'Agressief type' wordt opvolger van Guardado bij PSV: 'Niet alleen dát kunnen'

'Agressief type' wordt opvolger van Guardado bij PSV: 'Niet alleen dát kunnen'

maandag 17 juli 2017 om 08:38

Het vertrek van Andrés Guardado wordt volgens Bart Ramselaar bij PSV opgevangen door een 'agressief type'. De pittige Guardado gold in Eindhoven als aanjager.

"We hebben er nog wel een paar agressieve types tussen zitten", zegt Ramselaar tegen Voetbal Inside. "Wie? Jorrit Hendrix is ook zo'n type die fel is. Derrick (Luckassen, red.) is erbij gekomen en is dat ook. Andere spelers gaan daar vanzelf in mee. Je moet natuurlijk niet alleen dát hebben, maar ook goed kunnen voetballen. Ik denk dat dat wel goedkomt."

Ramselaar maakt zich geen zorgen om zijn basisplekje bij PSV. De Eindhovense club maakte zondag de komst van een concurrent van Ramselaar bekend: Marco van Ginkel. "Ik moet het zelf afdwingen. Wat ik denk? Als wij Van Ginkel niet zouden hebben, heb je Hendrix, Pröpper en ik. Als een van ons geblesseerd raakt, moet je er gelijk staan. Het is altijd lastig als iemand zijn debuut nog niet heeft gemaakt. Als topclub moet je altijd een grote selectie hebben. Daar word je alleen maar beter van."

Plaats een reactie

dhrwobo +4948
maandag 17 juli 2017 om 08:44
Daarin gaat Jorrit zich onderscheiden. Die klapt er vol op. Hopelijk met beleid en zonder al teveel kaarten :-)
Vind ik leuk
JOJO +986
maandag 17 juli 2017 om 10:52
Daar is Hendrix al flink mee bezig tijdens het trainingskamp, maar ook vorig seizoen als invaller. Hij is lekker fel en durft aan de noodrem te trekken. Pakte gisteren ook gewoon geel in een oefenwedstrijd.

Hij heeft ook een goed spelinzicht. Lekker passes en verdedigt tov Guardado veel beter mee terug.

Het enige waar hij aan moet werken is zijn dieptepass. Dat was altijd geweldig met Guardado. Met hem en Pröper had je die passes van links en rechts, die zo over de verdediging werden gelegd. Hopelijk heeft Hendrix dit inmiddels redelijk onder de knie en gaan we dit ook van hem zien. Dan wordt het een hele grote.
Vind ik leuk
gs +194
maandag 17 juli 2017 om 16:22
droom lekker verder
Vind ik leuk
orion73 +149
maandag 17 juli 2017 om 08:45
Hendrix mag spelen tot ze weer iemand aantrekken dan mag hij weer (onterecht) op de bank plaatsnemen. En als de agressiviteit van Luckassen moet komen dan ziet het er somber uit voor PSV.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:56
Saai clubje, dat psv..
Vind ik leuk
Cazzy +296
maandag 17 juli 2017 om 09:06
Bedankt voor je bijdragen.

Welkom bij VP, je zult veel vrienden maken...
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:08
Die zoek ik hier ook niet.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:12
Hij bedoelde het volgens mij wat anders....
Vind ik leuk
Bizzy +2036
maandag 17 juli 2017 om 09:34
Als je niks interessants te melden hebt gelieve niet te reageren. Op deze manier lig je op ramkoers.

En trouwens welkom bij vp.
Vind ik leuk
United +35256
maandag 17 juli 2017 om 12:11
Warme vrienden die PSV-ers.
Vind ik leuk
Maxidi +1850
maandag 17 juli 2017 om 08:56
Jorrit in Oranje !!!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:35
Mwah.. niets bijzonders. Harde werker. Voor Oranje moet hij wat meer in huis hebben. Misschien komt dat als hij meer gaat spelen! We gaan het zien.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:33
Wil je de komende 10 jaar thuis blijven?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:33
Wil je de komende 10 jaar thuis blijven?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:56
Hendrix is degelijk. Meer niet.
Vind ik leuk
Morris +9704
maandag 17 juli 2017 om 09:00
Jorrit had verder kunnen zijn als hij meer vlieguren had gemaakt.
Vind ik leuk
2cents +26839
maandag 17 juli 2017 om 10:03
Wat heb je aan vlieguren op een voetbalveld? :P
Vind ik leuk
Morris +9704
maandag 17 juli 2017 om 12:09
PSV = Piloten Simulatie Vereniging ;-)
Vind ik leuk
2cents +26839
maandag 17 juli 2017 om 12:12
Simulatie heb je ook geen échte vlieguren voor nodig lijkt me. :P
Vind ik leuk
Morris +9704
maandag 17 juli 2017 om 12:12
PSV speelt toch ook niet voor het 'eggie'? ;-)
Vind ik leuk
2cents +26839
maandag 17 juli 2017 om 12:14
Wie weet heeft Hendrix heel veel FIFA uurtjes gemaakt. Telt dat dan niet?
Vind ik leuk
Morris +9704
maandag 17 juli 2017 om 12:16
nee want dan heeft hij zijn motoriek in de handen ontwikkeld..

