Zaak-Donnarumma: Raiola bespeelt pers, is zeer openhartig én zet Pogba in

Zaak-Donnarumma: Raiola bespeelt pers, is zeer openhartig én zet Pogba in

maandag 19 juni 2017 om 12:48

Mino Raiola staat in de spotlight van de Italiaanse pers. De zaakwaarnemer komt vooral te spreken over Gianluigi Donnarumma, maar nam zondag bij een persconferentie bij hem thuis geen blad voor de mond over andere spelers.

Raiola was de negatieve verhalen over Donnarumma zat en nodigde een paar invloedrijke Italiaanse media uit. Het gevolg: een geïmproviseerde persconferentie in de woonkamer van de Haarlemse zaakwaarnemer. "Ik sta voor mijn spelers waar dat nodig is", aldus Raiola, geciteerd door Corriere dello Sport. "Zo ga ik binnenkort bijvoorbeeld verlengen met Mois Kean (Juventus-talent, begeerd door PEC Zwolle, red.). Dat was niet makkelijk, maar met alle betrokkenen hebben we naar de beste optie gezocht."

"In 25 jaar tijd heb ik ontzettend veel belangrijke spelers naar Italië gebracht. Ik had ruzie met FC Barcelona om Zlatan naar AC Milan te brengen. Bij veel grote clubs heb ik meer dan één speler, want ik heb een goede relatie met de directies", vervolgt Raiola, die duidelijk aan een PR-verhaal bezig is na alle commotie rond Donnarumma. "Wat er bij Milan gebeurt weet ik niet. Wat mij betreft is er geen sprake van oorlog. Ze vroegen me nog naar Matuidi, net als Juventus. Daar moeten we eens naar gaan kijken."

"Wat Inter van plan is met Tete? Er is een mogelijkheid. Daar zullen we het over gaan hebben", vervolgt de openhartige Raiola. De uitgenodigde journalisten roken vervolgens hun kans. "Waar Zlatan naartoe gaat? Het gaat prima met hem, hij heeft zeer veel aanbiedingen. Uit de Verenigde Staten, maar ook daarbuiten. Of hij naar Italië kan gaan? In ieder geval niet naar Napoli. AC Milan heeft me hier ook al naar gevraagd."

Paul Pogba, één van de spelers in de stal van Raiola, betuigde maandag overigens publiekelijk zijn steun aan Donnarumma. Het lijkt erop dat de Fransman instructies van Raiola heeft gekregen.

Foto van de 'persconferentie':

Plaats een reactie

Och jeh +967
maandag 19 juni 2017 om 12:56
Fuck off met die rat van een Raiola.
Vind ik leuk
Pino61 +8396
maandag 19 juni 2017 om 13:05
Rioolra heeft de macht van de spelers over genomen, eigenlijk best knap
Vind ik leuk
Jozef +19178
maandag 19 juni 2017 om 13:11
Hij doet het blijkbaar goed, anders zouden spelers hem links laten liggen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 13:32
Het is natuurlijk een megalomane kwal van de eerste orde, maar ik moet toch bekennen veel respect voor hem te hebben. Als je ziet welke spelers hij in huis heeft, moet hij toch wel wat kunnen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 13:45
Jap en zo is het ;)
Vind ik leuk
Truth +2684
maandag 19 juni 2017 om 15:06
Ze zullen allemaal wel een contract met hem hebben waar ze niet zo makkelijk vanonder uit kunnen want zo slim zal hij wel zijn dat niemand hem kan dumpen
Vind ik leuk
Spartan +2610
maandag 19 juni 2017 om 15:34
Een brutaal mens...
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:58
Raiola is even zn straatje aan het schoonvegen
Vind ik leuk
Nashua +4368
maandag 19 juni 2017 om 12:59
"Ik sta voor mijn spelers waar dat nodig is",

Jij staat alleen voor je eigen portemonnee over de rug van spelers en clubs.
Vind ik leuk
Haarbal +1056
maandag 19 juni 2017 om 13:11
Wel knap dat die nog kan staan
Vind ik leuk
Degraaf +8237
maandag 19 juni 2017 om 13:16
Op de foto zit hij ;-)
Vind ik leuk
Haarbal +1056
maandag 19 juni 2017 om 13:31
"Ik zit voor mijn spelers waar dat nodig is"

Is wat eerlijker
Vind ik leuk
Santi +15650
maandag 19 juni 2017 om 13:06
Ruilen met Ronaldo!
Vind ik leuk
Jali +9
maandag 19 juni 2017 om 13:11
De man behartigt de belangen van grote spelers en daar komen ook nieuwe sterren bij...... hij doet het blijkbaar nogal goed voor hen en dat hoj zich daar riant voor laat betalen..... dat zou ik ook doen
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 13:13
Hij kijkt ook zo onschuldig mogelijk op die foto..
Vind ik leuk
Foebele +32471
maandag 19 juni 2017 om 13:27
Met Tete probeert hij Ajax een loer te draaien, maar de interessante clubs hebben geen interesse en dus blijft er straks een optie zoals Galatasaray over waardoor die jongen dus gewoon z'n carriere laat verneuken puur omdat het egootje van Raiola het liefst alle spelers weg haalt bij Ajax!! Dom dom dom!
Vind ik leuk
bits +3746
maandag 19 juni 2017 om 13:59
Bij Tete komt het toch echt ook vanuit Ajax, ze doen er absoluut niks aan om hem te behouden. Nog een jaar op de bank zitten en bij jong spelen verneukt z'n carrière ook. Dan snap ik prima dat hij weg wilt.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:15
Dat is volgens mij niet helemaal waar. Ajax heeft hem best een riant contract aangeboden tot 2021, maar Raiola heeft andere plannen met hem. Dat hij vervolgens weinig gevoetbald heeft, heeft volgens mij ook vooral daarmee te maken. Want hij is natuurlijk echt niet minder dan Veltman.

Nu wijst Raiola natuurlijk constant naar Ajax. Maar die heeft nooit de intentie gehad om een nieuw contract te tekenen. En ja... hij heeft het ver geschopt als zaakwaarnemer en daar moeten we respect voor hebben. En ja.. hij doet het voor veel spelers best goed, vooral financieel gezien. Maar als talent zou ik niet met hem in zee gaan. Hij heeft zich nou niet bepaald onderscheiden als een goede carrière planner ;-)
Vind ik leuk
bits +3746
maandag 19 juni 2017 om 14:47
In dit geval bedoel ik dus niet 'een beter contract om hem binnenboord te houden'. Maar meer de houding van oa Overmars er blijkt nergens uit dat ze hem wil houden. Ook dat zij een vraagprijs opstellen die lager ligt dan die van Dijks zegt veel. Dat Raiola hem dan naar een andere club wil brengen als hij alleen maar op de bank zit is logisch en zou elke zaakwaarnemer doen. Vooral als hij op de bank gehouden word door een veel mindere speler. Het bashen van Raiola gaat vaak voor het objectief kijken naar de situatie. Ik vind Raiola ook een kwal, maar kan hen hier niks kwalijk nemen.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 14:47]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 15:37
Ik vraag me af of het Raiola bashen is. Volgens mij hebben ze bij Ajax gewoon een bepaald beleid. Niet bijtekenen is niet spelen. En ik denk dat Tete voor Overmars al een gepasseerd station is. Daar zal hij vast goede redenen voor hebben.
Vind ik leuk
Rodapaus +1996
maandag 19 juni 2017 om 13:33
Heeft hij/zijn ouders dat restaurant nog? Aan hem te zien kan je daar goed eten. Ik hou wel van italiaans
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 13:37
Weet alleen dat hij een psychisch gestoorde vriendin heeft tete als het echt waar is dat ik de "vriendin" van tete ken xD
Vind ik leuk
T&T +9954
maandag 19 juni 2017 om 13:34
Er komt steeds vaker het idee bij mij op dat riola niet een gewone pizza bakker​ was.
Het zal me niets verbazen als ooit uitkomt dat hij stiekem maffioso is die (Ondercover) zijn belangen behartigt.
Anders is zijn invloed niet te verklaren.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 14:06]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:24
heerlijk.... raiola haat

ik wil alle toetsenbord hooligans bedanken voor de geweldige comments over raiola. jullie maken mijn dag elke keer weer. bedankt

haat: Haat is een sterke emotie, die wordt ervaren als een gevoel van afstoting tot iets of iemand met een neiging tot het kwetsen of vernietigen van het onderwerp. 
In het dagelijks spraakgebruik wordt het woord "haat" vaak gebruikt bij het mopperen. Het heeft dan een minder zware en minder projectieve betekenis.

Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Zaak-Donnarumma: Raiola bespeelt pers, is zeer openhartig én zet Pogba in