Jans blust brandje rond Achahbar: Ik heb hem één dag vrijgegeven

Jans blust brandje rond Achahbar: "Ik heb hem één dag vrijgegeven"

donderdag 20 april 2017 om 12:05

Ron Jans blust donderdag een brandje rond Anass Achahbar. De aanvaller zou een aantal vrije dagen hebben gekregen van de trainer van PEC Zwolle.

Jans liet afgelopen zondag voor het duel met FC Groningen (5-1 nederlaag) weten dat Achahbar niet bij de selectie zat vanwege zijn bruiloft. "Ik heb gezegd: bereid je maar op je huwelijk voor, ik zie je woensdag weer", aldus de PEC-trainer.

Een deel van de Zwolse achterban vond dat onacceptabel, gezien het spel van Achahbar dit seizoen én het feit dat PEC nog niet zeker is van lijfsbehoud. "Ik heb hem één dag vrijgegeven", verklaart Jans nu volgens Voetbal International.

"Hij zat niet bij de selectie tegen FC Groningen omdat ik met Kingsley Ehizibue en Stef Nijland nog twee spitsen in mijn selectie heb zitten", aldus Jans, die dit seizoen nauwelijks gebruiktmaakt van Achahbar. "Anass beleeft geen geslaagd seizoen, dat weet iedereen."

Plaats een reactie

donderdag 20 april 2017 om 12:11
Ik hoop gewoon dat die wandelende pizza hawaï eindelijk eens gaat scoren. Dit is een beetje zonde van de centen.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 12:12
ananas achabar
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 12:12
dus als achterban (daar behoor ik toe) van PEC zeurt dat ie slecht is en moet "oppleuren" is het allemaal prima, maar als dat daadwerkelijk (1 dag dan..) gebeurd is het weer niet goed. Voetbal fans...
Vind ik leuk
HanV +1858
donderdag 20 april 2017 om 13:32
Verlof i.v.m. trouwen is toch normaal?
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:33
weet niet of het normaal is hoor... krijg jij verlof op je werk omdat je trouwt? Volgens mij gewoon dagje opnemen toch?
Vind ik leuk
ToVer +122
donderdag 20 april 2017 om 13:40
Volgens veel CAO's heb je bij trouwen zelfs recht op 2-4 dagen en bij ondertrouw recht op een vrije dag. Dit valt allemaal onder het bijzonder verlof.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 17:04
misschien ga ik haar dan toch vragen...op voorwaarde dat het op een dinsdag plaats vindt!
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 12:24
Geen enkele coach hoeft verantwoording af te leggen aan proleten die in de veronderstelling verkeren groter te zijn dan 'hun' club.

Supporters zijn uitwisselbaar klapvee.
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 12:25]
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 12:30
Ik hoop eigenlijk maar 1 ding voor die jongen: volgend seizoen een nieuwe kans krijgen die hij met beide handen gaat aangrijpen. Een valse start gehad dankzij hemzelf.

Mocht deze hoop ijdel blijken te zijn, dan snel een videoband naar China sturen van zijn goals bij Feyenoord en op de training en dan hopen dat er dwaze chinees is die 10 miljoen biedt
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 13:24]
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 12:38
Gewoon een nette actie van Jans, kniesoor die daarover gaat zeuren.
Vind ik leuk
Laliga +161
donderdag 20 april 2017 om 13:26
ben benieuwd of deze jongen er gaat komen , heeft me op een paar momenten na niet heel veel laten zien . vind die andere 2 snelle gasten bij pec voorin veel beter , die zijn dacht ik niet veel ouder?
Vind ik leuk
Jerome +1177
donderdag 20 april 2017 om 15:23
Geef hem de rest van het seizoen maar vrijaf
Vind ik leuk
peinke +452
donderdag 20 april 2017 om 17:20
Achahbar, is dat niet die jongen die van zichzelf vindt dat hij het wel even ging maken omdat hij van een topclub komt? Miskoop van laatste 10 jaar, snel verlies nemen en weg er mee.

PS Volgens mij kan die vrouw van hem heel goed, veel en lekker koken! Hopen dat ie voor z'n huwelijk een hometrainer heeft gekregen!
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 17:21]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Jans blust brandje rond Achahbar: "Ik heb hem één dag vrijgegeven"