of hij moet deze inzetten bij de trainer...

kaas uit het vuistje ;-)
Vind ik leuk
United +35256
maandag 17 juli 2017 om 12:19
Misschien speelt hij wel Fifa met z'n voeten ;p
Vind ik leuk
Morris +9704
maandag 17 juli 2017 om 12:30
het is toch geen aap? ;-)

zou hij zijn vriendin dan ook schoppen ipv vinge......

uhmmmm... ;-)
Vind ik leuk
United +35256
maandag 17 juli 2017 om 12:34
Hahaha hij gebruikt z'n dikke teen.
Vind ik leuk
2cents +26839
maandag 17 juli 2017 om 12:31
Ik zie zo vaak FIFA-spelers trappend en koppend meebewegen dat die motoriek ook wel een beetje getraind wordt. ;)

Maar je hebt gelijk als je zegt dat hij meer had moeten spelen.
Vind ik leuk
United +35256
maandag 17 juli 2017 om 12:35
Haha dat heb ik ook als ik Fifa speel. Maar ook als ik een wedstrijd kijk ;p
Vind ik leuk
2cents +26839
maandag 17 juli 2017 om 12:37
Lekker voor degene die naast je zit ;)
Vind ik leuk
Cappie +3589
maandag 17 juli 2017 om 10:41
Klopt. Dit geldt overigens voor praktisch elke speler die niet alles speelt. In het geval van Jorrit speelt ook nog eens mee dat hij best lang geblesseerd is geweest.
Vind ik leuk
Morris +9704
maandag 17 juli 2017 om 12:10
klopt ook maar hij heeft vaak genoeg op de bank gezeten. Het is een keuze geweest van Cocu en hij had niet de minste voor zich.
nu is het hopen dat hij het een seizoen lang goed speelt.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:40
Uitkijkuh, daar komt PSV. Nou dat zou voor het eerst zijn.
Vind ik leuk
Korm +15561
maandag 17 juli 2017 om 11:02
voor het eerst???
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:40
Uitkijkuh, daar komt PSV. Nou dat zou voor het eerst zijn.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:44
Hendriks de opvolger van Guardado? Laat me niet lachen. Guardado pakte de bal af en had overzicht. Kon iemand in de diepte aanspelen. Had daarin lef. Hendriks pakt een bal af en speelt die dan breed of het liefste terug uit. Hij is nog erger wat dat betreft dan Johann Vogel
Vind ik leuk
pinkelman +1830
maandag 17 juli 2017 om 10:15
Ramselaar, Hendrix, Luckassen, Propper, Bergwijn, de Jong, Isimat, Pereiro, Locadia.
Het zijn geen namen meer die je top kunt noemen maar eerder subtop.
Wat is het hard gegaan toen men nog echte toppers had met Gullit, Koeman, vanenburg, Lerby, Wouters, Kieft, Romario, Ronaldo, van Nistelrooij, etc.
Nu heb je meer de categorie die toen tekort kwamen zoals een Bruggink.
Langzaam wordt het gat met sub en top gedicht want bovenstaande spelers heb je ook bij de eredivisie subtop lopen en juist daar wordt het steeds lastiger winkelen. Ik voorspel dit seizoen een seizoen waar alles wel eens heel dicht bij elkaar kan komen te zitten want de aankopen worden alsmaar minder dan dat er weg gaat.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 11:18]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:40
Ik heb het gevoel dat jij beter voor ajax kan worden want de meeste spelers die jij noemt komen bij ajax weg. Fijn he zulke goeie voetballers?
Vind ik leuk
pinkelman +1830
maandag 17 juli 2017 om 11:13
dat waren destijds wel echte internationale toppers is de realiteit.
Met alle respect voor de Proppers, Locadias en dergelijke maar dat is materiaal wat je in de eredivisie subtop ook hebt rondlopen.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 11:14]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:24
Volgens mij hebben al deze spelers bijna voor allebei gevoetbald. Maar dat weet ik ook niet zeker wel van kieft lerby wouters
Vind ik leuk
United +35256
maandag 17 juli 2017 om 12:18
Koeman en Vanenburg ook.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:37
Allemaal eerst bij ajax gevoetbald voordat ze naar psv zijn gegaan.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:57
Sowieso top in Nederland en de absolute subtop of lager in Europa. Wat betreft dat er meerdere teams in de eredivisie lang meedoen om de titel mag ik alleen maar hopen en maakt het des te leuk.
Vind ik leuk
United +35256
maandag 17 juli 2017 om 12:15
Geld geld en nog eens geld.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Agressief type' wordt opvolger van Guardado bij PSV: 'Niet alleen dát kunnen'