Manu: 'PSV had mee kunnen doen om het kampioenschap, maar ja...'

Manu: 'PSV had mee kunnen doen om het kampioenschap, maar ja...'

zondag 12 maart 2017 om 11:50

Go Ahead Eagles-speler Elvis Manu is onder de indruk van PSV. De aanvaller van de Deventenaren maakte zaterdag de 1-1, maar zag de Eindhovenaren uiteindelijk met veel wilskracht 1-3 winnen.

"Ze hebben heel veel kwaliteit. Ik vind dat ze te laag staan met de selectie die ze hebben. Ze hadden mee kunnen doen om het kampioenschap, maar ja, dat hebben ze zelf af laten weten", zegt Manu, gehuurd van Brighton & Hove Albion, tegenover FOX Sports. "Vandaag zie je dat ze de voldoende kwaliteit hebben om na die 1-1 door te pakken."

Bij Go Ahead Eagles dacht men aan een stunt na de gelijkmaker van Manu. "Dat is niet gebeurd. Maar we moeten positief blijven en doorgaan. Er zijn genoeg aanknopingspunten die laten zien dat we goed voetbal spelen. Tuurlijk ben ik teleurgesteld", aldus Manu, die zijn derde doelpunt tegen PSV maakte in zijn carrière. "Ik zei voorafgaand aan de wedstrijd tegen mezelf: ik moet scoren. Gelukkig heb ik dat gedaan."

Plaats een reactie

zondag 12 maart 2017 om 11:56
Manu is een prima speler voor gae. Kan uit het niets ineens zich erdoor wurmen en voor de goal staan. Denk aan de actie in de eerste helft die hij op zoet schoot. Jammer dat hij voor de rest qua duels winnen en slidings maken veel te lui is. Ook zijn eerste aanname moet hij flink verbeteren en dan kan hij nog wel stapjes maken!
Vind ik leuk
zondag 12 maart 2017 om 11:59
Gelukkig staan we nu boven GAE :)
Vind ik leuk
zondag 12 maart 2017 om 13:26
Dat ging ook maar net hè?
Ach, je kunt maar beter lelijk winnen dan mooi verliezen:)
Vind ik leuk
zondag 12 maart 2017 om 11:59
Manu had ook voor Feyenoord kunnen spelen maar ja
Vind ik leuk
zondag 12 maart 2017 om 12:00
Te laag? Ze staan in de top-3 waar ze horen.
Daarnaast zul je zien dat Feyenoord niet met de druk om kan gaan, Ajax punten gaat verspelen omdat Bosz verliefd blijft op Traore, Younes, Sinkgraven en Veltman.
Zeg het niet graag, maar denk toch echt dat PSV "gewoon" kampioen gaat worden.
Helaas zit het qua scheidsen ook even niet mee (ja, 1000x wel) maar nu even niet.
Ajax met Onana vorige week.
Goal Feyenoord en absurde schorsing Vilhena
Vind ik leuk
zondag 12 maart 2017 om 12:03
Bosz houd gewoon van orgie's :)
Vind ik leuk
zondag 12 maart 2017 om 13:01
Ik teken ervoor
Vind ik leuk
T&T +9921
zondag 12 maart 2017 om 18:18
Hohoho... Niet zo snel. Wij hebben toch nog een flinke vinger in de pap... Of zeg gerust een hele hand in de pap!
Vind ik leuk
pos +4984
zondag 12 maart 2017 om 12:03
Als PSV wint van Ajax en Ajax van Feyenoord doen ze lekker mee hoor denk ik.
Vind ik leuk
Bengelino +6694
zondag 12 maart 2017 om 12:11
Ja en als Ajax de laatste 9 wedstrijden wint en Feyenoord verliest de laatste 9 wedstrijden dan staat Ajax opeens 23 punten boven feyenoord
Vind ik leuk
pos +4984
zondag 12 maart 2017 om 12:17
Dat van jou slaat echter als een tang op een varken en dat van mij zou redelijk mogelijk zijn. Hehe wat een slome reactie.
[Reactie gewijzigd op zondag 12 maart 2017 om 12:18]
Vind ik leuk
zondag 12 maart 2017 om 12:07
Ik vond Kanu beter maarja !
Vind ik leuk
zondag 12 maart 2017 om 12:18
Psv had...? Ze gaan ook nog mee doen om het kampioenschap.
Vind ik leuk
zondag 12 maart 2017 om 12:57
Titel gaat tussen Ajax en Feyenoord, dat zag ik al voor de winterstop gebeuren, dit Psv komt echt te kort.
Vind ik leuk
zondag 12 maart 2017 om 12:59
Daar ben ik nog niet zo zeker van.
Vind ik leuk
zondag 12 maart 2017 om 12:53
Eerst maar eens plek 2 zien te pakken .
Vind ik leuk
zondag 12 maart 2017 om 13:30
Ajax komt uiteindelijk met lege handen te staan wanneer jullie van ze winnen.
Vind ik leuk
zondag 12 maart 2017 om 13:33
Laten we het hopen .
Vind ik leuk
zondag 12 maart 2017 om 13:39
De penalties vormen iig geen obstakel en Siem zal er weer zin in hebben:)
Vind ik leuk
MeAgain +3862
zondag 12 maart 2017 om 17:25
Dat is ook de bedoeling. Feyenoord kampioen en psv tweede. Ik kan er mee leven.
Natuurlijk zie ik liever psv nog kampioen worden maar die kans is zo klein, dan moet er wel een wondertje gebeuren
Vind ik leuk
zondag 12 maart 2017 om 13:07
PSV heeft het dit seizoen ook laten afweten in de eerste seizoenshelft en in de topwedstrijden. Ik vind het overigens raar dat Manu niet echt een kans heeft gehad bij Feyenoord, want ik vind het gewoon een prima voetballer.
Vind ik leuk
zondag 12 maart 2017 om 13:44
Met alleen prima red je het niet bij de topclubs van Nederland ;)
Vind ik leuk
zondag 12 maart 2017 om 13:48
OPROEP: zou het GAE mannetje zich even willen melden die mij altijd aan het stalken is?

Volgens mij hebben wij jullie nu toch ingehaald :)

Jij doet niet meer mee en je zal heus niks meer laten horen nu natuurlijk. Hahaha
[Reactie gewijzigd op zondag 12 maart 2017 om 13:48]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Manu: 'PSV had mee kunnen doen om het kampioenschap, maar ja...'