'Ik ben me er nog niet helemaal van bewust. FC Utrecht wees me vijf keer af'

'Ik ben me er nog niet helemaal van bewust. FC Utrecht wees me vijf keer af'

zaterdag 17 juni 2017 om 20:01

Redouan El Yaakoubi kan nog altijd amper geloven dat hij komend seizoen écht aan de slag gaat bij FC Utrecht. De verdediger van amateurclub De Meern signeerde onlangs een profcontract in stadion Galgenwaard. 

"Ik ben me er alleen nog niet helemaal van bewust, want ik ben ook een realist. FC Utrecht wees me vijf keer af", aldus El Yaakoubi (21) in gesprek met het Algemeen Dagblad. De overstap naar Utrecht kwam ook voor DVS'33 als een verrassing. Overschrijving naar die amateurclub was al aangevraagd.

"De onderhandelingen waren best lastig. Ik kan me goed voorstellen dat DVS'33 er niet blij mee was dat ze zo kort voor de deadline een in hun ogen belangrijke speler kwijtraakten. Alleen wilden ze mij deze kans niet ontnemen."

Nu wil de stopper het ongelijk van FC Utrecht gaan bewijzen. "Het komende jaar - en hopelijk langer - wil ik bij Jong FC Utrecht laten zien dat ik het niveau aankan. Ik denk dat ik het allemaal pas besef als ik op het trainingsveld sta. En dan niet na twee weken al, maar na twee maanden pas."

Lees meer over:EredivisieFC Utrecht

Plaats een reactie

zaterdag 17 juni 2017 om 20:06
mcmodd je bent goed ingelicht.
Vind ik leuk
J Kiprich +6787
zaterdag 17 juni 2017 om 20:06
Net een wijf dus, als je maar lang genoeg blijft zeuren krijg je vanzelf je zin....
Vind ik leuk
Morris +11573
zaterdag 17 juni 2017 om 20:13
Heb je de afwas al gedaan?
Vind ik leuk
J Kiprich +6787
zaterdag 17 juni 2017 om 20:15
Die doet Achmed.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 20:07
Leuk voor die gozer!
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 20:13
Hoop het voor hem dat hij nu kan laten zien hoe goed hij is.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 20:16
Mijn vriendin ook. Maar is ook goed gekomen
Vind ik leuk
14forever +5866
zaterdag 17 juni 2017 om 20:53
6x is scheepsrecht...
Vind ik leuk
mcmodd +7037
zaterdag 17 juni 2017 om 22:06
Redouan zal het nog wel lastig krijgen vermoed ik. Reken erop dat bij Jong Utrecht komend seizoen echt moet knokken voor een basisplaats. Uiteindelijk kan het zijn dat hij bij een andere club in de JL terecht komt. Toch zie je wel vaker dat onder de condities van een heel goede trainer (Pronk is dat echt, hij maakt iedereen beterr) een speler ineens een sterke ontwikkeling krijgt die niemand verwachtte. Dan is er gewoon sprake van niet eerder ontdekt extra talent. Bij El Yaakoubi zou ik daar niet erg op rekenen. Als hij dit leest: ga ervoor man, laar zien dat ik er nog een beetje naast zat.
Vind ik leuk
Haarbal +897
zaterdag 17 juni 2017 om 22:34
EDIT: 14 Ik maak steeds dezelfde grappen als 14 :/