Update: Nog twee Eredivisie-clubs in zee met TOTO: voor drie jaar op de mouw
TOTO heeft dinsdag stukje bij beetje de Eredivisie veroverd. Sparta, Willem II én FC Utrecht hebben bekendgemaakt dat de aanbieder van sportweddenschappen komend seizoen op hun wedstrijdshirts zal prijken.
Willem II en FC Utrecht hebben zich voor drie jaar verbonden aan TOTO: het bedrijf krijgt van de Tilburgers en de Domstedelingen een plekje krijgt op de mouw van het shirt. Sparta heeft met TOTO zelfs een nieuwe co-sponsor binnen: hoe lang beide partijen met elkaar samen gaan werken, laat de Kasteelclub echter in het midden.
De nummer 5, 6 en 11 van het voorbije Eredivisie-seizoen zijn dik tevreden over de afgesloten deals. Willem II en FC Utrecht noemen TOTO een 'A-merk', terwijl Sparta spreekt van een 'partner in ons hoogste segment'. Het gokbedrijf is al jarenlang een gevestigde naam in de Nederlandse sport: TOTO was aan het begin van de eeuw naamgever van de Eerste Divisie en is als partner verbonden aan de KNVB Beker.
Update: Inmiddels hebben ook FC Groningen en sc Heerenveen een samenwerking met TOTO aangekondigd. Beide clubs hebben een contract voor drie seizoenen getekend met het gokbedrijf. Het logo van TOTO zal de komende jaren op de mouwen van de twee rivalen prijken. Eerder ging TOTO ook al in zee met Willem II, Sparta en FC Utrecht.
🤝 @TOTO_NL 𝐗 sc Heerenveen
— sc Heerenveen (@scHeerenveen) July 22, 2020
Een nieuwe businesspartner. Wolkom, 𝐓𝐎𝐓𝐎! ✍🏻#EenmetHeerenveenhttps://t.co/lZ6dEXrNgX
🤝 FC Groningen sluit mooie partnership met @TOTO_NL.
— FC Groningen (@fcgroningen) July 22, 2020
➡ https://t.co/XM4urwuEd6#laatonsweereensjuichen