'Verrader' Elia geraakt door kritiek van Feyenoord-fans: Dat gevoel is niet weg

'Verrader' Elia geraakt door kritiek van Feyenoord-fans: "Dat gevoel is niet weg"

donderdag 10 augustus 2017 om 20:33

Eljero Elia vindt het spijtig dat een aantal Feyenoord-fans hem bestempelt als verrader. Deze zomer besloot de dertigjarige aanvaller de kampioen van Nederland in te ruilen voor de Turkse competitie. 

"De reacties over m'n vertrek naar Basaksehir waren wisselend. Veel Feyenoord-fans gunnen het me, al vinden ze het jammer", vertelt Elia in gesprek met magazine Helden. "Maar er waren ook mensen die me uitmaakten voor verrader..."

"Ik hou van Feyenoord, dat gevoel is niet weg. In eerste instantie kwam ik voor één jaar, ik heb mezelf aangeboden om Feyenoord te helpen. Ik wist dat we met het elftal van vorig seizoen die eerste titel in achttien jaar konden pakken. We hebben het geflikt, daar wilde ik voor blijven", vervolgt hij. 

Elia hoopt zich in Turkije in de kijker te spelen bij Oranje. "Ik had een beetje verwacht er aan het einde van het seizoen weer bij te zijn. Ik heb bondscoach Dick Advocaat nog gesproken, hij zei: blijf zo doorgaan, je staat op het lijstje."

Poll

Verdient Elia een selectie voor Oranje?

(1861 stemmen)

Plaats een reactie

Diamant07 +4528
donderdag 10 augustus 2017 om 20:36
Denk het niet knul. Veel te gevaarlijk om scouts langs te sturen. Misschien mogen die van Erdogan het land niet uit als ze geen petje met zijn naam dragen.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 20:36
Opzich een goede speler maar zijn ego is te groot.
Vind ik leuk
Niellie078 +20242
donderdag 10 augustus 2017 om 20:52
toch een belangrijk aandeel gehad in het kampioenschap .. maar hij denkt wel dat hij beter is dan hij werkelijk is ..
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 21:20
De perfecte Ajacied dus. ;-)
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 21:32
Nou nee, zelfs bij ons werd hij uit de jeugdopleiding getrapt.
En dat zit hem tot op de dag van vandaag nog steeds dwars.

Maar waarom zijn Feyenoord fans boos, Elia kun je toch geen echte Feyenoorder noemen, hij is het tegenovergestelde van alles waar Feyenoord voor staat.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 augustus 2017 om 21:32]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 04:13
Lamprou werd ook weggetrapt, is ook weer terug. Het sluit 't dus niet echt uit. Trouwens, "dat zit hem tot op de dag van vandaag nog steeds dwars"? Gebaseerd op...?

Feyenoord-fans zijn helemaal niet boos, er zitten altijd zeikerds tussen en Elia kan daar gewoonweg niet tegen. Komt ie tegen op z'n insta, of z'n snapchat, of z'n whatever voor Social Media nou weer gebruikt wordt... Hij is daar klaarblijkelijk enorm gevoelig voor.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:00
Lamprou en Elia kun je niet vergelijken.
Gebaseerd op het feit dat ik alleen maar kinderachtig zielig gedrag van hem heb gezien, gehoord en gelezen in de richting van Ajax.
Dan denk ik toch dat er nog steeds iets dwars zit bij hem, neem aan dat je anders dit niet zou doen.

Gevoelig? Het is een 30 jarige prof die bij o.a HSV, Juventus, Real Madrid en Werder Bremen heeft gevoetbald. Alleen zo gedraagt hij zichzelf helaas niet.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:57
Vergelijken? Nielie heeft 't over er af getrapt; ik reageer alleen met feiten dat van Ajax aftrappen niet per definitie betekent dat Ajax je niet terug wilt. Ajax is schijnbaar soms wispelturig, in de zin van het ene moment is Lamprou te klein, dan is hij lang genoeg voor 3e keeper.

