Koopziek AC Milan meldt zich bij Bayern München: Dat kan ik bevestigen

Koopziek AC Milan meldt zich bij Bayern München: "Dat kan ik bevestigen"

maandag 17 juli 2017 om 15:36

AC Milan heeft belangstelling voor Bayern München-middenvelder Renato Sanches. Directeur Karl-Heinz Rummenigge bevestigt dat in gesprek met BILD. Bayern nam Sanches een jaar geleden voor zo'n veertig miljoen euro over van Benfica. 

Tijdens zijn eerste seizoen in de Bundesliga kwam de jonge Portugees weinig aan spelen toe. Nu lonkt er dus een overstap naar Milaan. Volgens BILD wil Milan Sanches voor één of twee jaar huren, met daarbij een koopoptie van veertig miljoen.

"Ik kan bevestigen dat Milan geïnteresseerd is in Renato Sanches", zegt Rummenigge. "Maar er is geen akkoord bereikt. Ik denk niet dat Milan tegemoet wil komen aan onze eisen. Zolang dat niet het geval is, blijft Sanches gewoon bij Bayern."

Met Mateo Musacchio, Leonardo Bonucci, Ricardo Rodríguez, Hakan Calhanoglu, André Silva, Andrea Conti, Fabio Borini, Franck Kessié en Lucas Biglia haalde Milan in de afgelopen weken al voor ruim 200 miljoen euro (!) nieuwe spelers naar San Siro. Ook Real Madrid-spits Alvaro Morata staat op het verlanglijstje van de Rossoneri.

Plaats een reactie

maandag 17 juli 2017 om 15:39
En dan heb je zo veel geld uitgegeven en blijf je 6e worden.. Zou wat zijn
Vind ik leuk
Filip_FCU +2817
maandag 17 juli 2017 om 15:47
Waarschijnlijk wel omdat het een heel nieuw team is, als de manager hier wat van kan maken heeft hij echt we. de kwaliteit om top 3 te eindigen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:40
Al dat geld uitgeven en dan 5e worden.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:45
5 e is volgens mij ook hun dostellomg toch dit seizoen ze hoeven volgens mij geen kampioen te worden maar goed neemt niet af dat ze met al die spelers en kwaliteit mee moeten.draaien om de 1 e plek maar ik denk gwn dat juventus wee kampioen gaat worden met spelers zoals Costa waarschijnlijk matic
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:41
Milan gaat komend jaar met 2 elftallen in de Serie A uitkomen?
Vind ik leuk
Johan_D +2347
maandag 17 juli 2017 om 15:42
Zo'n Chinees moeten ze bij ADO hebben.

Deze geeft tenminste wel poen uit ...
Vind ik leuk
United +35493
maandag 17 juli 2017 om 18:17
Dan is Ado zo kampioen ;p
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:42
Wordt dit nummer 10 van AC Milan?
Vind ik leuk
Sil95 +145
maandag 17 juli 2017 om 15:45
Nee verwacht ik niet. Dat zal wel Bonaventura of Calhanoglu worden. Sanches is een verdedigend ingestelde middenvelder. Hij zal zeer waarschijnlijk moeten knokken om een plaatsje met Biglia , Kessie , Montolivo etc.
Vind ik leuk
Filip_FCU +2817
maandag 17 juli 2017 om 15:47
Haha aankoop nummer 10, niet de nummer 10.
Vind ik leuk
Sil95 +145
maandag 17 juli 2017 om 15:48
Haha excuses, ik zit in de zon op een terras. Weinig zicht :P
Vind ik leuk
John M. +1912
maandag 17 juli 2017 om 15:50
Maar toch een zinnig antwoord van Sil.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 15:51]
Vind ik leuk
Filip_FCU +2817
maandag 17 juli 2017 om 15:52
Dat dan weer wel.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:49
Hoe groot is de selectie van AC Milan momenteel wel niet dan?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:59
Geen flauw idee, in ieder geval groter dan die van Heerenveen...
Vind ik leuk
Sil95 +145
maandag 17 juli 2017 om 16:14
Betrekkelijk groot. Er zijn een heel aantal spelers die eigenlijk al lange tijd op de nominatie staan om verkocht te worden nog altijd niet weg. Denk aan Vangioni , Bacca , Lapadula, Poli etc. Daarom vind ik het vrij opzienbarend dat Milan zo gigantisch veel haalt. Ik zou eerst proberen om van die overbodige spelers af te komen en dan pas door te selecteren.
Vind ik leuk
United +35493
maandag 17 juli 2017 om 18:20
31 spelers.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 18:21]
Vind ik leuk
Ricky +3845
maandag 17 juli 2017 om 15:51
Huren is een optie maar niet verkopen. Sanches is voor de toekomst
Vind ik leuk
Sil95 +145
maandag 17 juli 2017 om 16:06
Ja ik zou me ook niet kunnen voorstellen dat Bayern nu al definitief afscheid van hem zou nemen. Het is een speler met enorm veel potentie. Het 1e jaar was teleurstellend, maar nog geen reden om hem dan definitief van de hand te doen. Hij moet naar een club waar hij in ieder geval komend seizoen van een basisplaats verzekerd is. Nog zo'n jaar als het vorige zou dramatisch zijn voor zijn ontwikkeling. Ik denk dat hij er verstandig aan zou doen als hij zich gewoon een seizoen of 2 zou laten verhuren aan clubs als Gladbach , Schalke etc.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:03
Beter voor Sanches om ergens anders aan de slag te gaan, middenvelders in overvloed bij Bayern. Verwacht dan ook dat hij niet snel een kans zal krijgen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:25
ik vond het vorig jaar al een vreemde transfer. Best een groot talent maar nog niet klaar voor een ploeg als Bayern. Dus is 40 miljoen een beetje zonde...
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:28
Dat ben ik met je eens. Plus dat het ook nog 40 miljoen was voor een 18-jarige die eigenlijk nog niks heeft bewezen. Lekker jaartje verhuren aan een club waar ie zich op kan werken tot een dragende kracht.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 19:28
Goed gesploken
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:43
en dan komt morata tussm de 70 en 90 miljoen bij hun praten alsof het 10 tjes zijn maar wat een geld
Vind ik leuk
frank1971 +1340
maandag 17 juli 2017 om 17:11
Das leuk voor de trainer van Milan. Als ze naar 5 speelronden niet op de 1e plaats staan sturen ze hem weg.
Vind ik leuk
mylife +378
maandag 17 juli 2017 om 18:28
Geen namen die echt indruk maken behalve Bonucci dan
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Koopziek AC Milan meldt zich bij Bayern München: "Dat kan ik bevestigen"