Bosz na 'dramatische' remise: Daardoor konden we niet ons Ajax-spel spelen

Bosz na 'dramatische' remise: "Daardoor konden we niet ons Ajax-spel spelen"

zondag 19 maart 2017 om 17:11

Peter Bosz is in mineur na het dure gelijkspel van Ajax bij Excelsior (1-1). Hij vindt dat zijn ploeg het puntenverlies volledig aan zichzelf te wijten heeft.

"We waren niet goed genoeg om hier te winnen", concludeert Bosz in gesprek met FOX Sports. "Waarin we niet goed genoeg waren? Alles wat met voetbal te maken heeft. De passing was bijvoorbeeld dramatisch. Daardoor konden we niet ons Ajax-spel spelen."

De Ajax-trainer ontkent dat zijn spelers met een slechte instelling op het veld stonden. "Dat is het probleem niet. Iedereen was ervan doordrongen dat we hier moesten winnen. Vragen als: weten ze wel waar het om gaat?, daar geloof ik niet in."

"Het was gewoon niet terecht geweest als we hier hadden gewonnen, want we speelden niet goed. Dat hebben we geheel aan onszelf te wijten. We moeten geen excuses zoeken", aldus Bosz, die niet vindt dat de landstitel nu uit het zicht is. "Nee", is zijn korte, maar duidelijke antwoord.

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

jaja_PSV +11259
zondag 19 maart 2017 om 17:18
Mooi :)

Een hoop ajax fans kwamen ff zeiken in de psv Vitesse discussie gisteren.
Wel wij winnen, jullie niet :)
Excelsior mwaahhahaha
[Reactie gewijzigd op zondag 19 maart 2017 om 17:32]
Vind ik leuk
zwollie +2552
zondag 19 maart 2017 om 17:25
en jij loopt altijd te zeiken in een ajax discussie.
Vind ik leuk
jaja_PSV +11259
zondag 19 maart 2017 om 17:29
Wel het is terecht of niet?
Volgens mij speelt ajax liever in de Europa league.
Dit jaar en volgend jaar :)
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 17:34
Gelijkspel was terecht, maar jij loopt alleen maar te zeiken hier. PSV speelt niet eens beter.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 17:36
met deze trainer worden we zeker geen 2e
dat wist je bij zijn komst al
zijn teams zaken altijd omlaag 2e helft van comp
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 18:14
Dat slaat nergens op. Wij spelen uit gewoon veel te arrogant van dat doen we wel ff. Je moet elke wedstrijd 100% geven maar dat doen ze niet. En dan dat gezeik van kunstgras, moe, bal is te zacht, waaide te hard en dat soort onzin ben ik helemaal klaar mee. Waarom kun je het donderdag wel opbrengen en nu niet. Laat ze daar maar eens over na gaan denken.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 18:50
daar is ratje voor verantwoordelijk
hij moet de juiste mensen en training verzorgen
maar bij hem is een team nooit stabiel of worden spelers beter
en heeft de tactiek en opstelling vaak een onbenul
spelers op nieuwe plekken zetten en ze mislukken allemaal maar krijgen de kans niet op hun normale plek
sinkgraven kan beter als links voor dan als back gebruikt worden nu is het een flop
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 20:18
Maar niet hij alleen. We spelen al jaren belachelijk slechte uitwedstrijden. Dat was onder de boer ook al. Het is gewoon de instelling van de spelers. Maar ik heb het gevoel dat je niet zo fan bent van bosz
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 08:35
ratje is een matige trainer die ik als trainer niet respecteer nee
en die meer sloopt binnen ajax als dat hij goed doet
en niet bewezen heeft goed te zijn ook in arnhem zaktezijn teams op het einde van de comp indus domme keus van ajax geweest
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 12:35
Hij liet zijn teams altijd aanvallend voetbal spelen en dat met mindere spelers. Dus ik had verwacht dat ajax ook wat beter zou spelen op dit moment maar dat is alleen met vlagen. Ik vind het ook een arrogant mannetje die alles beter weet, maar dat wil ik nog wel op de koop toe nemen. Maar ik ben het ook met heel veel dingen niet eens met bosz oa zijn wisselbeleid en omgang met spelers.

