VP-voetbalkantine: 'St. Juste speelt Botteghin of Van der Heijden uit de basis'

VP-voetbalkantine: 'St. Juste speelt Botteghin of Van der Heijden uit de basis'

maandag 17 juli 2017 om 14:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Mitchell Dijks zou voor PSV en Feyenoord een prima aanwinst zijn'
Stelling 2: 'St. Juste speelt Botteghin of Van der Heijden uit de Feyenoord-basis'
Stelling 3: Volgt om 17.00 uur

Heb je een idee waarmee deze rubriek verbeterd kan worden? Elke suggestie is welkom, van suggesties voor stellingen tot concrete tips voor de verdere invulling. Drop je ideeën daarom gerust in het reactiesysteem!

Plaats een reactie

Strijp +3407
maandag 17 juli 2017 om 11:03
1. Geen idee hoe de mensen van Feyenoord hier over denken, maar ik word er niet vrolijk van als hij bij PSV zou aansluiten
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:14
Als je hem voor 5ton kan ophalen. Dan gewoon doen. Tis geen wereldtopper....maar ook niet minder dan andere lb uit de eredivisie.
Pieters zou ik ook wel graag terug zien . Maar zal financieel wel onhaalbaar zijn.
Vind ik leuk
Tafkaz +3476
maandag 17 juli 2017 om 11:18
Idem.
Toen ie bij Willem II wegging kon ie naar Ajax en Feyenoord, toen was er interesse.

Echter blij dat ie naar Ajax gegaan is.... Vooral in de aanval is t vaak een blind paard die alles meeneemt als ie op stoom is.

Zorgt voor onnodig veel onrust.

Betwijfel ook of Ajax wil meewerken aan t verkopen van spelers aan de concurrentie. Zeker na Vermeer .
Vind ik leuk
JOJO +986
maandag 17 juli 2017 om 11:55
Dat zal toch zeker niet? Die gare Dijks. Absoluut geen meerwaarde voor PSV. Dan kun je beter iemand uit de jeugd doorschuiven om achter Brenet plaats te nemen, al zit er in de jeugd niet echt een goede LB. Maar dat nog liever dan Dijks.
Vind ik leuk
Pagan1964 +1022
maandag 17 juli 2017 om 12:51
No way dat ik hem bij Feyenoord wil zien
Vind ik leuk
United +35257
maandag 17 juli 2017 om 13:08
Ook niet voor 60 knikkers?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:03
ajax mag haar afval lekker ergens anders dumpen dan bij Feyenoord
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:13
er word vooralsnog genoeg afval opgehaald uit Amsterdam door Feyenoord..
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:25
Jij bedoelt misschien o.a. Vermeer als afval? Maar Vermeer was al gerecycled in Amsterdam voordat hij naar Feyenoord kwam;)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:02
er lopen meer voetballers met een Amsterdamse achtergrond dan een rotterdamse in het kampioensteam van Feyenoord.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:55
Dat klopt niet.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:15
oh nee?
Vind ik leuk
13 +918
maandag 17 juli 2017 om 14:27
Nee dus, zie mijn uitleg hieronder.
Vind ik leuk
13 +918
maandag 17 juli 2017 om 14:26
Vilhena, Kongolo, Karsdorp, Nieuwkoop, Nelom, eigen jeugd. Kuyt en El Ahmadi hadden al eerder bij Feyenoord gevoetbald. Elia, Toornstra, Kramer voornamelijk ADO-achtergrond. Jørgensen, Jones, Berghuis, Botteghin,Tapia hadden geen 'damse achtergrond. Van der Heijden Ajax-opleiding. Bilal speelt nu al langer bij Feyenoord dan hij bij Ajax heeft gespeeld in zijn vroege jeugd. Vermeer 1 wedstrijd gekeept.
Dus???
Vind ik leuk
Libero +934
maandag 17 juli 2017 om 20:16
Lol, Ja met het geval Charisteas kan ik je wel gelijk geven haha.
Gelukkig heeft Feyenoord ook mooie voetballers van Ajax kunnen strikken waarvan Cruiyff de meest aansprekende is. Nu hebben we Vermeer wat ook erg prettig is om die er bij te hebben.
Vind ik leuk
Woudo +909
maandag 17 juli 2017 om 11:04
Opzich zou het niet eens zo'n gek idee zijn maar denk dat hij teveel salaris wil, ik las dat zn deal naar Engeland daarop afketste.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:05
Stelling 1: Nee, 2 j terug wilde hij niet en nu hoeft t niet meer!
Buiten dat, heeft niet t gewenste niveau.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 12:17]
Vind ik leuk
Vaag +1403
maandag 17 juli 2017 om 12:08
Klopt hij komt tekort voor Feyenoord.)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:06
Een speler die bij Ajax overbodig is, heeft ook niets te zoeken bij PSV of Feyenoord.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:09
Niet altijd waar, maargoed.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:10
Onzin. Tete, Riedewald en Dijks zouden gewoon in de basis staan bij PSV en Feyenoord.

