'Monaco niet blij met Mbappé: Fransman gooit er met de pet naar in Frankrijk'

'Monaco niet blij met Mbappé: Fransman gooit er met de pet naar in Frankrijk'

zondag 13 augustus 2017 om 10:11

De kans bestaat dat Kylian Mbappé zondagmiddag op de bank begint tegen Dijon. Trainer Leonardo Jardim is niet tevreden over de trainingsarbeid van de Franse aanvaller van AS Monaco.

Dat meldt L'Equipe. Dat is opvallend, omdat Mbappé al maanden in verband gebracht wordt met een transfer. Volgens Jardim was de inbreng van de Fransman deze week onvoldoende. De oefenmeester overweegt hem te passeren tegen Dijon. De Argentijn Guido Carillo wordt dan zijn vervanger. Of zijn absentie in verband staat met een mogelijke transfer, is niet bekend. Vorige week speelde Mbappé 75 minuten in de seizoensopener tegen Toulouse (3-2 winst).

De grote vraag is of Mbappé zijn toekomst voortzet bij Monaco. Naar verluidt heeft Paris Saint-Germain de beste papieren om de achttienjarige aanvaller in te lijven. De geruchtenstroom is de afgelopen weken flink op gang gekomen, waardoor het mogelijk is dat Mbappé en Monaco snel afscheid van elkaar gaan nemen.

Plaats een reactie

zondag 13 augustus 2017 om 10:14
Jammer dat ze er dan allemaal met de pet naar gooien om een transfer te forceren. Beetje flapdrol-gedrag
Vind ik leuk
Niellie078 +20238
zondag 13 augustus 2017 om 10:18
voetballers zijn net kinderen ..
mbappe is zoiezo nog wel een beetje kind met zijn 18 jaar ...
waarom niet gewoon je best doen, zo laat je alleen maar zien dat er een goede kop op zit ..
jammer van zulke jongens , slecht voorbeeld voor de rest
Vind ik leuk
Gavv +563
zondag 13 augustus 2017 om 10:19
Idd, zeer hatelijk. Zo'n Dembele ook, amper een jaar geleden met volle verstand een langdurig contract tekenen om dan nu op zo'n manier een transfer proberen te forceren. Echt erg voor de niet (absolute) topclubs.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 10:20]
Vind ik leuk
Noudyo. +9232
zondag 13 augustus 2017 om 10:23
L'Equipe meldt wel meer onzin. Dit zijn en blijven geruchten.
Vind ik leuk
3ismo +2918
zondag 13 augustus 2017 om 10:38
als deze man verkocht word door monaco dan zulle ze bij ajax aankloppen voor dollberg! denk dat dollberg verkocht gaat worden! te veel clubs die dollberg op de lijst hebben staan!
Vind ik leuk
Nick Kools +12143
zondag 13 augustus 2017 om 10:46
Die voetballers worden met de dag zieliger en verwender pfffff :)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:09
We hebben een compleet sociaal contact gestoorde generatie die er aan komt. Die jonge gasten weten gewoon niet meer hoe ze zich normaal moeten gedragen. De trainers en leiding van de club weten niet meer hoe ze daar mee om moeten gaan.
Kreeg ik vroeger een schop onder mijn rest van de trainer, durven ze ze nu amper aan te pakken. Als je 400.000 euro per week verdient is een boete van 3000 euro een lachertje. Dat maakt geen indruk. Een knal voor hun kop moeten ze krijgen.
Vind ik leuk
Sjaakhaak +1508
zondag 13 augustus 2017 om 11:31
Spelers die 400,000 per week pakken?? Wie pakt dat en probeert een transfer te maken?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:47
Hij maakt een statement.
Moet je gelijk de wijsneus uithangen want voor de rest heeft die 100% gelijk.

En of het nou 4 ton per week is of 3 ton. Of zelfs 2 ton.
Het blijven absurde bedragen die jongeren verdienen en toch lijken ze nooit gelukkig en genoeg te hebben.
Vind ik leuk
Sjaakhaak +1508
zondag 13 augustus 2017 om 11:50
Mijn vraag was wie er 4 ton pakt maar daar niet gelukkig mee is en een transfer forceert. Daar ben ik benieuwd naar. Heeft niks met wijsneus te maken aardappel.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:12
Heerlijk weer zo'n Bappe berichtje
Vind ik leuk
United FC +12795
zondag 13 augustus 2017 om 16:34
Een broodje Mbappe...
Vind ik leuk
Maxx Jw +241
zondag 13 augustus 2017 om 11:26
1 seizoen leuk gevoetbald en dan al zulk gedrag vertonen...man wat die snotneus heeft het nu al hoog in zijn bol, Pogba de 2e.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:28
Dat kan ook niet anders met wat ze die jongen aandoen ! Ze maken hem gewoon helemaal gek
Vind ik leuk
Guust +3631
zondag 13 augustus 2017 om 11:43
En hij wilde zo graag blijven, geld maakt ze allemaal gek.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:44
Ik hoop echt niet dat hij naar PSG gaat.
Zou zo zonde zijn en zou 'het verhaal' een beetje teniet doen.

We praten over een jongen van 18 jaar die Monaco naar de Franse titel en de halve finale van de CL heeft gebracht.
Als je dan overstapt naar de vieze rechtstreekse concurrentie voor een paar miljoenen meer.. Begrijp ik niets van.
Richting Engeland ofzo ok.. maar toch niet PSG jongens...
Vind ik leuk
Truth +2687
zondag 13 augustus 2017 om 11:52
Hoeveel voetballers zijn echt volwassen en gedragen zich er naar ?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:55
Ik kan het nooit begrijpen. Waarom tekend iemand een meeejarif contract als je toxh weet dat je er niet gelukkig bent....
Vind ik leuk
Bizzy +5843