Wie zou jij anders als trainer willen zien?
Vind ik leuk
Foebele +27129
zondag 19 maart 2017 om 17:31
PSV is ook gewoon slecht, net als Ajax, dus waarom je nou precies lacht is mij een raadsel.
Vind ik leuk
jaja_PSV +11259
zondag 19 maart 2017 om 17:36
Omdat wij wel ons matig potje winnen :)
Slecht was het niet gisteren, matig wel.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 maart 2017 om 17:36]
Vind ik leuk
Foebele +27129
zondag 19 maart 2017 om 17:40
Doen wij ook, alleen vandaag niet, volgens mij vergeet je dat we nog steeds 2 punten meer hebben en het dus beter doen!
Vind ik leuk
jaja_PSV +11259
zondag 19 maart 2017 om 18:03
PSV - Ajax komt eraan :)
Vind ik leuk
Foebele +27129
zondag 19 maart 2017 om 18:07
Inderdaad en die hebben we regelmatig gewonnen de afgelopen jaren. ;-)
Vind ik leuk
jaja_PSV +11259
zondag 19 maart 2017 om 18:14
Ach in de eerste tien jaar van het bestaan van de Arena won elke keer PSV in Amsterdam.
Maar prima dat je lacht, ik ook :)
Vind ik leuk
Foebele +27129
zondag 19 maart 2017 om 18:19
Gelukkig spelen we in Eindhoven dan! ;-)
Vind ik leuk
Kwikwek +2171
zondag 19 maart 2017 om 18:15
Whahahahaha PSV.. lachertje van NL. En niks bereikt in Europa, maar dan ook echt NIKS. En niks in de Beker. En de kampioenschap wordt afgegeven aan een andere cluppje.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 18:29
ben je kwak verloren?
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 18:57
Jij bent sneu haha, wie dan?
Terwijl jij altijd zanikt in Ajax topics, ga toch fietsen man
Vind ik leuk
jaja_PSV +11259
zondag 19 maart 2017 om 19:30
Ach jij was degene die zei dat feyenoord en psv weleens punten kunnen verspelen dit weekend.
Maar het is ajax die punten verspeeld.
Als ik dan reageer dan ben ik sneu.
Weet je het is pas sneu dat je al de winst incalculeerd terwijl er nog gespeeld moet worden.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:34
Nee dat heb ik niet geschreven, ik voorspelde een overwinning voor Psv, zie de wedstrijd topic van Psv, en schreef dat Feyenoord het wel eens moeilijk konden krijgen, en ze hadden het moeilijk.

Dus jij luld maar wat joh, hoe jou het beste uitkomt zo lul jij
Vind ik leuk
Guust +2393
zondag 19 maart 2017 om 19:19
Verklaar eens jaja_PSV, 2 punten minder, hoe komt dat denk je.
Vind ik leuk
jaja_PSV +11259
zondag 19 maart 2017 om 19:31
34 wedstrijden, spreek je nog.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 17:18
Ja je kan overal de schuld bij zoeken, maar dit is aan ons zelf te wijten. Bosz heeft gelijk! Goede reactie van hem, volwassen al zullen er altijd weer mensen zijn die wat te zeuren hebben over Bosz maar van mij mag hij blijven.
Vind ik leuk
Ginovanni +14549
zondag 19 maart 2017 om 17:19
Eerlijke en realistische mening van Bosz!

Kan hem trouwens bijna nooit op onzinnige reacties/meningen betrappen.

