De druk op Dolberg is enorm, maar niemand kan iets slechts over hem zeggen

"De druk op Dolberg is enorm, maar niemand kan iets slechts over hem zeggen"

zaterdag 12 augustus 2017 om 08:26

Nicolai Jörgensen is louter positief over Kasper Dolberg, misschien wel zijn grootste concurrent voor de topscorerstitel in de Eredivisie. De Feyenoord-spits heeft zijn zeven jaar jongere landgenoot van Ajax hoog zitten.

"De druk op Dolberg is enorm, omdat de verwachtingen bij hem zo hoog zijn. Vooral van de Deense media", aldus Jörgensen in De Telegraaf. "Maar hij doet het in mijn ogen geweldig. Hij blijft onder alle omstandigheden zo koel en zo rustig. Niemand kan iets slechts van die jongen zeggen. Ik heb hem hoog zitten en ik denk ook dat hij aan alle verwachtingen gaat voldoen."

De topschutter van Feyenoord zal desondanks hopen dat Dolberg niet helemaal loskomt, omdat hij grote doelen heeft in Rotterdam. "Ik wil aan het eind van dit seizoen in totaal acht medailles in mijn prijzenkast hebben. Ik heb al vijf grote prijzen gewonnen in mijn carrière. In Nederland ga ik voor de dubbel met Feyenoord." Over een mogelijk vertrek: "Nee joh, ik ben happy hier."

Poll

Wie gaat meer goals maken dit seizoen: Jörgensen of Dolberg?

(1115 stemmen)

Plaats een reactie

Andre As +3516
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:31
"Niemand kan iets slechts over hem zeggen."

Zijn zat boeren en kakkies die het hier gaan proberen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 08:34]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:06
En dit is niet bedoeld om die opmerkingen uit te lokken? Sneu...
Vind ik leuk
Andre As +3516
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:30
Geen psychologische achtergrond merk ik.
Vind ik leuk
J Kiprich +6913
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:43
Dat is toch ook niet nodig als jij je medicijnen gewoon inneemt?!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 09:44]
Vind ik leuk
Degraaf +6357
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:40
Maar die hebben er ook niet zoveel verstand van, dus hun mening doet er absoluut niet toe ;-)
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:58
lekker boeiend idd .. dolberg is de duurste spit die rondloopt in de eredivisie
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:25
Geen probleem. Zolang jorgenssen er meer scoory en wij de titel prolongeren mogen jullie de duurste spits hebben.
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:27
:p dat snap ik Jan ..
maar dolberg word ook ouder en beter..
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:43
Jorgensson ook!

Dat is toevallig!
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:44
wat een toeval :p
Vind ik leuk
United +40394
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:27
Ik zie dat de medicatie aangeslagen is, Goed bezig Jan.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:30
ja, die nieuwe zuster is wat strenger.

Vind ik leuk
United +40394
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:34
Mooi! Hilda zorgt daar wel voor. Prettig weekend Jan!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:00
Zie je wel!
Jij bent Ted van blok 3c.

Probeer het niet te ontkennen.
Vind ik leuk
United +40394
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:46
Neem die pillen nou maar je begint weer te hallucineren...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:21
Nee, je hebt jezelf verraden toen je Hilda noemde.

Daar lul je jezelf niet meer onderuit Ted!
Vind ik leuk
United +40394
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:23
He shit....
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:45
Ouder wel, maar beter blijft de vraag.
Ik vond hem in de laatste belangrijke wedstrijd die ik van hem zag bij Ajax - ik meen dat het tegen Manchester United was - knap tegenvallen.
Misschien bleef hij toen wel te koel en te rustig, ik bedoel, als je moet sprinten moet je niet rustig blijven staan.
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:48
tegen Nice thuis had hij weer een paar geniale ingevingen ..
het zal altijd gaan met vallen en opstaan.. dolberg komt er wel
Vind ik leuk
pico323 +2315
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:32
Dolberg samen met Huntelaar. komen beide boven de twintig uit.
Vind ik leuk
GaoYao +3782
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:34
Geef Jorgensen een grote kans en hij kan zich beter druk maken om Dessers..Als Dolberg topscorer wil worden dan moeten Younes en Kluivert wel meer voorzetten geven ipv naar binnen knijpen en steeds op goal proberen te schieten.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:39
Half 9 en al weer 6 uit 10 het wordt een mooie dagj....
Vind ik leuk
pico323 +2315
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:57
mooie club beste en rijkste van Nederland, logisch dat ze de meeste aandacht krijgen
Vind ik leuk
United +40394
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:28
En iedereen valt weer in herhaling...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:49
Vreemd dat zo`n jonge jongen veel druk zou hebben. Wat verwachten ze nou dan? Dat hij 30 goals gaat maken? Laat die jonge talenten zich eens ontwikkelen en niet meteen gaan hypen of verkopen aan een Chelsea of Man. City waar ze nooit aan de bak komen.
Vind ik leuk
Sigma +1285
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:56
Dolberg moet het van zich afschudden en wat nadrukkelijker aanwezig zijn in het veld.....Ik heb liever dat hij ze als koele kikker er in schiet ipv als koele kikker rond te lopen...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:23
Dolberg bevindt zich op eenzame hoogte tussen van Basten, del Piero en CR7.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:33
ik ben ook ajacied, maar dolberg is niet zo heel goed. hij heeft geen vuur, passie en heeft een heel stijf bovenlijf. En tuurlijk gaat hij er 20 in schoppen. Maar dat kunnen er in de nl competitie wel meer waar je nu niets meer voor hoor. we moeten niet overdrijven met zijn talent. hij is goed maar echt niet zo goed als iedereen denkt.
Vind ik leuk
reggie +387
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:15
Precies, en als je nu veel voor hem kan vangen meteen verkopen, volgend jaar is hij een stuk minder waard.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:03
Jorgensen met gemak. @ ongeveer alle ajaxieden. Ja Ajax heeft de meeste centen, dat was het. Dat is juist zo bijzonder. Sinds 2014 geen prijs.... Ik zou in plaats van roepen, dat je de beste/grootste club bent, de beste spits hebt, zeker kampioen wordt, etc, kijken naar waar het mis gaat.Dan kun je gewoon weer mee doen om de prijzen. Sinds 2014!! geen prijs!! ( de wie wil hem niet winnen... Eusébio Cup) Met deze begroting? dat is toch Ajax onwaardig??? Het druist iig in tegen alles wat ajaxieden altijd roepen. Dus grijp in voordat je net als het nederlands elftal afglijd naar een nog bedenkelijker niveau. En nog even on topic. Dolberg wordt wel een grote. Over 3 jaar +/-
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 10:05]
Vind ik leuk
Jozef +15684
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:31
Dat rijk zijn zegt niks. Voor alles wat je voor de hoofdprijs verkoopt kun je nooit voor hetzelfde bedrag verhelijkbare kwaliteit terugkopen, of ze zouden allemaal Milik moeten heten....

Snap dat het blijkbaar de grap van het jaar is, maar het pesterijtje dat het al drie jaar niks is in Amsterdam heeft inmiddels wel een hele lange grijze en beschimmelde baard hoor.

Over afgelopen seizoen waren de meeste Ajacieden zeer te spreken. Finale EL is geen prijs nee, maar wel degelijk een prestatie van formaat. Ben zelfs benieuwd of het ooit nog geëvenaard wordt....
Vind ik leuk
Ginovanni +14561
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:08
Helemaal met je eens, Jozef!!
Vind ik leuk
14forever +6093
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:17
De JC schaal en de beker?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"De druk op Dolberg is enorm, maar niemand kan iets slechts over hem zeggen"