Tete is beter dan Arias en Nieuwkoop, Riedewald is beter dan Van der Heijden en De Wijs en Dijks is beter dan Brenet en Nelom.
Vind ik leuk
cheeks +406
maandag 17 juli 2017 om 13:10
Brenet is minimaal gelijk aan Dijks. Arias is aanvallend veel beter dan Tete, Tete is verdedigend weer beter. Riedewald is zeker op dit moment beter.
Vind ik leuk
Obl93 +216
maandag 17 juli 2017 om 15:29
Dan is wel de vraag of Riedewald en Tete nou echt overbodig waren bij Ajax. Vind ze namelijk zeker niet minder dan de backs die er nu staan.
Vind ik leuk
13 +918
maandag 17 juli 2017 om 16:01
Nieuwkoop en Nelom aanvallend beter dan Tete/Dijks; Tete, en wellicht Dijks ook, verdedigend beter. Riedewald wellicht meer potentie, maar vraag me toch echt af of hij het op dit moment, zoals hij er nu voorstaat, zonder wedstrijdritme, het beter zou doen dan Jan-Scharie. De laatste heeft meer pit?
Verder zou Diks en Dijks wel erg verwarrend zijn ;-p
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 16:02]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:06

de allerbelangrijkste post bij PSV wordt vergeten:
Trainer Cocu...

Nogmaals, bestuur PSV, haal een andere trainer...
Nu hebben jullie het nog zelf in handen, straks tijdens het seizoen (bijv. tijdens de winterstop) zijn er andere partijen die zijn vertrek afdwingen...
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:07
Ik mag toch hopen dat brands een ander lijstje heeft
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:11
Waar blijft je post ? :D
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:38
Welke bedoel je ?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:47
Ajax heeft Riedewald verkocht. Ik had wel verwacht dat je zou zeggen!

stratumseind +46421maandag 17 juli 2017 om 00:22Kijk das nog eens goed nieuws voor ajaxfans , weer 1,5 erbij .
Daar worden ze zo blij van al dat geld , leuk man.
Die prijzenkast komt steeds voller te liggen met bankafschriften.

:D

Maar fijne dag kerel, geniet van de warme Spaanse zon, het is je meer dan gegund! Dat ik dat nog eens zou zeggen tegen een PSV'er haha :D
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:13
Haha dank je dat gaat wel weer lukken . Jij ook met je gezin , maak er een mooie dag van. Schijt aan de bazen!!!!
Vind ik leuk
United +35257
maandag 17 juli 2017 om 13:12
Maar je bent toch eigen baas? Heb je dan ook schijt aan jezelf?
Vind ik leuk
035 +1778
maandag 17 juli 2017 om 14:27
Als ie in de spiegel kijkt dan komt dat vanzelf wel.:-)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:52
Nee joh, iedereen weet toch allang dat ie hele dagen niks meer hoeft te doen omdat ie al lang en breed binnen is en zo :-)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:35
Hey Arie ouwe Dibbus ... de klap een beetje verwerkt?
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 17:36]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 21:09
Schaam jeje zo voor het feit dat je je gisteren zo voor lul stond?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:08
Er zou nog één belangrijke post vervangen moeten worden bij PSV:

Trainer Philip Cocu...

Meneer Brands, haal een ander type trainer... De chemie is al tijden uitgewerkt... Ook in het belang van Cocu zelf... Jammer om zo iemand met die geweldige kwaliteiten, naar de ?!?!? ... te moeten zien gaan... Laat als bestuur eindelijk dat geweldige EGO eens los, en geef gehoor aan wat ´de massa´ in Nederland al lang gezien heeft...
Heeft deze selectie broodnodig...
Straks tijdens het seizoen (winterstop???) zijn er andere belanghebbenden die zijn vertrek afdwingen...

Ik blijf het zeggen en herhalen, net zoals de inbrekersspot op de radio!!!