Mag ook wel eens gezegd worden.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 maart 2017 om 17:19]
Vind ik leuk
BassieN +4529
zondag 19 maart 2017 om 17:25
Waar blijven die beelden van die elleboog van klaassen?
Vind ik leuk
buddha +3346
zondag 19 maart 2017 om 17:26
die zijn opgekocht door ajax . en reeds vernietigd
Vind ik leuk
T&T +9041
zondag 19 maart 2017 om 19:16
Gefeliciteerd vandaag vriend, en jullie hebben ons een geweldig dienst bewezen.
Bedankt!
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 17:43
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet gezien heb bij het live verslag en wel benieuwd ben naar de beelden.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 17:28
Zo ben net terug uit Rotterdam.
AJAX was niet best. Excelsior zat vol inzet en fel op de bal.

Jammer van dit punt verlies maar wel terecht.

Vind ik leuk
derksen +5069
zondag 19 maart 2017 om 17:28
Wat een weekend
Ajax-feyenoord en we zijn al kampioen begin april!
Wat een weelde!
Vind ik leuk
ihvmmdk +2684
zondag 19 maart 2017 om 17:29
Flut, middelmatig middenmotor coach. Doei Bosz.
Vind ik leuk
BassieN +4529
zondag 19 maart 2017 om 17:30
https://twitter.com/Rubierubieruub/status/843486769492451328
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 17:31
onder ratje speelt ajax vaak slecht slordig en matig
dat moet hij zich zelf aanreken hij is verantwoordelijk
onder hem weetje dat je team nooit top word dit jaar word hij ook 3e
en talenten kan hij niet mee werken of verbeteren of krijgen eerlijke kansen
ergste is dat je het wist bij zijn komst tijd om te lozen die gast
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 17:38
opstappen!!!!!

Wordt tijd dat we eens in opstand komen tegen deze dramaat.

Tactisch onbenul.
Vind ik leuk
Foebele +27129
zondag 19 maart 2017 om 18:10
Is het ook niet tijd dat Overmars lekker gaat wieberen? Na 4 titels en een hoop miskopen van zijn kant zijn we nu ingehaald door zowel PSV als Feyenoord en zitten we al 3 jaar zonder prijzen!

De selectie is niet in balans, we hebben te veel jochies en te weinig kerels, aankopen worden alleen maar voor de toekomst gedaan terwijl we nu direct versterkingen nodig hebben en de hoeveelheid talenten die we hebben moeten afschrijven hierdoor is schrijnend hoog!
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 18:36
Volgens mij staat Ajax er op alle fronten beter voor dan PSV...
- meer punten dan PSV
- nog in Europa
- PSV moet volgend seizoen de halve basis vervangen (keeper, 1 of 2 verdedigers, middenvelder, 1 of 2 aanvallers), Ajax hoeft alleen een linksback en misschien een aanvaller.
- PSV heeft daar amper het geld voor terwijl Ajax kan halen wat het wil
Dus we zijn zeker niet ingehaald door PSV en ik moet maar zien of Feyenoord volgend seizoen weer zo goed is... daarnaast halen bij Ajax juist relatief veel talenten het, het is overal zo dat veel talenten uiteindelijk tekort komen.
Vind ik leuk
Foebele +27129
zondag 19 maart 2017 om 19:08
PSV is twee keer op rij kampioen geworden en is de regerend kampioen, daarnaast hebben ze ook nog eens een grotere begroting. In dat opzicht hebben ze ons dus ingehaald.

Feyenoord is hard op weg naar de titel en als ze die winnen dan hebben zij ons dus ook ingehaald. Ajax had na 4 titels en 5 jaar CL voetbal met alle inkomsten die daarbij horen afstand kunnen nemen van de concurrentie, daar was men in Eindhoven ook bang voor.

In plaats daarvan zijn we hard op weg naar 3 jaar zonder prijzen, wat dus betekend dat het beleid niet heeft werkt. Je kunt zeggen dat het even tijd nodig heeft voor beleid zijn vruchten afwerpt, maar de revolutie is inmiddels bijna 6,5 jaar op weg dus is het allang tijd voor resultaat.

Daarbij wonnen we 4 titels in de eerste 3,5 jaar van de revolutie, dus als je daarna 3 jaar geen prijs wint doe je gewoon iets niet goed.

