
Heeft Twente voor McClaren een gespreid bedje achter gelaten zodat McClaren er kampioen mee kon worden.
Ook heeft hij Feyenoord met minimale middelen goed voetbal laten leveren.
Op het eind was het op (conditie gebrek?) en werd hij ontslagen.
Vitesse heeft hij tussentijds subtop laten spelen (was toen een lage middenmoter).
Met PSV nooit kampioen geweest maar wel steeds dichtbij.
Schalke en Anderlecht mislukt.
Maar ja, Bosz, de Boer, Cocu, Koeman etc zijn ook in het buitenland wel eens ontslagen geweest.
Vind ik leuk
3-0achter +1529
dinsdag 16 april 2019 om 11:02
Bosz en Koeman zijn stukken beter. Cocu en de Boer zijn ongeveer van het niveau Rutten en die prutsen ook maar raak. Rutten is klaar in het voetbal maar je weet het maar nooit. Wie weet staat hij wel aan het roer bij Twente volgend seizoen.
Vind ik leuk
Lucky Kes +7917
dinsdag 16 april 2019 om 11:05
Cocu en de Boer zijn wel kampioen geworden met resp PSV en Ajax.
Dus absoluut geen prutsers.
Bosz heeft ook nog niet één prijs gewonnen en is wel goed?
Koeman is van andere orde, dat klopt.
Ik weet niet welke trainer jij dan geen prutser vind want van de 100 zijn het er in jouw ogen 99.

Voor mij mag Rutten terug komen bij Twente als trainer.
Zou de derde keer zijn.
Maar of het haalbaar is weet ik niet.
Vind ik leuk
3-0achter +1529
dinsdag 16 april 2019 om 11:32
Kampioen worden met voetbal dat pijn aan je ogen geeft. Van de 100 trainers zijn er 75 prutsers. Behaalde prijzen in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Kijk maar naar Jose Mourinho. Die wint ook niets meer en pruts maar wat aan.
Vind ik leuk
Lucky Kes +7917
dinsdag 16 april 2019 om 11:48
Maar is wel een van rijkste trainers er mee geworden ;-)
Vind ik leuk
MHMH +61
dinsdag 16 april 2019 om 10:03
Dat komt hem en twente wel goed uit.
Vind ik leuk
Pancev +1392
dinsdag 16 april 2019 om 10:03
Rutten is weinig kwalijk te nemen. Anderlecht had hier nooit aan moeten beginnen en bewijst maar weer eens dat ze maar wat aanklooien daar in Brussel.
Vind ik leuk
mcmodd +28602
dinsdag 16 april 2019 om 10:06
Jammer, zijn Frans heeft de Anderlechtspelers niet weten te overtuigen.
Vind ik leuk
Pancev +1392
dinsdag 16 april 2019 om 11:15
Frans Duijts aanstellen als assistent was inderdaad ook geen goede keuze. Zo groot is zijn talenknobbel ook weer niet.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:06
Kom maar naar Heerenveen volgend seizoen!
Vind ik leuk
mcmodd +28602
dinsdag 16 april 2019 om 10:07
Weer een ander bij Heerenveen? Wanneer houdt dat op dan?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:09
Op dit moment neemt Johnny Jansen het over tot het einde van het seizoen. Maar volgens mij is het niet de bedoeling dat hij volgend seizoen ook hoofdtrainer blijft. Of Heerenveen zou het nu natuurlijk heel goed moeten doen de laatste wedstrijden.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 10:09]
Vind ik leuk
ajax1973 +2341
dinsdag 16 april 2019 om 10:06
blijft ook een matige trainer
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:52
Bij een matige ploeg, wat had anderlecht gedacht? Dat ze alsnog kampioen zouden worden?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:08
aad de mos 2
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:10
Geen verrassing, liep vanaf het begin stroef. Na de zomer bij Twente?
Vind ik leuk
Sargon +1795
dinsdag 16 april 2019 om 10:11
Rutten doet een de Boertje
Vind ik leuk
3-0achter +1529
dinsdag 16 april 2019 om 10:14
Heel duidelijk. Deze man heeft het niet meer en moet per direct met pensioen. Rutte, Rutten alleen maar elende.
Vind ik leuk
bert +668
dinsdag 16 april 2019 om 10:16
Mensen ben nu eens eerlijk,je gaat hem toch niet als trainer nemen .
Overal waardeloos gebleken,hij kan beter als kantine beheerder beginnen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:20
Sliske is opgerutt!!!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:20
Slecht elftal, geen eer aan te behalen. geen goeie keus geweest van Fred.
Vind ik leuk
Romarioo +872
dinsdag 16 april 2019 om 10:20
Aardige kerel maar,
Het is geen echte trainer, hij kan het niet, misschien begeleiden of scouten
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:51
Totaal geen uitstraling. En als ik dat geslis van hem hoor, schiet ik bijna in de lach. Een beetje een nono
Vind ik leuk
Romarioo +872
dinsdag 16 april 2019 om 11:30
Geslis kan hij niks aan doen, maar ik heb hem van heel dichtbij meegemaakt op trainingsvelden
Er staat geen hoofdtrainer, assistent kan net nog
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:31
Kan hij niks aan doen? Zeker wel! Logopedie, maar het helpt hem zeker niet...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 11:32]
Vind ik leuk
Erik-Vites +1013
dinsdag 16 april 2019 om 10:22
Matige trainer.....
Goed voor een club in het rechterrijtje van een competitie, waar je over het algemeen verdedigend speelt.
Hij speelde bij Vitesse ook erg verdedigend, dit terwijl je spelers had als Bony, van Ginkel, Hofs, Janssen, Propper, Kakuta, Ibarra.
Ook al werden we toen 4e wat voor Vitesse gewoon goed was, het voetbal was niet om aan te gluren. Getuige ook dat er tijdens een thuiswedstrijd, ik dacht tegen rkc, er gefloten werd vanaf de tribune dat het voetbal nergens op sloeg terwijl je op dat moment virtueel 1e stond. Dat zegt al genoeg...
Vind ik leuk
Lucky Kes +7917
dinsdag 16 april 2019 om 11:01
Maar je vergeet dat Vitesse daarvoor en daarna gewoon een middenmoter was.
Als Rutten heel aanvallend had gespeelt, je weet het nooit, en jullie weer achtste of zo waren geïndigd, was je dan wel tevreden?
Vind ik leuk
Erik-Vites +1013
dinsdag 16 april 2019 om 12:49
Dat kan ik je niet zeggen of ik dan tevreden was of niet, want het gebeurt niet....

