Aangeschoten Dolberg en Neres slaan vreugdekreten uit na titel Ajax

Aangeschoten Dolberg en Neres slaan vreugdekreten uit na titel Ajax

Gepubliceerd: donderdag 16 mei 2019 om 06:40do 16-05-2019 om 06:40

Laatste update: donderdag 16 mei 2019 om 06:44do 16-05-2019 om 06:44

Heerlijke beelden van de normaal toch koele kikkers Kasper Dolberg en David Neres. De stemming zit er goed in bij de aanvallers na het veroveren van de landstitel met Ajax. 

Ajax kroonde zich woensdagavond officieel tot landskampioen door een 4-1 overwinning bij De Graafschap.

Plaats een reactie

Hoofdscout00 +4502
donderdag 16 mei 2019 om 06:43
Kasper is door het Dolle heen! Zag hem gisteren bij het betreden van het podium zelfs echt lachen.

Hij leeft gelukkig dus wel
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 mei 2019 om 07:01]
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 06:48
Dolberg moet gewoon zuipen voor een wedstrijd, komt die weet een beetje los :)
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 06:49
Stop er ook een paar ghost peppers in én die kerôôôl is niet meer te stoppen! Kan die zo in de film 'Forrest gump' Tom Hanks vervangen.
Vind ik leuk
voorstopper +1174
donderdag 16 mei 2019 om 07:05
Neres lollll
Vind ik leuk
Leedz +8134
donderdag 16 mei 2019 om 07:58
Dit is ook precies de reden waarom hij uit vorm is, een in vorm zijnde Dolberg lacht never... de onzekerheden zijn er ingeslopen en laat daarom een andere kant van hem zien... maar ben het met je eens dat hij dus wel leeft en geen robot is
Vind ik leuk
020west +852
donderdag 16 mei 2019 om 08:15
Ben blij dat jij de psyche van Kesper zo goed kent
Vind ik leuk
Ozpo +948
donderdag 16 mei 2019 om 06:44
En toen liep Neres vast
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 mei 2019 om 06:45]
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 07:07
Wat een mannetje is dat.
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 06:48
Geef die dolberg vanaf nu een paar wodkaatjes i.p.v. thee in de rust
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4401
donderdag 16 mei 2019 om 06:48
Haha lekkere sapjesss
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 07:14
Je verwacht het niet...
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 07:18
Hahahahahah neres. Gek
Vind ik leuk
Rodapaus +6384
donderdag 16 mei 2019 om 07:21
Proost!
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 07:40
Kasper zal wel pijn aan zijn kaak hebben van het lachen.
Dit zijn unieke beelden.

Neres had er eentje teveel op xD.
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 08:04
Misschien moeten ze Dolberg volgend jaar gewoon VOOR elke wedstrijd 3 biertjes naar binnen gieten....
Dan lijkt het net alsof ie plezier heeft met voetballen.
Vind ik leuk
Muscles +2356
donderdag 16 mei 2019 om 08:04
Kasper leeft, ongelooflijk!!!!! Nu nog alle remmen los in de spits😎
Vind ik leuk
Wilhelmus +656
donderdag 16 mei 2019 om 08:46
Onze vriend Dolberg kan zowaar lachen? Laat hem op het voetbalveld ook wat meer emoties tonen..
Vind ik leuk
Kregel +47
donderdag 16 mei 2019 om 09:13
"Dames en heren, David Neres onder invloed. 😂😂"

Huh? Neres ziet er altijd al uit alsof ie onder invloed is, misschien niet van bier maar dan nog.
Vind ik leuk
cody123 +312
donderdag 16 mei 2019 om 09:25
hebben ze neres toch wakker gekregen..
Vind ik leuk
WillyAfca026 +4285