Het enige succes is financieel, want naast prijzen zijn er ook nog eens teveel talenten niet succesvol vertrokken, terwijl we ze toch keer op keer veel talent hadden toebedicht.

Ik zeg niet dat alles fout is wat ze doen, maar de belangrijke details kloppen niet waardoor de puzzel net niet op zijn plek valt.

In mijn ogen is dat puzzelstukje dus het aankoopbeleid, teveel talent, te weinig spelers die er direct staan en wat toevoegen. Als je continue aankopen doet voor de toekomst dan is het niet gek dat je steeds net niet goed genoeg bent om nu te presteren wat je hoopt te presteren.
Vind ik leuk
jaja_PSV +11259
zondag 19 maart 2017 om 19:35
Dit zijn de feiten en we zijn het er al langer over eens.
Als psv supporter ben ik tevreden dat Overmars die vele miljoenen niet heeft geherinvesteerd op de momenten dat het moest.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 21:57
Realistische constatering, zonde van het eigen vermogen. Hier moeten ze meer mee doen.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:36
ik zou als ik ajax was ook niet veel nieuws halen komende zomer. De afgelopen 3 jaar bevalt nederland prima gezien de reacties overal.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 22:04
1. Meer punten dan psv maakt je op dit moment geen kampioen.

2. Europees fantastische prestatie met volgens mij een gunstige loting.

3. Waarom moet psv halen en ajax niet, als Klaassen en Sanchez voor een bak geld verkocht worden moet ajax ook halen.

4. Ajax kan halen wat ze willen? Helaas, de echte toppers komen niet meer naar de ed. Soms een lucky one , met als top voorbeeld Sanchez. Wat een weergaloze voetballer, dat gebeurt alleen eens in de 3/4 jaar dat zo een jongen voor zijn ontwikkeling kiest ipv direct het grote geld.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 18:50
Hoezo zijn we ingehaald door psv en Feyenoord.
De club is financieel super gezond.

Bestaansrecht is nummer 1
We staan nog steeds nr 2.
Doen nog mee in de EL

En mocht het niet lukken dan volgend jaar weer een gezonde nieuwe sportieve kans.
De bal is rond en er kan er maar 1 kampioen worden.
het is alleen jammer dat de KNVB een grote vinger in de pap heeft.
Vind ik leuk
Foebele +27129
zondag 19 maart 2017 om 19:18
Ik heb het ook meer over het grotere plaatje dan puur even de situatie in dit seizoen.

Een van de weinige dingen die echt goed gaat is het financiële stuk, echter wrikt de schoen hier ook weer enorm, omdat er te weinig uitgegeven wordt of het wordt verkeerd uitgegeven.

Als het zo door gaat wordt dit seizoen nummer 3 zonder prijs en dat is geen teken van succesvol beleid. PSV heeft ons ingehaald, omdat ze dus 2x kampioen zijn geworden en ons ook nog eens voorbij zijn gegaan qua begroting.

Als Feyenoord kampioen wordt hebben ze ons dus ook ingehaald, dan zijn zij immers de beste dit jaar. Financieel zullen ze nog steeds op een afstand blijven, maar het zal de club zeker een boost geven.

Goed voor de concurrentie onderling dat wel, maar Ajax die 3 jaar op rij naast de prijzen grijpt is gewoon niet goed.

Wat je bedoelt met de KNVB die een vinger in de pap heeft weet ik niet, want als je wil beweren dat Feyenoord onterecht eerste staat dan vind ik dat toch wel een rare bewering.

Al met al klopt het beleid gewoon voor een deel niet, het hoeft niet volledig veranderd te worden, maar ze moeten nu eindelijk eens de selectie op niveau brengen ipv steeds maar weer met jeugd op de proppen te komen.

We missen al enkele jaren balans in de selectie en ze weigeren het maar in te zien, het ligt volgens hun keer op keer aan de spelers die vertrokken zijn ipv dat ze eens in de spiegel kijken en de trend signaleren.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:32
"Wat je bedoelt met de KNVB die een vinger in de pap heeft weet ik niet, want als je wil beweren dat Feyenoord onterecht eerste staat dan vind ik dat toch wel een rare bewering."

