'Ibrahimovic mogelijk toch interessant voor Manchester United na belofte'

'Ibrahimovic mogelijk toch interessant voor Manchester United na belofte'

zondag 18 juni 2017 om 19:42

Zlatan Ibrahimovic keert mogelijk eerder dan verwacht terug van zijn knieblessure. De Zweedse aanvaller, die transfervrij is, is reeds gesignaleerd op het trainingsveld van Manchester United en heeft daar toegezegd al in november terug te keren, zo meldt The Daily Star.

Ibrahimovic raakte in de kwartfinale van de Europa League tegen Anderlecht geblesseerd aan zijn knie en verwacht werd dat de Zweed mogelijk zelfs tot februari 2018 uit de roulatie zou zijn. Afgelopen week werd Ibrahimovic dus gespot op het trainingsveld van de club waar hij nog enkele weken onder contract staat. Hij was daar, terwijl zijn twee kinderen een balletje trapten.

Als de herstelperiode van Ibrahimovic daadwerkelijk korter duurt dan verwacht, dan is het voor Manchester United mogelijk interessant om 'Ibra' alsnog een contractvoorstel tot het einde van het nieuwe seizoen te doen. Dat is nu dus niet gebeurd, mede door de ogenschijnlijke lange revalidatietijd die de Zweed nodig zou hebben.

Plaats een reactie

zondag 18 juni 2017 om 19:45
Zou mooi zijn.
Vind ik leuk
Pino61 +8396
zondag 18 juni 2017 om 20:07
Ronaldo en Ibrahim in 1 team.... kenonne
Vind ik leuk
United +39600
zondag 18 juni 2017 om 20:56
Dromen! :D
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 00:17
Laatst werd er door vp gezegd dat hij een tijd geleden in Amerika getekend had toch?
Vind ik leuk
United +39600
maandag 19 juni 2017 om 01:34
Haha ja klopt man!
Vind ik leuk
Truth +2684
maandag 19 juni 2017 om 07:49
Weet je nog wat ik hier zei dat het verhaal ibra / United nog niet voorbij was ;-)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:42
Nou zolang ibra leeft zal er altijd een verhaal over hem aanwezig zijn dus je heb gelijk haha xD
Zou wat zijn Ronaldo met ibra xD
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:28
Dat zou nondeju mooi zijn
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 21:28]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:47
Zal zijn nieuwe club in Amerika blij mee zijn, straks raakt ie geblesseerd
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:11
Heeft hij al getekend bij die nieuwe club in Amerika?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:43
Dat zei vp een tijdje geleden ja.
Vind ik leuk
Sanders +1360
zondag 18 juni 2017 om 19:48
Jaa, hoop zo dat ie bijtekend. We hebben de big man nodig!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:59
Ik denk dat iedereen liever heeft dat hij bij man u blijft. Dan kunnen we nog van hem genieten. De Amerikaanse competitie kijkt toch bijna niemand na in Europa.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:06
Iedereen? Mij interesseert het helemaal niets waar hij speelt.
Vind ik leuk
United +39600
zondag 18 juni 2017 om 21:25
Niemand vroeg jou om je mening.... ;)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:30
Dat is dan wel weer waar. :-)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:58
zou ik niet doen man.u heeft hem laten vallen na de zware blessure
Vind ik leuk
United +39600
zondag 18 juni 2017 om 20:58
Dat begrijpt hij zelf ook wel.
Vind ik leuk
Streaker +2370
zondag 18 juni 2017 om 21:15
Laten vallen? Nee dat vind ik niet. Er is geen andere mogelijke keuze te bedenken dan een man te laten gaan met zulke salaris eisen.

Loyaliteit moet je wederzijds verdienen, in welk beroep dan ook.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:06
Hoop zo erg dat hij bijtekent. Zou leuk zijn om nog wat langer van Ibra te genieten in EU.
Vind ik leuk
United +39600
zondag 18 juni 2017 om 20:57
Hoop dat hij volgend seizoen nog bij United speelt als hij weer fit is!!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:26
1."De Zweedse aanvaller, die transfervrij is, is reeds gesignaleerd op het trainingsveld van Manchester United"
2."Hij was daar, terwijl zijn twee kinderen een balletje trapten."

haha sensatie zoekers die journalisten. Als ik een bezoek ga bij Real Madrid dan ga ik er zeker ook een contract ondertekenen? haahah
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ibrahimovic mogelijk toch interessant voor Manchester United na belofte'