Het gaat erom dat hij doet gewoon de verkeerde dingen met het materiaal dat hij heeft. Als je met zulke spelers op de counter gaat voetballen, ook bij thuiswedstrijden, doe je het gewoon niet goed. Zeker bij het Vitesse publiek niet!
Vind ik leuk
Lucky Kes +7917
dinsdag 16 april 2019 om 12:56
Dat kan en ik repecteer jou dat je dit niet "pikt".

En je kunt achteraf nooit zeggen natuurlijk als.......
Maar ik vond het wel frappant dat Vitesse net dat jaar onder Rutten juist weer met de subtop meedeed en daarvoor en vlak daarna terug was als middenmoter met zelfs een keertje degradatie plek gevaar.

Nu doet Vitesse het prima.
Maar zoals voetballen onder Bosz heb ik ze nog niet gezien.
Zowel niet onder Fraser als Slusky.
Maar ze hebben er wel prima wedstrijden tussen zitten.
Vind ik leuk
Erik-Vites +1013
dinsdag 16 april 2019 om 13:42
Degradatie voetbal was het jaar van de overname, toen er maar lukraak wat spelers werden aangetrokken.... Dat was een ballen elftal.

Maar daarna gingen we steeds verder naar boven toe, waardoor we nu spelen rond plek 4-7. Vind ik prima, maar het liefst wel met goed voetbal.
Fraser vond ik bij ons ook geen aanvallende trainer, wisselde vaak bij een voorsprong van 1 doelpunt gelijk een aanvaller voor een verdediger, terwijl je in sommige wedstrijden geen kans hebt weggeven en gewoon kan voetballen....
En Slutsky heeft de pech dat er dit jaar een dramatische verdediging staat op karavaev na. Daar kon je ook geen aanvallend voetbal mee spelen want achterin houd je het nooit dicht, daar ligt aankomende zomer wel een mooie uitdaging voor Mo Allach!
Vind ik leuk
Lucky Kes +7917
dinsdag 16 april 2019 om 13:54
Klopt ook dat er progressie in zat.
Maar dat was een jaar of drie na Rutten pas.

Ik vind het nu een stabiele subtopper.
plek tussen 5/8 moet gewoon haalbaar zijn en als je een jaartje geluk hebt ook wel 4de.