Heb je vandaag de 2 zware overtredingen gezien:
- Klaassen, werd gewoon vol op zn boers tegen de benen getrapt. Zoiets zie je niet vaak. oftewel te is gewoon donker rood.
- Ziyech, werd met een soort karate trap vol op zijn boven lichaam getrapt. Ook dit is gewoon rood.

AJAX was niet best maar dit zijn wel momenten in een wedstrijd de weegschaal naar de andere kant laat hangen.

Vilhena: deze jongen is gewoon geschorst punt. Toch maakt hij vandaag de winnende voor Feyenoord.

Feyenoord staat vwb constant voetbal terecht eerste daar hoor je mij niet over. Maar als ik het gemak van kaarten krijgen en geven zie over de 3 topclubs is AJAX toch wel het lelijkste eendje. En waarom dat is heb ik wel een mening over maar zal deze hier niet vertellen daar er anders een stortvloed van commentaar komt. Je mag wel de vraag stellen wat het bestaansrecht van de KNVB is?
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 17:39
Mooi dat PSV nu toch nog 2e wordt ! Feyenoord proficiat gassies. En wat zal Bosz blij zijn als ras Feyenoorder dat zijn team kampioen wordt !

Pietje rode kaart van klassen vergeten ? Dikke elleboog ? Of vergeet je die ? Heb net de knvb gemaild dat ze deze ook niet vergeten bij de tuchtcommissie !
[Reactie gewijzigd op zondag 19 maart 2017 om 20:06]
Vind ik leuk
base +217
zondag 19 maart 2017 om 17:39
Ik begin ook steeds meer mee twijfels over bosz te hebben maakt wel erg veel talenten mentaal kapot naar mijn idee en een x wat eerder wisselen mag ook wel.
Neres niet brengen maar traore steeds maar op blijven stellen begint ook steeds meer ongeloofwaardig te worden.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 17:41
Ben Ajacied.. maar dit spel deed me pijn aan me ogen.. man man wat een slappe hap. een traroé die meer lag te dweilen dan dat die op ze poten bleef staan. enige licht puntje was Kluivert en onana.. excelsior m'n complimenten chapeau
Vind ik leuk
fr1963 +753
zondag 19 maart 2017 om 17:48
Donderdag nog kandidaat voor winst Europa league, geweldige trainer, nu dit.........
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 17:42
elleboog Klaassen ??
Vind ik leuk
tikkietoe +2122
zondag 19 maart 2017 om 17:43
Ik vind het nog te vroeg om Feyenoord te feliciteren.
Weet Ajax over twee weken in eigen huis van Feyenoord te winnen, dan ligt de titelstrijd nog open.

edit: aangepast.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 maart 2017 om 17:56]
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 17:46
Over twee weken...
Vind ik leuk
FSCeara +1953
zondag 19 maart 2017 om 17:46
Heel realistisch van Bosz en zo was het ook.
je mag van geluk steken dat je wel nog een punt pakt
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 17:46
Peter Bosz zegt nee om de Ajax-fans nog een beetje moed te geven, maar hij weet als geen ander dat ze geen 7 punten meer goedmaken in 7 wedstrijden.
Ja ik weet het dat het er 6 zijn, maar dat doelsaldo is +12 in het voordeel van Feyenoord en dat beschouw ik als een extra punt.
Plus Ajax moet nog naar PSV en speelt thuis nog tegen lastige tegenstanders als AZ en SC Heerenveen.
Nee ik heb die titel al uit mijn hoofd gezet!

Het was vanmiddag wel degelijk een mentale kwestie, van een schitterende entourage en bejubelende stemming afgelopen donderdag tegen Kopenhagen in De ArenA naar een stroperig en ronduit lamlendig spelend Ajax uit op Woudestein op dat akelige niet gesproeide kunstgras tegen Excelsior.
Vind ik leuk
munkikiii +1176
zondag 19 maart 2017 om 17:48
Als je die zwarte parel voorin blijft opstellen weet je zeker dat je geen punten pakt waardeloze speler traoreet
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 18:39
5-0 die kakkies verslaan en alles is open.. bosz heeft gelijk nooit opgeven.

Over knjb??

Waarom mocht vilhena spelen?

Ik denk dat de kakkies de schorsing nu gaan accepteren. Want stel je voor dik verlies tegen Ajax en je mist hem daarna 4 wedstrijden?
Vind ik leuk
Eendracht +5302
zondag 19 maart 2017 om 18:59
Kakkies... dapper!!
En denk dat knuffel Davy ook ff een paar wedstrijdjes mag gaan kijken...
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:06
Effe in beroep en spelen tegen de kakkies geen probleem
Vind ik leuk
Eendracht +5302
zondag 19 maart 2017 om 19:14
Jij gaat voor de prijs internet hooligan van het jaar??
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:28
Want?
Vind ik leuk
Eendracht +5302
zondag 19 maart 2017 om 19:30
Mijn 12 punten heb je al..
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:34
Hahahaha.

We gaan her zien. Eerst de kakkies en dan de bieren. Ga maar weer eens lekker naar Eindhoven toe om het extra te cieren
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:37
Moeilijk dat alfabet...
Vind ik leuk
Eendracht +5302
zondag 19 maart 2017 om 19:43
Ach joh, zal ook wel griezelig zijn om nu al bijna te weten dat je die 2e plek ook wel kunt vergeten...
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:48
Nee hoor. Dat gaat zeker lukken. Daar ben ik totaal niet bang voor. Kakkies moeten de aankomende 4 wedstrijden 3x uit. En jans zei al dat die zou winnen van de kakkies. Nu even 4 -0 winnen en alles is open. Mogen ze daarna nog naar Vitesse uit en Utrecht thuis. Ik zeg nog niet gespeeld en ze missen vilhena 4 wedstrijden.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 20:30
heb je zelf ook maar enig idee hoe voor lul je jezelf zet met je "kakkies"?
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:59
Zelfs als ik dronken ben kan ik nog beter typen als die gast
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 18:40
wat en dom GELUL van Bozs we konden het ajax spel niet spelen
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 20:00
Omdat er geen Ajaks spel is
Vind ik leuk
flipper +605
zondag 19 maart 2017 om 18:54
Bosz moet gewoon wieperen. steeds younes en traore opstellen kan toch niet. younes al 15 wedstrijden zeer slecht. maar staat steeds in de basis. wat een droevige coach.
Vind ik leuk
darmianto +5310
zondag 19 maart 2017 om 19:18
De enige reden dat die kakkerlak nog in de titel geloofd is om zich in te dekken voor de camera.

Meneer geloofd niet in zn spelers vragen of ze weten waar het om gaat om ze scherp te krijgen maar volgens mij snapt hij zelf nog niet dat er jochies op het veld staan ipv bijvoorbeeld een Juventus ofzo die die extra schop onder de reet niet nodig hebben.

Ik ga niet tetteren dat Bosz per se weg moet maar zn eigenwijsheid wordt wel met de dag irriranter
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:42
Het begint allemaal bij je aanvoerder op het veld,als je zo een slappe zak als aanvoerder hebt hoe wil je dan dat ze agressief en met passie aan de wedstrijd beginnen? Ik wordt er strontziek van als je ziet hoe die Kuyt loopt te doen als aanvoerder die wil gewoon echt kampioen worden,maar die Klaassen mort weer de ideale schoonzoon uithangen. Weg daarmee met dat lieve gedrag,ik zie de spelers nooit mopperen ook niet als er 1 een doodschop krijgt niks ze komen niet eens voor elkaar op, hoe wil je dan kampioen worden?
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:58
Heeft ajax een eigen spel??? Dat is ver te zoeken. Volgens mij gewoon 4-3-3
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Bosz na 'dramatische' remise: "Daardoor konden we niet ons Ajax-spel spelen"