Nee, natuurlijk is dat niet omdat er iets dwars zit. Hij zegt dat soort dingen omdat hij de Feyenoord-achterban wil pleasen, dat snap je toch ook wel? Goed, laat maar zitten allemaal ;)
Vind ik leuk
Niellie078 +20242
donderdag 10 augustus 2017 om 21:41
klopt een echte winnaarsmentaliteit... zo herken je de Amsterdammer :p
.. wij houden altijd alle hoop levend terwijl bij andere het geloof al is verdwenen
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 04:14
078 is toch echt Dordrecht e.o.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 21:52
Dacht het niet, wij houden van voetbal!
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 21:24
Vooral die wedstrijd tegen de eagles was hij super.. sorry hoor maar tegen de grote clubs heb ik hem niet gezien. Denk ook dat hij daar over een halfjaar op de bank beland in Turkije
Vind ik leuk
Fredsjhe +2398
donderdag 10 augustus 2017 om 22:53
Tegen GAE kwam Elia terug van een blessure en speelde alleen de laatste 30 minuten. Tegen Ajax in de Kuip gaf hij trouwens de assist op Kuijt bij de 1-1....
Vind ik leuk
Nova +644
donderdag 10 augustus 2017 om 20:56
Hij is teveel bezig met randzaken en hij volgt alles op social media wat er over hem gezegd wordt.
Vind ik leuk
feye88 +1337
donderdag 10 augustus 2017 om 21:07
Hij speelt totaal niet egoïstisch. Wat maakt het uit wat je roept in de media als je gewoon presteert? Maradona is daar zo'n beetje het beste voorbeeld van.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 21:25
Jaja als je hem nou gaat vergelijken met pluisje dan heb je wel echt een steekje los!!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 09:41
Pluisje is een driekoppige hond uit Harry Potter en de steen der wijzen
Vind ik leuk
feye88 +1337
zondag 13 augustus 2017 om 21:08
Dus als jij een vetzak bent en Maradona is dat ook dan gaat die vergelijking niet op omdat Maradona een betere voetballer is?
Of vergelijk ik ze soms niet op voetbaltechnisch niveau?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 22:05
Je bent dus niet goed bij je knar...
Vind ik leuk
feye88 +1337
maandag 14 augustus 2017 om 19:33
Jij weet dus niet dat er meerdere manieren zijn waarop je mensen kunt vergelijken. Zo hebben de Dalai Lama en Trump allebei ogen. Prima vergelijking. Want je zoekt naar gelijkenissen. Je vergelijkt dan bijvoorbeeld niet hun voetbalkwaliteiten. Snap je mn punt al? Of heb je nog meer voorbeelden nodig.
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 20:00
Lul er naar een punt aan
Vind ik leuk
feye88 +1337
maandag 14 augustus 2017 om 21:27
Je hebt echt al heel veel goede weerleggingen gegeven. Als ik jou was zou ik argumenteren op je CV zetten.
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 21:28
Waarvoor heb je een cv nodig als je financieel onafhankelijk bent (-:
Vind ik leuk
feye88 +1337
dinsdag 15 augustus 2017 om 10:57
Praten met jou heeft echt geen zin. Wat een nonsensicale antwoorden produceer jij zeg.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 23:48
Hartstikke trouw.... aan z'n portemonnee!

Maar ondanks z'n grote ego heeft ie wel een mooie bijdrage geleverd aan het behalen van de titel.
Vind ik leuk
Leffe +801
vrijdag 11 augustus 2017 om 06:38
Ja,zijn portemonnee wel ja,Maar heeft écht niet bijgedragen aan de FR titel, was simpel en slecht an de linker-zijde, altijd maar het zelfde, wat vaak nooit/ niet lukte.,niets voor niets wegebonjourd bij Juventus en Bremen.,, mentaal zeer zwak, hoe hij praat ook!!. Lijkt wel een mislukte asielzoeker!!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 09:00
Wat een eenzijdig verhaal. Hoeveel doelpunten en assists ook weer?

En in mijn optiek moet je haast wel een mislukt mens zijn om iemand een mislukte asielzoeker te noemen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 09:02]
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 20:39
Veel fans zijn ook geraakt dat jij naar het land van Erdogan bent gegaan, had dan b.v. naar Luxemburg gegaan;)
Vind ik leuk
Sniper1 +900
donderdag 10 augustus 2017 om 20:40
Politiek en voetbal gaan hand in hand?
Vind ik leuk
036 +2015
donderdag 10 augustus 2017 om 20:44
Volgens mij niet!
Vind ik leuk
Sniper1 +900
donderdag 10 augustus 2017 om 21:15
Volgens mij ook niet....
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 20:44
Wel als het Kameraden zijn.
Vind ik leuk
Sniper1 +900
donderdag 10 augustus 2017 om 21:14
En Gordons.. :)
Vind ik leuk
036 +2015
donderdag 10 augustus 2017 om 22:30
Die vind ik leuk! Haha
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 07:47
Bleu
Vind ik leuk
J Kiprich +8281
donderdag 10 augustus 2017 om 21:40
Nee, een laag iq en voetballers dan weer wel.....
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 20:41
Ach ja die Feyenoord fans zijn gewoon ondankbaar. Ze mogen blij zijn dat ze 2 jaar hebben kunnen genieten van de beste buitenspeler die ze in jaren hebben gehad.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 augustus 2017 om 20:49]
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 20:45
Eens! Denk ook niet dat er veel zo over denken! Op feyenoordfora is iedereen echt nog wel positief over elia.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 21:06
Tuurlijk man! Hij is daar altijd eerlijk in geweest en dat hij nog een keer een buitenlands avontuur wilt aan gaan (of het nou sportief of voor de knaken is) is zijn goed recht
Vind ik leuk
Harremans +1308
donderdag 10 augustus 2017 om 21:55
Ik neem hem alleen kwalijk dat hij direct tijdens het kampioensfeest aangaf weg te willen. Wacht daar gewoon ff 2 dagen mee...
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 20:42
Verdient Elia een selectie voor Oranje? Als ie wekelijks goed speelt in Turkije dan zeker.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 20:42
Belachelijk want volgensmij was dit ooit een speler die de Ajax opleiding door liep.
Iedereen wist van ten voren al dat hij tijdelijk zou blijven, hij heeft samen met zijn team de kampioenschap binnen gesleept & wilt nu gewoon cashen voor zijn pension ik snap hem wel.
Echter vond ik hem vroeger veel beter.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 20:44
Boëtius heeft nu al laten zien dat hij een verbetering is op de linkerflank. Elia is wisselvalliger, heeft maar één been en is 'blinder'. Oranje? Gepasseerd station.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 20:46
Onzin man, nu al laten zien... dan heb je wat in je ogen zitten. Elia is echt belangrijk geweest afgelopen seizoen en maakte ook de winnende in de bekerfinale. Jean paul is ook grillig en zijn pieken liggen nog lager. Hij mag het eerst laten zien natuurlijk.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 21:20
Wat ik tegen Vitesse heb gezien is volwassenheid, een actie buitenom en binnendoor, een goeie voorzet met beide benen, plus de bereidheid om mee terug te verdedigen. Op de verdedigende disciplaine na niet 90 min lang, maar als je dat kunt speel je niet in de eredivisie. Van wat ik tegen Vitesse heb gezien denk ik werkelijk dat JPB met Haps een killer linkerkant gaan worden dit seizoen.

(Zegt een Fortunees, dus geen top-3 aanhanger)
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 20:46
Muah Boetius heeft niet de gif en intensiteit in z'n spel die Elia wel heeft. Beetje te frivool en vrijblijvend wat hij allemaal doet. Bovendien als Boetius slecht in de wedstrijd zit dan wissel je hem. Elia laat je staan, omdat je weet dat hij uit het niets een beslissing kan forceren.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 21:16
Vond JPB een veel volwassener indruk maken dan in z'n eerste periode bij Feyenoord. Zag de gif juist wel en hij gaat langs beide kanten - binnendoor en buitenom - iets wat bij Elia niet te zien was.

Ja, het is erg vroeg om een conclusie te trekken - maar m'n gevoel en wat ik van hem heb gezien tegen Vitesse zegt me dat hij heel belangrijk gaat zijn dit jaar.
Vind ik leuk
robson81 +2164
donderdag 10 augustus 2017 om 21:46
Ben het helemaal met jou eens,dat heb je goed gezien dat hij nu zowel buitenom als binnendoor gaat en zijn linker is duidelijk ontwikkeld.
Heb er veel vertrouwen in dat hij elia heel gauw gaat doen vergeten.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 21:53
Aan de combo Haps - Boëtius kan elke andere Nederlandse club een puntje zuigen.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 20:44
Ik heb hier niets van meegekregen maar is triest als mensen zo reageren. Elia, ik ben fan van je geworden en gun je alle succes en flappen in Turkije!
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 21:53
Zo is dat!
Vind ik leuk
Vak-DD +7084
donderdag 10 augustus 2017 om 20:46
Wat is dat toch met sommige feyenoord supporters en het bedreigen van eigen spelers ? Straks wil niemand meer daar spelen.
Vind ik leuk
Niellie078 +20242
donderdag 10 augustus 2017 om 20:54
dat is hun cultuur ouwe , woon er vlak in de buurt . sommige zijn nogal opvliegerig en hebben losse handjes
Vind ik leuk
Stranger +1365
donderdag 10 augustus 2017 om 21:06
Goh laat er zo'n lui nou ook in de hoofdstad wonen;-).
Een jonge speler bedreigen die een kans mist in een kampioenswedstrijd, een pop ophangen van een oud-speler, met 3/4 kwart stadion hem uitmaken voor nsb'er , dit nog eens op televisie overdoen in het buitenland tijdens een dart toernooi!!!
Spelers van de tegenpartij aanvallen!!!

En dan lullen over hun cultuur.
Dan mag er toch wel aan bepaalde geestelijke vermogens van de persoon die deze post plaatst getwijfeld worden.
Vind ik leuk
Niellie078 +20242
donderdag 10 augustus 2017 om 21:08
je heb ze er overal wel bij zitten ... wat een beetje drank en drugs wel niet met mensen doet..
Vind ik leuk
Stranger +1365
donderdag 10 augustus 2017 om 21:10
Zoals je zegt heb je ze overal! Helaas.
Vind ik leuk
Niellie078 +20242
donderdag 10 augustus 2017 om 21:13
dat moet je maar voor lief erbij nemen .. met hockey heb je daar geen last van , daar doen ze gerust een orgi bij de tegenstander
Vind ik leuk
Stranger +1365
donderdag 10 augustus 2017 om 21:32
Dat lijkt me dan weer wel een goed idee. Misschien toch maar overstappen;-)
Of geldt het lleen voor de sporters?
Vind ik leuk
Niellie078 +20242
donderdag 10 augustus 2017 om 21:33
haha jij mag ook best mee doen met ze hoor :p
Vind ik leuk
Stranger +1365
donderdag 10 augustus 2017 om 21:35
Ga me meteen bij Den Bosch aanmelden;-)
Vind ik leuk
Niellie078 +20242
donderdag 10 augustus 2017 om 21:36
ja is dat het dichtste in de buurt? .. hockeysters zijn best wel sexy hoor
Vind ik leuk
Stranger +1365
donderdag 10 augustus 2017 om 21:43
Op zo'n 25 km afstand. Ben/ ga regelmatig kijken. Je moet toch iets om een kampioenschap in de hoogste klasse te kunnen vieren;-)
Maar wat me vooral bij de dames van Den Bosch aan sprak die ongelofelijke wil om te winnen .
En dat elke keer over gaat naar de volgende speelsters.
Vind ik leuk
Niellie078 +20242
donderdag 10 augustus 2017 om 21:45
hockey is idd een leuke sport .. die gaan ook gewoon door tot het einde . welk dorp woon je dan ? ...
Vind ik leuk
Stranger +1365
donderdag 10 augustus 2017 om 21:51
Oss is een stad hoor;-)
Met een betaalde voetbalclub waar ik ook regelmatig ga kijken.
Maar dat is meer voor de sociale contacten .
Vind ik leuk
Niellie078 +20242
donderdag 10 augustus 2017 om 22:05
ja snap ik zelfde als mij met fc dordt. ow ja wist niet dat je in oss woonde ouwe .. ging er wel is buiten karten!!
Vind ik leuk
Stranger +1365
donderdag 10 augustus 2017 om 22:20
Oké op seven hills. Leuk circuit . Al heb ik er nooit gekart. Trouwens ook niet gecrosst;-) Ben vroeger wel ooit wezen kijken. Maar ben dan toch meer van de motorraces.
Ik ben van de leeftijd dat ik de 24 uitstaken van Oss nog heb mee gemaakt.
Ook voor de sociale contacten;-). Begon me toen ook voor het vrouwelijk geslacht te interesseren.;-)
Daar was de nacht van de races ook zeer geschikt voor. Al was dat in het katholieke zuiden niet echt de bedoeling;-) maar ik had een strenge moeder maar een vrije vader. En die zorgde er wel voor dat wij veel mochten , maar wel verantwoordelijkheid moeten nemen.
Vind ik leuk
Niellie078 +20242
donderdag 10 augustus 2017 om 22:24
Wou net zeggen naast de crossbaan idd..
heb 3 jaar lang gekart, regelmatig in Oss.. wel leuke buiten baan daar kun je wel aardige snelheden bereiken :d .. hele dag aan de gatorade :p
Vind ik leuk
't is wat +1270
donderdag 10 augustus 2017 om 21:08
Euhm volgens mij is Elia niet bedreigd en er is er maar ene hele kleine groep, als die er al is, die Elia een verrader vindt...
Vind ik leuk
Stranger +1365
donderdag 10 augustus 2017 om 21:09
Was Cerny ook een Feyenoord speler?
En welke supporters bedreigde en beledigde Vermeer?
Wat zijn dat voor supporters die wel de splinter bij een ander zien maar niet de balk bij zichzelf?
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 21:30
Ik heb werkelijk geen enkele Feyenoorder horen zeggen dat hij een verrader is. Iedereen begrijpt hem juist, vooral omdat hij dit zelf ook heeft aangegeven.
Vind ik leuk
joedelie +1933
donderdag 10 augustus 2017 om 20:47
Die vind zichzelf echt de verlosser.. Wat een idioot..
Vind ik leuk
North +1780
donderdag 10 augustus 2017 om 20:48
Blijf maar lekker weg. Nederland is jou liever kwijt dan rijk.
Vervelende vent met z'n kikkervissenkop. Heeft het veel te hoog in de bol.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 21:25
En jouw iq Is? Aardappel niveau?
Vind ik leuk
North +1780
vrijdag 11 augustus 2017 om 00:39
Maar zelf kun je niet spellen.. oh ironie, wat bent u machtig..

Een tip: Maak het jezelf niet moeilijk en ga niet insinueren dat een ander dom is, als je zelf zo kwetsbaar bent.
Vind ik leuk
036 +2015
donderdag 10 augustus 2017 om 20:48
Typisch Rotterdams
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 20:49
Ik vind hem net zo'n mannetje als Depay. We weten dat ze goed kunnen spelen maar de air waarmee ze in Oranje presteren staat me niet aan. Ik heb niet het idee dat ze het teambelang boven het eigen belang hebben.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 20:55
Luister Elia,trek je niets aan van gasten die je uitmaken voor verrader, die zijn namelijk compleet gestoord, toen je kwam riep je dat je prijzen kwam winnen om daarna te vertrekken, nou dat is gelukt en nog bedankt daarvoor en dat je nu nog even wil cashen is je gegund,oke het ga je goed.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 21:03
Vreemd dat je iemand een verrader vind als hij ergens anders wilt voetballen.
Erg spijtig dat er op VP altijd moraalridders aanwezig zijn.
Het is je zeker gegund Elia en het gaat je goed.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 21:03
Elia, je bent nog steeds een topper! :D
Vind ik leuk
Dicky +4591
donderdag 10 augustus 2017 om 21:04
Dat is typisch iets wat je op VP veel merkt onder bepaalde Feyenoord supporters. Nu ze kampioen geworden zijn heerst er een gevoel van Feyenoord is het allergrootste en alles en iedereen die dit niet vindt of liever ergens anders wil spelen vallen we aan. Zonder dat ze het in de gaten hebben gaan deze mensen steeds meer lijken op de supporters van de door hen zo gehate rivaal.
Vind ik leuk
darmianto +6440
donderdag 10 augustus 2017 om 21:09
Tja, ik snap de sentimenten en hoewel ik het zelf een naar mannetje vind en hij bij de verkeerde club zat ;-) hij was wel eerlijk genoeg om toe te geven dat het vooral om geld ging, in tegenstelling tot de Gudelj's van deze wereld die gaan zwetsen over sportieve uitdagingen enz.
Vind ik leuk
Stranger +1365
donderdag 10 augustus 2017 om 21:37
Zakken geld sjouwen is ook een uitdaging;-)
Vind ik leuk
Bennie498 +1004
donderdag 10 augustus 2017 om 21:10
Mensen die jou uitmaakte voor verrader of zijn hersenen loos of zijn multi miljonair.
Vind ik leuk
mcmodd +10417
donderdag 10 augustus 2017 om 21:16
Het heeft geen zin om Elia te vergelijken met Boëtius, ze zijn gewoon heel verschillend. Is de een dan effectiever dan de ander? Dat kan je misschien aan het eind van de competitie zeggen, maar daarvoor is het nu te vroeg. Is Elia verrader? Nee, beter even andersom redeneren. Elia kwam om te helpen met kampioen worden, daar heeft hij een behoorlijk steentje aan bijgedragen. Als je hem dan zijn vertrek verwijt, pleeg je verraad aan hem die een periode zijn beste kunnen aan Feyenoord heeft gegeven. Temeer ook omdat hij tevoren gezegd had dat hij hierna weer verder zou trekken.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 augustus 2017 om 21:17]
Vind ik leuk
Sil Meijer +12110
donderdag 10 augustus 2017 om 21:18
Dit is nou typisch zo'n persoon die ik gewoon echt echt niet mag. Kishna hetzelfde verhaal. Die types gadverdamme. Matige speler.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 22:02
Je kweekt toch geen afkeer tegen Hagenezen SIl?
Vind ik leuk
Sil Meijer +12110
donderdag 10 augustus 2017 om 22:17
Oh oh nee hoor. Was toeval denk ik. Kan nog een rits spelers op noemen hoor. Labyad, Drenthe enz.. En daarentegen vind ik Beugelsdijk een prima gast. Dus niks tegen Den Haag.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 22:19
Nee weet ik hoor goos, was maar een geintje. Weet dat het toeval was ;)
Vind ik leuk
Sil Meijer +12110
donderdag 10 augustus 2017 om 22:22
Ik zit nu mijn reactie terug te lezen en het zijn allemaal mensen met een andere huidskleur.... Krijg ik dat gedoe ;) Maar daar ook niks tegen kunnen leuke jongens zijn kijk maar naar Nouri en Younes, maar ze hebben wel vaak zo'n karakter die ik niet mag.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 22:40
Nee hoor niets aan de hand. Het ligt ook aan de mens en niets met huidskleur te maken.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12110
donderdag 10 augustus 2017 om 22:42
Ja dat klopt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 00:32
Mensen of clubs waarbij je een afkeer hebt, die beoordeel je anders. Raar maar waar. En toch doe je het, ondanks dat je het weet.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 21:19
Blijf maar daar hoor wij hebben je echt niet nodig.
Hij wist dat ze kampioen konden worden met hem erbij haha.
Feyenoord nheefd heel heel veel geluk gehad en dankt de titel aan een man .....kuit.
Vind ik leuk
fr1963 +1106
donderdag 10 augustus 2017 om 22:44
Gewoon zonder geluk maar met het sterkste elftal en met goed voetbal, de meeste doelpunten waarvan er slechrs 2 uit een penalty en vanaf dag 1 bovenaan. Gewoon grote klasse. Beter dan de rest, dus de terechte kampioen!
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 21:27
Kan elua niet aan de atletiek deelnemen bij de hardloop afstanden van de dames?daar lopen genieg transgenders mee
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 21:36
Waarom zou hij een verrader zijn? Als hij nu naar Ajax of PSV was gegaan, ja dan was het een verrader. Maar gun die gast toch lekker zijn transfertje. Basaksehir is de enige club in Turkije die een beetje goed beleid voert. En voor hem ook weer een nieuwe uitdaging.
Vind ik leuk
soksa +816
donderdag 10 augustus 2017 om 22:07
Als feyenoord supporter gun ik het hem zeker. Heeft nooit de intentie gehad om bij ons af te sluiten. En als iemand daar eerlijk over is... waarom niet. Het is zijn loopbaan dus mag hij zelf bepalen waar hij wil spelen.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 22:27
Hij is naar het grote baktihelispor ! Daar droom je toch van als klein kind ! Ik snap de Feyenoord fans niet -:)
Vind ik leuk
Guust +3596
donderdag 10 augustus 2017 om 22:27
Nee je kwam voor jezelf omdat je carrière in het slop zat. Maar wel apart want er word altijd gezegd dat ze dat alleen bij Ajax doen slecht praten naderhand.
Vind ik leuk
plein19 +199
donderdag 10 augustus 2017 om 22:43
Ik heb niks met elia of feyenoord. Maar Van Geel heeft een uitstekende deal met Elia gemaakt. En die verdiende deze transfer zonder uitgemaakt te worden voor Verrader. Tja de beste supporters van Nederland...
Vind ik leuk
fr1963 +1106
donderdag 10 augustus 2017 om 22:47
Een handjevol malloten misschien op een paar honderd duizend echte supporters, ach, welke club heeft er niet een paar van deze hersenlozen rondlopen dan?
Vind ik leuk
Foebele +32430
donderdag 10 augustus 2017 om 22:58
Haha Elia wilde Feyenoord helpen... Mooi toch welk zelfbeeld die jongen van zichzelf heeft, nadat hij bij alle clubs voor Feyenoord door de mand zakte.

Het is toch echt Feyenoord die Elia heeft geholpen, zodat hij nu weer een dik, netto uitbetaald, contract heeft weten te scoren in Turkije...

Ben blij dat hij vertrokken is.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 00:19
Deze jongen is totaal geen verrader vind ik dan...
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 00:35
Ben je ook!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 01:32
Elia heeft een kronkel in zijn hoofd.
Feyenoord moet blij zijn dat hij weg is.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 02:10
Elia heeft nooit een geheim gemaakt van het feit dat hij naar Feyenoord kwam om z'n carriere een boost te geven en daarna te gaan cashen. Ja; hij is een tikkeltje arrogant, maar het is volkomen begrijpelijk dat hij kiest voor een volgende stap.

Overigens is het onzin om te zeggen dat hij Feyenoord niet heeft geholpen; hij heeft een ontzettend belangrijk aandeel in zowel de beker als de titel gehad.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 03:44
Verrader groot woord gewoon een labiel persoon in 2010 was hij een van grootste talenten van de wereld! Nu gewoon aardige speler met vreemde kijk op de wereld!
Vind ik leuk
Drobtine +1863
vrijdag 11 augustus 2017 om 03:44
Kappen nou met die Elia kan die harses niet meer zien misselijk mannetje
Vind ik leuk
Teo Smith +12433
vrijdag 11 augustus 2017 om 06:53
Hij gaat wel heel erg in zichzelf geloven zeg.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Verrader' Elia geraakt door kritiek van Feyenoord-fans: "Dat gevoel is niet weg"