Niet om te lachen trouwens, hoewel, het blijft maar voetbal... de tweede belangrijkste zaak van Nederland, wordt gezegd... hahaha
Vind ik leuk
mcmodd +4756
maandag 17 juli 2017 om 11:51
Ik vind dit wel een beetje schofferend voor Philip. Een man die terecht bij PSV hoofdtrainer mag zijn, altijd goed voor een topdrie plaats met PSV. Misschien dat je wat meer spectakel wil van een trainer, dan kan je maar beter fan van FC Utrecht worden, Ten Hag Is zo ongeveer een garantie voor spectakel.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:06
Tja, voetbal is ook ´centenwerk hè´. Dure investeringen, die schreeuwen om resultaat.
Vandaar dat supporters vragen om maar één ding:
Kampioenschap!!!
En dat gaat Cocu niet halen met deze instelling.
Helaas is de chemie uitgewerkt tussen hem en het team. Je ziet het als je de speelstijl bekijkt... Er zit helemaal NIKS meer in...
Steeds: meer van hetzelfde, jammer genoeg...
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:36
Wij hebben het volste vertrouwen in Philip Cocu. Uw poging om ons op andere ideeën te brengen is volkomen waanzin. Cocu is voor ons de juiste man. Geeft de jeugd altijd de kans. Wij kunnen ons geen betere trainer wensen.

Toon Gerbrands.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:41
Sportief dat u reageert.
De tijd wijst uit hoe het zal gaan, en ik hoop van harte dat ik het helemaal bij het verkeerde eind heb...
Het vertoonde spel uit het afgelopen seizoen geeft wel te denken... Maar wie weet op welke manier het nieuwe ELAN binnen komt?
Hartelijke groeten uit Helmond.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:13
Nou ja Feyenoord is gewend om het B garnituur van Ajax over te nemen , dus helemaal niet zo'n slecht idee Haha
Vind ik leuk
Vaag +1403
maandag 17 juli 2017 om 12:11
Hij komt tekort voor Feyenoord. Maar hij is overigens wel beter dan Sinkgraven op de back positie. Dus dan is Sinkgraven C garnituur...
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 13:10
Nou nou volgens mij heeft Sinky juist Dijks verdreven. Meteen weer met een vinger wijzen he .
Vind ik leuk
Vaag +1403
maandag 17 juli 2017 om 13:19
Ik weet ook wel dat Sinkgraven Dijks eruit heeft gespeeld, maar dan hoef ik hem niet per definitie beter te vinden...
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:29
Nooit. Een door Ajax opgeleide speler halen is de doodsteek voor je eigen opleiding. In ieder geval op termijn.
Vind ik leuk
666 +3227
maandag 17 juli 2017 om 11:35
Wat een onzin stelling, stelling 1.....

Tijd dat het voetbal weer begint.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:44
Voor 50.000 euries wil van Geel hem wel hebben. Past precies in z'n straatje.
Vind ik leuk
mcmodd +4756
maandag 17 juli 2017 om 11:48
Ik zie hem meer als speler voor PSV dan voor Ajax, hoewel ik hem sowieso niet zou halen. Is hij dan niet goed genoeg? Dat zeg ik daarmee niet, maar Dijks moet je voor langer dan een jaar willen halen en houden, een jaar of vier. Dat is dan meer een speler voor FC Twente schat ik in, die zijn aan het bouwen, alleen is daar het geld niet meer eindeloos.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:05
Geen van beiden. Komt te kort voor top eredivisie. www.blindpaard.nl. Met z'n kracht en loopvermogen wel iets voor het Britse voetbal. Namens fc grunn bied ik een wegwerp werphengel, niets meer, wel minder.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:08
Stelling 1: eens.
Vind ik leuk
Korm +15561
maandag 17 juli 2017 om 12:10
omdat?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:16
Simpel: omdat hij beter is dan wat er nu rondloopt bij PSV en Feyenoord. Zeker dan bij Feyenoord.

Ik vind Dijks een prima speler, niet top, maar zeker goed genoeg voor de top van de Eredivisie. Ja, er mislukken wel eens voorzetten bij Dijks, maar net zo goed bij iedere andere linksback in de Eredivisie. Anders speelde ie niet in de Eredivisie. Verdedigend ook stabiel.

Dijks is beter dan Brenet en Nelom, dus ik zou hem sowieso halen als PSV en Feyenoord zijnde. En zelf zou ik hem liever bij Ajax houden, ontloopt Sinkgraven niet veel. Goede aankoop als linksback in de basis en Dijks als back-up, prima.
Vind ik leuk
010Fr +493
maandag 17 juli 2017 om 18:55
Dijk is beter dan Nelson maar dat is de gemiddelde amateur ook. Was er bij tegen Lisse die jongen geeft zo veel fouten ballen echt niet normaal. Dijks is voor Feyenoord naar mijn mening niet een versterking. Zie liever van drongelen of die linksback van Sion wel oud maar ervaring en goede mentaliteit.
Vind ik leuk
Korm +15561
maandag 17 juli 2017 om 12:09
stelling 1: niet het ajax niveau dan ook niet die van PSV ;)