Vind AZ net ietsjes beter.
Maar ja, ik kan niet in de toekomst kijken he`.
In ieder geval nog veel succes met Vites.
Vind ik leuk
JanTa48 +9217
dinsdag 16 april 2019 om 10:23
Hoe kan het dat ik niet verbaast ben?
Vind ik leuk
Ajax.nl +1034
dinsdag 16 april 2019 om 10:25
Fred Rutten, altijd geprezen als perfecte assistent trainer/veldtrainer maar gewoon niet gemaakt voor de hoofdcoachschap. Miss als opvolger voor schreuder bij ajax? Of miss gewoon als directielid bij Twente? Pas allemaal beter dan hem denk ik.
Vind ik leuk
JanTa48 +9217
dinsdag 16 april 2019 om 11:49
Rutten past totaal niet bij de visie van Ajax. Misschien een technische functie bij Twente maar meer zit er niet meer in.
Vind ik leuk
hefbrug38 +536
dinsdag 16 april 2019 om 10:26
Hij moet blij zijn om bij zo zootje te vertrekken
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:31
Hij doet een Frank de Boertje
Vind ik leuk
Blindsy +20294
dinsdag 16 april 2019 om 10:35
Spaanse toestanden bij Anderlecht. De club is in n korte tijd, aardig weggezakt.
Dus nu wordt het Pusic out, Rutten in?
Vind ik leuk
Staaijman74 +1404
dinsdag 16 april 2019 om 10:47
Dat die rutten zo’n goede coach zou zijn gaat er bii mij inmiddels niet meer in. De beste man rijgt de mislukkingen aanéén de laatste jaren
Vind ik leuk
Donnygo +6138
dinsdag 16 april 2019 om 10:53
De weg open voor volgend jaar Twente perfect dus.
Vind ik leuk
Sonneillon +964
dinsdag 16 april 2019 om 10:54
‘Het waren 2 fantastische dagen’
Vind ik leuk
Weisweiler +155
dinsdag 16 april 2019 om 10:55
Rutten komt over als Simon de sissende sluiswachter, maar zal toch geen mindere trainer zijn dan bijvoorbeeld een Van Bommel. Die heeft ook geen uitstraling.
Vind ik leuk
RGB +1931
dinsdag 16 april 2019 om 10:58
Fred is nu eenmaal een faalhaas.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:07
Grolsch Arena here I come!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 11:08]
Vind ik leuk
voetbal@com +1023
dinsdag 16 april 2019 om 11:09
Op naar Twente?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:12
Was een quicky van Freddy
Vind ik leuk
#Keizerout +50226
dinsdag 16 april 2019 om 11:13
Ze zullen daar wel blij zijn met Arnesen en zijn ideetjes.
Vind ik leuk
TimdeCler +61
dinsdag 16 april 2019 om 11:15
Technisch Directeur Feyenoord
Vind ik leuk
Couto76 +1242
dinsdag 16 april 2019 om 11:30
Ongeschikt!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:43
fredje afkoop
Vind ik leuk
deltiaan +1467
dinsdag 16 april 2019 om 12:04
Rutten is gewoon geen goede trainer , groot geschreven maar bijna nergens geslaagd
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:09
Net als die Frankie de jong,wat is dat een overschatte voetballer zeg,net als die blindhelemaal niks
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 12:10]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:53
Wie is frankie?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 22:10
Frenkie,zwaar overschat
Vind ik leuk
Mr bien +8647
dinsdag 16 april 2019 om 21:59
Weer een nieuw account aangemaakt om te trollen
Vind ik leuk
Enw02 +684
dinsdag 16 april 2019 om 12:10
Dat deze man nog clubs krijgt. Prutser
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:16
Ook hier weer gefaald. Dit moet toch zo’n beetje de slechtste trainer ooit zijn?
Vind ik leuk
Franciscus +216
dinsdag 16 april 2019 om 12:48
Die gaat naar FC Twente!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:02
Beste voor hem sinds dat die nieuwe eigenaar daar zit is het een grote klerezooi
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1033
dinsdag 16 april 2019 om 13:03
Slechtste Anderlecht in de laatste 10jaar.valt voor geen enkele trainer wat te maken in brussel.
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1033
dinsdag 16 april 2019 om 13:07
Terug naar Twente dan maar.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:04
Inderdaad, laat Fred Twente maar bij de hand nemen als Td-er of als trainer.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:03
Ik hoop 1-3, maar denk 3-1.
Vind ik leuk
Drobtine +2650
dinsdag 16 april 2019 om 22:01
Slimme zet Fred dit schip is al bijna gezonken geen eer aan te behalen. Nu lekker Twente gaan doen volgend seizoen
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 22:08
Je kan echt merken dat de meeste dombo's het niet eens weten. En maar de schuld neer leggen bij ons aller Ajax. Nou vooruit nog 1x dan: de beslissing word genomen door de knvb. Dus ajax kan hier niets aan doen. Alle wedstrijden dienen te worden gespeeld op de velden die daarbij horen. Dus op de toekomst....stelletje callimero's
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 22:09]
Vind ik leuk
Vooruit +334
dinsdag 16 april 2019 om 22:21
Het is wel triest. Hij wil zo graag bewijzen dat hij een toptrainer is. De realiteit is dat het vak van coach betaald voetbal véél te hoog gegrepen is. Hij moet zichzelf een plezier doen en een leuke tijdvullende hobby buiten het voetbal zoeken.
Vind ik leuk
JohanLeo +807
dinsdag 16 april 2019 om 22:25
Dat wederzijds respect gelul daar word ik nou echt DOODZIEK van.
Ja hij kreeg natuurlijk gewoon een lekkere zak geld mee maar is domweg ontslagen.
Zeg dat dan gewoon eerlijk...
Vind ik leuk
woensdag 17 april 2019 om 09:58
Wederzijds, als Rutten niet was opgestapt dan was hij wrs wel ontslagen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws