Keizer: 'Ze kwamen beter terug, ik denk dat ze daar veel steun aan hebben'

Keizer: 'Ze kwamen beter terug, ik denk dat ze daar veel steun aan hebben'

zondag 16 juli 2017 om 10:15

Marcel Keizer probeert zo goed en zo kwaad als het gaat de blik weer op het voetbal te richten bij Ajax. De Amsterdammers hebben nog tien dagen om zich voor te bereiden op het duel met OGC Nice in de derde voorronde van de Champions League.

Ajax speelde zaterdag twee duels achter gesloten deuren. Een groot deel van de beoogde basisploeg speelde met 3-3 gelijk tegen Racing Genk, terwijl PAOK met 4-2 werd verslagen. "De situatie rondom Appie en zijn familie zijn natuurlijk belangrijker dan deze wedstrijden", stelt Keizer tegen De Telegraaf. "Maar deze wedstrijden moeten we spelen om naar bepaalde dingen toe te groeien."

"Ik was wel tevreden over de inzet op het veld", vervolgt Keizer. "De jongens zijn bij de familie geweest en ik denk dat ze daar heel veel steun aan hebben en de familie ook." De steunbetuiging voor Nouri maakte veel indruk op de Ajax-selectie. "Ze kwamen beter terug. We hebben een acceptabele wedstrijd gespeeld en zijn weer een stapje verder."

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

Maxidi +1961
zondag 16 juli 2017 om 10:17
"Kop op" hoe moeilijk het ook is, en doe het voor Appie...
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:18
Tja , het voetbal moet tóch beginnen
Vind ik leuk
stollie38 +11199
zondag 16 juli 2017 om 10:20
Mooi verwoord Keizer en we gaan er voor.
Vind ik leuk
Eendracht +4961
zondag 16 juli 2017 om 10:20
Volgens Keizer moet er naar bepaalde dingen toegegroeid worden...
Om te beginnen naar gemiddeld 1 meter 80..
Vind ik leuk
Bullet +900
zondag 16 juli 2017 om 10:25
noem eens de hordes spelers onder de 1,80!
Vind ik leuk
Morris +9798
zondag 16 juli 2017 om 10:41
Vreemde opmerking
Vind ik leuk
Eendracht +4961
zondag 16 juli 2017 om 11:18
Is ook een vreemde dag vandaag.
Is zondag en ik zie alleen maar wolken.
Vind ik leuk
Morris +9798
zondag 16 juli 2017 om 11:20
Echt wel vreemd ja
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:41
Hij staat anders al weer op 27 maat en gaat richting 33 dus ok vandaag weer geen klagen.......
Vind ik leuk
John M. +1912
zondag 16 juli 2017 om 11:42
Een bewolkte Zondag is niet nieuw en niet vreemd in Nederland.
Vind ik leuk
Eendracht +4961
zondag 16 juli 2017 om 11:51
In Nederland niet nee....
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:56
Messi? Hazard? Iniesta?
Vind ik leuk
Eendracht +4961
zondag 16 juli 2017 om 11:20
Ronaldo, ibrahimovic, lukaku, lewandowksi, luuk de jong?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:42
Berry v Aerle ,Edward Linskens , Robbie Landsbergen
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 11:42]
Vind ik leuk
Eendracht +4961
zondag 16 juli 2017 om 11:51
Bryan Smeets?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:14
hoort zeker bij dit rijtje toppers!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:10
Rossige Hans Somers.
Vind ik leuk
United +35493
zondag 16 juli 2017 om 13:52
Stammeke..
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:23
Uiteindelijk gaat het leven verder, net als de club Ajax. Dat wil niet zeggen dat we Nouri vergeten. Het kan prima samen.

#AppieStayStrong
#AFC AJAX
Vind ik leuk
lexy88 +877
zondag 16 juli 2017 om 10:48
Vind dat Keizer het goed doet, goed verwoord. Ontzettend moeilijk zo'n start. Leren ze je niet op een KNVB-cursus (gelukkig). Hopelijk krijgen ze de focus weer op tijd terug en zit het een keertje mee in zo'n voorronde.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:59
Vlakbij delamar theater zit een kroegje pito of zoiets en daar hebben ze heerlijke spare Ribs. Enige nadeel ze hebben van dat smerige Amsterdams slootwater
Vind ik leuk
Guust +1863
zondag 16 juli 2017 om 11:45
Neem je het toch niet, of is dat zo moeilijk, beetje zielig leven, je word er overal mee geconfronteerd, moet echt lastig voor je zijn. Maar leuk voor ons dat het jouw zo stoort, maar ga door. Sterkte met je haat en zielige opmerkingen.
Vind ik leuk
United +35493
zondag 16 juli 2017 om 13:54
Dan drink je toch lekker azijn bij je spare ribs!
Vind ik leuk
PDJong +549
zondag 16 juli 2017 om 11:07
Ontzettend moeilijk om je dan te concentreren op het veld. Dit seizoen zal in het teken van Nouri blijven staan, en geheel terecht.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:07
Nerres gaan we veel plezier aan hebben, is een stuk dreigender dan Thoare en schiet wel met scherp! De jongens zijn een heel hecht team nou het komt straks echt wel goed!
Vind ik leuk
United +35493
zondag 16 juli 2017 om 13:50
Appie maakt Ajax sterker! Stay strong Appie!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Keizer: 'Ze kwamen beter terug, ik denk dat ze daar veel steun aan hebben'