Bij de jeugd kan ik het me nog voorstellen dat een partij rek in een speler ziet maar bij dijks lijk mij niet het geval
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 12:09]
Vind ik leuk
robson81 +1213
maandag 17 juli 2017 om 12:55
Haha Dijks,verslik me bijna,die is bij lange na niet goed genoeg.niveautje nelom dus nee dank u.
Vind ik leuk
United +35257
maandag 17 juli 2017 om 13:08
Als Ajax hem al niet meer wil dan denk ik niet dat het een aanwinst is voor PSV of Feyenoord.
Vind ik leuk
rosing +193
maandag 17 juli 2017 om 13:09
Totaal geen aanwinst.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 13:44
Stelling 1: absolute No Go! Dan maar de eigen talenten houden.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:10
Welnee matige speler die bij Willem 2 heeft gepiekt, maar bij Ajax door het ijs zakte, dus alsjeblieft niet naar Feyenoord, zelfs Nelom is beter dan deze kneus, zeker als je Nelom weleens heeft zien spelen, Poeh doet gewoon pijn aan je ogen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:20
Dijks zou ook wel terug naar heerenveen kunnen
Vind ik leuk
United +35257
maandag 17 juli 2017 om 14:21
Dat moet nog blijken. Waarschijnlijk speelt hij Van der Heijden er wel uit.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:21
clubs met botteghin achterin , wij eerste seizoen Europa league en daarna beker gewonnen bij feyenoord beker gewonnen en daarna kampioen die zet je toch niet uit de basis voor st juste ...
Vind ik leuk
rosing +193
maandag 17 juli 2017 om 14:35
misschien over een jaartje. Nu nog niet. Heeft de potentie vd Heijden eruit te spelen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:41
Denk eerder Nelom...
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:42
2. Kan hij niet op de plek van Nelom spelen?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:49
Stelling 1: jazeker. Maar hou heb nou toch gewoon in Amsterdam zeg. Geen hoogvlieger, maar ook geen onvoldoende... Zo breed zitten we nie in de linksbacks.

Stelling 2: Niet dit seizoen al denk ik. Maar op termijn wel. Vind het een leuke gast die iets ervaring nodig heeft om constanter te presteren. Had hem graag naar Ajax gezien.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:52
stelling 2, denk wel dat St justin, een betere speler wordt dan van der heijden

maar vraag me af of hij met de druk om zou kunnen gaan
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:04
Stelling 1 : Nee....
Stelling 2 : Nee....
Stelling 3 : (waarschijnlijk ook Nee)

Kort maar krachtig....
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:06
ze kunnen beter van der Heijden aan de linksback kant zetten en botteghin links centraal en st juste rechts centraal
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:16
1. Dijks is gemaakt voor de kick en rush
2. St Juste komt er in voor van der Heijden, st Juste is een voetballende verdediger (Type Veltman) de Lengte van Botteghin is noodzakelijk om fysiek en tijdens dode spel situaties op de been te blijven.
3. >>
Vind ik leuk
Teo Smith +9285
maandag 17 juli 2017 om 15:33
Stelling 1 hahahahaha.
Stelling 2: hoop dat hij arie uit de basis speelt.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:52
1. Als hij voor niks te halen is, denk ik dat het een goede aankoop zou zijn. Maar ja, een speler die naar de concurrent of aartsrivaal gaat is altijd zeer gevoelig. Maar goed, Vermeer is uiteindelijk ook geaccepteerd door het Legioen, dus waarom zou Dijks niet geaccepteerd kunnen worden. Ik vind hem beter dan Nelom en Woudenberg. Maar dan is er ook nog de kwestie dat hij 2 seizoenen geleden nog op het laatste moment koos voor Ajax, en niet Feyenoord. Dus Feyenoord kan beter opzoek gaan naar een alternatief.
2. Dan denk ik wel, hij is zeker in staat om V.D.Heijden eruit te spelen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat Gio vaak zal gaan rouleren dit seizoen. Stuivertje wisselen tussen St. Juste en V.D.Heijden. Prima aankoop, absoluut.
Vind ik leuk
Libero +934
maandag 17 juli 2017 om 20:19
1. Dijks zie ik niet als een aanwinst.
2 Als st. Juste zichzelf in de basis weet te spelen is dat alleen maar goed voor de club. Hoe meer ze met elkaar concurreren de beter.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VP-voetbalkantine: 'St. Juste speelt Botteghin of Van der Heijden uit de basis'